Diskuse

Lamborghini Urus: SUV vyzrazeno

22.4.2012

V pondělí má v Pekingu premiéru koncept SUV Lamborghini. Jeho podoba ale předčasně unikla na internet.

 

  • 00 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 22.04.2012  10:23

    dalsie monstrum na predlzovanie udov

    :yes:

    lambo predsa nemoze zaostat kedze porsche ma cayenne ;-)

    buduci majitel s nim bude opat chodit sa ukazovat niekde na rivieru a robit zo seba doleziteho a pri ochodakoch zaberie 3 parkovacie miesta ale IQ mu to auto neprida smola, v praxi v meste nepouzitelne auto :yes: podobne ako X6 alebo cayenne, neviem ako inde v eu ale na slovensku plati ze cim vacsia svina tym drahsie a nepraktickejsie auto. ;-)

    a pre rypalkov ze zavidim nie je tomu tak - nefandite si - staci vidiet tu aroganciu s akou sa majitelia tychto aut pohybuju ako parkuju a tie holohlave xichty co to soferuju to nie je zavist - skutocne nie je im co zavidiet ;-) maju to tazke, aj zivot maju kratky :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto DRBNUTY

      DRBNUTY 22.04.2012  10:29

      « Re: dalsie monstrum na predlzovanie udov

      za hadzanie vsetkych do jedneho vreca :no:
    • 00 Reagovat !

      foto sandeman

      sandeman 22.04.2012  10:42

      « Re: dalsie monstrum na predlzovanie udov

      Topper, keby si na taketo aut mal (co nemas) kupil by si si radsej Rio, alebo 208??? Nekupil, dozicil by si si pohodlie a luxus. A nad inou ako premiovou znackou by si nerozmyslal. Tie auta vznikaju preto, lebo si ich trh ziada. Tak isto ako si trh ziada KIE a Peugeoty.
    • 00 Reagovat !

      foto gil54

      gil54 22.04.2012  11:23

      « Re: dalsie monstrum na predlzovanie udov

      Nikdo tě nenutí si ho kupovat. Dej každému svobodnou volbu.

      A nechápu tři palce nahoru a vesměs negativní postoj. Jestli to měla být ironie, tak velmi obtížně čitelná. :no:
    • 00 Reagovat !

      foto lowkick

      lowkick 22.04.2012  14:01

      « Re: dalsie monstrum na predlzovanie udov

      Je to (jako u tebe vždy) přesně naopak...až tohle Lambo jednou profrčí kolem, tak ti "zvadne výfuk" >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto honysek

        honysek 22.04.2012  21:55

        « Re: Re: dalsie monstrum na predlzovanie udov

        >:D :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto galerida

      galerida 22.04.2012  14:56

      « smutne súhlasím

      Keď si predstavím cayenne - viem, že dizajn je subjektívna vec - ale je to naozaj otrasné auto - ale je to porsche. Na polovicu čínskych šmejdov keby nalepili znak z porsche, tak niektorí budú cikať benzín. Kategóriu týchto út by som nazval - ja na to mám - lebo nie sú ani najrýchlejšie ako normálne lambo, či porsche, ani luxusné a priestrané ako S-kový medveď alebo A8, ani terénne ako pajero... Ak by som mal peniaze, tak z tejto kategórie by som volil Range Rover - čo mi príde ako silné, tak vkusné auto pritom elegantné a so skutočnými terénnymi vlastnosťami. Ale naozaj súhlasim, že trh si žiada - tak prečo nie. Ani mini autá nepotrebuje kopec ľudí a neodsudzuje ich za to. Nech sa vyrába, nech sa predáva, ale o ich majiteľoch si budem bohužiaľ myslieť svoje (že tam naozaj musí byť, už spomínaný , nejaký komplex).
    • 00 Reagovat !

      foto Redrum

      Redrum 22.04.2012  16:14

      « Re: dalsie monstrum na predlzovanie udov

      Ved tu mas hodnotit auto a nie jeho soferov. Tak ako mas * v 5er mas * aj v p207. Je pravda vsak, ze tych arogantnych je podstatne viac v drahych autach, kto vie preco? ;-) Jednako vsak to je uz ina tema, tu by sa malo debatovat predovsetkym o autach.
      Podla mna je to zaujimave, aj ked lambo a SUV mi nejak nejde dohromady, vyzera to vsak pekne.
  • 00 Reagovat !

