Lancia možná ještě není odepsaná
18.7.2014Italský tisk přináší informaci, že by se Lancia neměla stát minulostí, její restart se pouze odkládá na úkor jiných běžících revitalizačních programů.
- Redaktor má úpal? 18.07.2014 19:42 kundalini_it
- No mohli 18.07.2014 20:51 zlysoused
- Restart Lancie 18.07.2014 21:14 maros
- Jasně, ještě potřebují doprodat skladové ležáky... 18.07.2014 21:31 dolfi
- Slovutná redakce dneska perlí... 18.07.2014 23:04 Ja Prvni 123
- Brand 19.07.2014 07:37 webpaja
- Hodnota tohoto článku..... 19.07.2014 12:30 gil54
-
kundalini_it 18.07.2014 19:42
Redaktor má úpal?
Může mi redaktor vysvětlit v čem je problém u Maserati?Za pět měsíců prodeje jako za celý rok....-
Michal Fokt 19.07.2014 10:02
« Re: Redaktor má úpal?
Když je řeč o tom úpalu - kde jste četl, že má Maserati nějaký problém?-
wolff 19.07.2014 21:11
« Re: Redaktor má úpal?
No nemuselo se psát zrovna o úpalu...
Ale to, že v tom máte binec je taky pravda. Je moderní o Fiatu psát samé s..ky, nicméně i Fiatu se sem tam něco EVIDENTNĚ a NEPOPÍRATELNě povede... (uznávám, zase až tak moc toho není v rámci evropské lokality).
Takže.
Pokud je zjevné, že Maserati jede (a ono jede jako kráva a to ještě není konec modelové ofenzivy a ten potenciálně nejlépe prodávaný model má teprve přijít a nikde není zmínka, že by se s Maserati a obnovou jeho portfolia nepočítalo), proč se píšou věty ve stylu: "Fiat má plné ruce práce s oživováním značek Maserati, Alfa Romeo a samotného Fiatu.
Nejenže pak pane Fokt vypadáte "jako" tupec, ale prostě není to seriózní sdělení.
Takže správně by to asi bylo takto:
Ano některé neumětelské finanční skupiny nevěří, že se to povede, nicméně už u Maserati Fiat ukázal, že to jde a že umí přivést i v luxusním segmentu do prosperity sice dobrou značku, která však byla spíše kusovým výrobcem a prodejcem vozů, přičemž optimistické cíle prodejů budou téměř dosaženy s ročním předstihem a již letos prodala tato značka násobně víc vozů než v letech přecházejících.
Bylo by to těžký toto po Vás chtít?, zvlášť když u VW každej prd omelete neskutečným gerojským úspěchem..
P.S. To, jak se daří Chrysleru (v současné situaci v USA) je mimochodem taky úspěch jako kráva, stejně tak prodeje Cherokee, tedy auta, na které jste z redakce nablili do písmene všichni.
Děkuji a hezký zybtek víkendu a krásné prázdniny Míšo. A naučte se už dělat svou práci.
-
-
zlysoused 18.07.2014 20:51
No mohli
by alespoň oživovat jméno nějakýma limitkama. Třeba udělat s technikou AR 4C nějaký novodobý Stratos. -
-
-
petulinka 19.07.2014 09:52
« Re: Re: Restart Lancie
Informace, že Lancia bude dočasně zakonzervovaná, než bude dost financí na její oživení, je oficiální informace, která je k nalezení na oficiálních stránkách fiat group- chce to trochu hledání, před pár měsíci jsem to tam četla v nějaké výroční zprávě, ale je to tam. [odkaz]
-
-
-
Ja Prvni 123 18.07.2014 23:04
Slovutná redakce dneska perlí...
VW prý možná asi koupí Fiata, ale vlastně spíš ne.
Lancia prý možná tak úplně nekončí a když se rozjednou ostatní značky, tak se možná zase začne prodávat...
A nová Fabka bude úplně super a už víme skoro všechno - na 100% bude mít vepředu světla a vzadu nárazník!
8-s -
webpaja 19.07.2014 07:37
Brand
...všem kopačům hrobů. Pánové, podívejte se na neustále rostoucí prodeje prestižnějších značek na úkor těch levnějších. Jestli bych něco za stávající situace udělal, pak je to po oživení modelový nabídky AR (snad bude) právě znovuzrození Lancie.
Ta značka má stále zvuk a i přes neumětelství mateřskýho koncernu zřejmě i nějakej kredit. Pokud se něco zásadně ve smýšlení klientely nezlomí, mají v nějakých 3-5ti letech šanci na "zpopelavstání". -
gil54 19.07.2014 12:30
Hodnota tohoto článku.....
...... je pro mě nulová. Tím, jak jich zde přibývá, ubývá četnost mých návštěv zde. To jen aby redakce věděla. ;-\-
The Spešl Uan 19.07.2014 13:18
« Re: Hodnota tohoto článku.....
Proč? Pro mě je to docela zajímavá informace a jsem rád, že se neprávem zahanbovaná redakce s tímto článkem vytáhla. A když se vám tu nelíbí, jděte si na jiný webovky, alespo=n tu od vás bude klid. 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s
-