To by bylo zbytečný. Tohle auto bude v prodejích kusovka a motor 1,8TBi by z toho italský auto stejně neudělal. Navíc jak je u Fiatu poslední roky zvykem, tak by ho v Lancii zabily převodovkou (viz. Delta 1,8T), protože k tomuhle motoru se hodí manuál a ten by se do Chrysleru 200 stejně nedostal. :-!
K věci něco nemáš?
Tak všichni tenhle motor znají, to, že to není poslední výstřel techniky se ví taky. No pokud to projde trochu modernizací, tak na to corsování po riviéře to bude dobrý... Asi tak... Nic víc od toho Fiat asi nečeká...
Nicméně s 1,8 T-Jetem(k tomu dvojspojka) by to bylo jiné kafé..., ale to už by asi byl zbytečně rychlý motor na to auto...
Dvojspojku už to mohlo mít před 2 lety.....
Chryslery i Dodge s dvojspojkou existují a prodávaly SE UŽ!!!!
Proč nemá na to se ptej v Turíně (kdo zařízl stavbu společný továrny s Getragem v USA)....
S 1,8T by za to Fiat chtěl 1,2 míče, na to se jim každej zvysoka VY - za to je V8 Camaro nebo Mustang :-)
Trošku jiná music proti tomuhle
Jiná muzika neznamená horší. Prostě by se s tím lehkým předkem s TBi musela řešit trakce a pokud by se vyřešila, tak by se s tím i dalo slušně jezdit - ten podvozek není úplně US... US berlina Ch 200 má bohužel US naladění, ale i tak je to nebe a dudy oproti Sebringu. Vyladění podvozku udělá u vetšiny aut hrozně moc.
V USA je to mozna moturek, ale v Evrope je 2,4 velkej objem. A vzhledem k tomu, ze jako Lancia je to urcene pro Evropu, tak tenhle motor asi moc nadseni nevzbudi.
V USA je 2,4 prakticky zákaldní a běžnej motor. Vzhledem k tomu že je to kabrio a sposuty lidí s tím nejde tak 7-12 tis ročne, zas tak trápit by je to nemělo...
Generace 01-07 tu jezdí jako Chrysler Sebring docela dost a drtivá většina má pod kapotou 2,7 V6....Dvoulitry s manuálem tehdá nikdo nechtěl..
To bych neřekl, tenkrát byl náš automobilový průmysl naopak na vrcholu a luxusní auta jako Praga Grand, Walter Royal, Tatra T80 nebo Lancia Astura s karoserií Sodomka jsou toho důkazem. :yes: Celkově jsme v kontextu s dobou byli mnohem vyspělejším státem, než jsme dnes.
70. - cca 90 léta by se libila taky, možná i nejvíc, a to jak v evropě, tak v USA, ty hranatý velký těžký užraný koráby maj něco do sebe, mají charisma a dodávaj pocit větších koulí, evropa té doby je zas o něčem trochu jiném :-)
Člověče, ti Amíci kupující Sebring museli být, no, prostě průměrní Amíci... S tím autem se nedalo, můj člověk to tam projížděl a rychle a s odplivnutím z toho lezl. Ani nepříliš upravený evropský Sebring nestojí za moc. V6 je fajn, ale ne v podání US motorářů.
.... vidím v tom, že jej prostě Lancia bude mít na showroomech a díky tomu to tam bude vypadat, že má poměrně komplexní nabídku (Y, Delta, Thema, Flavia, Voyager). Prostě taková stylová dekorace ;-)
Prodeje budou naprosto marginální a i na pár stovek kusů ročně bude potřeba nasadit dost nízkou cenu.... (jediný relevantní trh - tedy ten italský, má teď trošku jiné starosti než poptávku po pětimetrových kombi s plátěnou střechou....)
Ale proč ne, auto to bude zajímavé, jen prostě v oblasti velkých kabrií lidi chtějí hlavně tu značku, image a prestiž a ani jeden z těchto atributů holt tahle Lancia nemá....
Lancii bude trvat roky, než ji někdo začne brát vážně..... Ale za pokus to stojí a nějak se začít musí :yes:
Levná cena by bylo cca750-800 tis za tohle,ale to se dost obávám že nebude. Spíš to zabijou drahou cenou k milionu, což je nesmysl. Stačí se podívat kolik stojí 200C convertible v USA a každýmu musí dojít, že tohle není žádná konkurence BMW, Mercedesu či něčemu lepšímu....
Bude to teda boj, ale držím palce Lancii ! ;-) Jen se tak nějak neubrání dojmu, že v té skladbě modelů jsou minely jako hrom, které nebude trh moc akceptovat, z minulosti a jména se žít dlouho nedá.
Ypsilon - chybí nějaká 1,4 se 100 a třeba i 120 koníky, 1,3 JTD s 55 kw
Delta - chybí benzín se 170 koníky (mezi 140 a 200 je velká propast), dvojspojka
Flavia - 1,8 TBi, 2,0 JTD, dvojspojka
Thema - 8°automat pro diesel, AWD pro diesel, 6°manuály, možná i 2,4 JTD by neškodilo
Voyager - 2,4 JTD, 3,0 VM motori místo 2,8 crd, 8°automat
Drž se Lancie ! ;-):yes:
tak jako jo.... na druhou stranu když se na to podíváš realisticky, tak ve srovnání s Alfou z té nabídky přechází oči.... ;-\ Holt doba je zlá.... Snad bude časem líp ;-)
300C(Thema) s manuálem - proboha!!! Barbare!