    foto Daniel

    Daniel 22.04.2012  11:24

    SUV

    Mel jsem z toho trochu strach, ale musim uznat, ze vypada perfektne. Stejne bych ale radsi videl Lambo limuzinku nez SUV.
  • 00 Reagovat !

    foto theolli

    theolli 22.04.2012  11:48

    No když se podívám na profil

    silně mi to připomíná Evoque,že by měl VW mindráky z jeho úspěchu ???
    • 00 Reagovat !

      foto RomanStuc

      RomanStuc 22.04.2012  11:55

      « Re: No když se podívám na profil

      Vážně myslíš, že VW chce Evoku konkurovat Lambem? :-) Ten si udělá vlastní Cross Coupe...
      • 00 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 22.04.2012  12:58

        « Re: Re: No když se podívám na profil

        Na mne to spíš působí jako výsledek receptu: "Vem jedno BMW X6 a jedno Porsche Cayenne, promíchat protřepat, na platformu audi Q7 směs nalej, motor VW W12 k tomu přidej = a jako Lamborghini Ursus (za 250.000€ ?) to PRODávEJ :-)
        • 00 Reagovat !

          foto theolli

          theolli 22.04.2012  13:02

          « Re: Re: Re: No když se podívám na profil

          Nevím jak jsem otevřel fotku první co mě napadlo a viděl v tom byl právě Evoque,to je pouze můj pocit 8-s tím neříkám že se mi nelíbí!!
          • 00 Reagovat !

            foto lowkick

            lowkick 22.04.2012  14:05

            « Re: Re: Re: No když se podívám na profil

            Ne! První, co tě napadlo, byl mindrák značky Lamborghini z Land Roveru! Dva rozdílnější výrobce bys těžko hledal...
            • 00 Reagovat !

              foto theolli

              theolli 22.04.2012  14:14

              « Re: Re: Re: Re: No když se podívám na profil

              A první co mě napadlo po přečtení tvé chytrosti bylo že jsi .........,nikdo se nebavil o výrobcích ale o jednom autě,tak si srovnej tu bramboračku v palici než něco napíšeš
              • 00 Reagovat !

                foto lowkick

                lowkick 22.04.2012  15:56

                « Re: Re: Re: Re: Re: No když se podívám na profil

                Přečti si znovu svůj blábol z 11:48 a pak udeř hlavou do zdi, pokud to nepomůže, opakuj stále dokola, alespoň bude od tebe pokoj :-) Osobní invektivy bys měl opustit, škodí to zdraví...
                • 00 Reagovat !

                  foto theolli

                  theolli 22.04.2012  16:10

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: No když se podívám na profil

                  Reagoval jsi na můj druhý příspěvek nikoliv první a mimo to v prvním jsem nic nesrovnával ale to je evidentně pod prahem tvého chápání! Asi chceš druhým říkat co má vidět,cítit no......myslím že to tu bylo už,ne??
                  • 00 Reagovat !

                    foto lowkick

                    lowkick 22.04.2012  16:40

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No když se podívám na profil

                    Reagoval jsem na tvou marnou snahu ospravedlnit hloupý výkřik z 11:48. :-) A jak to čtu, křičíš stejně pořád dál... :-)
  • 00 Reagovat !

    foto frk

    frk 22.04.2012  11:54

    U mě dobrý.

    Krutopřísná kára :yes: jestli bude alespoň z 80% takhle vypadat v sérii,tak to budou dlouhý pořadníky :-)
    • 00 Reagovat !

      foto ericn

      ericn 22.04.2012  12:22

      « Re: U mě dobrý.

      Ta asi nebudou, jelikož cena bude jistě pěkná "paleta". Nemyslím, že to ostatní SUV ve třídě nějak ohrozí, spíš to bude takový doplněk... LM2 byl extrém, takže bych ani tradici nijak nepřeceňoval.... ;-)

      Jinak jako koncept to určitě vypadá zajímavě, dokonce bych i řekl, že si mi celkem líbí :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto frk

        frk 22.04.2012  12:27

        « Re: Re: U mě dobrý.

        Já ty pořadníky myslel v kontextu dané třídy(jak typové,tak finanční)takové Porsche Cayenne taky není žádná láce a jak se o něj movití klienti perou ;-) i když uznávám že Lambo bude asi ještě o řád cenově výš.
        • 00 Reagovat !

          foto gil54

          gil54 22.04.2012  12:33

          « Re: U mě dobrý.

