Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lancia Musa na českém trhu: Idea se vrátila (ceny na českém trhu)

Dovozce automobilů Lancia rozšířil v březnu letošního roku nabídku o druhý model - kompaktní minivan Musa.
Zpět na článek
17. 3. 2008 07:11
anonym
17. 3. 2008 10:07
17. 3. 2008 12:30
17. 3. 2008 12:35
17. 3. 2008 16:02
anonym
17. 3. 2008 13:43
17. 3. 2008 13:51
neregistrovaný "sevenheaven"
17. 3. 2008 13:58
17. 3. 2008 14:45
17. 3. 2008 14:08
17. 3. 2008 13:56
17. 3. 2008 14:10
17. 3. 2008 14:19
17. 3. 2008 14:23
neregistrovaný "A2"
18. 3. 2008 09:59
18. 3. 2008 10:13
neregistrovaný "A2"
18. 3. 2008 10:33
18. 3. 2008 10:36
neregistrovaný "A2"
18. 3. 2008 10:56
18. 3. 2008 11:05
18. 3. 2008 11:53
18. 3. 2008 12:23
18. 3. 2008 13:21
18. 3. 2008 13:28
17. 3. 2008 14:48
18. 3. 2008 17:08
anonym
18. 3. 2008 17:15
17. 3. 2008 14:47
neregistrovaný "sevenheaven"
17. 3. 2008 15:41
neregistrovaný "Molotov"
17. 3. 2008 15:47
17. 3. 2008 16:22
neregistrovaný "BeranK"
17. 3. 2008 16:26
neregistrovaný "BeranK"
17. 3. 2008 15:44
17. 3. 2008 16:30
neregistrovaný "BeranK"
17. 3. 2008 16:56
neregistrovaný "sevenheaven"
17. 3. 2008 20:47
anonym
18. 3. 2008 09:56
17. 3. 2008 21:23
17. 3. 2008 21:28
neregistrovaný "Deception"
18. 3. 2008 09:26
18. 3. 2008 10:45
neregistrovaný "FX_"
18. 3. 2008 10:56
neregistrovaný "A2"
18. 3. 2008 11:06
18. 3. 2008 12:24
neregistrovaný "FX_"
18. 3. 2008 09:53
18. 3. 2008 10:32
neregistrovaný "A2"
18. 3. 2008 10:42
18. 3. 2008 10:43
neregistrovaný "FX_"
18. 3. 2008 10:53
neregistrovaný "A2"
18. 3. 2008 11:04
18. 3. 2008 12:16
neregistrovaný "FX_"
18. 3. 2008 12:43
neregistrovaný "A2"
18. 3. 2008 12:50
neregistrovaný "FX_"
18. 3. 2008 12:53
neregistrovaný "A2"
18. 3. 2008 13:05
18. 3. 2008 13:27
neregistrovaný "FX_"
18. 3. 2008 13:51
18. 3. 2008 14:10
neregistrovaný "FX_"
18. 3. 2008 14:38
18. 3. 2008 15:30
neregistrovaný "FX_"
18. 3. 2008 16:28
anonym
18. 3. 2008 16:47
neregistrovaný "FX_"
18. 3. 2008 20:34
anonym
17. 3. 2008 18:23
neregistrovaný "Deception"
17. 3. 2008 21:20
17. 3. 2008 22:11
18. 3. 2008 13:00
18. 3. 2008 13:33
18. 3. 2008 13:40
18. 3. 2008 14:18
18. 3. 2008 14:42
18. 3. 2008 13:37
neregistrovaný "FX_"
18. 3. 2008 13:43
18. 3. 2008 14:14
neregistrovaný "FX_"
18. 3. 2008 14:34
18. 3. 2008 14:58
neregistrovaný "FX_"
18. 3. 2008 15:03
18. 3. 2008 15:52
neregistrovaný "FX_"
18. 3. 2008 15:02
neregistrovaný "FX_"
18. 3. 2008 16:06
neregistrovaný "FX_"
18. 3. 2008 17:16
neregistrovaný "Poolo"
18. 3. 2008 14:37
neregistrovaný "sevenheaven"
18. 3. 2008 16:16
neregistrovaný "FX_"
18. 3. 2008 16:50
neregistrovaný "sevenheaven"
18. 3. 2008 17:05
neregistrovaný "FX_"
anonym
17. 3. 2008 07:11
bla
Lancia bola kedysi pojem , ale jej súčasné výtvory a skoro celá produkcia stoja za h.... .