3,0 V6 CRD do Voyageru - kdo by to asi kupoval??? 8st. automat do MPV? Prosímtě, viděl si nějaké MPV s 8st. HDM???
Já teda ještě ne, si trošku mimo realitu.....
Za absenci dojspojky si může Fiat sám, v roce 2009 už stála v USA z cca 45% rozestavěná fabrika na dvojspojky od Getragu, který by si Chrysler dělal v licenci. No přišel fiat a zařízl to.
Smůůůůůůůla amici...
..
Další vyhozený peníze z okna, vedle zrušeného projetku elktormobilů ENVI a další věcí....
Chryslery a Dodge s dvojspojkou už existovali, byly tu v evropě k mání. že už nejsou je čistě věcí Fiatu, nikdo jiný za tenhle problém nemůže. Ale určitě se dočkáte, šacuju to že letos oznámí že dvojspojky budou v druhý pololetí 2013, v eldnu 2013 oznámí že duben 2014 a v prosinci 2014 že určitě v roce 2016 >:D:-);-):-)
tak vzhledem k tomu, že Fiat si dvojspojky dělá ve vlastní režii, tak by asi bylo dost neekonomické mít na ně jednu fabriku v Evropě a druhou v USA....
Jinak názor, že zrušením nějakého projektu na elektromobily došlo k "vyhození peněz oknem" je dost spekulativní.... řekl bych, že to je možná přesně naopak....
Jo, takže ekonomický je ty převodovky vyrobit v evropě, naložit na lod, poslat do Detroitu a Kanady, kde je nacpou do Chryslerů, nalepěj na ně logo Lancia a pošlou je lodí zpět do Evropy.
Opřípadě je prodaj na tamním trhu.
Zatímco vyrobit je v USA je svojí fabrice bude 6x dražší, že.
Teda Murphy, ty si ekonomickej stratég, tebe si najmu >:D
když už ta fabrika na dvojspojky v Itálii reálně stojí a dodává převodovky pro Alfy dělané v Evropě, tak se jim to asi vyplatí....
Myslíš si, že zrovna pan účetní si to neuměl spočítat?
No pan účetní už nadělal jiný seky, takže u něj si zrovna nejsem jistej že umí počítat skutečně dobře :-)
Navíc panu účetní v tom hapruje řada věcí které mohou zapříčinit řadu problémů jako počasí, cena paliv, cena ledna přepravy, počasí, kurz dolaru vs euro atd...
CO je výhodný dnes nemusí být zítra. Vyrábět to tam kde to montuju přináší nejméně rizik.
Především to nneí o účetnictví. Dvojspojka je z nouze ctnost a technologický slepenec dvou protichůdných vlastností - rychlosti řazení a hmotnosti. Co je mi platné, že o milisekundu řadím rychleji, když si vezu pěkných pár kilo navíc? O korelaci složitosti a poruchovosti nemluvě... To je ekonmika? Pár milisekund za vyšší náklady výroby i provozu? Ach jo...
Když elektromobily začne dělat z mrtvých vstavší Saab, tak se ostatní budou muset hodne snažit, aby nový trend dohnali. Sorry velevážené petrolkebule, ale Rockefeller nám tu zanechal už jen draze težitelné zbytky černého zlata.
Třeba rozlišovat. S lehkonohými Italkami se oženil americký macho. Ne že by takové páry neměly něco do sebe. Postavit ale cabrio na tom macho stylu mi přijde jako ujeté a je jen otázkou, kolik ujetých s tím taky ujede.
Flavia kombík neexistuje a nikdy existovat nebude, v USA není o kombíky zájem a dělat to jen pro evropu se nevyplatí....
A 8st. ZF je u Chrysleru určen VÝHRADNÉ pro vozy s pohonem zadních kol + SUV.
Takže u FWD zapomen, budto 6st nebo možnáááá časem dvojspojka... + samo fofr klacek. Nic jiného nebude.
S pentasterm doporučuju Freemont(Journey) nebo přes šedý dovoz Durango. Nebo počkat na novou generaci Jeepu Cherokee.
jj novy GC to je žrádlo. už veľmi dlho som nebol tak silno platonicky zalúbený >:D >:D V čiernej koži, overland.....zvonku je mi jedno v akej farbe....vo vsetkých je to supr kára
Škoda, že se u nás není Flavia Berlina (Chrysler 200). Rozhodně jde o káru, za kterou by stálo vyhodit peníze místo toho nesmyslného spideru. Lancia hraje na film a ne na realitu a její požadavky, což jí může udělat čáru přes rozpočet. Žít ve snech a nemít pak co do huby se nevyplácí... Jinak ta US dvoustovka stojí za to, mám to od tamního znalce evropských vozů s evropskými kořeny.