Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Lamborghini v Ženevě 2004

Vitek
Mezi býčími supersporty italsko-německé automobilky po delší době opět zazářil topless – vrcholný model Murciélago si pro novou sezónu odložil střechu.

Murciélago Barchetta – s vichřicí v zátylku

Mezi býčími supersporty italsko-německé automobilky po delší době opět zazářil topless – vrcholný model Murciélago si pro novou sezónu odložil střechu a dal vzniknout nekompromisnímu roadsteru Barchetta, který si automobilka nadělila ke 40. výročí existence. Po studii z počátku roku se v Ženevě ukázal předsériový prototyp. K prodejcům dorazí první kusy v druhé polovině roku a na cenovce bude cifra cca 250 tisíc €. Roční produkce je omezena počtem 200 ks.

Pod výsledným vzhledem je podpis Luca Donckerwolcka, hlavního designéra Lamborghini. Suma celkové výšky je o celých 136 mm snížena, z čehož vytěžil zejména vzhled, je nyní ještě agresivnější a záměrně evokuje roadstery z padesátých let, dob největší slávy závodů Targa Florio nebo Carrera Panamericana. Motor z kupé je evoluční verze firemního dvanáctiválce o výkonu 427 kW a kroutícím momentu 650 Nm. Tyto hodnoty stačí na stovku za 3,8 s a maximální rychlost 330 km/h, pro kabriolet více než dostatečnou.

Vitek