Vezmem soucasne lambo, ojedem ho izolackou - ole! Vtipek, ale vypada to dost podobne...taky by byli blbi, aby menili neco, co se prodava.
Hlavne at to nema ten audixicht >:-[]
Ja som na tom robil. z dizajnu som mal k dispozícii síce len dvere a monokok, ale dá sa z toho niečo vyčítať. Každopádne stavili na hranatý dizajn Reventonu. teda bolo to ešte o dosť hranatejšie ako reventon. Mne sa reventon páči, a z toho čo som videl, aj toto bude veľmi pekne
Už som ho nestihol a po jazdenke moc netúžim ;-\ Pozeral som spy photo a nevidel som,že by malo dvere vyklápané hore.Keď testovali Gallardo,bolo vidno,že sú to klasické dvere,ale neverím(resp. dúfam),že tu ostanú dvere volajúce do neba :-)
taylorM - toto je zaujímavá vec robiť vývoj...Si o krok vpred pred celým automobilovým svetom :yes: Závidím.Ale len v dobrom.
No dvere sa vyklápajú hore. Teda aspoň čo si pamätám. V tej dobe sme robili aj na novom spykeri ktorý má tiež dvere do hora tak hádam sa mi to nepletie.
Nebul, ber to z té lepší stránky, je to teď výběhový model, ojetiny spadnou, dva tři roky počkáš a první ročníky budou tak za dvě mega, pak už stačí jen trochu přisušit, rozšířit vrata do garáže a můžeš chovat býka. :-);-)
Mně se nejvíc líbí taky původní verze (dýchá z ní duch doby) a pak neuvěřitelně brutální SV.
Mimochodem SV look od BF Performance je taky jediná verze Gallarda, která mně něco říká
Vypadá to neuvěřitelně nadčasově. jestli půjde nástupce ještě víc ve stopách Reventonu, je to jedině dobře. Ten stealth design je nádherný a naprosto unikání :yes:
Myslíš ty trojúhelníkový fuky po faceliftu, nebo Murcielago před faceliftem jako takový? Reventon je samozřejmě úžasnej, ale toho jsem na mysli neměl. [odkaz] Spousta pěknejch obrázků.
Myslel jsem všechny změny na Murcielagu LP. je pravda, že původní verze měla úhlednější tvary zadku a drsnější laufy, ale celkově je LP (nejen) ve smyslu designu dál. No a vedle SV všechno bledne, proti tomu vypadá mnoho jiných supersportů jako krotká hračka...
To víš, to je koncernovej standard. Mě se zelená líbí, ale do Murcie by mi víc seděla červená. Nebo oranžová. Otázka je, jestli to třeba v noci víc neunavuje, nebo nějak špatně psychologicky nepůsobí.
Tady bych se bál spíš těch italskejch nápisů.. [odkaz] Ještě, že ty čísla jsou arabský... >:-[]
Klídek, my to berem. Koneckonců, někteří to dál, než k tomu psx nedotáhnem... ;-\ 8-s;-) Ale někdy si něco zahraj. Konkrétně na Murci bych doporučoval NFS Hot Pursuit 2.
Rád. Dětský koberec, 100% akryl, s krátkým, hustým vlasem. Motivy silnice a okolí, nejlépe palmy a moře. Pak pět policejních angličáků, jedna helikoptéra. A jeden angličák se kterým pojedeš ty. Asi tak. ;-)
Nemyslel. Chtěl jsem ten příspěvek ještě doplnit. Takže CtrlC CtrlV (jako v Plzni). >:D Pravdu díš (snad se to píše se š), ale Enzo by s tebou asi nesouhlasil... Mimochodem, je to už několik let, ale myslím syn p. Ettoreho byl v pořadu "Na Plovárně". Mohlo by to být na webu ČT, zkusím to najít.
Koupil jste si traktor u Lamborghini? A ty se divíš ty bambulo, to si popelář?!? >:-[] Dostanu krásný a výkonný auto, Žádnej šuntovej notebook a vysvětlí mi to, ty kedlubno, na okruhu, ne na záhonu macešek.
Můj známý si jednou u Diabla z počátku výroby nenechal od majitele vymluvit, že to není replika >:D
No thedy bylo Lamborghini v hodně velkých sra*kách a na detaily se tam moc nehledělo...
Nejlepší je to první, bez křídel. Takový elegantní. Faktem je, že LP5000 má taky hodně co do sebe. Skoro jako kdyby to byla jiná auta. To je taky důvod, proč si myslím, že Diablo je takový "plastový". Takový zbytečně zaoblený, ten přední nárazník s blinkry na mě vždy působil strašně chatrným a laciným dojmem. Vždy si vzpomenu na českej supersport od Tatry. Ale ten vznikal za jiných podmínek a Lambo to neomlouvá.
Na mě Diablo působilo dojmem, tedy to první s vysouvacíma světlama, jako že se musí každou chvílí rozpadnout. Něco jako, design je dál, než ty plasty umíme poslepovat.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Diablo a Countach .. to jsou pro mě tvary arogantní síly, do kterých se zamiluješ právě kvůli té jejich arogantnosti. Murci je už takové "páprdovské", možná designově dokonalejší, ale už není tak provokativní, ale elegantnější. Už se tolik tvarově nevymezuje vůči svému rivalovi Ferrari, kterému pak dám ovšem logicky přednost ;-)
S Countachem nemám jediný problém. A to Murcielago si sem nastrčil v té unylé barvě úmyslně.. Murcielago si to lepší z Diabla odneslo. Viz třeba ta zrcátka, dlouhá, úzká, vím to je tak trochu konstrukční nutnost, ale i tak tam vnímám jistou návaznost. Nebo určitý výraz z části za bočním prosklením (kvůli sklonu se zdráhám použít slovo bok). Hezky je to patrné zde. [odkaz]
Naopak to příšerně utopené zadní kolo se u Murcielaga nekoná, stejně jako ta sociální příď. Na té je vidět, že vznikala v hlubokých osmdesátkách a troufnul bych si tvrdit, že to byla jedna z prvních věcí, co na autě navrhli a pak už s tím moc "nehýbali". Tohle [odkaz] už vypadá dramaticky líp, byť ze mě nikdy nebud příznivce té vpředu klesající linky oken a v případě Diabla ani té nízko položené přídě, skoro na úroveň hrany přední nápravy.
Je to jednoduché, demontuješ motor a kolesá, a je na to špeciál teleskopický kľúč, strčíš ho popod zadný spojler krížom cez zadnú nápravu až dopredu - len potom nezabudnúť nacvakať nazad všetky záslepky, lebo cez tie dierky chytí auto falošný ťah na stranu >:D