Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lancia Delta HF Integrale: Na prodej vůz s 50 km na tachometru

Na Floridě je v současnosti na prodej extrémně málo jetá Lancia Delta HF Integrale Evoluzione 16 Martini 2. Odhadovaná prodejní cena se pohybuje v rozmezí od 136.000 do 167.000 amerických dolarů.
Zpět na článek
29. 1. 2015 14:24
Pravda,je to sice legenda,ale
za ty prachy můžete mít Porsche GT3 a to už je zase trochu jiná liga.Za rozumnou cenu bych považoval něco kolem milionu.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - positivemind
29. 1. 2015 14:36
Re: Pravda,je to sice legenda,ale
Omg... věř mi, že ten, kdo chce GT3, nebude koukat po integrale. Ten, kdo chce integrale, nebude koukat po GT3.

Tohle cenovy srovnavani je strasna *
29. 1. 2015 15:05
Re: Pravda,je to sice legenda,ale
:-) :yes:

Projet bych to chtěl.
29. 1. 2015 16:04
Re: Pravda,je to sice legenda,ale
Já netvrdím,že ten kdo chce GT3 chce automaticky i Integrale,jen říkám,že ta cena je ujetá i když je Integrale bezesporu legendární auto.Stejně tak je legendární i první emtrojka a ceny za zachovalé exempláře jsou vysoké,ale ne šílené.Ale třeba se kupec najde,co já vím.Já osobně bych za to tolik nedal,kdybych měl 4 mega na auto.
29. 1. 2015 16:16
Re: Pravda,je to sice legenda,ale
Tohle je nejen unikátní auto, ale i investice. Když to přeženu, tak si GT3 můžeš koupit kolik chceš, podobnou Lancii ale seženeš už těžko.
Avatar - Snooob
29. 1. 2015 16:26
Re: Pravda,je to sice legenda,ale
Aj GT3 je investícia, len ju nemôžeš zničiť a musíš si ju nechať mnoho rokov (30+) ;-)
29. 1. 2015 16:54
Re: Pravda,je to sice legenda,ale
Je ale 3-4 mega je podle mě moc.Ale jak říkám,možná za to někdo ty prachy dá.Ale stejně mi to nedá a zase musím srovnat.Nevím přesně,kolik stála kdysi Integrale,ale cena za tenhle exemplář bude zřejmě třikrát vyšší než když bylo auto nové.To je daleko větší navýšení než u Ferrari Enzo a Ferrari F50 by při tomto srovnání(které se někomu nelíbí,což mu neberu) bylo skoro za babku.
29. 1. 2015 17:10
Re: Pravda,je to sice legenda,ale
Našiel som ukončené aukcie kde sa F50 predala za 1,65 mega dolarov, čo je ešte viac než trojnásobok pôvodnej ceny, takže proste nemáš pravdu...
29. 1. 2015 17:24
Re: Pravda,je to sice legenda,ale
Jo s tou F50 už to tak není,ceny od té doby,co jsem se na ně naposled díval vystřelily prudce nahoru.Ale Enzo nestojí dvakrát tolik.Ale raději se ještě podívám,jestli taky ceny neposkočily.
29. 1. 2015 17:28
Re: Pravda,je to sice legenda,ale
I ceny za Enzo šly výš,ale ne o tolik co F50.
Avatar - praděda7
29. 1. 2015 23:29
Re: Pravda,je to sice legenda,ale
Hodnota auta vychází s limitované série. 400 vozů!
30. 1. 2015 05:20
Re: Pravda,je to sice legenda,ale
Nejen, hodnota je ovlivněna stavem, nájezdem atd...
29. 1. 2015 15:13
Re: Pravda,je to sice legenda,ale
Lancia s 50km na tachu bude spíše investice, než auto na ježdění.
29. 1. 2015 15:37
Re: Pravda,je to sice legenda,ale
Anebo malinkou oboru se stádečkem muflonů. To už je taky zase trochu jiná liga.
29. 1. 2015 16:59
Re: Pravda,je to sice legenda,ale
>:D tvl a vies ze za homologacnu sport quattto mas R8 V10 a V8 dokopy? A tiež jazdia lepšie, takto ceny u áut navyše zberatelských typu tejto delty proste nefungujú pre boha >:D ...keď jazdená limitka delty ide ku 100tis eur tak preco uplne nova nemoze stat tieto prachy?
29. 1. 2015 15:26
Tož hoší, takhle se to má stáčet ....:)
Zřejmě slušný oddíl...:)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - CountachSV
29. 1. 2015 17:43
Kategorie sama pro sebe
Porovnávat tohle (byť cenově) s jakymkoli autem současný produkce může jenom trouba (nechci být expresivní), kterej nepamatuje NIC (viz výše ála GT3).
Spojení tohohle jména a třeba Kankkunena je něco, co se vyčíslit nedá.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ja Prvni 123
29. 1. 2015 18:42
Re: Kategorie sama pro sebe
Hmm.
A teď si představ, že jsem s tím jezdil i já.
Dodnes se mi potí dlaně... a je mi líto, že nemám volný 4 mega!

:-!
Avatar - wakantanka
29. 1. 2015 20:34
Re: Kategorie sama pro sebe
čeče, to ti teda úprimne závidím >:D mňa v tom len previezol igor Drotár, čo to svojho času používal ako tréningové auto. O veľa rokov neskôr aj Octe WRC, ale Delta zanechala výraznú stopu v mojej duši.
Avatar - Ja Prvni 123
29. 1. 2015 18:40
Hmm.. v zásadě pravda, to o těch náhradních dílech.
Ale kdo má 4 mega na veterána, tak už nemá problém nechat si vyrobit náhradní díly zakázkově - na míru.
;-)
Rozbalit vlákno
1
29. 1. 2015 18:57
Re: Hmm.. v zásadě pravda, to o těch náhradních dílech.
jo to sedí. Jinak auto je samozřejmě paráda, jen ty volné peníze mi na něj nějak chybí - 4 mega je docela mazec >:D
29. 1. 2015 19:16
Krásné,ultimativní a drahé kousky
Přidávám tu k prohlédnutí 2 kousky z sauto.cz:
[odkaz]
[odkaz]
;-) :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - praděda7
29. 1. 2015 23:32
Re: Krásné,ultimativní a drahé kousky
Tož to potom ta Integrale v US je docela bargain! ;-)
Avatar -
18. 5. 2015 22:45
Blahoslavení duchem chudí....
To auto je tak drahé zejména proto, že :
1. v USA se nikdy neprodávalo, takže je to tam superexot (mnohem exotičtější než nějaké Porsche GT3)
2. dostat jej do USA, přihlásit a uvést do provozu vyjde na tučný peníz a ne každý, kdo by v Evropě to auto koupil, by úřední maraton zvládl
3. jedná se o limitovanou edici Martini5 s ostřikem intercooleru, jichž bylo vyrobeno 400 kusů (ale jsou i ještě cennější edice po 20 kouscích).

V Evropě lze ještě koupit NOVOU Deltu Integrale výrazně levněji.

P.S.: mimochodem s ex-tovární Integralou A8 po Sainzovi s datem poslední homologace 1. 1. 1992 nakládal loni na Rally Legend Juha Kankkunen Rovänperovi či Štěpánu Vojtěchovi na Peugeotech 206 WRC zhruba 0,5-1 s/1 km RZ, o něco víc pak Karlu Trněnému na Fabii WRC. Toivonenovi s Porsche GT3 kolem 3-5 s/1 km RZ... to jen tak pro informaci.
Rozbalit vlákno
0