Lamborghini nehodlá vyrábět do roku 2025 hybridní a elektrické supersporty

Lamborghini nehodlá vyrábět do roku 2025 hybridní a elektrické supersporty

Italské Lamborghini zatím ve svých supersportech setrvává u tradice: nepřeplňovaných velkých motorů bez hybridní techniky. A ještě nějakou dobu mu to vydrží...

Lamborghini v současnosti vyvíjí SUV Urus včetně plug-in hybridu. Dočkáme se elektromotorů v supersportech s centrálně umístěnými jednotkami? Zatím ne. Zuřící být ze Sant'Agaty zůstává i u atmosférických jednotek, což je velmi sympatické. Díky koncernu Volkswagen má sice k obrovským technickým zdrojům v tomto ohledu přístup, ale zatím jich využívat nehodlá.

Serveru Drivetribe to řekl generální ředitel Stefano Domenicali, který ještě před několika lety působil v roli šéfa Scuderie Ferrari. „Zkoumáme budoucí řešení baterií ve spolupráci s MIT (Massachusetts Institute of Technology), protože současná technika není úplně vhodná. Můžete na chvíli přidat výkon, ale ruku v ruce s příliš velkým nárůstem hmotnosti, bez něj se prostě neobejdete.“

Kdy přijde na řadu supersport této značky s elektromotorem? „Samozřejmě nemůžeme ovlivnit legislativu, ale nemyslím si, že uvidíme něco takového dříve než v roce 2025," Lamborghini má tu výhodu, že se skryje za průměrné koncernové emise CO2, takže své „špinavé“ velké vidlicové motory může vyrábět a nabízet s klidem dál. Ale pokud se legislativa změní, nic jiného než „elektrifikace“ nepřichází v úvahu. Normovanou spotřebu V12 jinak snížit nejde, jde o jediný možný způsob.

Šéf vývoje Maurizio Reggiani připustil, že tvrdě pracují na tom, jak by mělo auto znít, když jede na elektřinu. „Potřebujeme nějaký zvuk, který pokryje nežádoucí aerodynamický hluk, tedy větru a pneumatik. Ale měl by být umělý?“ ptá se vlastně sám sebe. „Mám pocit, že by bylo lepší zesílit nějaký už existující, který auto z principu vydává, v tomto okamžiku je to pro nás předmětem velké diskuse.“

Sám Domenicali se vůbec nechce bavit o možnosti zcela autonomního ovládání italských vozů. „Dokud mám firmu na starosti, nebude žádné sportovní lamborghini, které jede samo!“ A co elektronické asistenty brzd a řízení, které pomohou na okruzích rychle se naučit ideální stopu? Konkurence v tomto ohledu nespí, Frank Stephenson od McLrenu potvrdil, že Woking už na nich pracuje. „Tady vidím výhodu v tom, jak řidiči pomoci, ale jinými prostředky,“ řekl bez bližších podrobností Domenicali. Volkswagen už přece umí promítat potřebné informace a instrukce do zorného pole pilota...

Autosalon Frankfurt 2017
Spolupracujeme s TipCars.com
Čtete rádi E15? Podpořte projekt v anketě o nejlepší zpravodajský web Čtete rádi E15? Podpořte projekt v anketě o nejlepší zpravodajský web

Stejně jako v loňském roce získaly weby E15.cz a Živě.cz…

Nejbohatší žena světa zemřela, hodnota jejího majetku se blížila bilionu Nejbohatší žena světa zemřela, hodnota jejího majetku se blížila bilionu

Ve Francii zemřela ve věku 94 let podnikatelka a dědička…

Zahraniční automobilky investují v USA. Americké firmy se potýkají s poklesem poptávky Zahraniční automobilky investují v USA. Americké firmy se potýkají s poklesem poptávky

Německý automobilový koncern Daimler investuje miliardu…

Praha 6 chce na trase Pražského okruhu vyhlásit stavební uzávěru Praha 6 chce na trase Pražského okruhu vyhlásit stavební uzávěru

Vedení Prahy 6 chce po magistrátu, aby vyhlásil stavební…

 
Zdroj: Drivetribe.com

Štítky Lamborghini

 







Doporučujeme
Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu! Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu!

Jestliže před deseti lety bylo pohonem všech kol vybaveno…

Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo? Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo?

Ne ve všech státech Evropské unie se nafta označuje jako…

 

AutoRevue
BMW a Mercedes utrácí za zbytečné technologie, říká šéf vývoje Hyundai BMW a Mercedes utrácí za zbytečné technologie, říká šéf vývoje Hyundai

Dnešní auta, ta luxusní především, jsou počítače na…

Spolehlivost sportovně luxusních aut je tristní: Deset Spolehlivost sportovně luxusních aut je tristní: Deset "jednookých" králů

V našem posledním díle o spolehlivosti automobilů podle…

 





 
Unikátní novinka od Tatry: Podívejte se na osmikolku se všemi řiditelnými koly!

Unikátní novinka od Tatry: Podívejte se na osmikolku se všemi řiditelnými koly!

Včera

Kopřivnická automobilka opět dokazuje, že je připravena nabídnout i taková konstrukční řešení, která konkurence neumí a ani nemůže předložit.




Blesk.cz

Osud všech online hráčů se nachází zde: Recenze Destiny 2

Osud všech online hráčů se nachází zde: Recenze Destiny 2

Už jste si vzali dovolenou a děti poslali k prarodičům? Destiny 2 je totiž online videohra, která se může stát…

„Trapné a nedůstojné.“ Vysoké školy dusí nejistota, sní o miliardách od Valachové

„Trapné a nedůstojné.“ Vysoké školy dusí nejistota,…

Vysoké školy jsou znepokojené. Ani pár dní před posledním jednání vlády, na kterém budou ministři naposledy…

 

iSport.cz

Schickovo zranění potvrzené. Mimo bude dva týdny, přijde i o AC Milán

Schickovo zranění potvrzené. Mimo bude dva týdny,…

Český útočník Patrik Schick si bude muset na další zápas za AS Řím počkat minimálně ještě dva týdny. AS na svém…

Video z bitky v kotli Sparty. Za jiné názory nic nehrozí, brání se ultras

Video z bitky v kotli Sparty. Za jiné názory nic…

Sparťanský národ kromě výsledkové krize řeší i průšvihy, které se dějí na tribunách. Jeden takový se stal během…

 

Reflex.cz

New York vypadal v 70. letech na některých místech hrozivě, pak se jej podařilo „vyčistit“. Podívejte se na fotografie

New York vypadal v 70. letech na některých místech…

Americký New York je považovaný za globální mocenské centrum, které má velký dopad na obchod, finance, média,…

Machiavelli v kostýmku: Nový životopis Angely Merkelové ukazuje, proč opět vyhraje volby

Machiavelli v kostýmku: Nový životopis Angely…

Málokterý evropský politik byl v posledních letech podroben tak drtivé kritice, jako německá kancléřka Angela…