Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lamborghini Murcielago 2006

Větší a silnější bráška ze dvou současných Lamborghini, model Murcielago, se brzy podrobí lehkému faceliftu. Vůz má dostat odtučňovací kůru kvůli omlazení vzhledu a přidání výkonu.
Zpět na článek
5. 7. 2005 23:05
neregistrovaný "ZZ"
6. 7. 2005 00:34
neregistrovaný "Pipka"
6. 7. 2005 06:27
neregistrovaný "cool-hand"
6. 7. 2005 10:15
neregistrovaný "Pipka"
6. 7. 2005 13:12
neregistrovaný "flavio"
6. 7. 2005 14:29
neregistrovaný "Pipka"
6. 7. 2005 14:44
neregistrovaný "petrt"
6. 7. 2005 21:07
neregistrovaný "Pipka"
7. 7. 2005 12:39
neregistrovaný "petrt"
8. 7. 2005 09:41
neregistrovaný "Skye"
8. 7. 2005 22:11
neregistrovaný "Pipka"
7. 11. 2006 12:50
anonym
27. 4. 2007 21:26
neregistrovaný "Michálek"
27. 4. 2007 21:27
neregistrovaný "Michálek"
6. 7. 2005 07:40
neregistrovaný "Michal H"
6. 7. 2005 09:33
neregistrovaný "kosch"
6. 7. 2005 13:13
neregistrovaný "flavio"
6. 7. 2005 13:57
neregistrovaný "Baldi"
6. 7. 2005 09:34
neregistrovaný "miRec"
6. 7. 2005 10:45
neregistrovaný "neran"
6. 7. 2005 12:09
neregistrovaný "miRec"
6. 7. 2005 11:00
neregistrovaný "Michal H"
6. 7. 2005 12:14
neregistrovaný "miRec"
6. 7. 2005 12:58
neregistrovaný "Yaroukh"
7. 7. 2005 10:46
neregistrovaný "Manga"
6. 7. 2005 09:40
neregistrovaný "piso"
6. 7. 2005 10:55
neregistrovaný "Michal H"
6. 7. 2005 10:03
neregistrovaný "Fechta"
6. 7. 2005 11:02
neregistrovaný "Michal H"
6. 7. 2005 13:16
neregistrovaný "flavio"
6. 7. 2005 14:11
neregistrovaný "petrt"
6. 7. 2005 15:30
neregistrovaný "Yaroukh"
6. 7. 2005 15:42
neregistrovaný "petrt"
6. 7. 2005 15:43
neregistrovaný "petrt"
6. 7. 2005 12:00
neregistrovaný "Charon"
6. 7. 2005 14:55
neregistrovaný "CCCP"
6. 7. 2005 15:45
neregistrovaný "anonym"
6. 7. 2005 19:11
neregistrovaný "Michal H"
6. 7. 2005 20:53
neregistrovaný "brian"
6. 7. 2005 21:30
neregistrovaný "Yaroukh"
6. 7. 2005 20:53
neregistrovaný "osios"
6. 7. 2005 21:11
neregistrovaný "Pipka"
6. 7. 2005 23:44
neregistrovaný "miRec"
7. 7. 2005 09:35
neregistrovaný "Charon"
7. 7. 2005 11:20
neregistrovaný "miRec"
7. 7. 2005 00:22
neregistrovaný "Vlastenec"
7. 7. 2005 01:24
neregistrovaný "Mastenec"
7. 7. 2005 07:58
neregistrovaný "jaccub"
7. 7. 2005 09:25
neregistrovaný "Michal 528"
7. 7. 2005 11:22
neregistrovaný "miRec"
10. 7. 2005 19:40
neregistrovaný "rasmus"
7. 7. 2005 12:48
neregistrovaný "Yaroukh"
7. 7. 2005 20:53
neregistrovaný "Kubaj"
10. 7. 2005 18:10
neregistrovaný "Hrobár"
7. 7. 2005 13:24
neregistrovaný "Charon"
7. 7. 2005 13:33
neregistrovaný "petrt"
7. 7. 2005 14:15
neregistrovaný "Charon"
7. 7. 2005 14:33
neregistrovaný "petrt"
7. 7. 2005 16:26
neregistrovaný "Ja"
7. 7. 2005 18:18
neregistrovaný "Mr.modena"
7. 7. 2005 20:21
neregistrovaný "Charon"
7. 7. 2005 22:26
