Větší a silnější bráška ze dvou současných Lamborghini, model Murcielago, se brzy podrobí lehkému faceliftu. Vůz má dostat odtučňovací kůru kvůli omlazení vzhledu a přidání výkonu.
Ne ... stačilo mi vidět, jak v TopGearu JC s Evem8 tohohle drobečka vysloveně tlačil v zatáčkách na okruhu. Opravdu myslím, že jsou to jen pořádný salámy se silnym motorem, hnusná kastle a mizernej podvozek Fakt bys to chtěl ??? Já nikdy, a mít ty prachy koupim určitě něco jinýho.
Určitě je nějaká firma co ti lambo vytuní že bude lepší než evo. To evo v téhle verzy je totiž tuning z Anglie, ne tovární výrobek. Vím, prodávají ho jako evo, ale mits. tuhle ůpravu nedělá. Tuším že RallyArt.Srovnávej serii se seriovkou.
No dobře jak chceš Tak Honda NSX TypeR a tohle Lambo. To je ten samej rozdíl ... na rovince je talián rychlejší, ještě aby ne, s takovým objemem. Takovejch srovnání bysme určitě našli víc. No prostě, myslím že je to nafouklá bublina za hrozně peněz.
Drahý to je, to teda. A ta honda je super, i když jsem ji nikdy live neviděl. Ale srovnávat lambo s evem mi připadalo dost ujetý. Je to jiná liga, cena ,klientela.....
To je uplná demagogie. EVO je jinej segment než mastadont Murcielago. Je logický, že lehčí a mrštný Evo s relativně malobjemovým turbem (a vysokým poměrem váha/výkon) bude v zatáčkách ve výhodě. Murcileago veze na zádech atmosférickej motor (to zdůrazňuju) dvanáctiválec, nemluvě o zbytku a jako takovej neni určený do serpentin, ale na dálnice, rychlé rovinky nebo rychlé zatáčky. F1 se také nejezdí na klikatejch silnicích. Zkrátka jsou to dvě rozdílný koncepce, dvě rozdílný auta.
P.S.: Moje horský kolo je ve městě taky rychlejší než silnička.
Ty děláš jako kdyby to testovali na trati, na kterou není Lambo stavěný. Vždyť to bylo na naprosto neklikatym okruhu s hladkym asfaltem. To by mě zajímalo jakej typ silnice tomu vyhovuje víc. No já vlastně vim, rovná nekonečná runway
A to že má atmosférickej motor je jako na okruhu nevýhoda jo ? To si kašpar
Poté, co se z Lamborghini stala koncernová značka, jim nepomůže již nic na světě. Lamborghini již neexistuje! Je už jenom Audi s jiným znakem, viz. ovladače z A6 v Gallardu... Motor z Gallarda nyní začnou montovat do S8... Lambo už nebude originál, jehož součásti jinde neuvidíte. Raději tu továrnu měli zavřít. Včera jsem si akorát stáhnul z internetu srovnávací test Top Gearu - Murciolágo vs. Zonda. Zonda ho roznesla jako by ani neexistovalo, a to i na vlhku a v zatáčkách i přesto, že Lambo čtyřkola... Na 2,5km okruhu dostalo Lambo přes 6 vteřin a to je podle mne rozdíl třídy... To není fajn pro značku s takovou tradicí a aurou... Srdce mi hrozně krvácí!
srovnávat Zondu a Murciolago neni úplně na místě, to je jako srovnávat Golf GTI a EVO VIII, porovnatelná konkurence pro Zondu jsou spíš MC12, Enzo, Koenigseg (nebo jak se píše...)
No podľa názorov ľudí čo tieto autá testovali, tak momentálnejšie najlepšie supersporty sú Zonda a Carrera GT. MC12 sa vraj na bežné cesty takmer nehodí. Rozhodne však nesúhlasím, že by Lambo bola ***. Ako potom nazvať 99% zvyšku čo jazdí po cestách.