Rozbalit vlákno
0
Avatar - MajoThePuk
17. 3. 2008 10:07
Uspech
U nas su ludia nauceny na ine krabice proste tu taketo auto mat uspech nikdy nebude...co na tom, ze je stylove, tu sa hladi na peniaze a na prezitky ohladom spolahlivosti a kvality...keby lancia zacala vyrabat okukane nevkusne debnicky od ovocia ako je foobia tak by mozno zabodovala
Rozbalit vlákno
25
17. 3. 2008 12:30
Re: Uspech
Tvrdíš presný opak toho, čo vyplýva z článku. Práve lacnejší Fiat s jednoduchším dizajnom neuspel. Lepšie vyzerajúc a drahšia Lancia sa predáva lepšie. Aj v triede malých MPV záleží na vzhľade a výbave, cena nie je všetko.
Avatar - MajoThePuk
17. 3. 2008 12:35
Re: Uspech
to je celkovo..ja pisem u nas ;-)
anonym
17. 3. 2008 16:02
Re: Uspech
drahí si dráhá ako predražené Volvo :no:
Avatar - Dinar
17. 3. 2008 13:43
Re: Uspech
Fiat Idea je malé MPV, co nejvíc místa na malém prostoru, tedy logicky krabička na kolech, stejně jako ostatní v této třídě. Je celkem úsměvné, jak se tu někdo ohání stylovostí a používá výrazy jako "taketo auto" ve smyslu designového skvostu, když někdo prostě jen vzal ideu a nalepil jí dopředu pavézovou masku Lancie vč. už x-krát viděného tvaru (jediného, který Lancia umí) předních světel. To je fakt stylovka jako řemen, taková Meriva nabízí v dané třídě mnohem více stylu, jenže k tomu je třeba vědět, čo také slovo styl (štýl) vlastně znamená, že, ty debničko. ;-)
neregistrovaný "sevenheaven"
17. 3. 2008 13:51
Re: Uspech
Chceš srovnávat Merivu s Musou??? To snad neni možný!!! Hele až se v obojím projedeš a vyzkoušíš, tak pak teprve tady piš něco o tom, jak je Meriva lepší. Meriva je všcko jiné, jen neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee stylová :*)
Avatar - MajoThePuk
17. 3. 2008 13:58
Re: Uspech
Plne s tebou suhlasim....Meriva je kvalitna ale stylova ani nahodou ;-)
17. 3. 2008 14:45
Re: Uspech
Moje řeč, tuhle jsem Musu potkal večer v Pze a ty zadní LEDky působí jako UFO, fakt super - tomu říkám styl. Meriva vzhledem neurazí, ale o stylu se IMO mluvit nedá ;-)
Avatar - Dinar
17. 3. 2008 14:08
Re: Uspech
Pokud chceš napsat svůj názor k tematu článku, použij "přidat příspěvek". Pokud chceš reagovat na něčí příspěvek, reaguj na jeho text, ne na vlastní fantazii. V tom co jsem napsal není ani slovo o tom, že Meriva je lepší, vlastnosti obou aut nejsou jaksi tematem mého příspěvku. Reaguju na výrazy stylový a takéto auto, v příspěvku The Puka, které se, jak předpokládám, týkají designu. Pak tedy znova, tvrdím, že v rámci třídy malých MPV, je Meriva, jako auto svými nekomplikovanými tvary čistě a jasně vyjadřující základní filozofii dané třídy, tedy prostor a užitkovost, svým přístupem mnohonásobně stylovějším autem třídy malých MPV než pseudoluxusní bastl Lancie. ;-) :-!
