Diskuse

Lancia Delta letos končí, Voyager dostane ještě rok

27.5.2014

Že se Lancia stane značkou jednoho modelu na jednom trhu, není nic nového, překvapivé však je, že k tomu dojde tak brzo.

 

  • 18 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 27.05.2014  14:25

    A co Thema?

    Přelepenou 300ku už odpískali letos? Hehe

    No vida, Vyoager se musí prodávat líp jak Delta, když ho nechají v nabídce dýl. To je hodně smutný, pro italian fans to musí být docela rána.

    Každopádně já jsem moc rád, že loga Lancie konečně zmizí z amerických modelů.

    A lidi si zas budou kupovat originály, i když oni už to asi dělaj.

    Nějak je s podivem, že se tenhel týden potkal po praze už 6 aktuálních Dodge Journey. černý, bílý, dvě červený, krémový, jedno v žlutý folii....
    Budto někdo dělá z Freemontů zpátky Journey anebo se nějak začínají víc dovážet z ciziny budto mérně jeté, nebo nové.
    • 04 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 27.05.2014  14:36

      « Re: A co Thema?

      Aha, tak v čr už Themu odpískali, v itošce zřejmě ještě doprodávaj skladovky...
    • 20 Reagovat !

      foto wakantanka

      wakantanka 27.05.2014  14:52

      « Re: A co Thema?

      Dodge Journey začínam stretávať aj ja viac ako pred časom, ale všetko sú to jazdenky zrejme zo západu. Ale čo si všímam, tak aj Freemontov pribúda čoraz viac a na jazdenky by som to netipol. Čo sa Voyageru týka, asi to bude tým, že pokiaľ sa nemýlim Fiat v EU už iný veľký VAN nemá a tento sa očividne predáva. >:D Mne osobne to bude ľúto, keď skončí aj ten, pretože keď som staticky porovnával hlavne inetriéry, tak pod značkou Lancie mi prišiel lepší.
      • 02 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 27.05.2014  14:57

        « Re: Re: A co Thema?

        Dyt ten inteiér je nachlup stejný s Town and country, akorát to nemá loga Lancia. A dokonce Town and country má ještě lepší výbavu v té nejdražší verzi.

        Jo Journey tu fakt přibývá a taky Chargerů, pravidelně vídám jeden šedý, jeden černý a jeden červený. 300C origoš sem viděl dvě, černé a bílé. 200 sem viděl taky dvě, taky černé a bílé. Vše na českých rz, krom toho ještě jedno 300C v modré na slovenských RZ
        • 00 Reagovat !

          foto wakantanka

          wakantanka 27.05.2014  20:06

          « Re: Re: Re: A co Thema?

          Town and Country nemám až tak naštudovaný, ale v porovnaní s Voyagerom ktorý sa u nás bežne predával je to nebe a dudy >:D No a už som u nás stretol aj dve 300.vky s logom Lancie. Porovnať s originálom neviem, ten u nás nejazdí ani jeden (ten nový).
          • 01 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 27.05.2014  20:43

            « Re: Re: Re: Re: A co Thema?

            Jo ale pokud ti to neušlo, upgrade interiéru a nové motory proběhly jak u us verze, tak u evropské verze lancia voyager. Ono všechno sjíždí z jedný fabriky v kanadě no.

            A ty facelifty už začal připravovat cerberus, ale to je zbytečný tady omílat, stejně jako kdo vyvinul ty pentastary, že a další věci.

            Jinak první nový interiér měl dodge RAM 1500 modelový rok 2009, představený tedy ke konci roku 2008.
    • 101 Reagovat !

      foto Gilgit

      Gilgit 27.05.2014  15:38

      « Re: A co Thema?

      Je smutné, jak se ve svém antifiatovském fanatismu tesís z kazdé negativní zprávy týkající se firem Fiat a Chrysler. Takto reagovat muze jen ubozák.

      A rád bych vedel, co je tak strasne spatného nad prodáváním Voyageru pod znackou Lancia.

      Jak jiz jsem ti nekolikrát napsal, Americani si mohou sami za to, ze se Chrysler dostal do potízí. Kdyby nedostali Chrysler do potízí, nebyl by tam dnes Fiat. Vím dopredu co napíses, totiz ze za to Americani nemohou, protoze to byli zlí Nemci z Daimleru, co vsechno pokazili, a potom Cerberusu dosly v krizi peníze.

      Takze pro tvoji informaci - za problémy Chrysleru mohou Americani. Byli to Americani, kterí rozhodli o spojení s Daimlerem, aniz by k tomu byli nuceni okolnostmi, a byli to Americani (Cerberus), kterí nechteli/nemohli dál Chrysler financovat.

      Takze ti preji hodne radosti a zábavy pri cekání na jakékoliv negativní zprávy o techto dvozu firmách, na které se vzdy vrhnes jako hladové zvíre na zrádlo a které zvelicujes. Cokoliv pozitvního zároven ignorujes nebo zlehcujes.

      • 13 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 27.05.2014  16:47

        « Re: Re: A co Thema?

        To že tradiční americký minivan, zakladatel třídy MPV na světě, naprostá legenda co se týče MPV je pordáván pod značkou Lancia, která nespolupracovat s frantíky tak v podpstatě nikdy žádný pořádný mpv neměla.

        Problém je, že pozitivní věci sou akorát facelift chargeru a challengeru, nový motor hellcat a zavedení nových automatů do výroby, o čemž už se ale azčlo jednat za cerberusu a v kokomu už připravovali fabriku na licenční výrobu převodovek ZF

        >:D

        Jiné úspěchy sem nezaznameal a projekt chrylser přelepený na lancii v EU byl totální propadák, přesně jak sem predikoval a dojde ukončení zančky na EU trzích, rep. omezení na itlaský trh, jak jsem anvrhoval už v roce 2010.

        Ted kdo je mimo, hehehe

        Zatím mi naprosto vše co sem hádal a predikoval vyšlo, až na neúspěch Cherokee. A co není ještě může nastat >:D
        • 42 Reagovat !

          foto Gilgit

          Gilgit 27.05.2014  17:09

          « Re: Re: Re: A co Thema?

          Pojmy jako "tradicní americký minivan", "zakladatel trídy MPV" nebo "naprostá legenda" nejsou duvodem, proc by se minivan Chrysler nemohl prodávat pod znackou Lancia, a to i kdyby predtím vubec zádný minivan Lancia neexistoval. Toto platí i vseobecne. Pokud trochu sledujes automobilový prumysl, tak vís, ze prodej ruzných vozu pod ruznými znackami je a byl v ruzných etapách historie zcela normální. Zálezí to na ruzných faktorech. Nekdy jsou takové projekty úspesné, nekdy ne. Ale tvoje argumenty jsou zcela nepodstatné.

          A ted konkrétne: Znám nekolik lidí v Rakousku a Nemecku, kterí meli Chrysler Voyager a kdyz byl cas zmenit vuz, tak si koupili Lancii Voyager. Kde vidís problém?

          Jinak jenom potvrzujes moje slova. Jen ubozák se tesí z neúspechu druhého. Není to tak, ze spokojene poukazujes na to, ze nejaká tvoje predpoved byla správná. Ty si to prímo vychutnávás, slovícka jako "hehehe", smajlíky, nejvyssí cas zajít k psychiatrovi.

          A na záver ti Bariku opet pripomínám, ze Americani si mohou sami za to, ze doslo ke spojení Fiatu a Chrysleru.
          • 20 Reagovat !

            foto Ja-Prvni-123

            Ja Prvni 123 27.05.2014  18:34

            « Re: Re: Re: Re: A co Thema?

            to je úplně marný... a už ho netrap.
            ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Gilgit

              Gilgit 27.05.2014  19:00

              « Re: Re: Re: Re: Re: A co Thema?