neregistrovaný "Yaroukh"
7. 7. 2005 23:10
neregistrovaný "ZZ"
7. 7. 2005 23:19
neregistrovaný "Yaroukh"
12. 7. 2005 22:20
neregistrovaný "Epsilon"
8. 7. 2005 23:19
neregistrovaný "Karel"
9. 7. 2005 16:45
neregistrovaný "Pipka"
9. 7. 2005 16:59
neregistrovaný "petr"
9. 7. 2005 16:57
neregistrovaný "petr"
9. 7. 2005 18:18
neregistrovaný "Tom"
17. 12. 2006 18:44
neregistrovaný "mike"
9. 6. 2007 18:24
neregistrovaný "žluté dělo"
neregistrovaný "ZZ"
5. 7. 2005 23:05
bez titulku
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pipka"
6. 7. 2005 00:34
krám
Tenhle italskej krám by spíš než výkon, potřeboval udělat něco s jízníma vlastnostma
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "cool-hand"
6. 7. 2005 06:27
Re: krám
Ty jsi ten "krám" snad někdy řídil(a)?
neregistrovaný "Pipka"
6. 7. 2005 10:15
Re: krám
Ne ... stačilo mi vidět, jak v TopGearu JC s Evem8 tohohle drobečka vysloveně tlačil v zatáčkách na okruhu. Opravdu myslím, že jsou to jen pořádný salámy se silnym motorem, hnusná kastle a mizernej podvozek Fakt bys to chtěl ??? Já nikdy, a mít ty prachy koupim určitě něco jinýho.
neregistrovaný "flavio"
6. 7. 2005 13:12
Re: krám
jenze to bylo evo VIII mr fq-400 coz ma 400 koniku a elektronicky rizenej diferak, coz je trochu ine kafe
neregistrovaný "Pipka"
6. 7. 2005 14:29
Re: krám
No ano, o tom mluvím ... A proč Lambo nedělají tak aby to bylo "jiné kafe". Aha, já zapomněl, nevejdou se do ceny ...
neregistrovaný "petrt"
6. 7. 2005 14:44
Re: krám
Určitě je nějaká firma co ti lambo vytuní že bude lepší než evo. To evo v téhle verzy je totiž tuning z Anglie, ne tovární výrobek. Vím, prodávají ho jako evo, ale mits. tuhle ůpravu nedělá. Tuším že RallyArt.Srovnávej serii se seriovkou.
neregistrovaný "Pipka"
6. 7. 2005 21:07
Re: krám
No dobře jak chceš Tak Honda NSX TypeR a tohle Lambo. To je ten samej rozdíl ... na rovince je talián rychlejší, ještě aby ne, s takovým objemem. Takovejch srovnání bysme určitě našli víc. No prostě, myslím že je to nafouklá bublina za hrozně peněz.
neregistrovaný "petrt"
7. 7. 2005 12:39
Re: krám
Drahý to je, to teda. A ta honda je super, i když jsem ji nikdy live neviděl. Ale srovnávat lambo s evem mi připadalo dost ujetý. Je to jiná liga, cena ,klientela.....
neregistrovaný "Skye"
8. 7. 2005 09:41
Re: krám
To je uplná demagogie. EVO je jinej segment než mastadont Murcielago. Je logický, že lehčí a mrštný Evo s relativně malobjemovým turbem (a vysokým poměrem váha/výkon) bude v zatáčkách ve výhodě. Murcileago veze na zádech atmosférickej motor (to zdůrazňuju) dvanáctiválec, nemluvě o zbytku a jako takovej neni určený do serpentin, ale na dálnice, rychlé rovinky nebo rychlé zatáčky. F1 se také nejezdí na klikatejch silnicích. Zkrátka jsou to dvě rozdílný koncepce, dvě rozdílný auta.