Avatar - MajoThePuk
17. 3. 2008 13:56
Re: Uspech
Taaak rozdiel medzi Lanciou a tebou zmienenou Merivou je asi ten, ze zatial co kuknem na Lanciu tak vidim pekne tvary, ktore davaju zmysel, vidim vybavene auto s kvalitnymi materialmi..kdezto ked sa kuknem na Merivu, tak vo mne naozaj evokuje krabicu od topanok vdaka "umeniu" dizajnerov..ano aj Meriva je kvalitne auto a velmi ma zaujima, nakolko je hodnotene velmi pozitivne, je skvela co sa tyka priestoru a jeho vyuzitia, kvalitna..spolahliva..Napisal som to preto, pretoze Lancia je rozoznatelna svojim vlastnym stylom od inych aut, kdezto na Merivu ked nacapis znak VW, tak to az taka zmena nebude. Chladny nemecky kus auta, aj ked kvalitneho, ale takeho nemastneho co v tebe nic nezanecha...Bolo to pisane cisto v style dizajnu a tvaru..nie vyuzitelnosti a kvalite..debnicka ;-)
Avatar - Dinar
17. 3. 2008 14:10
Re: Uspech
Současné modely Lancie jsou fiaty s pavézní maskou a jedním typem světel, pokud to v tobě evokuje výrazy jako styl a "tvary, ktore davaju zmysel", pak netřeba dále diskutovat; není o čem. ;-)
Avatar - MajoThePuk
17. 3. 2008 14:19
Re: Uspech
Co dotoho stale pleties Fiat? Logicke, ze Musa ma zaklad v Idei, tak neviem preco stale len o fiate tu rozpravas. Urcite je Musa na pohlad krajsie auto ako Meriva a zanecha v cloveku aspon nejaky ten dojem ako ta tuctovka podobna vsetkemu nemeckemu :-!
neregistrovaný "A2"
17. 3. 2008 14:23
Re: Uspech
Aha, tak to je pro mě novinka, že ypsilonka má designový základ v nějakém modelu značky Fiat.
Děkuji za info, asi se v těch autech opravdu moc nevyznám.. (na rozdíl od tebe) >:D
Avatar - Dinar
18. 3. 2008 09:59
Re: Uspech
Ve fiatu Idea, ale to ví každý, A2ko, udivuje mě, že ty, jako Italofil, o tom nevíš; asi máš v té své poslední větě pravdu. ;-)
neregistrovaný "A2"
18. 3. 2008 10:13
Re: Uspech
Dobrej vtip, ypsilon vychází z Idey, máš tedy super znalosti. A ještě k tomu designově..
Spíše chceš hodit do autu ten nesmysl, jakým ses tu prezentoval.
Avatar - Dinar
18. 3. 2008 10:33
Re: Uspech
Hm, mluvíme tu celou dobu o Muse, to, žes do toho zamontoval Ypsilon, jsem si všiml až teď, takže znova, Musa je lanciím způsobem přebouchaná Idea, jak s tím souvisí Ypsilon nechápu, tedy nerozumím tvé reakci na můj původní příspěvek.
neregistrovaný "A2"
18. 3. 2008 10:36
Re: Uspech
Mluvíš všeobecně, o všech modelech Lancie, přečti si to laskavě..
Avatar - Dinar
18. 3. 2008 10:56
Re: Uspech
Pokud mluvím obecně o Lancii, pak říkám, že jsou to přebouchané fiaty s jedním typem masky a světel pro všechny modelové řady, já tedy nevidím rozdíl mezi čumákem ypsilonky, musy nebo nové delty, a to vše postaveno na aktuálních modelech Fiatu. V případě musy je dokonce použita větší část karoserie Idei. Takovou unifikaci v kombinaci s totální využitím už hotových aut jiné značky (a to prosím mainstreamové) nenajdeš při tvorbě modelů premiového segmentu v žádném koncernu. Wolff tady pořád omílá A3 s Golfem, ale to, co předvádí Fiat s Lancií je o stupeň jinde a navíc napříč všemi segmenty.