              :yes: :yes: :yes:
          • 01 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 27.05.2014  20:36

            « Re: Re: Re: Re: A co Thema?

            Prodej různých vozů pod různými značkami ano, ale to ty značky musí mít k tomu modelu nějaké pojítko.

            Jinak je to špageti western, nastavovaná kaše a dort od pejska a kočičky.

            Topřesně byli přelepence chrysler ala lancia.

            Tradiční americké mpv a križník dálnic s historií od 50. let prodávat pod italskou značkou, a věřit že to zkousnou přiznivci amerik a zároven přiznivci italského designu, to bylo tak naivní jako autobus blondýn jedoucí na matematickou olympiádu.

            To chce tomu trochu rozumět víš. A ne jen sedět za čísly a počítat.
            • 10 Reagovat !

              foto Gilgit

              Gilgit 27.05.2014  21:07

              « Re: Re: Re: Re: Re: A co Thema?

              Dovol abych se dvakrát opakoval: Jak ruzné prípady z historie automobilového prumyslu ukazují, tak ty znacky nemusí mít zádné pojítko.

              Napsal jsem ti, ze znám nekolik lidí kterí bez problému presedli z Chrysleru Voyager do Lancie Voyager. Ale co se panu Barikovi nehodí, to ignoruje.
              • 01 Reagovat !

                foto Barrichello

                Barrichello 27.05.2014  21:13

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co Thema?

                Ano ja je znam taky. Dokonce osobně, smůla vid.

                To sou lidi, co jim voyager sedl,maj už několikátý a sou to milovníci nafty, takže jim jiná možnost nezbyla a koupili by ho i s logem Kia, hyundai nebo třeba Dacia.

                To je argument jak stehno. Naftový voyager se z usa/can dovýzt nedá a pro lidi co maj naftu za 22 kč litr (nebudu říkat jak a kudy, ale osoboně tři takové majitele znam) nemá benzínový pentastar smysl.
                • 10 Reagovat !

                  foto Gilgit

                  Gilgit 27.05.2014  21:20

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co Thema?

                  Jiste, takze kdyz ti nejaký argument nepasuje, hned ho relativizujes, zlehcís nebo zesmesnís. Typická taktika Barika. Barik má vzdy pravdu. At zije velký Barik. A ted Bariku honem k psychiatrovi.
                  • 01 Reagovat !

                    foto Barrichello

                    Barrichello 27.05.2014  21:23

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co Thema?

                    Kolik lidí si koupilo vyoager s pentastarem pod lancií?

                    Asi méně než kolik lidí pod dodge a chryslerem přes šedej dovoz vid. Znam dost voyageristů za ty léta a většina sou zarytí příznivci nafty.
                    • 10 Reagovat !

                      foto Gilgit

                      Gilgit 27.05.2014  21:30

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co Thema?

                      Zpusob tvého diskutování uz znám. Kdybych treba napsal, ze znám nekoho kdo koupil 300C pod znackou Lancia, tak bys napsal ze holt chtel 300C a koupil by tento vuz i kdyby mel znak Hyundai atd. V nekterých diskusích se vyjadrujes docela normálne, ale jak prijde rec na téma Fiat/Chrysler, zacínás se chovat jako blázen. To ted nemyslím jako urázku, ale jako diagnózu. Mel bys vázne zajít za psychiatrem.
                      • 01 Reagovat !

                        foto Barrichello

                        Barrichello 27.05.2014  21:41

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co Thema?

                        Já nikoho kdo měl 300C první generace a koupil si Themu neznam. A že znam těch majitelů 300C, chargerů, magnumů asi 60.

                        Vč. těch, co to měli od nového.

                        To je ta smůla v tom, že já s těma lidma, kolem chryslerů osobně prokecal hodiny a po netu stovky hodin za těch 10-15 let. Ani jeden z vás nemá tyhle zkušenosti, nezná názory a postoje těch lidí.

                        Až se bude kolem těch aut motat tak dlouho jako já, můžeš mi tu radit a poučovat mě co se týče majitelů.
                        Ale v tomto případě si tady k smíchu a dovolím si tě poslat víš kam.

                        Za mnou dodnes chodí lidi s prosbou o radu co si mají koupit, na co si dát pozor a s prosbama o rady na servisy, ND a příslušenství. A to už 2 roky chryslera nemam a dodnes se s těma lidma stýkám, chodí za mnou a sem s nimi neustále v kontaktu.
                        Nikdo - ani jeden z vás tohle nezažil a ty lidi nezná.

                        Jak zní starý heslo - neuč orla létat. Pokud tady někdo zná majitele, tak sem to já. A v tomhle dost možná fakt tu konkurenci nemam, protože těch lidí já osobně znam opravdu kvanta, řadě z nich sem dodával i osobně díly, materiály, s pár lidma sem byl i vybírat auta.
                        Mě rozhodně těší, že ma důvěru těch lidí a že znam jejich názory.
                        • 10 Reagovat !

                          foto Gilgit

                          Gilgit 27.05.2014  22:22

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co Thema?

                          Posílej mne kam chces, od paka je to kompliment.

                          To ze znás automobily koncernu Chrysler a mnoho majitelu ti verím. To ale nic nemení na tom ze se v diskusích na toto téma chovás jako blázen, který si evidentne preje neúspech projektu Fiat/Chrysler. Pokud to povazujes za normální, tak se nedá nic delat.
                          • 01 Reagovat !

                            foto Barrichello

                            Barrichello 27.05.2014  22:35

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co Thema?

                            Já svý sliby držím.
                            Až se tady v evropě doprodá poslední přelepenec, tak at si tam soudruzi z itálie dělaj co chtěj. Nenapíšu sem o tom už ani čárku.

                            Já jim fandit nebudu. Jejich kroky a nový modely ve stylu Cherokee a Dart mě absolutně neosluvují a nezajímají, pokud v podobném stylu budou všechny další nové modely, tak po ukočení výroby posledního modelu z éry daimlerchrysler/cerbrus mě Chrysler Group přestává zajímat.

                            GM naštěstí stále pár zajímavých aut dělá.

                            Můžete si to užít a plácat se po ramneou , jak to tam fiat zvelebil. Nezapomente si opakovat kolik ho to stálo a kdo položil základy. >:D
                            Jinak těm bludům a polopravdám fakt začnete věřit - to je spíš na soudruhy italain fans, to si neber osobně, gilgite :-)
                            • 10 Reagovat !

                              foto Gilgit

                              Gilgit 27.05.2014  22:48

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co Thema?

                              To, ze po doprodání posledního prelepence o tom sem nenapíses ani rádku, ti neverím. Ostatne bude se o tom mozné presvedcit jiz v blízké budoucnosti, takze být tebou tak bych tady takové sliby nepsal. Ale to je tvoje vec.

                              A pokud jsi fanatik do us aut, tak nechápu to co píses o Chrysleru. I kdyz se ti nekteré modely nelíbí, Chrysler a´jeho dalsí znacky zustávají dulezitou cástí amerického automobilového prumyslu, i kdyz tam vládne Fiat (protoze to Americani predtím zbabrali). Pochybuji, ze jejich vsechny budoucí modely budou spatné/neakceptovatelné/neúspesné. Skoda, ze se nedá prokázat, jak bys - teoreticky - reagoval na stejný nový model, pokud by v Chrysleru nebyl Fiat. Jinak porád lepsí Fiat nez Cerberus. Ale to je taky tvoje vec.
                              • 01 Reagovat !

