Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Lancia Delta: České ceny začínají na 495.000,- Kč

Diskuze (137)
Nejlevnější provedení Delta 1,4 T-Jet Argento stojí 495.000,- Kč, stejná výbava s turbodieselem 1,6 Multijet vyjde na 555.000,- Kč. České zastoupení plánuje roční prodee v desítkách kusů.

Třetí generace Lancie Delta přichází na trh ve třech stupních výbavy Argento, Platino a Oro.

Nabídka obsahuje dva přeplňované benzinové motory 1,4 Turbo Jet o výkonu 88 a 110 kW a tři nové turbodiesely.

Základem vznětových motorizací je 1,6 Multijet o výkonu 88 kW (o 60 tisíc Kč dražší než stejně výkonný T-Jet), dále 2,0 Multijet se 121 kW a vrcholem je 1,9 Twin Turbo Multijet s dvoustupňovým přeplňováním, který má nejvyšší výkon 140 kW.

První Delta na Auto.cz
Pohledy do historie: Lancia Delta - sedmkrát na vrcholu

Auta jsou pro zákazníky k dispozici už nyní, objednávat je možné všechny nabízené motorizace. Autorizovaní dealeři jsou zatím jen dva - v Praze a v Ostravě.

Šárka Králová z českého zastoupení automobilky doufá, že Delta bude pro vnímání značky na českém trhu klíčová: "Značka Lancia je zde poměrně krátce a a povědomí si teprve buduje. Věříme, že i díky příchodu Delty si najde své zákazníky a tento zlomový model jí pomůže vybudovat v ČR odpovídající pozici."

Základní verze Argento přichází s bohatou bezpečnostní výbavou – má čelní, boční a okenní airbagy (čelní airbag řidiče je s možností deaktivace, kolenní airbag řidiče je za příplatek 6 tisíc Kč), stabilizační systém VDC, asistent pro rozjezd do kopce a aktivní opěrky hlavy pro přední sedadla. Seznam komfortních prvků výbavy zahrnuje manuální klimatizaci, autorádio s přehrávačem CD/MP3 a 6 reproduktory, elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka, elektrické stahování předních i zadních oken, nastavitelnou bederní opěru u řidiče a přední mlhovky s přisvěcováním do zatáček.

Prostřední stupeň výbavy Oro přidává za příplatek 40 tisíc Kč litá 16palcová kola a paket Komfort – zatmavená okna, zadní loketní opěrka, volant potažený kůží, elektricky sklopná vnější zpětná zrcátka. Obě položky lze doobjednat i k Argento za 20.500,- Kč, resp. 19.500,- Kč.

Nejvyšší Platino přidává dvouzónovou automatickou klimatizaci, elektricky ovládané střešní okno, 17palcová kola a dvoubarevný lak. Příplatek za verzi Platino je 60 tisíc Kč. Dovybavení Oro na tuto úroveň by vyšlo 96.500,- Kč, zákazníci tak podle ceníkových cen ušetří 36.500,- Kč.

Doporučujeme
PŘEDSTAVUJEME: Lancia Delta – před branou luxusní třídy
Lancia Delta: První jízdní dojmy

Pro Deltu bude také nabízena celá řada příplatkových položek jako například hi-fi systém Bose (+ 18.000,- Kč), navigace (+ 28.000,- Kč), kožené čalounění (+ 34.000,- Kč), paket Techno (tempomat, senzor stmívání, dešťový senzor, zrcátko s automatickou clonou, + 19.500,- Kč), xenonové světlomety s natáčením do zatáček (+ 22.000,- Kč), vyhřívání předních sedadel (+ 10.500,- Kč) nebo zadní parkovací senzory (+ 8.000,- Kč).

Lancia Delta - ceny na českém trhu
Motor1,4 Turbo Jet1,4 Turbo Jet1,6 Multijet2,0 Multijet1,9 Twin Turbo Multijet
Zdvihový objem [cm3]13681368159819561910
Válce/ventily4/44/44/44/44/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]88/5000110/550088/4000121/4000140/4000
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]206/1750206/2250300/1500360/1750400/2000
Max. rychlost [km/h]195210194214222
Zrychlení 0-100 km/h [s]9,88,710,78,57,9
Spotřeba - kombinovaná [l/100 km]6,67,04,95,35,7
Cena Argento [Kč]495.000,-535.000,-555.000,---
Cena Oro [Kč]-575.000,-595.000,-650.000,-680.000,-
Cena Platino [Kč]-645.000,-665.000,-720.000,-750.000,-

Diskuze (137)
Avatar - radhro
27. 9. 2008 12:50
Re: LAHVOVÁ DESET
nezatracuj divadlo :yes:
27. 9. 2008 12:35
Re: LAHVOVÁ DESET
Oěpt je tu náš ceníkový guru. Jsi už fakt někdy pořádně směšný, jak neustále studuješ ceníky.

Zkus realitu, ta ti jistojistě otevře oči do netušené reality.
:-!
Avatar - euro89
27. 9. 2008 12:24
Re: LAHVOVÁ DESET
já vim, no... tak svojí první Lancii plánuju právě tu Deltu... v době, kdy jsme kupovali Stilo žádná nová Lancia nevyhovovala požadavkům... Ypsilon a Musa jsou moc malý, Phedra a Thesis zase moc velký (máme malou garáž, ptž jí děda stavěl v 50. letech, kdy měl Brouka)... u Lybry jsem měl zase strach s dostupností náhr. dílů... a Stilo se mi strašně líbilo už od doby, co přišlo na trh, takže nebylo co řešit... ;-) :yes:
27. 9. 2008 12:21
Re: Delta vs. Audi3
Opravdu se nedají porovnávat, Delta je totiž prostorem a z toho vyplívajícím komfortem někde úplně jinde, spíš jde vnitřní velikostí proti A4.
27. 9. 2008 12:19
Re: LAHVOVÁ DESET
Napřed si nastuduj základní ceny, pak bys tu nepsal nesmysly, je o 60.000,- dražší s tou zdechlinou než Delta. ;-)