P.S.: Moje horský kolo je ve městě taky rychlejší než silnička.
neregistrovaný "Pipka"
8. 7. 2005 22:11
Re: krám
Ty děláš jako kdyby to testovali na trati, na kterou není Lambo stavěný. Vždyť to bylo na naprosto neklikatym okruhu s hladkym asfaltem. To by mě zajímalo jakej typ silnice tomu vyhovuje víc. No já vlastně vim, rovná nekonečná runway
A to že má atmosférickej motor je jako na okruhu nevýhoda jo ? To si kašpar
anonym
7. 11. 2006 12:50
Re: krám
a to vsadim ze nez moje silnicka urcite ne....
neregistrovaný "Michálek"
27. 4. 2007 21:26
Re: krám
Ty jsi taky krám. Tobě se líbí jen *.
neregistrovaný "Michálek"
27. 4. 2007 21:27
Re: krám
Ty jsi taky krám. Tobě se líbí trabant nebo co jako?
neregistrovaný "Michal H"
6. 7. 2005 07:40
těm už nepomůže nic...
Poté, co se z Lamborghini stala koncernová značka, jim nepomůže již nic na světě. Lamborghini již neexistuje! Je už jenom Audi s jiným znakem, viz. ovladače z A6 v Gallardu... Motor z Gallarda nyní začnou montovat do S8... Lambo už nebude originál, jehož součásti jinde neuvidíte. Raději tu továrnu měli zavřít. Včera jsem si akorát stáhnul z internetu srovnávací test Top Gearu - Murciolágo vs. Zonda. Zonda ho roznesla jako by ani neexistovalo, a to i na vlhku a v zatáčkách i přesto, že Lambo čtyřkola... Na 2,5km okruhu dostalo Lambo přes 6 vteřin a to je podle mne rozdíl třídy... To není fajn pro značku s takovou tradicí a aurou... Srdce mi hrozně krvácí!
Rozbalit vlákno
19
neregistrovaný "kosch"
6. 7. 2005 09:33
Re: těm už nepomůže nic...
srovnávat Zondu a Murciolago neni úplně na místě, to je jako srovnávat Golf GTI a EVO VIII, porovnatelná konkurence pro Zondu jsou spíš MC12, Enzo, Koenigseg (nebo jak se píše...)
neregistrovaný "flavio"
6. 7. 2005 13:13
Re: těm už nepomůže nic...
MC12 je nejlepsi z tech co si jmenoval, ale je seredne hnusny
neregistrovaný "Baldi"
6. 7. 2005 13:57
Re: těm už nepomůže nic...
No podľa názorov ľudí čo tieto autá testovali, tak momentálnejšie najlepšie supersporty sú Zonda a Carrera GT. MC12 sa vraj na bežné cesty takmer nehodí. Rozhodne však nesúhlasím, že by Lambo bola ***. Ako potom nazvať 99% zvyšku čo jazdí po cestách.
neregistrovaný "miRec"
6. 7. 2005 09:34
Re: těm už nepomůže nic...
Lambo (pocnuc od Countacha) sa stalo legendarnym prave pre tie problematicke jazdne vlastnosti , takze si predstav, ze by teraz nejake Murcielago malo bezproblemove jazdne vlastnosti a este by bolo rychle ...zarty bokom: Gallardo je na okruhu Hockenheim (maly) rychlejsie ako Murcielago, co je dost hanba pre Lambo... PS: Odkial si stiahol to video? Nevies mi poradit, kde by som stiahol tracktest TopGearu Hondy NSX-R? a CTRka? PS2: Inak podla mojho nazoru Zondu je potrebne porovnavat skor s Enzom, MC12, Carrerou GT... Murcielago je o kategoriu nizsie
neregistrovaný "neran"
6. 7. 2005 10:45
Re: těm už nepomůže nic...
zkus tohle: [odkaz]
neregistrovaný "miRec"
6. 7. 2005 12:09
Re: těm už nepomůže nic...
diky
neregistrovaný "Michal H"
6. 7. 2005 11:00
Re: těm už nepomůže nic...