                                foto Barrichello

                                Barrichello 27.05.2014  22:59

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co Thema?

                                Nebude důvod.
                                Muj zásadní neouhlas s Fiatem byl kvůli zrušení prodejů Chrysler, Dodge v UE a nahrazení přelepenci. Až toto zmizí, zmizí i důvod boje.

                                To že se mi něco nelíbí je muj problém, můžu tu dál psát že se mi to nelíbí.

                                A co se týče toho, jak Fiat ke Chrysleru přišel, to už sem tu psal asi 500x - kdo nechce vidět slyšet - nevidí a neslyší, ostatní ví, že mam pravdu.

                                Cerberus nemohl nic zbabrat, když přišla krize a on hradil vývoj nových modelů a motorů z provozního zisku. Kde jako ty prachy měli jinde brát? Proč si jim neporadil nebo nepůjčil, když si znal lepší řešení?

                                A proč to zbabral Daimler AG , který to v roce 1998 koupil v zisku?

                                Můžeš mi laskavě odpovědět ny tyhle otázky?
                                Bud té dobroty.
                                • 10 Reagovat !

                                  foto Gilgit

                                  Gilgit 27.05.2014  23:08

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co Thema?

                                  Alespon priznávás, ze to není normální komunikace/diskuse, ale boj. Dost choré, ale tvoje vec.

                                  A samozrejme tu muzes dál psát co se ti nelíbí. Jenom je legracní, jak neco slíbís a za necelou pulhodinu uz z toho couvás.

                                  K tvým otázkám:

                                  Proc se Americani spojovali s Daimlerem, kdyz nemeli zádný duvod, který by je k tomu nutil?

                                  Proc si Cerberus neobstaral peníze jinde. Jak jiste vís, nebyl Chrysler jejich jediná aktivita, a nikdo je ani nenutil Chrysler prebírat. Jiste, byla krize, ale takový je zivot.

                                  Takze Americani to zbabrali dvakrát. Nic na tom nemení fakt, ze to Daimler zbabral taky.
                                  • 01 Reagovat !

                                    foto Barrichello

                                    Barrichello 27.05.2014  23:14

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co Thema?

                                    Já někdy tvrdil že je tohle komunikace? Kde? od začátku je to boj proti zrušení prodeje Chrysler, Dodge v EU. Zase žiješ v omylu, už 4 roky.

                                    Máš s těmi fakty opravdu potíž, měl bys s tím už začít něco dělat >:D

                                    Na otázku odpovíš otázkou. Dobré.

                                    Kde by si asi tak měl Cerberus ty peníze obstarat? U Vlády?

                                    A proč se Daimler chtěl s tím Chryslerem spojovat? Neměla to být náhodou fůze? Víš to co znamená fůze? A víš jak to skončilo?
                                    • 10 Reagovat !

                                      foto Gilgit

                                      Gilgit 28.05.2014  04:14

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co Thema?

                                      Odpoved 1:
                                      Kde by si mel Cerberus ty peníze obstarat? To byla jejich vec.

                                      Odpoved 2:
                                      Vím ze to mela být fuze, vím co to znamená fuze a vím jak to skoncilo. Ovsem ti Americani, co o spojení Chrysleru s Daimlerem rozhodli, k tomu nebyli nijak nuceni. Chrysler se s Daimlerem spojoval nemusel a rozhodli o tom Americani, proto to zbabrali. Dá se to pochopit, nebo je to porád jeste prílis slozité?
                                      • 01 Reagovat !

                                        foto Barrichello

                                        Barrichello 28.05.2014  09:23

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co Thema?

                                        1) to je odpověd, tkaovou si strč za klobouk.

                                        2) o tom rozhodlo pár akcionářů, protože si myslelili že na to vydělaj a že to bude pro firmu přínosné, spojení se světovým gigantem jako je Daimler. Žel, příliš nebylo.
                          • 00 Reagovat !

                            foto romgator

                            romgator 28.05.2014  10:23

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co Thema?

                            Gilgite nemůžeš mít Barrichellovi za zlé, že pořád píše to samé o Fiat/Chrysler. Já sám jsem tady na auto.cz napsal spousty příspěvku na téma SAAB. Psal jsem o SAABu a GM, o SAABu a číňanech, o SAABu a jeho designu apod. Kdybys ty moje příspěvky četl, možné bys navrhl návštěvu u doktora i mě. Koneckonců nedávno tady jeden článek o SAABu byl. A hádej co? Je tam i můj komentář. Člověk se holt někdy neubrání. Jsem zkrátka milovník teto švédské legendy.
                        • 10 Reagovat !

                          foto DRBNUTY

                          DRBNUTY 28.05.2014  12:03

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co Thema?

                          Jediny dovod ze nepoznas nikoho kto mal 300c prvej generacie a kupil si Themu je ten, ze Thema je este relativne nova a stoji vela penazi.Az bude stat 50 tisic korun, potom si ju nejaky tvoj znamy urcite kupi. >:D
                          • 00 Reagovat !

                            foto Barrichello

                            Barrichello 28.05.2014  13:46

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co Thema?

                            Haha, pan vtipálek.
                            300C za 50 sem ještě neměl čest vidět, fe funkčním stavu a nebourané. Většina lidií co znam to koupila v rozmezí cca 250-500 tis kč a jak sem psal (to že neumíš číst je smutný) znam i dost lidí co to maj od novýho, tj zaplatili za to cca 850-1 100 000 kč)

                            Kapišto?
            • 10 Reagovat !

              foto zlysoused

              zlysoused 27.05.2014  21:13

              « Re: Re: Re: Re: Re: A co Thema?

              Hele Bariku, když už tu šermuješ pojmama, tak ten "špageti western", je naprostá klasika westernu a filmy jako Tenkrát na západě, nebo Hodný zlý a ošklivý patří zdaleka k tomu nejlepšímu, co v tomto žánru vzniklo, stejně tak jako Sergio Leone a Enniio Morricone (nejen oni) patří k legendám tohoto žánru.

              Takže jestli jsi chtěl něco pojmem špageti western pohanit, tak se ti to moc nepovedlo.

              Málo co může symbolizovat dokonalé propojení Itálie a USA, jako právě špageti western.

              [odkaz]
              • 10 Reagovat !

                foto Mr-Murphy

                Mr.Murphy 27.05.2014  21:22

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co Thema?

                zase si naběhl na vidle s tím spaghetti westernem.... ostatně, nic nového v jeho případě....

                • 11 Reagovat !

                  foto Gilgit

                  Gilgit 27.05.2014  21:24

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co Thema?

                  Barik je tezký pako.
                  • 01 Reagovat !

                    foto Barrichello

                    Barrichello 27.05.2014  21:53

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co Thema?

                    napsal všeználek, co má znalosti o všech světových koncernech, o všech světových značkách, vyzná se v autmobilové branži, v obchodě, zná světové trhy a strategie ředitelů koncernů.

                    je škoda, že jenom z rychlíku >:D >:-[]

                    Vyměnil sis aspon někdy na autě olej a mlhovky? Experte? >:D
                    • 10 Reagovat !

                      foto Gilgit

                      Gilgit 27.05.2014  22:18

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co Thema?

                      Ano, znalostí mám dost, hlavne o výrobcích automobilu z východní Evropy a mimoevropských zemích, protoze se tímto tématem zabývám kazdý den. Muzes se tomu vysmívat a tvrdit ze je to jenom z rychlíku. Vzhledem k tomu, ze o mne nemás zádné ifnromace, tak tím jen povrzujes, ze jsi pablb.