          O řád cenově výš ?

          Chceš tím říci, že když Cayenne stojí třeba 3,5 míče tak Lambo bude stát 35 míčů ? To snad nemyslíš vážně.

          Nebo nevíš co je to řád. ;-\
          • 00 Reagovat !

            foto frk

            frk 22.04.2012  13:12

            « Re: Re: U mě dobrý.

            To tím říct rozhodně nechci ;-) myslel jsem to tak,že Cayenne stojí dle verze od 1.5 do 3.5 a lambo bude někde mezi 4-5 mil někde mezi Caynne a novým suv od Bentley.
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 22.04.2012  15:03

              « Re: Re: Re: U mě dobrý.

              ...(slušně) vybavené SUV Lamborghini odhaduji na 250.000€..
              • 00 Reagovat !

                foto frk

                frk 22.04.2012  16:25

                « Re: Re: Re: Re: U mě dobrý.

                Ano za top model/předpokládejme i různé limitované edice,ta cena není nereálná.
                • 00 Reagovat !

                  foto ericn

                  ericn 22.04.2012  16:29

                  « Re: Re: Re: Re: Re: U mě dobrý.

                  no jak říkám, prostě paleta >:D :yes: pod 200k Eur to nebude...
                  • 00 Reagovat !

                    foto frk

                    frk 22.04.2012  16:37

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: U mě dobrý.

                    Souhlas :yes: paleta to je slušná,ale pro cílové zákazníky to bude tak nějak normálka >:D
      • 00 Reagovat !

        foto hijack

        hijack 22.04.2012  23:45

        « Re: Re: U mě dobrý.

        Tak toto auto rozhodne nepojde proti zauzivanym znackam typu audi, BMW ci merc. Proste to nie je pren ziadna konkurencia. Aventador tiez nejde proti sls, R8 ci inym. Toto je nova trieda. Takze reci o konkrencii a pod su uplne mimo. Nebude ani ziadnym doplnkom. A ze si myslis ze sa ludia za nim nepotrhaju a nebude nan rocna cakacia doba? Pamatas na casy ked prisiel cayenne a bol po predstaveni vypredany na pol roka dopredu? Alebo aventador (mimochodom to je ina cenova liga) na ktory si pockas rok? Ide o lambo a to je docela padny dovod ho mat. A urcite sa najde vela ludi ktorym sucasne suv vadia koli tomu ze ich ma kazdy.
    • 00 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 22.04.2012  12:53

      « Re: U mě dobrý.

      No, neskáču nadšením...Ale když si to tak vezmu, jako (dobou vynucený) kříženec Lamba a SUV je to docela dobré.
  • 00 Reagovat !

    foto delph

    delph 22.04.2012  12:56

    noooooo

    Jako ze zadu to vypadá prostě bombasticky, profil kabiny je taky dobrej, ale narvat na to supersporťáckej čumák to prostě nejde. Je to disproporční a neharmonické. Když stavím SUV tak ho musím stavět tak a ne, že zvednu aventadora na vyšších pružinách. Svůj design ostrých hran a rovných ploch mohli užít i jinak.
    • 00 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 22.04.2012  13:14

      « Re: noooooo

      Souhlasím. :yes: ...Na druhou stranu, jak jinak udělat SUV, které by aspoň trochu zapadalo do modelové řady Lamborghini?
      • 00 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 22.04.2012  14:58

        « Re: Re: noooooo

        Tak jako (třeba) Ferrari - NIJAK! ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto File12

          File12 22.04.2012  15:08

          « Re: Re: Re: noooooo

          No ja bych byl s timhle tvrzenim opatrnej. Aby se nam za par let taky nelepil znak konika na zadek z vejsky jednoho metru >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 22.04.2012  15:13

            « Re: Re: Re: Re: noooooo

            ..ano tahle "hrůza" MŮŽE nastat, když už KRABICI dělá Porsche a teď Bentley a Lambo a ... tak možná časem i Ferrari "nezbyde" než... :-|
            PS: Což ale NIC NEmění na mém názoru, že "svět by se BEZ krabice od Lamborghini JISTĚ obešel" ;-)
            PPS: Samozřejmě ale asi JE "lákavé" využít jednu techniku a prodávat TOLIK "různých VWozů"
            1) audi Q7
            2) vw Touareg
            3) bentley EXP 9 F
            4) lamborghini Urus
            5) porsche Cayenne
            BEZVA (unifikace, no) ne? :yes: :-)
            • 00 Reagovat !