Jenže Lamborghini se s ním chce řadit mezi elitu. A několikrát je i srovnávali jinde. 571 koní Lamba proti 612 u Zondy. Vím, že to není jenom o tom. Ale pro kategorii o třídu níž má Lambo model Gallardo (který je mi mimochodem mnohem sympatičtější...)
K těm jízdním vlastnostem - Lambo je vůbec nemělo špatné a v jiném testu Gallardo jelo taktéž velmi dobře, tam problém nebyl, ale prostě bylo jenom pomalé...
neregistrovaný "miRec"
6. 7. 2005 12:14
Re: těm už nepomůže nic...
....dolezitejsi ako samotny vykon je tzv. vykonova hmotnost, a tu ma Zonda podstatne vyssiu... Inak si nemyslim, ze Murcielago je vyrobcom marketingovo zaradene medzi Enzo a spol., uz len kvoli cene; ale skusim doma najst tie casy na okruhu... urcite tam najdem aj nejaku Corvettu
neregistrovaný "Yaroukh"
6. 7. 2005 12:58
Re: těm už nepomůže nic...
Nemuze to byt tim, ze je Mugo 4-kolka? Kdyz v TopGearu srovnavali na okruhu Carreru s jakousi litrovou Yamahou, ziskavala Carrera v zatackach; na rovinkach ztracela - udajne prave proto, ze to je 4-kolka. (Nakonec ale Carrera stejne vyhrala a koncilo to "... takze motorkari muzou konecne sklapnout" ;o)
neregistrovaný "Manga"
7. 7. 2005 10:46
Re: těm už nepomůže nic...
Nevim co tu řešíš - Murcielago stojí 8 mega, Zonda 2x tolik, takže je to "jiná třída" a Lambo se tím rozhodně mezi špičku řadit nechce. Je to konkurent např. 575M. Gallardo je za cca 5 mega, takže třída F430, které je myslím taky rychlejší než 575M.
neregistrovaný "piso"
6. 7. 2005 09:40
Re: těm už nepomůže nic...
Zonda v podstate rozniesla kazde auto, s ktorym ju porovnavali. Lambo neni o tom ake je rychle a kto jazdi s jeho motormi, ale o tom ake emocie vyvola u toho kto je za volantom. A tie urcite nie su take ake ma vodic S8 s tymto motorom, nehovoriac o tom co sa stane kedsa pred rozbehnutou S8 objavy prva zakruta. A ako tak citam testy na lambo(Speed a pod.), ziadnemu s tych co sa v nom vozia nevadi ze je za nim audi, skor tuto zmenu, aj na prekvapenie ich samich vytaju.
neregistrovaný "Michal H"
6. 7. 2005 10:55
Re: těm už nepomůže nic...
To možná právě proto, že jsou z toho speedu
neregistrovaný "Fechta"
6. 7. 2005 10:03
Re: těm už nepomůže nic...
Zonda je zase samé AMG, takže si nevybereš Fakt je, že když někam přifrčíš ve starém McLarenu nebo XJ220 - naděláš víc parády než v dnešních "supersportech"
neregistrovaný "Michal H"
6. 7. 2005 11:02
Re: těm už nepomůže nic...
Jenom motor, ostatní je výsledkem jejich konstrukce a vlastního vývoje. Motor mi vůbec nevadí - když se podívám na Zondu, mám prostě pocit, že dostávám za ty prachy adekvátní hodnotu...
neregistrovaný "flavio"
6. 7. 2005 13:16
Re: těm už nepomůže nic...
nic nez pravda, ty starsi supersporty sou daleko lepsi nez dnesni... viz F40 a o F50 ani nemluve(to je F1 pro silnici)
neregistrovaný "petrt"
6. 7. 2005 14:11
Re: těm už nepomůže nic...
To nemyslíš vážně vid? Enzo je asi krok zpět nebo jak to myslíš? Třeba taková tolik opěvovaná Testarossa/je to ale krása, to jo/ má dost tragické jízdní vlastnosti. Teda vzhledem k současným standartům. Když nejsi profík tak máš velkej problem. Já osobně sem jedině rád že v autě mám kontrolu trakce a podobně protože nejsem a nikdy nebudu Prost nebo Senna.
neregistrovaný "Yaroukh"
6. 7. 2005 15:30
Re: těm už nepomůže nic...