Lambo (pocnuc od Countacha) sa stalo legendarnym prave pre tie problematicke jazdne vlastnosti , takze si predstav, ze by teraz nejake Murcielago malo bezproblemove jazdne vlastnosti a este by bolo rychle ...zarty bokom: Gallardo je na okruhu Hockenheim (maly) rychlejsie ako Murcielago, co je dost hanba pre Lambo... PS: Odkial si stiahol to video? Nevies mi poradit, kde by som stiahol tracktest TopGearu Hondy NSX-R? a CTRka? PS2: Inak podla mojho nazoru Zondu je potrebne porovnavat skor s Enzom, MC12, Carrerou GT... Murcielago je o kategoriu nizsie
Jenže Lamborghini se s ním chce řadit mezi elitu. A několikrát je i srovnávali jinde. 571 koní Lamba proti 612 u Zondy. Vím, že to není jenom o tom. Ale pro kategorii o třídu níž má Lambo model Gallardo (který je mi mimochodem mnohem sympatičtější...)
K těm jízdním vlastnostem - Lambo je vůbec nemělo špatné a v jiném testu Gallardo jelo taktéž velmi dobře, tam problém nebyl, ale prostě bylo jenom pomalé...
....dolezitejsi ako samotny vykon je tzv. vykonova hmotnost, a tu ma Zonda podstatne vyssiu... Inak si nemyslim, ze Murcielago je vyrobcom marketingovo zaradene medzi Enzo a spol., uz len kvoli cene; ale skusim doma najst tie casy na okruhu... urcite tam najdem aj nejaku Corvettu
Nemuze to byt tim, ze je Mugo 4-kolka? Kdyz v TopGearu srovnavali na okruhu Carreru s jakousi litrovou Yamahou, ziskavala Carrera v zatackach; na rovinkach ztracela - udajne prave proto, ze to je 4-kolka. (Nakonec ale Carrera stejne vyhrala a koncilo to "... takze motorkari muzou konecne sklapnout" ;o)
Nevim co tu řešíš - Murcielago stojí 8 mega, Zonda 2x tolik, takže je to "jiná třída" a Lambo se tím rozhodně mezi špičku řadit nechce. Je to konkurent např. 575M. Gallardo je za cca 5 mega, takže třída F430, které je myslím taky rychlejší než 575M.
Zonda v podstate rozniesla kazde auto, s ktorym ju porovnavali. Lambo neni o tom ake je rychle a kto jazdi s jeho motormi, ale o tom ake emocie vyvola u toho kto je za volantom. A tie urcite nie su take ake ma vodic S8 s tymto motorom, nehovoriac o tom co sa stane kedsa pred rozbehnutou S8 objavy prva zakruta. A ako tak citam testy na lambo(Speed a pod.), ziadnemu s tych co sa v nom vozia nevadi ze je za nim audi, skor tuto zmenu, aj na prekvapenie ich samich vytaju.
Zonda je zase samé AMG, takže si nevybereš Fakt je, že když někam přifrčíš ve starém McLarenu nebo XJ220 - naděláš víc parády než v dnešních "supersportech"
Jenom motor, ostatní je výsledkem jejich konstrukce a vlastního vývoje. Motor mi vůbec nevadí - když se podívám na Zondu, mám prostě pocit, že dostávám za ty prachy adekvátní hodnotu...
To nemyslíš vážně vid? Enzo je asi krok zpět nebo jak to myslíš? Třeba taková tolik opěvovaná Testarossa/je to ale krása, to jo/ má dost tragické jízdní vlastnosti. Teda vzhledem k současným standartům. Když nejsi profík tak máš velkej problem. Já osobně sem jedině rád že v autě mám kontrolu trakce a podobně protože nejsem a nikdy nebudu Prost nebo Senna.
Uplně by stačilo kdyby se svezl v tom Oplu speedster, na mokru totálně nepoužitelné auto. A to má třetinovej výkon. Ty tolik opovrhované elektronické obvody totiž normálním lidem dost často zachranují život.