              foto stene

              stene 22.04.2012  16:37

              « Re: Re: Re: Re: Re: noooooo

              Nevím, jestli se pojem unifikace u Urusu trochu nepřeceňuje. Vždyť co může použít z koncernu? Pár čudlíků v interiéru, nějaké ty elektronické krabičky, (možná) podlahu a podvozek, který si stejně naladí podle sebe. Zbytek jako karoserii, interiér, motor i převodovku mají svou. Jasně, mohli by si vyvinout i to přebírané. Je otázka, co navíc by tím zrovna v kategorii SUV získali? A jak ukázal Cayenne, i když dva vaří ve stejném rendlíku, výsledek se může dost lišit. Víc než na sdílených komponentech (v této kategorii) podle mě záleží na celkovém odladění a detailech. Věřím, že SUV s desetiválcovým benzínem si s ničím v koncernu nespletete...
              • 00 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 22.04.2012  16:51

                « Re: noooooo

                URČITĚ komplet celou platformu/techniku ;-)
                Rozdíl mezi vozem A(udi Q7) a B(entley EXP 9 F) až třeba L(amborghini Urus) je pak že vývod klimatizace je
                a) kulatý
                b) hranatý
                c) (třeba) šišatý
                ..ale všechny jsou samozřejmě na STEJNÉM místě.. apod. :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto stene

                  stene 22.04.2012  17:08

                  « Re: Re: noooooo

                  Možná (když do ní narvou motor a převodovku) převezmou platformu a podvozek. Budu se opakovat, ale co přinese Lambu, když si platformu udělá samo? Ono i nyní pochybuju, že platforma pro Q7 a spol. byla už připravená pro Lambo V10, takže i tu určitě čekají změny... A zbylá technika... Buďte konkrétní. Co z dalších přebíraných dílů Vám úplně zkazí dojem z Urusu? Stejné parkovací senzory, klimatizační jednotka, elektromotorky pro stahování oken...?Mimochodem dost pochybuju, že třeba Ferrari běžně tyto komponenty nebere od Fiatu...
                  • 00 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 22.04.2012  18:03

                    « Re: noooooo

                    Ale to je JASNÉ, že KDYŽ už děláte SUV pod dalšími značkami (kdyby se třeba povedl plán na koupi Alfy) tak se VYPLATÍ na VŠECHNY vozy použít STEJNOU techniku.
                    JÁ bych se prostě "obešla" BEZ krabice (čti SUV) od Bentley a rozhodně i bez SUV od Lamborghini. Vy snad nějak "postrádáte SUV Ferrari nebo Aston Martin či snad (nedejbože) od Rolls Royce?? ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto stene

                      stene 22.04.2012  18:12

                      « Re: Re: noooooo

                      Já jsem ale rozporoval (ne)smyslnost "unifikace", ne (ne)smyslnost tohoto vozu jako takového :-) Osobně mi je celkem jedno, jestli bude mít Bentley nebo Lambo své SUV. Tato katogerie aut mě míjí, ale když je zákazníci chtějí... Také jsem do nedávna nepostrádal něco jako je Ferrari California nebo FF, když tu máme třeba Mercedes... :-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 22.04.2012  18:23

                        « Re: Re: Re: noooooo

                        California či FF jsou jen "variace" na automobily co Ferrari běžně vyrábí, SUV je "zcela něco jiného" (než Bentley či Lamborghini.. ;-)
                        MNĚ prostě SUV od Rolls Royce nijak NEchybí (naprosto mi "stačí" Range Rover) a nepostrádám ani SUV od Ferrari (když už je tu Porsche, případně BMW X6 - další "nával" ultra-drahých krabic od dalších značek ... kdyby raději vyvinuli třeba nějaký nový zajímavý motor.. kdyby Lamborghini Gallardo nebylo NEjstarším vozem své kategorie - Porsche či Ferrrari ho v testech porazili už ve svých minulých generacích atd. atp. :-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto stene