No schvalne zkus hadat, kolika supersporty dotycny jel. :o)
neregistrovaný "petrt"
6. 7. 2005 15:42
Re: těm už nepomůže nic...
Uplně by stačilo kdyby se svezl v tom Oplu speedster, na mokru totálně nepoužitelné auto. A to má třetinovej výkon. Ty tolik opovrhované elektronické obvody totiž normálním lidem dost často zachranují život.
neregistrovaný "petrt"
6. 7. 2005 15:43
Re: těm už nepomůže nic...
Ale samozřejmě se to nesmí přehánět, jako to třeba dělá AMG.
neregistrovaný "Charon"
6. 7. 2005 12:00
Olé!
Vskutku kouzelná diskuse, hoši, opravdu se bavím vaší hloupostí a omezeností. Vezměme to ale popořádku: 1) Zonda vs Murcielago - 555k vs 580k, cca 1200kg vs 1650kg, RWD vs AWD, 15M Kč vs 8M Kč. Svým způsobem ta auta srovnatelná jsou.. vždyť porovnávat jde opravdu cokoliv... ale tady by se hodilo něco se štítkem MC12 nebo Carrera GT. 2) přínos Audi. Ano, přínos. Lambo nezkrachovalo, dokonce i vydělává, mají dva modely a plánují další, vejdete se do kokpitu a nerozpadává se vám pod rukama, a jezdí opravdu dobře a bez problémů. Ano, Tiff Needel nadšený nebyl, jenže on je bývalý závodník a je rád, když mu to ŽIJE pod rukama, ale kdo z majitelů se může pochlubit stejnými zkušenostmi a talentem? Srhnuto a podtrženo, Murcielago vám chybu promine, Diablo by vám za ni useklo ruce i s hlavou. 3) čtyřkolky a okruh - podívejte se na Imprezu, taky ji musíte lámat do zatáček, tak nedotáčivou mrchu jsem ještě neviděl, Evo jí napráská, má živější podvozek i řízení... to vám potvrdí i Jeremy Clarkson. Tak se nedivte, když Evo i Zonda ujede Lambu ujedou. Na silnici zjistíte, že to takový rozdíl není a čtyřkolka bude mít víc jistoty, především za horších adhezních podmínek. 4) Murcielago vs Gallardo - spočítejte si poměr výkonu a váhy, přihlédněte k celkovým rozměrům a nemusíme tu řešit, jak překvapivé je, že je Gallardo o něco rychlejší. Schválně, napiš i o kolik, ať víme! Dodatečný výkon a pár úprav pro Murcielago, o kterých se tu píše, by mělo problém vyřešit. 5) Murcielago JE opravdový supersport, navíc jeden v současnosti z nejlepších. Ano, mám to z doslechu, ale když vám to napíše skoro každý z britského Autocaru, tak tomu budu věřit sakravíc, než když tady někdo napíše, že není. Pánové, když to mu nerozumíte, tak o tom raději vůbec nediskutujte...
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "CCCP"
6. 7. 2005 14:55
Re: Olé!
No konečně rozumný příspěvek.Tohle už snad musí všichni pochopit ! :-D
neregistrovaný "anonym"
6. 7. 2005 15:45
Re: Olé!
Vsetci tu diskutujete o tych autach, ako keby ste v nich denne jazdili. Vacsina z vas tie auta nevidela ani nazivo, nie to si este do nich sadlo a jazdilo. Tak o com su tieto debaty?????
neregistrovaný "Michal H"
6. 7. 2005 19:11
Re: Olé!
Dík za objasnění! Chyběl nám tady odborný "názor". Tímto zároveň žádám redakci www.auto.cz o zrušení diskuzí pod články. Je to zbytečné a pro *. Díky.
neregistrovaný "brian"
6. 7. 2005 20:53
Re: Olé!
super prispevok! a super vysvetlenie pre tych,ktory nevedia pochopit aka sila sa skryva v tejto rakete. dufam,ze teraz to uz vsetci pochopia. nech zije LAMBORGHINI!
neregistrovaný "Yaroukh"
6. 7. 2005 21:30
Re: Olé!