                      Nikdy jsem netvrdil, ze vsechno znám a vsechno vím, protoze to muze tvrdit jen blázen. Takze jsi jeste lhár.

                      Pro tvoji informaci - olej jsem si vymenil, mlhovky ne. Doufám ze ti tato informace nejak pomuze opet najít psychickou rovnováhu.

                      Jinak i tímto príspevkem ukazues, ze nejsi normální.
                      • 01 Reagovat !

                        foto Barrichello

                        Barrichello 27.05.2014  22:39

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co Thema?

                        O tom kdo je a není normální nerozhoduješ ty, nebot nejsi ani kvalifikovaný lékař, ani nějaký diktátor, vůdce národa a dokonce ani strana a vláda, milý Gilgite.

                        Nedělej tu ze sebe šaška, neurážej druhé a otevři oči, zapoj rozum a zjistit si fakta. Ty fakta ti pořád nejdou, vid Fugasi.Si takový automobilový Fugas, filmovému nešly fusekle, tobě nejdou fakta.
                        • 10 Reagovat !

                          foto Gilgit

                          Gilgit 27.05.2014  23:01

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co Thema?

                          Ne, to más pravdu, o tom kdo je a není normální skutecne nerozhoduji já.

                          To ovsem neznamená, ze nemohu mít pravdu. Tvuj zpusob komunikace rozhodne neodpovídá komunikaci a argumentaci normálního cloveka.
                          • 01 Reagovat !

                            foto Barrichello

                            Barrichello 27.05.2014  23:09

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co Thema?

                            Já nejsem člověk, já sem double-drone nasazený NSA a soudruhem Putinem k rozvracení a způsobení choasu.

                            Míru zdar
              • 00 Reagovat !

                foto Barrichello

                Barrichello 27.05.2014  21:26

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co Thema?

                já tím špagetti westernem myslel hlavně slavné špagetáky s bude specerem a terencem hillem a podobný styl.

                Leone byl mistr, i kdyz jeho nejlepší film je jednoznačně Once Upon a Time in America (Tenkrát v americe). To je opravdu grandiozní dílo a když sem to viděl poprvé, byl sem naprosto nadšen.
                • 00 Reagovat !

                  foto zlysoused

                  zlysoused 27.05.2014  21:41

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co Thema?

                  S Terencem Hillem a Budem Spencerem vznikla taky celá řada výborných westernů (ano, některé jako parodie).

                  On celkově Spaghetti western není jen Leone, ale desítky dalších filmů, z nichž mnoho patří ke klasice žánru.

                  • 00 Reagovat !

                    foto Barrichello

                    Barrichello 27.05.2014  21:50

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co Thema?

                    Jde o úhel pohledu. To že se u toho šlo zasmát, nejde označit jako výborný.

                    U filmů s Ludkem Sobotu, když to naženu do extrému - se jde taky zasmát nebo u Troškovejch, ale že by je kritika a veřejnost řadila mezi kvalitní díla, to se fakt říct nedá.

                    Lacinej humor je holt taky humor.
                    • 10 Reagovat !

                      foto zlysoused

                      zlysoused 27.05.2014  22:12

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co Thema?

                      Právě že filmy jako Armáda pěti mužů; Pravá a levá ruka Ďábla, nebo Podivné dědictví jsou veřejností i kritikou řazena mezi kvalitní díla.

                      Celkově sis prostě s tím spaghetti westernem naběhl. Byl to právě spaghetti western, kde byla definována většina klišé filmového westernu a většina lidí si pod pojmem western představí právě ten italský. O westernové hudbě nemluvě.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Barrichello

                        Barrichello 27.05.2014  22:27

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co Thema?

                        Většina lidí možná, já si pod westernem představím něco ve stylu přestřelka u Ok. corralu, Nesmiřitelní, Maršál, Rio Bravo, Bandolero, 100 pušek, Podzim čejenů, Eldorado, Tombstone, 3:10 vlak do Yummy, Profesionálové atd.
        • 10 Reagovat !

          foto Mr-Murphy

          Mr.Murphy 27.05.2014  17:36

          « Re: Re: Re: A co Thema?

          stručně komentuj vývoj prodejů značky Jeep za roky pod Fiatem.... dík....
          • 01 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 27.05.2014  20:40

            « Re: Re: Re: Re: A co Thema?

            od roku 1995 do roku 2009 se evropě prodalo 230 tis modelů cheroke a grand cherokee, dalších asi 70 000 wranglerů a dalších asi 40 000 jiných modelů (compas, patriot, commander)

            + neofiko dovoz

            mě se zdá 350-400 000 ks slušný číslo na to že to nikdo nechtěl, k tomu dalších asi 200 tis chryslerů a dalších asi 30-40 tis dodge, eaglů a plymouthů
            • 10 Reagovat !

              foto Mr-Murphy

              Mr.Murphy 27.05.2014  21:17

              « Re: Re: Re: Re: Re: A co Thema?

              nepřekvapuje mě že jsi nepochopil můj dotaz.....

              ale i když jsi začal teda mluvit jen o Evropě, tak za 15 let podle tvých čísel se v průměru ročně prodalo asi 22 tisíc Jeepů...
              No a pod vedením břídilů z Fiatu to vloni bylo 24 tisíc, předloni 28 tisíc a letos za první 4 měsíce to bylo 10 tisíc, takže je našlápnuto na nějakých 30 tisíc kusů za rok....(navíc tam začne přisypávat Renegade)

              Já ale nemluvil o Evropě, ale o Jeepu jako takovém....
              A tam vypadají prodeje pod Fiatem takto: [odkaz]

              A duben byl vůbec nejlepším prodejním měsícem v historii Jeepu....

              Takže asi tolik k tvým blitkům na téma že se povedl jen nějaký facelift Chargeru a podobné nesmysly.... Ono naopak se povedla většina věcí, do kterých se Italové s amíkama pustili....

              Ovšem to zakomplexovaný hňup nikdy nepřizná....
              • 00 Reagovat !

                foto Gilgit

                Gilgit 27.05.2014  21:21

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co Thema?

                :yes: :yes: :yes:
              • 01 Reagovat !

                foto Barrichello

                Barrichello 27.05.2014  21:29

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co Thema?

                Po krizi rostli višchni a z mála se roste nejlíp.

                A nejlepší tah byl, že Iaccoa ten Jeep koupil od krachujícího AMC. Jinak by měl Fiat velký kulový.

                Znalče >:D Poděkuj Renaultu, že AMC přivedl na buben.
                • 10 Reagovat !

                  foto Gilgit

                  Gilgit 27.05.2014  21:33

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co Thema?

                  Co má to. co píse Mr.Murphy v tom príspevku na který reagujes, spolecného s tím, ze Jeep byl drív soucástí AMC? Vubec nic. Tobe uz vázne svihá.
                  • 01 Reagovat !

                    foto Barrichello

                    Barrichello 27.05.2014  21:46

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co Thema?

                    To že nekoupit Chrysler Corporation značku Jeep od AMC (renaultu), tak má milý Murphy, do roku 2009 se o ameriky nikterak nezajímající, stejně jako jeho slavní souputníci po žížalkách. Mimochodem tito lidé, kterým zde pochlebuješ vedly xy flejmů na autorevue.cz a byly tam označováni za fanatiky a lidi, s kterými nejde diskutovat. Zejména wolff se stal legendou.
                    Tedy ted vlastně obhajuješ jednotoho fanatika proti druhýmu. To máš blbý co :o))

                    Musíš si uvědomit souvislosti.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Gilgit

                      Gilgit 27.05.2014  22:09

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co Thema?