                          stene 22.04.2012  20:54

                          « Re: Re: Re: Re: noooooo

                          Ano, také bych raději viděl nové Gallardo než Urus. To už je ale předpokládám nebo spíš doufám na konci vývoje a jestli by měl přijít Urus za tři roky, tak u něho je naopak vývoj teprve na začátku, takže Gallardo by brzdit neměl. Nebo třeba konkurent Astonu Rapide by nebyl špatný, ale pokud bude Urus dostatečně exkluzivní a drahý, aby vyčníval nad Cayenne a nebyly ho plné ulice, tak proč ne. Mohl by pomoci Lambu podobně jako Cayenne Porsche. Aventador jim jistě slušně pustil žilou a nové Gallardo jim v konkurenci Italie nebo McLarenu moc nepomůže zahojit se. Takže také mi Urus nechybí stejně jako mi Cayenne nechyběl u Porsche, ale když Lambu pomůže hnout se dál...
                        • 00 Reagovat !

                          foto lowkick

                          lowkick 22.04.2012  21:38

                          « Re: Re: Re: Re: noooooo

                          "FF je jen "variace""...pak ty máš v hlavě variátor...a navíc určitě ze zcela neprémiové Audi A4 :-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto Hammunasakra

                            Hammunasakra 23.04.2012  01:41

                            « Re: Re: Re: Re: Re: noooooo

                            Milý "hudino" PROJEĎTE se s předokolkou audi A4 2.0 Tdi 105 kW a zkuste PAK (asi hlavně SEBE ;-) ) "přesVWědčovat" ŽE to je "prémiové" auto :-)
                            PS: A u mne to NEzkoušejte - já (to) zkoušela sama - já (už) VÍM "jak to je" ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto figurka

              figurka 22.04.2012  21:31

              « Re: Re: Re: Re: Re: noooooo

              Ano, souhlas. Svět by se bez SUV Lamborghini obešel. Bohužel je otázkou, jestli by se do budoucna Lamborghini, v této dle mne motoristicky trochu pokřivené době, obešlo bez SUV ;-\ ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 23.04.2012  02:04

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: noooooo

                Ach jo.. :-|
                PS: Je fakt že prodeje Lamborghini stojí za... = tak to "vyřešíme" SUVčkem :-|
                • 00 Reagovat !

                  foto Citroenjehistorie

                  Citroenjehistorie 23.04.2012  19:29

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: noooooo

                  Vsechno je o penezich snad ne?Pomeranc dnes dela taky parodii na SUV a kdo by to byl rekl pred par lety >:D
  • 00 Reagovat !

    foto VDC

    VDC 22.04.2012  14:04

    hm

    Tohle by bylo lepší - [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto gld

    gld 22.04.2012  14:49

    Ursus

    Tak vám neviem, toto sa ľuďom páči? Naozaj? Podľa mňa je to hnus :no:
    • 00 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 22.04.2012  15:01

      « Re: Ursus

      No svět URČITĚ NEpotřeboval další (ultra)drahé SUV ani další vůz na technice audi Q7, ale... ale (už to tak vypadá že) budeme mít KRABICI od Bentley i KRABICI od Lamborghini :-)
      • 00 Reagovat !

        foto lowkick

        lowkick 22.04.2012  15:58

        « Re: Re: Ursus

        Opět krvácivá stigmata Audi? Máš to jen na dlaních nebo i jinde? >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 22.04.2012  16:10

          « Re: Ursus

          Máte v tom trochu HOKEJ (stále není PO sezóně? :-) ) - udělat z jednoho vozu (audi Q7) pět aut (Cayenne, Urus, EXP 9 F, Touareg a to Q4) asi (snad doufám) spíš NEbude "Boží plán" ;-)
          ..a já spíš NEbudu "velmi vyvolená věřící" :-)
          ..jen NEjevím nadšení z té(to) UNIFIKACE vwýroby, toť vše ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto 4hill

            4hill 22.04.2012  16:18

            « Re: Re: Ursus

            Nechápu..proč nevyužít dobrý a kvalitní základ?Proč by každá značka měla být do poslední matičky rozdílná? Exterier i interier jasně odkazuje na příslušnost k dané značce..Urus je nádherný kus techniky ačkoliv někomu může připadat zbytečný...ale s Q7 si ho asi nikdo nesplete.
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 22.04.2012  16:32