AT ZIJE MIR !!!
neregistrovaný "osios"
6. 7. 2005 20:53
Re: Olé!
KOnečně to někdo setřel...
neregistrovaný "Pipka"
6. 7. 2005 21:11
Re: Olé!
Vždyť řikám že je to krumpl Hrdě se hlásím mezi občas diskutující *
neregistrovaný "miRec"
6. 7. 2005 23:44
HOCKENHEIM
Takze tu su slubene casy na kratkom okruhu Hockenheim, pramen SportAuto 7/2005 a SportAuto Autopower 2005: 1. Carrera GT (1.08,6 min.), 2. 911 GT2 (1.11,6 min.), 3. Zonda S (1.11,8 min.), 3. 911 GT3RS (1.11,8 min.), 3. Gallardo (1.11,8 min.), 6. Murcielago (1.12,0 min.), 7. CLK DTM AMG (1.12,5 min.), 8. Modena Challenge Stradale (1.13,0 min.), 9. 911 GT3 (1.13,2 min.), 10. M3 CSL (1.13,5 min.), 10. SLR (1.13,5 min.)... A pre zaujimavost: narychlejsia Corvetta (C5) - (1,15.9 min.), Impreza WRX STi - (1,17.9 min.), Evo VII - (1,18.2 min.)...Podotykam, ze nejde o absolutne poradie, casy upravenych aut som vynechal. Cas Carrery GT je vsak ABSOLUTNE najlepsi
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Charon"
7. 7. 2005 09:35
Re: HOCKENHEIM
Skvěle, díky! Zajímavé časy. Koukám mezi Gallardem a Murcielagem žádný PODSTATNÝ rozdíl není, dvě desetiny, to mi přijde směšné (stejně jako Scooby a Evo). A jinak ta "střední třída" časů je vyrovnaná, Carrera GT je fakt drak... kam by se asi zařadilo fEnzo? Jen osobně je pro mě docela zklamáním čas CLK-DTM... čekal bych lepší výkon. A C5 není to pravé, C6 je nadějnější
neregistrovaný "miRec"
7. 7. 2005 11:20
Re: HOCKENHEIM
Test C6 je ohlaseny v augustovom cisle, takze ak ho naozaj zverejnia, cas dodam K Enzu: SportAuto este nemalo moznost testovat ho, ale sestersky ams pri minulorocnom rychlostnom teste v Narde porovnaval Enzo a GT aj na okruhu (cca. 1600m dlhy) a GT bolo rychlejsie mozno az o sekundu... no skusim najst v archive aj toto
neregistrovaný "Vlastenec"
7. 7. 2005 00:22
Zasrany slovensky bratia
*, to ty nasi slovensti bratri nemaji vlastni stranky,do kterejch by si mohli kecat????? Ja kdyz vidim,kolik jich je jen v tyhle diskuzi,tak je mi na bliti a kazi mi to dojem cele www.auto.cz. Jednou je to ceskej web,tak jdete do *a udelejte si vlastni.A kdyz na to nemate,tak je to vas problem!!!
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Mastenec"
7. 7. 2005 01:24
Re: Zasrany slovensky bratia
Se uklidni hochu, co ti slovensky bratr zas jednou vosukal holku??
neregistrovaný "jaccub"
7. 7. 2005 07:58
Re: Zasrany slovensky bratia
hele ty nechodis na zahranicni servery?? ty tam nikddy nenapises zadnej prispevek?? treba ne, ale sou lidi co proste projdou vic webu. proc by se clovek mel omezovat jen na to co ma doma, kdyz ma daleko vic moznosti
neregistrovaný "Michal 528"
7. 7. 2005 09:25
Re: Zasrany slovensky bratia
Protože neví, co znamená www. Už jsem mu to napsal u jiný diskuse, tak se nebudu opakovat. A třeba je to maník, co si myslí, že to je "českej internet" a cizinci maj "německej, polskej, slovenskej... internet" Třeba opravdu netuší, že se dostane na stránky kdekoliv na světě a může tam diskutovat. A že právě to je to, co dělá z netu "síť sítí"
neregistrovaný "miRec"
7. 7. 2005 11:22
Re: Zasrany slovensky bratia
neregistrovaný "rasmus"
10. 7. 2005 19:40
Re: Zasrany slovensky bratia
Konečne to tomu primitivovi niekto vysvetlil.Je mi luto ludi, ktori nepochopili co je to world wide web.