                      Ujasni si pojmy:

                      1. Nikomu nepochlebuji.

                      2. Na autorevue.cz jsem byl 2x nebo 3x v zivote takze nemám ponetí kdo tam jak diskutuje.
                      • 01 Reagovat !

                        foto Barrichello

                        Barrichello 27.05.2014  22:15

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co Thema?

                        Tak si to zjisti. A potyčky GTI s wolffem zde jsou neméně slavné.

                        Hezky si to naštuduj všechno, zjistit si fakta, pak přijd, můžem si pokecat.

                        Třeba mezitím přijdeš na to, že kucí ušatý sou fanatici do italskej kár a nějakej baryk je halt fanatik do us aut. Ale narozdíl od kluků ušatech italskejch stejně jako od kluků ušatech německech zná i jiný káry než ty za který kope.
                        Jezdil v nich, vlastnil je a tak si může udělat poměrně dokonalý obrázek.

                        Zatímco většina fanatiků umí mlejt jen pantem a krtizovat vše ostatní, pro co neadorují. Tím chryslerem nebo jinou amerikou přitom nikdy nejeli nebo to byl rozvrzanej klumprcajk za 5,50.

                        Hezky si to naštuduj, třeba ti docvaknou ty zásadní rozdíly.

                        • 00 Reagovat !

                          foto Gilgit

                          Gilgit 27.05.2014  22:30

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co Thema?

                          Já si nemusím nic nastudovávat. Je docela mozné, ze oni jsou fanatici do italskejch kár a ty do us aut. K tomu jen dve poznámky: Nemám rád fanatiky, myslím tím ty skutecné. A co se týce tebe: pokud bys doopravdy byl fanatik do us aut, tak bys prál Chrysleru co nejvíc úspechu. Protoze, at se stalo co se stalo, situace je jaká je, a doufejme ze z ní Americani spolu s Italy udelají to nejlepsí mozné. Ty ale Chrysleru úspech neprejes, ale prímo se tetelís stestím kdyz se objeví jakákoliv negativní zpráva. Tak by se normální fanatik do us aut nechoval.
                          • 00 Reagovat !

                            foto Barrichello

                            Barrichello 27.05.2014  22:47

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co Thema?

                            Hezky sis to rozebral, ale v podstatě jsi na omylu.

                            Já nepřeju úspěch fiatu, protože někdo, kdo dostal něco zadarmo, dluhy splatitl s provozního zisku(to umí s prominutím i blbec) a o kterém místní provokatéři tvrdí, jak to tam pozvedl, přitom tam v podstatě nic neudělal a žije víceméně z toho k čemu přišel jak slepej k houslím si podle mě žádný uznání nezaslouží.

                            A Fiat to vůbec nemusel kupovat, nikdo ho nenutil tak si odpust ty kydy o záchranáři. Oni moc dobře veděli proč to chtějí a že na tom vydělají, oni tam nepřišli aby něco zachránili, ale aby z toho vyždímali co nejvíc to jde a jak dlouho to půjde.

                            Nedělej z nic záchranáře a spasitele. Jde jen o zisk, komerci a výhody pro fiat, nikdo nepřišel s nezištnými úmysl vrhnout veškerou energii k záchraně chrysleru.
                            nebud naivní.
                            • 00 Reagovat !

                              foto Gilgit

                              Gilgit 27.05.2014  22:57

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co Thema?

                              Kde tvrdím neco o tom, ze Fiat prisel do Chrysleru s nezistnými úmysly? Muzes mi ukázat jakýkoliv muj príspevek, kde jsem neco takového napsal? Nemuzes, protoze takový nenajdes. Podnikání se z nezistnými úmysly nedelá, a nedelá to ani Fiat.

                              Ale kdyz ty tu celou akci Fiatu tak kritizujes, tak mám dve konkrétní otázky a prosím o zcela konkrétní odpovedi:

                              1. Kdyz Fiat tak dobre vedel proc Chrysler chce a jak na tom vydelá, kdyz to bylo vsechno tak jasný a peníze lezely v podstate na ulici, proc tehdy nebyla fronta zájemcu o Chrysler? A neargumentuj tehdejsí krizí, tu Fiat pocítil taky.

                              2. Co by bylo, kdyby se nenasel zádný zájemce o Chrysler.

                              Prosím o konkrétní logické odpovedi bez kecu, slintu a toho, zda si nekdo na aute vymenuje mlhovky nebo ne.
                              • 00 Reagovat !

                                foto Barrichello

                                Barrichello 27.05.2014  23:03

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co Thema?

                                1) protože už v usa všichni byli krom francouzů a nikdo tam nepotřeboval vstupovat na us trh.

                                Japonci tam jsou, korejci a němci taky.

                                2) Nic. Budto by to zachránila vláda jako GM, nebo to koupili čínani anebo by to krachlo. Podle mě nekrachlo, neb by Obamu sežrali odbory, voliči a lobbisti z odvětví automobilových komponentů, mexičani a kanadani. O práci by totiž přišly stovky tisíc lidí, to by si na triko nevzal.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Mr-Murphy

                      Mr.Murphy 27.05.2014  22:48

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co Thema?

                      proč sem taháš Wollfa a autorevue? zbyla ti v hlavě aspoň špetka mozkové kůry nebo už jsi úplně mimo? :*)

                      I kdybych byl já 1000x vyhlášený fanatikem roku, tak to nezmění nic na tom, že neumíš argumentovat a že Jeep pod Fiatem dosahuje historicky nejvyšších prodejních čísel....

                      zase tady plantáš páté přes deváté, jen abys měl nějaký směšný pocit že jsi měl poslední slovo....

                      Tak si to užij, zase jsi se znemožnil, ale to tobě absolutně nevadí a zítra nás nějakýma nesmyslama pobavíš zas.... :yes:
                      • 00 Reagovat !

                        foto Barrichello

                        Barrichello 27.05.2014  23:06

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co Thema?

                        Protože Gilgit tu obhajuje vás - vyhlášené fanatiky proti mě - prý taky fanatikovi. Sranda co. Jeden fanatik lepší jak druhý.

                        Jeep a jeho slavné Cherokee. Ano, to je hit. Počkáme si tak dva roky, jaký to bude hit a jaký hit bude Renegade po ukončení patriota a Compasse.

                        Pak se uvidí.

                        Dart měl být taky hit a skutek - utek :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Stejsn

          Stejsn 27.05.2014  19:37

          « Re: Re: Re: A co Thema?

          Aha, tak další pán na hate-list... no pěkně se nám to plní.
      • 00 Reagovat !

        foto romgator

        romgator 28.05.2014  09:45

        « Re: Re: A co Thema?

        Souhlasím s tebou, mě také nevadí vidět 300 a Voyagera jako Lancii.
    • 11 Reagovat !

      foto faublee

      faubléé 27.05.2014  15:49

      « Re: A co Thema?

      Ááá, pan Barrichello potkal Dodge Journey :-O Pojďme mu zatleskat.. Tohle je článek o Lancii, pane Barrichello, tak nám tady laskavě nevnucujte svoje zaslepené "znalecké posudky"!!!
      Jedno je jistý, lepit logo Lancia na ty zastaralý a neohrabaný americký klumpy byl Marchionneho těžkej krok vedle ;-\
      • 11 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 27.05.2014  16:32

        « Re: Re: A co Thema?

        Těch zastarlaých amerických klumpů se prodá da dva měsíců tolik, co lancie na všech trzích za rok a ty zastaralé klumpy z vývoje DaimlerChrysler a Cerberus drží Fiat and vodou >:D >:D
    • 30 Reagovat !

      foto vrkuboy

      vrkuboy 27.05.2014  17:40

      « Re: A co Thema?

