Do terénu se s tím asi majitel nikdy nepodívá, ale ve městě bude za velkýho frajera. A to dneska valné většině řidičů stačí. V typické žluté vypadá parádně. Povedlo se. :yes:
Za mě hrůza. Bez tohoto by se svět klidně obešel. Terénní auto od lamba bych si představoval víc jako pouštní závoďák typu Zarook [odkaz] prostě brutální raketu co se s ní dá blbnout v terénu.
Nevím, podle mě se Lambo střelilo do vlastní nohy. Jen to degraduje ostatní " opravdový " lamba. A paralela s Porsche tu není. Lambu se daří. Tenhle výtvor působí jak snaha dostat se do rybníčku X6 tky, což je jednak špatně a jednak dost pozdě. Kupec Lamba má určitě dost peněz na Range Rovera, kterej je pořád nejstylovější highendový SUV na světě (řekl bych i řádově stylovější než tolik skloňovaná Bentayga), pokud chtěli lovit v terénních vodách, ultimativní dune racer by byl pecka. A v Pařížské by se za ním otočilo i to víc lidí.
Já jsem si na SUV tak zvykl, že další auto bude asi ze stejného rybníka. Proč ale bych měl být s těžkou a hnusnou krabici za velkého frajera a hlavně před kým, to fakt netuším. Když jsem točil velký test pro svůj YT kanál Akcelerace Videoblogy, tak jsem se dokonce všem omluvil, že jsem si dovolil vjet do centra města s dieselem. Obvykle tam jezdíme na elektřinu. :-)
o Stingeru. Nejvíce ohlasu získal žvást o tom, jak Vlkohrad (vtipe vylez) nemá koule stavět auta jako Stinger atd.
Takže pro autora i nadšené palcovače:
Ne, nemá. Nemusí si na nic hrát. Pro zákazníky, co mají peníze, má několik prémiových a superluxusních značek a vyrábí pro ně auta, jako je tohle. :-!:-!:-!
Fostek rulez
Musím s Fouskem :-) souhlasit. V Čechách se vždycky víc fandilo podivínům a outsiderům, než serioznosti /I hloupej Honza v pohádkách většinou vše trochu ojebal/. Netvrdím že Kia udělala špatné auto, nicméně to bude okrajová záležitost, a možná mě to bude i trochu mrzet. Napadá mě srovnání s Hyudai coupé v třílitru a zadokolce. Všichni mlaskali jak je to dobré auto a jak rychle přišlo, tak zmizelo. Jinak trošku pro osvěžení paměti - VW dělá golf GTI, S-kové a RS-ové vereze audin, TT /v pětiválci/,tolik bychaři opěvovaný seat cupra R,.... atd. . Takže klíííd a kochejme se novým Lambem. >:D
No vy dva jste asi prvni co pisete ze genesis coupe bylo dobre auto. Nikde jinde jsem to necetl. Vsude se psalo spis o tom, ze je to zajimave velkou atmosferou a klasikou RWD, ale ze je to spis jako mustang nez precizni nastroj na vymetani zatacek konkurujici treba HH a jako takovy lakal hlavne cenou, vlastnostma az tak ne.
Takze to ze byl genesis coupe dobre auto mate z vlastni zkusenosti, nebo to jen usuzujete z koncepce?
Škoda, nicméně je to pěkná ilustrace toho, že když coupé dostali novináři do rukou, byla to dosti obdobná situace jako dnes s Kií. Samo mě láká se Stingerem svézt, seděl jsem v předešlém dobře vybaveném modelu Optima a byl jsem překvapený kvalitou interiiéru a jeho inspirací od A4 B8. Nicméně bude to mít těžké, ale pokud získá auto roku, bude to dobrý odrazový můstek nastoupit v evropě do této kategorie.
A tohle maji byt ty opevne ody? No asi tam kazdy cteme neco jineho, test ACZ za 3 hvezdy, test autofora kde janda polovinu textu venoval okecavani toho co vse na tom aute nefunguje jak by melo a cele to pojal v duchu "co byste chteli za ty penize". To je primy rozpor s tim jak je hodnoceny Stinger, to uz neni zajimave auto ZA TY PENIZE, to je proste zajimave auto.
Za mňa áno a to každý v mojom okolí vie , že nie som fanúšik SUV ! Podľa mňa je to kus krásneho auta a mať na to, tak ho beriem! :-))) Určite krajšie ako BENTLEY BENTAYGA
Trochu zklamání na tak velký hunbuk. Čekal jsem opravdu hezčí auto, ale toto je jen hranatá audina. Interiér je super, klasické moderní uchylné lambo..:).
Tak jsem zvědav, jestli si prokope cestu k úspěchu. Ale jestli je toto cesta pro Lamborgini aby mohlo nadále stavět překrásné supersporty, tak proč ne. Porsche to zachránilo kůži, doufejme že tady to bude stejně.