Avatar - MajoThePuk
18. 3. 2008 11:05
Re: Uspech
Svetla..masky...co este??? Pozri sa na Audi..spredu su rovnake ked nehladim na rozmery..rovnake masky, rovnake svetla..to iste interier. Takze aby si si nahodou nemyslel, ze len lancia ma podobne masky a svetla pre viac modelov...je to ich look. To iste peugeot s ich tlamami..takze ako to co tu rozpravas je uplne z cesty. A to, ze lancia vyuziva platformu a diely fiat je absolutne logicke, robi to KAZDY koncern..keby to nerobil tak skodovka doteraz jazdi na 1,3 MPi z roku pana! a netyka sa to len motorov. Si zaujaty a pises tu veci, ktore sa snazis otocit len na fiat-lancia, ale pritom je to bezne pre vsetkych. a ako typicky priklad spoluprace medzi automobilkami ti napisem starsie Galaxy, Sharan, Alhambra a v sucasnosti Outlander, C-Croser a 4007...tam su tiez len ine svetla a ine drobnosti a ostatne je to iste..takze asi tak nejak
Avatar - Dinar
18. 3. 2008 11:53
Re: Uspech
Hm, přesně tuto argumentaci jsem čekal, takže Puku, dnes je ten slavný den, kdy je originální, novátorský, kulervoucí designový způsob vyjádření Lancie obhajován stejným postupem u Audi, té nudné značky. Ale aby bylo jasno, to se světly a maskou, taková malá provokace, celkem ukazuje, že pochopení smyslu typických markant značky, většinou vyjádřených maskou, není vzdáleno ani možnostem italofila, který bude v diskusích o Audi omýlat donekonečna stejné předky a dávat je do protikladu se "svěžím italským designem". Takže to jen pro pořádek. Podstatné v čem je Lancia chabá, píšu dole A2jce, nejde ani tak o to, že jsou její masky a světla stejné, ale o to, že je nalepuje na Fiat, tedy jde o fakt, že tvoří "premii" přelepením znaku a chladiče Fiatu (zjednodušeně řečeno). Takovou míru unifikace s modely obyč. mainstreamemu nemají žádné modely kteréhokoliv premiového výrobce, byť např. koncern, kterého jsou součástí nabízí i v kategorii mainstreamu techniku lepší než má Fiat. ;-)
Avatar - MajoThePuk
18. 3. 2008 12:23
Re: Uspech
:-) na teba je uz aj skoda reagovat...u teba to uz je diagnoza...maj si pravdu, nema to cenu ani zmysel polemizovat nad niecim takymto..kazdy si kupi co chce a na co ma peniaze..bud si kupi ohavu z nemecka alebo krasku z talianska...tot vse ;-) prijemny den prajem..nemam nervy na dalsie diskusie s clovekom, ktory vie vsetko o vsetkom, vsade bol, vsetko vie a kazdeho pozna.. 8-s
Avatar - Dinar
18. 3. 2008 13:21
Re: Uspech
:-) Příště stačí, když jen napíšeš, že nemáš argumenty, nemusíš to tak zdlouhavě okecávat. ;-)
Avatar - MajoThePuk
18. 3. 2008 13:28
Re: Uspech
Niektore z mojich argumentov som uviedol ine pri tebe nie je treba...u teba je argumentovat zbytocne lebo ty mas len jednu a tu istu odpoved, ktoru stale opakujes, co mi pripada uz dost trapne z tvojej strany a kedze sa na takej trapnosti podielat nechcem, tak uz viac argumentovat nemienim ani nechem..v tvojom pripade je to zbytocne