      Jak málo některým stačí ke štěstí. Nevidím nic špatného na prodejích průměrných vozů pod jinou značkou. Ty Chryslery nejsou bůh ví co (pro tebe možná). Jsou to obyčejná auta a rozhodně to nelze vnímat jako nějaké znesvěcení nebo pokažení jména. Jo kdyby něko třeba na Vipera nalepil logo Fiatu pak by to bylo na místě, ale takové obyčejné škatule typu Journey a Voyager na tom nevidím nic špatnýho.
      • 00 Reagovat !

        foto Gilgit

        Gilgit 27.05.2014  18:11

        « Re: Re: A co Thema?

        :yes: :yes: :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 27.05.2014  20:32

        « Re: Re: A co Thema?

        Problém je, že ty škatule se jako Lancie prodávaj hůř než Chryslery, takže smysl téhle akce mi unikl, ale halt pan Sergio si myslel, jaký to bude úspěch a že někdo, kdo si 15 let chodil pro ameriku si ted půjde pro itala. Haha. Já si to nemyslel, akorát ste se mi všichni smáli a ono mi to krásně vyšlo.

        A TO VAS NEJVIC STVE!

        Takže místo aby nalepil na barák logo Chrysler a začal prodávat Chryslery v delaerství fiat, alfa, jeep, začal na tyhle tradiční káry lepit logo zapomenuté a pohaslé značky, která byla kdysi slavná.

        Byla, takový Oldsmobile taky. A kde dneska je :o))
        • 00 Reagovat !

          foto Gilgit

          Gilgit 27.05.2014  21:15

          « Re: Re: Re: A co Thema?

          Co sis myslel, to je celkem jedno. Nekterým lidem to prelepení na Lancii mozná vadí, jiným je to jedno, a nekterí treba az potom takový vuz koupili. ak jiz jsem ti tady dnes naopsal dvakrát, znám nekolik lidí, kterí po dlouhodobém vlastnictví Chrysleru Voyager presedli na Lancii Voyager bez absolutních problému. Takze v techto konkrétních prípadech ti to ty pablbe nevyslo.

          Ty tvoje výkriky typu "Haha" nebo "A TO VAS NEJVIC STVE!" opet jasne ukazují, ze trpís ztrátou schopnosti pochopit realitu a mel bys vyhledat pomoc psychiatra. Vsimni si, ze kdykoliv prijde rec na téma Fiat/Chrysler, zacínás se chovat jako pako. Stací si projít nekolik tvých príspevku.

          Ty tvoje slinty typu "A TO VAS NEJVIC STVE!" ukazují, ze se evidentne precenujes. Krome tech otravných, stále se opakujících nesmyslných kecu si muzes klidne trhnout nohou.
          • 00 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 27.05.2014  21:31

            « Re: Re: Re: Re: A co Thema?

            Ty taky. Nápodobně.

            Když já se zajímal o Chryslery, ti si tahal někde diskuzního kačera a murphy leštil 127 fiata, navíc já sem tady nepřetržitě od roku 1999, kdo zvás tu tehdá byl. Tudíž mi laskavě nerad co si mam kam psát, vlez mi na záda a běh si šoupat nohama.
            • 00 Reagovat !

              foto Gilgit

              Gilgit 27.05.2014  21:45

              « Re: Re: Re: Re: Re: A co Thema?

              Pokud byly jeste nejaké pochyby, zda jsi pablb vulgo blboun nebo ne, tak ted jiz neexistují:

              1. Jak muzes vedet kdo se o co od jaké doby zajímal? Nevís, ale kecás.

              2. Co má to, ze se dlouhodobe zajímás o Chrysler, spolecného s tím, ze se tady zacnes vzdy kdyz prijde rec na téma Fiat/Chrysler chovat jako primitiv.

              3. Já ti neradím co si más kam psát.

              Takze 3 body které potvrzují ze jsi kompletní pako.
        • 10 Reagovat !

          foto vrkuboy

          vrkuboy 28.05.2014  11:47

          « Re: Re: A co Thema?

          Mě je úplně jedno co jsi si myslel a predikoval >:D >:D >:D
          Ale když ti to udělá radost tak ti tvůj pocit vítězství moc přeju.
          • 00 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 28.05.2014  13:48

            « Re: Re: Re: A co Thema?

            Jedno je kolečko u trakaře, jak říkával muj dědeček, dej mu pánbůh věčnou slávu.

            Pro mě je podstatný že co sem říkal italové ankonec udělali a co sem predikoval se z větší části vyplnilo. Co na to říkáš ty je mi upřímně šumák >:D
            • 00 Reagovat !

              foto vrkuboy

              vrkuboy 28.05.2014  15:49

              « Re: Re: Re: Re: A co Thema?

              Lepší prodat pár Chryslerů s logem Lancia než neprodat nic ;) Pokud se Chrysler oficiálně nedovážel tak bych vůbec neměl problém s Lancií. Proboha vždyť je to stejný auto jen je na tom nalepený jiný logo. Nechápu jak můžeš tvrdit že je Chrysler originál a Lancia ne. Neoriginální může být maximálně nějaká čínská kopie a ne automobi který vyrobí Chrysler s jiným logem. Pokud je pro někoho logo takový problém a stojí mu za individuální dovoz Chrysleru pak má nejspíš problém s vlastním egem protože ve výsledku ten dovoz nového Chrysleru nevyjde levněji. Aktuální ceny na US trhu zde: [odkaz]… o tom co to stojí sem dotáhnout si můžeš zjistit po telefonu u Denkeru. Momentálně je pro případného zájemce o nový 300 / Themu výhodnější právě ta Thema. Bude spousta skladovek o které nebude zájem a ty auta se prostě musí prodat takže budou tyto skladovky za velmi zajimavé ceny. Pokud máš zájem můžu ti i zjistit kolik skladovek je aktuálně v Čr a případně jestli bude možnost sem dotáhnout později nějaké skladovky z italského trahu.
              Zvaž účast v nějakém výběrovém řízení na post ředitele nějaké automobilky a jako praxi uveď, že jsi v diskusi na ACZ predikoval, že se bude Thema blbě prodávat. Bravo! Ale to tu věděl každý! Docela by mě zajimalo jak si přišel na to že se Thema prodává hůř než 300? To porovnáváš čísla prodeju 300 na US trhu a Themu na evropském trhu? >:D
              To jsi teda dobrej :yes: Porovnej si čísla prodejů Fiatu 500 v EU a US kde jsou prodejní čísla nižší? V US a proč? Protože o tuhle pidi škatuli není v US zájem stejně jako v EU není zájem o obrovský kredence na kolech původem z US. Tak tomu vždy bylo a bude tomu i nadále. Na to člověk nemusí být Nostradamus
              • 00 Reagovat !

                foto Barrichello

                Barrichello 28.05.2014  15:58

                « Re: Re: Re: Re: Re: A co Thema?

                Je potřeba se ptát kdo tu ten prodej ukončil (chrysleru a Dodge) a proč? Nebyl to náhodou Fiat?

                Jistěže mi vadí logo cizí automobilky na americkém voze. To je jako nalepit na Mazdu logo Opel nebo na Hynudai logo Seat.