Vskutku kouzelná diskuse, hoši, opravdu se bavím vaší hloupostí a omezeností. Vezměme to ale popořádku: 1) Zonda vs Murcielago - 555k vs 580k, cca 1200kg vs 1650kg, RWD vs AWD, 15M Kč vs 8M Kč. Svým způsobem ta auta srovnatelná jsou.. vždyť porovnávat jde opravdu cokoliv... ale tady by se hodilo něco se štítkem MC12 nebo Carrera GT. 2) přínos Audi. Ano, přínos. Lambo nezkrachovalo, dokonce i vydělává, mají dva modely a plánují další, vejdete se do kokpitu a nerozpadává se vám pod rukama, a jezdí opravdu dobře a bez problémů. Ano, Tiff Needel nadšený nebyl, jenže on je bývalý závodník a je rád, když mu to ŽIJE pod rukama, ale kdo z majitelů se může pochlubit stejnými zkušenostmi a talentem? Srhnuto a podtrženo, Murcielago vám chybu promine, Diablo by vám za ni useklo ruce i s hlavou. 3) čtyřkolky a okruh - podívejte se na Imprezu, taky ji musíte lámat do zatáček, tak nedotáčivou mrchu jsem ještě neviděl, Evo jí napráská, má živější podvozek i řízení... to vám potvrdí i Jeremy Clarkson. Tak se nedivte, když Evo i Zonda ujede Lambu ujedou. Na silnici zjistíte, že to takový rozdíl není a čtyřkolka bude mít víc jistoty, především za horších adhezních podmínek. 4) Murcielago vs Gallardo - spočítejte si poměr výkonu a váhy, přihlédněte k celkovým rozměrům a nemusíme tu řešit, jak překvapivé je, že je Gallardo o něco rychlejší. Schválně, napiš i o kolik, ať víme! Dodatečný výkon a pár úprav pro Murcielago, o kterých se tu píše, by mělo problém vyřešit. 5) Murcielago JE opravdový supersport, navíc jeden v současnosti z nejlepších. Ano, mám to z doslechu, ale když vám to napíše skoro každý z britského Autocaru, tak tomu budu věřit sakravíc, než když tady někdo napíše, že není. Pánové, když to mu nerozumíte, tak o tom raději vůbec nediskutujte...
Vsetci tu diskutujete o tych autach, ako keby ste v nich denne jazdili. Vacsina z vas tie auta nevidela ani nazivo, nie to si este do nich sadlo a jazdilo. Tak o com su tieto debaty?????
super prispevok! a super vysvetlenie pre tych,ktory nevedia pochopit aka sila sa skryva v tejto rakete. dufam,ze teraz to uz vsetci pochopia. nech zije LAMBORGHINI!
Skvěle, díky! Zajímavé časy. Koukám mezi Gallardem a Murcielagem žádný PODSTATNÝ rozdíl není, dvě desetiny, to mi přijde směšné (stejně jako Scooby a Evo). A jinak ta "střední třída" časů je vyrovnaná, Carrera GT je fakt drak... kam by se asi zařadilo fEnzo? Jen osobně je pro mě docela zklamáním čas CLK-DTM... čekal bych lepší výkon. A C5 není to pravé, C6 je nadějnější
Test C6 je ohlaseny v augustovom cisle, takze ak ho naozaj zverejnia, cas dodam K Enzu: SportAuto este nemalo moznost testovat ho, ale sestersky ams pri minulorocnom rychlostnom teste v Narde porovnaval Enzo a GT aj na okruhu (cca. 1600m dlhy) a GT bolo rychlejsie mozno az o sekundu... no skusim najst v archive aj toto
*, to ty nasi slovensti bratri nemaji vlastni stranky,do kterejch by si mohli kecat????? Ja kdyz vidim,kolik jich je jen v tyhle diskuzi,tak je mi na bliti a kazi mi to dojem cele www.auto.cz. Jednou je to ceskej web,tak jdete do *a udelejte si vlastni.A kdyz na to nemate,tak je to vas problem!!!
hele ty nechodis na zahranicni servery?? ty tam nikddy nenapises zadnej prispevek?? treba ne, ale sou lidi co proste projdou vic webu. proc by se clovek mel omezovat jen na to co ma doma, kdyz ma daleko vic moznosti
Protože neví, co znamená www. Už jsem mu to napsal u jiný diskuse, tak se nebudu opakovat. A třeba je to maník, co si myslí, že to je "českej internet" a cizinci maj "německej, polskej, slovenskej... internet" Třeba opravdu netuší, že se dostane na stránky kdekoliv na světě a může tam diskutovat. A že právě to je to, co dělá z netu "síť sítí"
Boze ty si idiot prave kvuli takovym spoluobcanum jako jsi ty ja proste nikdy nemuzu byt vlastenec ani kdybych chtel, protoze bych pak byl pysnej na to ze jsme narod blbcu jako ses ty. Prosimte chyt se tech vidli od kterejch si se dostal k internetu a s temahle nazorama to priste zkousej maximalne v mistni hospode nekde v Horni-Dolni.