neregistrovaný "Yaroukh"
7. 7. 2005 12:48
Re: Zasrany slovensky bratia
Nesmysl.
neregistrovaný "Kubaj"
7. 7. 2005 20:53
Re: Zasrany slovensky bratia
Boze ty si idiot prave kvuli takovym spoluobcanum jako jsi ty ja proste nikdy nemuzu byt vlastenec ani kdybych chtel, protoze bych pak byl pysnej na to ze jsme narod blbcu jako ses ty. Prosimte chyt se tech vidli od kterejch si se dostal k internetu a s temahle nazorama to priste zkousej maximalne v mistni hospode nekde v Horni-Dolni.

PS: Lidi vsech barev a narodu a s kteryma se domluvim, jste zde vitani a ja a i doufam vetsina ostatnich si s vama rada zadiskutuje; hlavne kdyz to bude o autech.
neregistrovaný "Hrobár"
10. 7. 2005 18:10
Re: Zasrany slovensky bratia
diky chlapci ja som tiez Slovák a ked vidim ako tu hajite nase farby som pysny ze ste nasi bratia
neregistrovaný "Charon"
7. 7. 2005 13:24
Druhý pohled
Vím, supersporty, koho by zajímaly náklady - ale jen pro zajímavost, v novém čísle Carauta (česká edice britského Autocaru) je článek o jakémsi klubu supersportů. Pár čísel - za údržbu jednoho Murcielaga dají za rok 1.575.000Kč - 4x servis, 5x spojka, sada brzdových kotoučů a sada destiček. Po 15.000km měnili spojku u manuálu - 200.000Kč. Hezké, že? No, a druhý kus je prý dokonce přišel na 3.300.000 za údržbu na rok. Tohle je prostě jiná liga. Asi bych si přeci jen pořídil ještě o chlup rychlejší 911 (996) GT2, to je držák...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "petrt"
7. 7. 2005 13:33
Re: Druhý pohled
To s tím ale jezdili na okruhu ne?
neregistrovaný "Charon"
7. 7. 2005 14:15
Re: Druhý pohled
Není psáno... ale neřekl bych, že to jsou JEN okruhy... ale přiznávají, že jejich auta "dostávají pořádný záhul"...
neregistrovaný "petrt"
7. 7. 2005 14:33
Re: Druhý pohled
Asi na to maj. Taky bych jezdil furt, ale ten servis.... Nejvíc je to vidět na pneu. A to sem u třídu níž, možná o dvě.
neregistrovaný "Ja"
7. 7. 2005 16:26
Lamborghini
vidim tu mnoho prispevkov tykajucich sa jazdnych vlastnosti pocnuc Murcielagom a konciac McLarenom F1. Jedina otazka , ktora ma napada je, kolko z vas malo tu moznost tie auta vidiet nazivo, kolko z vas v aute, ktore hodnotite sedelo a kolko z vas to auto soferoval? je pekne, ze nas auta zaujimaju, ale ak len reprodukujete nazor kohokolvek, ci uz je to Needle, Enge, XY, vzdy to bude len nazor toho dotycneho. Auto si treba vysku sat a mozno zistite, ze to, co vyhovuje niekomu inemu nemusi vam a naopak. Aby som bol konktretny: hoci jeden clovek prislusne auto odpise a nezajazdi na nom dobry cas neznamena, ze dane auto nesadne niekomu, kto na nom dokaze zajazdit uplne super.