17. 3. 2008 14:48
Re: Uspech
Pribuznost prednich svetlometu u Musy a Ypsilon je zamerna, je to dano tim, ze Musa je v podstate vetsi ypsilon v ramci filosofie znacky, Stejne jako jsou shodna predni svetla u golfu a golfu plus. A pokud chces tvrdit, ze svetla na Thesis jsou stejna, tak si zajdi k ocnimu, treba ti pomuze ;)
anonym
18. 3. 2008 17:08
Re: Uspech
čo sú to za motory z 8 v a cvvt A iné vynovené motory,kde sú ?? a ešte pýtajú nehorázne sume za to že je LANCIA?? mNE TO NIč NEHOVORí!! :no:
Avatar - MajoThePuk
18. 3. 2008 17:15
Re: Uspech
Dalsi magor do spolku >:D :no:
neregistrovaný "sevenheaven"
17. 3. 2008 14:47
To Dinar
Máš pravdu není o čem diskutovat...Štvou mě lidi, který pohřbívaj auto ještě před tím, aniž by ho viděli naživo, aniž by ho řídili a osahali si, jaký skutečně je...Nejhorší na tom je, že tihle zbytečně aktivní a hrozně chytří pisálci mají vliv na ostatní lidi a jejich názor se pak táhne jak smrad po celu dobu, co se auto prodává. Co člověk to názor...Musa je podle mě stylové auto, Meriva jí co se stylu týče nesahá ani po kotníky...A že má něco společného s Fiatem? No a co? V dnešní době má společného s Fiatem opravdu hodně aut (viz. motor 1,9 JTD atd. atp. ...)
Rozbalit vlákno
5
17. 3. 2008 14:48
Re: To Dinar
Kde je políčko pro podpis, že bych tam ten svůj připojil? :-)
neregistrovaný "Molotov"
17. 3. 2008 15:41
Re: To Dinar
Tuhle šachovou partii tady bohužel rozjela i redakce auto.cz s jejich projektem GTI, ale získali rovněž mraky odpůrců. Osobně jsem díky tomu "nezávislému" přístupu naposled při výběru auta míjel salony VW se vztyčeným prostředníkem ...
17. 3. 2008 15:47
Re: To Dinar
Jo a s postupem času takhle budu obcházet i salon Kia a Hyundai... >:D
neregistrovaný "BeranK"
17. 3. 2008 16:22
Re: To Dinar
....a to je určitě položí a rozpláče.
neregistrovaný "BeranK"
17. 3. 2008 16:26
Re: To Dinar
Je vidět, že sis ve skutečnosti žádné auto nekupoval, možná tak vybíral na papíře. Jestli by sis totiž vybíral auto podle toho, jak a co se píše na AUTO.CZ, tak nemůžeš být normální. Jinak - neznamená vztyčený prostředník, že jsi po vykonání potřeby zjistil, že na WC chybí papír?

Jinak pokud ti vadí AUTO.CZ, kdopak tě nutí sem chodit. Jsou i jiné servery, to jsi nepostřehl?
17. 3. 2008 15:44
Pro Dinara
Můj milý příteli,
tvůj názor je všeobecně znám. Dokážu ho respektovat, ale na druhou stranu, ty by si mohl respektovat názory jiných. Tedy nepiš, že Meriva má více stylu, ale to by ho ti ostatní (debové, jak uvádíšú museli vidět, ale napiš, že nemá podle tebe styl. VW nic podobného nevyrábí, jinak by si jistě uvedl nějaký VW a ne Merivu. Podle většiny populace Meriva styl nemá (a to i podle majitelů) zejména v interiéru, přičemž cena není o moc nižší než u této Musy. Tvůj názor chápu respektuji, neztotožňuji se s ním a tím můžeme naše vzájemné další reakce vynechat. Děkuji.