                Mam data z let 2004-2009 o prodejic 300ky na eu trhu a mam data o prodeji Themy. Originál 300C se prodávalo výrazně lépe.
                U Voyageru je to cca fifty fity, ale rozhodně se neprodával výrazně lépe pod Lancií.

                tudíž zrušit tu prodeje chrysler dodge byl nesmysl a fiat na tom ve výsledku prodělal a lancii nepomohl a stejně nakonec udělali to, co sem navrchoval v roce 2010 - tedy budto jí zrušit nebo z ní udělat lokální itlaskou zančku, něco ve stylu Vauxhall pro Británii.

                Ano, to jsem skutečně předpověděl a sposuta lidí mi tu tehdá psala, že k tomu nedojde.

                • 00 Reagovat !

                  foto vrkuboy

                  vrkuboy 28.05.2014  17:23

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co Thema?

                  Data z let 04-09 jsou ti na nic. Automobilový trh se mění poměrně rychle a porovnávat to se současností nemá žádnou vypovídající hodnotu.
                  V dnešním světě globalizace a sdílení podvozkových platforem, motorizací a podobně nemá moc smysl hrát na nějaké loga. Většinou je ten pajšl pod kapotou takovej mix, že bych se nedivil že by ten Chrysler byl americkej asi tak jako Škodovka Česká. Automobilky navzájem handlují kde s čím a veškerá originalita a nějaká národní příslušnost je ta tam. Zbyla jen pouhá iluze tedy logo se kterým se váže nějaký historický původ.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Barrichello

                    Barrichello 29.05.2014  09:00

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co Thema?

                    Motorizace kdy Pentastar je původní produkt DiamlerChrysler AG, dotažený Cerberusem sdílejí maximálně s Fiatem. Podvozková platforma je od fiatu upravená chryslerem.

                    Takže tvoje teze se tady nějak nechytá :o))

                    Ano, komponenty bere chryslerod leckoho, ale to dneska bere každej.

          • 00 Reagovat !

            foto Gilgit

            Gilgit 28.05.2014  14:20

            « Re: Re: Re: A co Thema?

            :yes: :yes: :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto romgator

        romgator 28.05.2014  09:49

        « Re: Re: A co Thema?

        Lancia je a byla pro mne vždy symbolem luxusu. Takže mě osobně nevadilo, když jsem se dozvěděl, že Chryslerr 300 bude Lancia Thema. 300 je taky premiové auto a tím zapadne do filosofie Lancie, otázkou je ten design a ten italský není. I Voyager mi tam padne.
  • 40 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 27.05.2014  14:50

    Lancie je škoda, současné Delty moc ne

    Lancia vyráběla velmi pěkná auta - taková Beta, Thema nebo Dedra chytne za srdce ještě dnes. Je ale evidentní, že na resuscitaci této značky už Fiat nemá dost sil a prostředků a pro mě je to pořád mnohem menší zlo, než kdyby odepsal Alfu. Tak snad se jednou dámy dočkají alespoň další generace Ypsilonky...
    Co se týká současné Delty, tak pokud se oprostíme od emocí, tak o žádnou velkou ztrátu nejde. Jednalo se o velmi špatně prodejné auto, protože luxusní prodloužené hatchbacky prostě (skoro) nikdo nechce. V Evropě tedy určitě ne, ještě možná tak v Číně, ale tam se myslím Delta ani nenabízela (což je velká chyba). Vnější design možná byl svým způsobem zajímavý, ale to samo o sobě k prodejnímu úspěchu nestačí.
    Měl jsem možnost se s tímto autem svézt a bylo to velké zklamání - podvozek kompletně převzatý z Fiatu Bravo se nezapřel (vzadu vlečená ramena, absurdně přeposilované a necitlivé řízení, špatně naladěné odpružení - velké rázy na nerovnostech). O 10 cm prodloužený rozvor (ve srovnání s Bravem) a posuvná zadní sedadla by byla fajn, pokud by je ovšem dostalo nikdy nevzniknuvší Bravo Weekend (kombi) a ne luxusní hatchback Delta...
  • 46 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 27.05.2014  14:55

    hrozny pohlad

    na takyto utrapeny neslavny koniec jednej z najvacsich automobilovych legiend. Toto si lancia nezasluzila v ziadnom pripade, kde sa stala chyba a kedy ... je uz asi zbytocne o tom polemizovat ale z principu si myslim ze lancia mala dokonca vacsie predpoklady na prezitie ako alfa..... nakoniec je to prave lancia ktora dostala padaka. Tak to chodi ----Jednou z pricin neuspechu vidim aj to akym smerom sa zacala lancia uberat pri poslednom modeli delta... a aj ukoncenie vyroby thesisu bez nastupcu.... to bol asi zaciatok konca ... lancia opustila svoje rokmi strazene pozicie kde kralovala v luxuse aj v sporte a vlastne na poli charizmy tiez nemala moc superov.... zlomilo sa to az nedavno ked akosi lancia nestihala vinou fiatu drzat krok s dobou a s modelovou ponukou ktora by bola schopna zarabat znacke.... jeden dva modely to je skutocne na prezitie malo....

    teda neviem ako poniektori ale ja si este dnes spominam na themu 3.0V6 .. ako som to auto svojho casu miloval a aj to ako som zboznoval staru deltu integrale ... ktora je dodnes ikona.... alebo stratos... to su neskutocne legendy ...

    je velmi smutne ze musel prist takyto radikalny krok .... e este prave vo chvili ked ma automobilovy vyrobca kopec moznosti na presadenie sa vsade vo svete.... prave v csae ked sa k nam deru cinania a kdejaki novi vyrobcovia je o to bolestivejsi odchod legendy..... nove nezname znacky prichadzaju ( qoros, brilliance ) a legendy odchadzaju ( saab, lancia ) .... je to smutne ze vobec taketo nieco v dnesnej dobe vlastne je mozne ...

    vobec ale vobec ma netesi trend akym sa ubera automobilova vyroba.... ako sa kazdy snazi za kazdu cenu len zarobit a osklbat ci uz zakaznika alebo ludi vo vyrobe... na autach je jasne vidiet uz na pohlad ze poctiva praca a charizma z minulosti je prec....velke percento novych aut uz su vlastne len take skladacky, nudne skatule bez kuska duse a charizmy ... take GLA alebo CLA od mercedesu je skvely priklad vitazstva marketingu nad zdravym rozumom.... auta bez kuska duse.. bez kuska vnutornej sebareflexie a charizmy .... hlavne je predat... kvantita je prvorada.... kvalita a poctiva vyroba ta vyzmizla kdesi koncom 90tych rokov...

    mam taky citak ze lancia je len zaciatok nejakej velkej laviny ... ktora este pride... myslim ze tych automobiliek este skonci viac... ale je to nasa chyba.... sami chceme co najlacnejsie vyrabat kdesi v *... a viac a viac a viac... nema to konca kraja... miesto nejakej serioznej struktury a pohald udo buducnosti znacky prahnu len po cislach... miesto nejakeho konceptu rozvoja... kto dopustil ze lancia je tam kde je? Preco sa znacke dostatocne nevenovali a neriesili jej buducnost ked sa vedelo ze uz dlhsie to nie je idealne a ze s jednym dvoma modelmi to nepojde? Preco sa vyvijalo X nezmyselnych konceptov kazdy rok pre zenevu od fiatu a davaju sa neskutocne miliardy do F1 miesto toho aby sa zacalo nieco s lanciou robit pre jej buducnost? To su hrozne veci ked si clovek predstavi ze takato automobilova legenda bola ponechana clovekom na pospas osudu.... nepoviem keby slo o vyrobcu ktory vyrabal auta par rokov a proste mu to neslo ale lancia je automobilova legenda najvyssieho rangu.... posvatny pojem medzi znackami aut.... kto toto dopustil tak to by ma zaujimalo... kto dotiahol lanciu az ku krachu to ma dost zaujima..... keby aspon nieco fiat robil pre tie svoje znacky aj pre seba ale ani samotny fiat sa nema k cinu a punto alebo bravo tiez akosi cakaju na spasenie ktore nepride.... nechapem.... takto sa pohravat sam so sebou a s osudom svojich znaciek je podla mna krute a neferove jednanie.... uz len kvoli moralke .... je to velka ostuda.... hanba a zaroven velka vec ze fiat nevie co ma robit sam so sebou nie to este s lanciou ....alebo alfou.....