Z vlastnej skusenosti prehlasujem, ze Murcielago je perfektne auto, ktore mi sadne lepsie ako akekolvek ferrari, ale.... na to aby som sa mu dostal poriadne pod kozu je potrebne podstatne viac casu ako v pripade carrery GT. idealnym autom pre mna je v tejto chvili Lamborghini Gallardo, na ktorom sa da jazdi kazdy den, je dostatocne "kultivovane" vo vnutri a viac nez sexy zvonku. Ale opakujem, je to moj nazor, na zaklade mojich skusenosti - tym chcem povedat, ze nevyzadujem od ostatnych aby so mnou suhlasili.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Mr.modena"
7. 7. 2005 18:18
GT40
když se tady mluvilo o TopGearu, Jeremym, o skvělém GT40....
Co si myslíte o tomhle - Jeremy Clarkson: "Sorry, Ford, I have to ask for my money back"
[odkaz]
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Charon"
7. 7. 2005 20:21
Re: GT40
To není tak strašné... doufejme, že je to jen vada konktrétního kusu.. můj názor na kvality GT to nezměnilo Pořád je to mazel Ale chudák Clarkson (že dostal zrovna tenhle kus) a Ford (že tenhle kus dostal zrovna Clarkson)
neregistrovaný "Yaroukh"
7. 7. 2005 22:26
Re: GT40
Pekne receno, s tim Klaksonem. :o)) (Dobra je tam ta anketa, jeslti si ma JC GTcko nechat resp. vzit z5.) Ad kvalita: videl jsem v diskusi hodne osklivy a hodne dlouhy seznam recalls Ferrari (vyprovokovany prave narazkou na kvality GTcka); vcera jsem zase potkal v jakesi diskusi reakci, kde se majitel Murcielaga vzteka, ze to auto ma po 5 dnech motor v tahu (podle popisu to vypadalo na nejakou elektroniku); na Wikipedii se o pocatecnich problemech GT zminuji, nicmene konstatuji, ze jich ma GT porad mene nez konkurence ... Nechci rikat, ze GT je nevyhnutne kvalitnejsi nez ostatni supersportu (sice by se mi to libilo, ale kdyz prijde na Fordy, nejsem moc objektivni :o) - ale nebude to ocividne tak strasny.
neregistrovaný "ZZ"
7. 7. 2005 23:10
Re: GT40
Kdyby si koupil Focuse....
neregistrovaný "Yaroukh"
7. 7. 2005 23:19
Re: GT40
[odkaz]
uplne posledni reakce
neregistrovaný "Epsilon"
12. 7. 2005 22:20
Re: GT40
Chápu to dobře, že reportér si může dovolit supersport? Skvělá země
neregistrovaný "Karel"
8. 7. 2005 23:19
Murcialego
Vy zavistivci to je auto ze kteryho se zblaznite a ne kram ste uplne ubohy a zavidite ze na nej nemate
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Pipka"
9. 7. 2005 16:45
Re: Murcialego
Je to krumpl a basta To je úplně jedno, že na to nemám ... kdybych ty prachy totiž měl, tak tohle teda nekoupim, to si piš
neregistrovaný "petr"
9. 7. 2005 16:59
Re: Murcialego
PRESNE to je skvost mezi AUTOMOBILY proste LAMBORGHINI go go go
neregistrovaný "petr"
9. 7. 2005 16:57
LAMBORGHINI
SKVELE JEN TAK DAL . FERRARI SCHAIZE
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Tom"
9. 7. 2005 18:18
Re: LAMBORGHINI
Fakt je ze som v tom nesedel.Zviezol som sa par razy v STi a to je o par sto tisic $ lacnejsie.Interier ma lambo ako audina to sa mi na tom nepaci.Zvuk nema tak pekny ako ferrari inak je ok.
neregistrovaný "mike"
17. 12. 2006 18:44
Re: LAMBORGHINI
slysel si nekdy ferrari zvuk? je to jak zvuk z plechovky, ja slysel lambo, to je zvuk perfektni, zkus zajit k usnimu
neregistrovaný "žluté dělo"
9. 6. 2007 18:24
žluté dělo
Je to podle mého názoru nejlepší lamborghini. :-)
Rozbalit vlákno
0