Není to taková hrůza jako první suv od Porshe, ale můj šálek čaje to není. A ani nemůže...nemám rád sportovní auta, která nejsou čistokrevnými sporťáky. Takové ty rs, amg, m, gti, apod. a jejich paketové napodobeniny se mi přímo hnusí.
Jinak interier s páčkami jako v letadle kombinovaný s dotekovou plochou ovládáni klimatizace mi připadá jako nějaký herní ovladač ke konzolím. Ale proti gustu.. :*)
O smysluplnosti sportovního SUV si samozřejmě můžeme myslet ledasco, ale že na toto auto budou hóódně dlouhé pořádníky, to tom nemám vůbec pochyb! Do terénu s tím samozřejmě nikdo jezdit nebude, ale ve srovnání s běžnými supersportovními kupátky se jedná o naprosto praktický stroj a to jeho uživatelům půjde především. :-):yes:
Tak ako sa väčšina superšportov od lamborghiny nikdy nedostala na pretekársky okruh tak sa ani toto SUV asi nikdy nemrkne do terénu. Ide o image.
Za mňa krásne a rozhodne praktickejšie ako dvojmiestny superšport.
Koukám na ta nová auta a říkám si to sakra Lambo potřebuje pouštní kombík? Anebo jinak, když uvažuju o značce Lamborghini do garáže, tak myslím na 5d kombík? Já tedy ne. Chápu, byla tady LM-002, ale to byl ultimativní účelový stroj. Něco za něco. Rádobyluxusní nekmpromisní obrněnec. V dunách super, jinde k ničemu. Traktory jsou ultimativní účelové stroje. Super na poli, jinde k ničemu. Něco za něco. Supersporty jsou taky buď anebo. Super na silnici, krásné,dechberoucí, šílené, ale za cenu nepohodlí a neužitečnosti, téměř se s tím nedá zaparkovat, chce to trochu schopností a rozmyslu. Musíš se prostě rozhodnout, že chceš něco extra a něco tomu obětuješ, většinou ze svého pohodlí. Ale co je extra na kombíku ve stylu Scout? Vypadá jako SEAT na steroidech, je otázka jestli je to dobrá zpráva pro SEAT nebo špatná pro Lamborghini. Už v roce 1992 taky Renault přišel s podobným úletem kupé co má jezdit po Saúdské Arábii, tehdy jsem na to zíral s otevřenou pusou a na dobových snímcích je jasně patrná cílová skupina. Nesledoval jsem téměř žádné zprávy o chystaném teréňáku od Lamba, takže výsledek je pro mě zklamání, čekal jsem větší odvaz, trošku méně praktičnostii a jednoznačně subtilnější zadek, oni by to koupili i s menším kufrem. Čekám že do půlroku tady máme TDI, příští rok menší model s pohonem pouze předních kol a že by nabídka byla kompletní? Tohle je nuda za těžký peníze. Ale určitě to alespoň na vlastní oči bude přitahovat pozornost, vlastně se těším, až ho uvidím, ale nad postel nepůjde.
nemyslím si, že se opakuje situace "nezávislého" Porsche. Čteme tady o použité modulární platformě, tedy něco ve smyslu Co bychom z toho tak ještě mohli co nejlevněji udělat, abychom prodali ještě víc? No proč ne, ale za chvilku už Lamborghini bude jen další předražený badge a nic víc. Bude jich moc. Uvidíš. Už to nebude rarita, Něco! Už Bentley je na dobré cestě k vykořenění, tohle je jen další stupínek. Svět se posunul a já zůstal myšlenkově 15 let pozadu. Podle mě Bentley je natolik speciální značka, že Bentley odjinud než z Anglie už prostě nebude Bentley. A Bentayga ať podává jakékoli výkony, ja tak nevkusná, že to nemůže být regulérní Bentley, aristokrat a "sportovec" (rozuměj vášnivý lovec a hráč kriketu). Lamborghini, které je vlastně docela obyčejné auto, i když jede přes 300 km/h (tohle bohužel už dnes není měřítko jako před 30 lety) už pro mě není Lamborghini. U Porsche to je jinak, oni vždycky prosazovali jistou praktičnost a pragmatičnost konstrukce, proto Porsche Design funguje i na hnusném Cayenne, má to svoji logiku. Ale Lamborghini, auto vzniklé z hádky dvou kohoutů a má 5 dvéří a kufr kam se vejde půl domácnosti.. Už vidím jak na golf jedou 4 lidi nacpaní v Lambu.... Ti dva vzadu to dají možná jednou, napodruhé pojedou vlastním autem. Tak k čemu proboha?
Musím uznať, že značka porše mi zovšednela. Behá ich toľko, že už nevnímam exkluzivitu. Už ani syn sa neotočí za porše, Ale porše prosperuje. Na voľné miesta ale dosaďme konigseg, pagani, bugati, stále tu sú a budú kusové čerešničky pre fajšmekrov.