PS: Lidi vsech barev a narodu a s kteryma se domluvim, jste zde vitani a ja a i doufam vetsina ostatnich si s vama rada zadiskutuje; hlavne kdyz to bude o autech.
Vím, supersporty, koho by zajímaly náklady - ale jen pro zajímavost, v novém čísle Carauta (česká edice britského Autocaru) je článek o jakémsi klubu supersportů. Pár čísel - za údržbu jednoho Murcielaga dají za rok 1.575.000Kč - 4x servis, 5x spojka, sada brzdových kotoučů a sada destiček. Po 15.000km měnili spojku u manuálu - 200.000Kč. Hezké, že? No, a druhý kus je prý dokonce přišel na 3.300.000 za údržbu na rok. Tohle je prostě jiná liga. Asi bych si přeci jen pořídil ještě o chlup rychlejší 911 (996) GT2, to je držák...
vidim tu mnoho prispevkov tykajucich sa jazdnych vlastnosti pocnuc Murcielagom a konciac McLarenom F1. Jedina otazka , ktora ma napada je, kolko z vas malo tu moznost tie auta vidiet nazivo, kolko z vas v aute, ktore hodnotite sedelo a kolko z vas to auto soferoval? je pekne, ze nas auta zaujimaju, ale ak len reprodukujete nazor kohokolvek, ci uz je to Needle, Enge, XY, vzdy to bude len nazor toho dotycneho. Auto si treba vysku sat a mozno zistite, ze to, co vyhovuje niekomu inemu nemusi vam a naopak. Aby som bol konktretny: hoci jeden clovek prislusne auto odpise a nezajazdi na nom dobry cas neznamena, ze dane auto nesadne niekomu, kto na nom dokaze zajazdit uplne super.
Z vlastnej skusenosti prehlasujem, ze Murcielago je perfektne auto, ktore mi sadne lepsie ako akekolvek ferrari, ale.... na to aby som sa mu dostal poriadne pod kozu je potrebne podstatne viac casu ako v pripade carrery GT. idealnym autom pre mna je v tejto chvili Lamborghini Gallardo, na ktorom sa da jazdi kazdy den, je dostatocne "kultivovane" vo vnutri a viac nez sexy zvonku. Ale opakujem, je to moj nazor, na zaklade mojich skusenosti - tym chcem povedat, ze nevyzadujem od ostatnych aby so mnou suhlasili.
když se tady mluvilo o TopGearu, Jeremym, o skvělém GT40....
Co si myslíte o tomhle - Jeremy Clarkson: "Sorry, Ford, I have to ask for my money back"
[odkaz]
To není tak strašné... doufejme, že je to jen vada konktrétního kusu.. můj názor na kvality GT to nezměnilo Pořád je to mazel Ale chudák Clarkson (že dostal zrovna tenhle kus) a Ford (že tenhle kus dostal zrovna Clarkson)
Pekne receno, s tim Klaksonem. :o)) (Dobra je tam ta anketa, jeslti si ma JC GTcko nechat resp. vzit z5.) Ad kvalita: videl jsem v diskusi hodne osklivy a hodne dlouhy seznam recalls Ferrari (vyprovokovany prave narazkou na kvality GTcka); vcera jsem zase potkal v jakesi diskusi reakci, kde se majitel Murcielaga vzteka, ze to auto ma po 5 dnech motor v tahu (podle popisu to vypadalo na nejakou elektroniku); na Wikipedii se o pocatecnich problemech GT zminuji, nicmene konstatuji, ze jich ma GT porad mene nez konkurence ... Nechci rikat, ze GT je nevyhnutne kvalitnejsi nez ostatni supersportu (sice by se mi to libilo, ale kdyz prijde na Fordy, nejsem moc objektivni :o) - ale nebude to ocividne tak strasny.
Fakt je ze som v tom nesedel.Zviezol som sa par razy v STi a to je o par sto tisic $ lacnejsie.Interier ma lambo ako audina to sa mi na tom nepaci.Zvuk nema tak pekny ako ferrari inak je ok.