              « Re: Ursus

              Jako že audibus je "dobrý a kvalitní základ" (rsp. NEJLEPŠÍ mezi všemi krabicemi?? ;-)
              Neb (jen) TAKOVÝ základ je "dostatečný" pro SUV od značek jakými Bentley či Lamborghini jsou.., nebo? :-)
              PS: Ano, tou poslední větou jste to TREFIL - na tom co je "pod kabátkem" většina lidí NEkouká a tvarem plechů "nahoře" si audi Q7, bentley EXP 9 F a lamborghini OPRAVDU nikdo NEsplete..
              • 00 Reagovat !

                foto ericn

                ericn 22.04.2012  16:36

                « Re: Re: Ursus

                No nevim, není náhodou základem Touareg? V každém případě, je to jediný SUV z týhle skvadry, kterého bych si koupil... ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto lowkick

                lowkick 22.04.2012  16:43

                « Re: Re: Ursus

                Jak jsem naznačoval již několikrát...máš stigmata Audi i na zádeli >:D P.S. Doporučuji test deespetky v autosalonu primy, to je žráádlóóó >:-[]
                • 00 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 22.04.2012  16:47

                  « Re: Ursus

                  Tak vy posuzujete vozy dle "autosalonu primy"? No tak to OPRAVDU JE "žráááádlóóó" :yes: >:-[]
                  PS: I když jestli vás "těší" unifikace Q7 na modely Lamborghini či Bentley..
                  ..tak: to k vám asi i "pasuje" ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto jossalito

                    jossalito 22.04.2012  20:22

                    « Re: Re: Ursus

                    Už se tě tady několik lidí ptalo, komu vadí, že podlaha bude mít stejný tvar plechu jako např. Touareg? ;-) >:D
                    • 00 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 23.04.2012  02:03

                      « Re: Re: Re: Ursus

                      VÁM pochopitelně ne ;-)
                      FAKT je potřeba 5 "mutací" jednoho automobilu? :-)
                      OPRAVDU vám "schází" SUV od Ferrari (pardon, od Lamborghini? ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto lowkick

                    lowkick 22.04.2012  21:41

                    « Re: Re: Ursus

                    Jo, nějak mne spousta věcí "těší" :-) ...zato tebe asi celej svět se... zvláště po tom skvělém testu na primě (to jakoauto vůbec neřeším) :yes: :-)
              • 00 Reagovat !

                foto honysek

                honysek 22.04.2012  22:04

                « Re: Re: Ursus

                Nechápu, co je špatného na sdílení dílů. Všichni tu křičíte, jak jsou auta předražená, jak chcete, aby byla cena co nejnižší. Unifikace toto umoňuje. Zároveň pomáhá automobilkám dosáhnout vyššího zisku při nižších prodejních cenách, rychleji rozprostřít vývojové náklady. Jen se podívejte, jaké má na čele vrásky Aston Martin, že nemá kde vzít "unifikované díly" - podvozky, motory apod...
                • 00 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 23.04.2012  02:01

                  « Re: Re: Re: Ursus

                  Když vás "těší" unifikace, tak "se těšte" ze sdílení mezi vozy vw Polo a Seat ibiza a audi A1, tady je řeč o LAMBORGHINI (tj. vozech NEJvyšších cenových kategorií + doslova ŠÍLENÝCH provozně servisních výdajů = prostě o reálně NEJvyšší lize automobilů
                  PS: A mně "vadí" (uráží?) spíš samotný VZNIK další "krabice" - prostě tak jako mi NEchybí SUV od Ferrari, NEpostrádám ho od Lamborghini (kdyby raději zapracovali na novém Gallardu - je nejstarší v kategorii a soupeři od konkurence ho "vyklepli" již ve svých minulých generacích ... třeba na TOM by mohli "zapracooooVWat", než na další (5té) mutaci téhož vozu
          • 00 Reagovat !

            foto kari-laz

            kari.laz 22.04.2012  19:22

            « Re: Re: Ursus

            U Lamba vzali za zaklad alespon to nejlepsi co v koncernu maji, u Citrönu vzali podvozek z picassa a nacpali na to DS5 a vydavaji to za luxusni. ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto jossalito

              jossalito 22.04.2012  20:21

              « Re: Re: Re: Ursus

              >:D :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto lowkick

              lowkick 22.04.2012  21:44

              « Re: Re: Re: Ursus

              :yes: luxusní je hlavně zadní stěrač :-) ...no a ty potahy jak popruhy z UAZu...úplná haute couture >:-[]
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 23.04.2012  01:57