    strasne ma zaujima ako dlho vydrzi alfa pri zivote.... ja si myslim ze takymto tempom ake nasadili nepotrva dlho a alfa raz tiez skonci.... a samotny fiat je tiez kapitola na dalsich par stran textu ... ale asi to uz ukocim lebo to nema zmysel kvoli neschopnym talianom prist o nervy......

    velka skoda lancie, tymto si u mna fiat specatil postavenie v mojom pomyselnom rebricku oblubenosti znaciek.... je kdesi hlboko vzadu
    • 141 Reagovat !

      foto Gilgit

      Gilgit 27.05.2014  15:42

      « Re: hrozny pohlad

      No tak to, ze si to u tebe Fiat definitvne pokazil, je dost závazná informace, snad abys informoval agentury Reuters a Bloomberg nebo alespon TASR a SITA aby o tom informovaly celý svet.

      Jinak se zdá ze tvoje grafomanie získává novou kvalitu co se týká poctu casto zbytecných slov.
      • 81 Reagovat !

        foto Mr-Murphy

        Mr.Murphy 27.05.2014  16:13

        « Re: hrozny pohlad

        ten borec je v prde*i ještě víc než Lancie.... :-(
        Největší perla je, že považuje za chybu "ukončení Thessisa bez nastupcu...." Je to fakt těžký případ.... :-O
        • 30 Reagovat !

          foto Gilgit

          Gilgit 27.05.2014  16:19

          « Re: Re: hrozny pohlad

          :yes: :yes: :yes:
        • 20 Reagovat !

          foto vrkuboy

          vrkuboy 27.05.2014  17:45

          « Re: Re: hrozny pohlad

          Thesis je úžasné auto, ale v evropě kde není moc prostoru pro takové extravagance to bylo auto bez většího úspěchu podobně jako Vel Satis nebo Avantime. To že neměl Thesis nástupce je dobře protože by to jen urychlilo konec Lancie. Je to škoda, že Lancia končí, ale třeba se v budoucnu dočkáme nějakého vzkříšení.
          • 10 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 27.05.2014  21:20

            « Re: Re: Re: hrozny pohlad

            No, možná chtěl napsat, že škoda, že Thema a Kappa nedostala adekvátní nástupce...
      • 00 Reagovat !

        foto pargi

        pargi 28.05.2014  09:08

        « Re: Re: hrozny pohlad

        Tys to celé přečetl? Tohle zvládnout, to už hraničí s náklonností k sebemrskačství :-)
    • 00 Reagovat !

      foto ilmekaniko

      ilmekaniko 28.05.2014  23:30

      « Re: hrozny pohlad

      Pekne si to napísal.
      Je zaujímavé že väčšina automobiliek platí haldu prachov odborníkom aby si vybudovali rýchlo image serióznej "značky" a milý Sergio Marchionne dostáva ročne vyše 7 milionov eur zato že image svojich zavedených značiek dokonale likviduje.
      Ved ked Lancia s Auréliou B20 zaviedla triedu GT, Ferdinand Porsche vymýšlal chrobáka a značky ako Hyundai, Kia a spol nevedela predpovedať ani veštica.
      Holt smola takto to dopadne ked automobilke šéfuje finančník ktorý má autá až na poslednom mieste..
  • 07 Reagovat !

    foto delvan

    delvan 27.05.2014  18:07

    vkus

    je dobře, že lidí co nemají vkus (čti líbí se jim lančie) je tak málo :yes: >:-[]
  • 10 Reagovat !

    foto pumpkin

    pumpkin 27.05.2014  22:24

    Lanciu pochovať, ale nie moc hlboko

    Mrzí ma ako dopadla Lancia, ale dalo sa to už zo desať rokov očakávať. Dúfam, že ju Fiat nepochová úplne, lebo takej značky by bolo škoda. V budúcnosti by mohla zastávať funkciu prémiových Fiatov, niečo ako DS-ka u Citroena. Lenže ani pôda pod samotným Fiatom nepôsobí moc stabilne. Nuž, takto odchádzajú legendy. ;-\
    • 00 Reagovat !

      foto Nove-Milla-Giri

      Nove Milla Giri 28.05.2014  10:49

      « Re: Lanciu pochovať, ale nie moc hlboko

      Problém je, že na funkciu "prémiových Fiatov" má Fiat Alfu Romeo a Maserati.

      Lanciu by mohol predať VW, keď už Piëch toľko túži po niečom talianskom s bohatou históriou.
  • 00 Reagovat !

    foto dolfi

    dolfi 27.05.2014  23:05

    Chyba v článku...

    ...správně má být Lancia letos končí! :-!
  • 00 Reagovat !

    foto salamoon

    salamoon 27.05.2014  23:19

    300 / thema

    hmmmm,takze 300 / themu uz v EU oficialne nekupit.... skoda dobreho auta.
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 27.05.2014  23:24

      « Re: 300 / thema

      300ku si jde koupit neofiko a za dobrý prachy - [odkaz]
      Zánovní, tady pak mírně jetá s Pentastarem [odkaz]

      + jdou koupit chargery,ty jsou designově asiještě hezčí, podle mě.
      [odkaz]
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

IKEA po smrti 8 dětí stahuje z trhu komody. Máte doma nábytek zajištěný?

IKEA po smrti 8 dětí stahuje z trhu komody. Máte…

Švédský nábytkářský řetězec IKEA stahuje ve Spojených státech a Kanadě z trhu 29 milionů prádelníků a komod,…

Ozbrojenci na Ukrajině obklíčili Luhansk. Chtějí prý sesadit ministra vnitra

Ozbrojenci na Ukrajině obklíčili Luhansk. Chtějí prý…

Ozbrojenci v úterý obklíčili centrum Luhanska, jednoho z center proruských separatistů v Donbasu na východě…

 

iSport.cz

Vydra se trefil podruhé za sebou, osmým gólem v sezoně načal výhru

Vydra se trefil podruhé za sebou, osmým gólem v…

Český útočník Matěj Vydra skóroval v druhé anglické lize ve druhém zápase za sebou. Tři dny poté, co pomohl…

VIDEO: Plzeň přestřílela Kometu, Indrák dal hattrick. Sparta prohrála

VIDEO: Plzeň přestřílela Kometu, Indrák dal…

SOUHRN | Extralize nadále vládne Plzeň. Ve šlágru 24. kola Škoda doma zvládla přestřelku s Kometou Brno a po…

 

Reflex.cz

Další protikuřácké tažení: Zakáže nám EU elektronické cigarety?

Další protikuřácké tažení: Zakáže nám EU…

Nenápadně a pozvolně nám aktivisté rozjíždějí, podobně jako rozjeli válku proti tabáku, válku proti…

Čína má poprvé více superpočítačů než USA. A daleko více než Japonsko, Německo a Británie dohromady

Čína má poprvé více superpočítačů než USA. A daleko…

Bouřlivě se rozvíjející Čína dosáhla dalšího milníku v nejmodernějších technologiích. Poprvé v historii má více…