Pagani: Zonda ano, to co následuje Zondu, je hnus a komerce největší. Pagani měl Zondu dělat ještě dalších 15 let a cizelovat ji. Místo toho udělal tu hrůzu Huayru z nějakýma hnusným aktivníma křidýlkama, bez pořádnýho zvuku V12 s turbem. Je to už jen hon za rychlostí, ale jen o tý to není.
Porsche 911 už taky donutili, alespoň že design jakš takš zůstal. Ale nikdy by mě nenapadlo se za 911 neotočit, to nejde :-) Cayenne je "masovka".
Podle mě nejkrásnější Lambo všech dob ! A konečně také nějaké, co dává smysl. Konečně tam naložim i manželku s dětma a lyže na hory. Teď by to chtělo ještě nějaký normální motor, co nežere 10 na 100. Diesel by se tam nehodil, to uznávám, ale 2,0 TSi by byl super. Když to nepřeženou s cenou, tak je o úspěch postaráno ! A toho se neobávám, časem určitě přijdou levnější verze s FWD. :yes:
Já bych se toho dieselu nebál, třeba nějakou víc oturbenou 1.6 TDI.. dala by se tam nějaká jednodušší převodovka, FWD, dozádu klec na pejska, a bylo by konečně puristický lambo. Na vození smradů do školy ideál.
:yes: >:D
PS: Priplatkova polozka "odstranit napis motorizace" by pak byla samozrejmojist, ledaze by na to kluci od lamborghini sli od lesa a nazvali ten dvojlitrik treba 60tsi. :-)
Lidem jako ty se říká pozeri... Proboha lambo nikdy nebylo pro rodiny a nikdy se v něm neměl převážet kočárek... Co kdyby Ferrari udělalo zmrzlinarsky auto? Moje děti by měli radost a konečně by jsme si mohli doma dělat zmrzlinu..
Vubec jsem tomu nevenoval pozornost, takze na prvni podivani. Zvenku opravdu hnusne, zevnitr - jak tu nekdo velmi trefne poznamenal - novodoba onanie na lambo. Na me trochu moc "futuristicke/konzolova", ale budiz, interier beru.
Nie som veľmi priaznivec skrytých zadných kľučiek, štýl ala Alfa Romeo 156. Ale kebyže sa podieľam na vývoji dizajnu tohto auta, tak určite navrhujem takúto zadnú kľučku, pretože táto zvláštne prilepená zadná kľučka na mňa pôsobí, ako keby ju navrhli 5 minút pred odovzdaním finálneho návrhu. Rýchle rýchle niekam dajme kľučku....OK bude tu...BUM!
Ale aby som len nehanil.....auto vyzerá vcelku fajn. Priznám sa čakal som horšie.
Podle mě úplně super. Spoustě pracháčů už není třicet a chtějí ve vyšším věku lepší komfort nastupování. Tohle pro ně bude to pravé. Navíc za nějakých 4 mio bez DPH ? Tohle bude nejprodávanější lambo ever.
nemám rád suv, ale musím uznať, že to zvládli parádne. Tu nejde o to, či bude lietať po teréne (kto by to robil?), ale o to, že majiteľ lamba sa nemusí zľaknúť každého kanála alebo obrubníka. V kategórii snob/suv bude hrať prvé husle.
Auto pěkný, ostatně jako většina Audi, že? Aha, ono to není Audi, pardon. No nic.
Dobře, nebudu si z té káry dělat srandu, když na ni nemám. Vidím na ní jasnej koncern, a to je dobře i špatně. Dobře je to proto, že bez koncernu by si mohlo Lamborghini nechat o praktičnosti, kvalitě (snad) a vlastně i o celém modelu jen zdát.
Jenom si nejsem jistej, jestli bych za toho bejka na koncernovým plechu chtěl vysypat přes pět mega. Ale jak jsem řek, toto naštěstí není můj problém.
vzhled je naprosto odporný, jediný způsob jak se na něj nedívat je ho řídit a věřím že to musí byt zas jiná písnička, člověk rázem zapomene jak vypadá a začne si to užívat, a při vystupování zas člověk nemá nutkání se na něj podívat, nechce si kazit dojem z jízdy, je to jako Panamera, ta je taky hnusná, nová generace teda už míň, ale řídí se skvěle, tohle bude to samý
Koncept vypadal skvěle - štíhlý, mrštný. Proč designéři dovolili, aby původní koncept tak opuchnul a nalepili na něj ty hrozné kliky? Opravdu nedokázali alespoň tu zadní někam skrýt? Přece tvar zadního blatníku se ty zadní dveře snažil "zneviditelnit" a oni tam plácnou tak velkou a výraznou kliku. Pro srovnání: [odkaz]