              « Re: Re: Re: Ursus

              VÝBORNÝ příklad! Platforma použitá pro model DS5 (který je LUXUSem NAD modelem C5, ale velikostí, podvozkem, jízdně i použitými motory POD ním) je ale menší "ostuda" než pro Lamborghini použít techniku z VOLKSWAGENu (který stojí v základu POD milion - kdežto SUV Lamborghini bude za ... 250.000€? :-)
              • 00 Reagovat !

                foto Citroenjehistorie

                Citroenjehistorie 23.04.2012  19:34

                « Re: Re: Re: Re: Ursus

                Ano technika VW vyvijena spolecne z Porschem...myslim ze porad mensi ostuda,nez co predvadi posledni dobou VAS pomeranc svyma tuzingovyma kreacema ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Johnnn

      Johnnn 22.04.2012  17:41

      « Re: Ursus

      Určitě se to nepáčí všem. U mě je to jedna z největších hrůz dnešní produkce SUV. Opuchlé Gallardo :no:
  • 00 Reagovat !

    foto cuoresportivo

    cuoresportivo 22.04.2012  18:44

    Hnus na třetí

    1.za design, 2.za SUV obecně, 3.kvůli jossalitovi-jelitovi
    • 00 Reagovat !

      foto jossalito

      jossalito 22.04.2012  20:20

      « Re: Hnus na třetí

      To máš v průměru za 2, chudáčku, to se ti asi moc nepovedlo, co? >:D :no:

      Ale cením, dnes si napsal dokonce i něco, co by se dalo označit za projev nějakého přijatelného názoru. :-!
      • 00 Reagovat !

        foto Odan

        Odan 22.04.2012  21:22

        « Re: Re: Hnus na třetí

        Jaký je průměr z x^3, děti?
        To máme x^1 krát x^2, hle, průměr mocnin je jen 1,5. Anebo x^0 krát x^3 a průměr je rázem jen 1. No vida, to by bylo abychom koncernu nemohli dát jedničku.

        Nebo se to dělá jinak a někdo neumí matematiku?

        /justkidding
        • 00 Reagovat !

          foto jossalito

          jossalito 22.04.2012  23:27

          « Re: Re: Re: Hnus na třetí

          Já známku 1.5 neznám, takže zaokrouhleno směrem nahoru. >:D
          Ale zase to tak neber, tady místi italofil má trapně extrémní názory na SUV a na němce obecně. Takže nejde brát vůbec vážně. ;-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

V Praze 5 se srazily tramvaje: Mezi Smíchovským nádražím a Barrandovem jezdí autobusy

V Praze 5 se srazily tramvaje: Mezi Smíchovským…

Od devíti hodin nejezdí tramvaje mezi Hlubočepy a Zlíchovem. Došlo tady ke srážce dvou tramvají. Místo nich mezi…

„Zničila jsem si život!“: Školačka Linda se po roce u ISIS setkala se svou matkou

„Zničila jsem si život!“: Školačka Linda se po roce…

Německá školačka Linda Wenzel ve svých teprve patnácti letech utekla z domova, aby se stala tzv. „nevěstou…

 

iSport.cz

K Eratovi vzhlížíme s respektem, říká Furch. Sám byl důležitou oporou

K Eratovi vzhlížíme s respektem, říká Furch. Sám byl…

PŘÍMO Z MOSKVY | Gólmani znovu potvrdili svou kvalitu. Dominik Furch s Pavlem Francouzem na ruském Channel One…

Veteráni s přehledem, šanci chytili i brankáři. Co ukázal národní tým?

Veteráni s přehledem, šanci chytili i brankáři. Co…

Bravo! Český národní tým zvládl závěrečnou prověrku před únorovými olympijskými hrami skvěle, na Channel One…

 

Reflex.cz

Babiš vydírá. Pokud nepřijde vánoční zázrak, v červnu mohou být demonstrace, říká Pečinka

Babiš vydírá. Pokud nepřijde vánoční zázrak, v…

Komentátor Bohumil Pečinka spatřuje ve vizi vládnutí Andreje Babiše podobnost s fašistickou Itálií. Podle něj…

Dívku nepustili na promoci, čerstvá magistra práv si odmítla sundat hidžáb

Dívku nepustili na promoci, čerstvá magistra práv si…

Udělala státní zkoušku z právní vědy, na promoci ji ale nepustili. Odmítla totiž sundat svůj hidžáb, který si na…