Konečně jedna studie, kde jsou reálně velká kola! :yes: Myslím, že pokud by v tom byl šestiválcový diesel, prodávalo by se to dobře.
Hlavě se mělo už dávno skončit s nesmyslným snižováním světlé výšky běžných vozů. Čím větší hlupec, tím má více zaražené kola do blatníků a tahá břicho auta po zemi.
Já bych třeba tohle [odkaz] bez problému přejel se všemi vozy, které v rodině máme. ;-)
Dnes rozlišujeme auta na ty, které mají normální světlou výšku (SUV a různé variace osobních vozů s podloženými pružinami - jako je např. Octavia Scout) a na vozy s nesmyslně sníženou světlou výškou. :no:
Nevidím důvod, proč vozy koncernu VW (včetně Lamborghini) by to měly mít jinak. Dnes se předepisuje všechno možné, proč není předepsána minimální světlá výška vozu pro běžný provoz?
K čemu je ta "normální světlá výška" jako dobrá? Mám auto s "nesmysleně sníženou světlou výškou", která díky adaptivním tlumičům ještě dále o 10 mm snížená a nikdy to nepředstavovalo žádný problém. Na silnici/dálnici je to jednoznačně plus a i na lepších polních cestách se s tím dá pohybovat zcela normálně...