P.S. O Muse nevíš vůbec nic, a to, že vychází z Idei není dle mého názoru na škodu, neboť je to vynikající auto. A3 je taky jen Golf a majitelům to zjevně nevadí. A těm co by to mělo vadit, si jej prostě nekoupí, stejně jako si tito nekoupí Musu. Thats all
Rozbalit vlákno
32
neregistrovaný "BeranK"
17. 3. 2008 16:30
Re: Pro Dinara
To bylo úžasně razantní, ta angličtina na konci - tos musel slyšet v nějakém opravdu dobrém americkém filmu (píše se to sice jinak), ale Dinar ta asi úplně vyrazilo ze židle. Äle příště prosím italsky, nenuť se do té hnusné převážně germánské angličtiny, řekni to pěkně po vašem - italsky, to nás nesrazí jenom ze židle, ale přímo skrz dveře z místbosti. :-)
neregistrovaný "sevenheaven"
17. 3. 2008 16:56
Re: Pro Dinara
Myslím, že tyhle diskuze slouží k tomu, aby každý sdělil svůj názor na auto, o kterém je článek nad diskuzí. Ti, co kritizují styl psaní ostatních tady nemají co pohledávat. A když si to teda žádáš, tak teda da parte mia é tutto, auguro a tutti buona serata e spero, che la Nuova Musa avrá un grande successo ;-)
17. 3. 2008 18:27
Re: Pro Dinara
Jistě, A3 sdílí s Golfem podvozek či některé motory. Ale to co je vidět, čili podle čeho se zákazník orientuje, je zcela jiné. Jak v interiéru (naprosto rozdílné), tak z exteriéru (o tom netřeba mluvit, to nejsou jen jiná světla) jsou to naprosto svébytné vozy. Musa určitě vypadá lépe než Idea díky pár detailům, přesto se italský inženýři zrovna nepřetrhli. Chválit tady nové nárazníky s jinou maskou? Nebo nám chce Lancia opět podsouvat Fiat s koženýma sedačkami za nový vůz z prémiovou kvalitou? To i30 se v interiéru více odlišuje od Ceedu, než tahle Musa od Idei.
A na závěr soutěž, najdi deset rozdílů [odkaz] vs [odkaz] . Pro začátek bude stačit jen pět a pozor jiné znaky na volantu se nepočítaj

;-)
anonym
17. 3. 2008 20:47
Re: Pro Dinara
nechapu ze hosi typu berank a baracudaj maji problem ze se tady prodava nejaka musa, skoroto vypada jako by je to stvalo....? proc?
17. 3. 2008 23:23
Re: Pro Dinara
Problém s tím nemám, ale dost často je tu italské auto bráno jako synonymum stylu. Jenže zrovna Idea toho italského stylu příliš nepobrala. Byla zajímavá asi jako Hyundai Matrix, vždyť to má přece design od věhlasného italského Pininfariny. A pár jiných nárazníků, trocha toho chromu či metalízy na tom moc nezmění. Základní tvary zůstaly. Ve stříbrné naprosto obyčejné auto. Přece mi tady nikdo nechce tvrdit, že Meriva nemá styl [odkaz] . Musa je jistě nová tvář, s tím však styl ještě nepřichází [odkaz]
Avatar - Dinar
18. 3. 2008 09:56
Re: Pro Dinara
Řekl bych, že to celé vidíme podobně. ;-)
17. 3. 2008 21:23
Re: Pro Dinara
Oboje krásné interiéry. Jen ten první je hezčí z lepšího materiálu a má hezčí šaltpáku. :-) ;-)
neregistrovaný "Deception"
17. 3. 2008 21:28
Re: Pro Dinara
Asi jde o to, že někdo nabídne lepší interiér v rámci jedné značky nebo programu, Fiat to balí rovnou do nové značky, kterou tím do jisté míry degraduje.
18. 3. 2008 09:26
Re: Pro Dinara
Já se s tím srovnám. Když to může dělat Daimler s Mercedesem a Maybachem a další... tak proč by ne Fiat s Lancií. ;-) Já mu to odpustím, pokud bude Lancie dostatečně svébytná. Teď má Ypsilon, Musu, Deltu, Z, Thesis, takže poměr je 3:2 a to ještě de.
neregistrovaný "FX_"
18. 3. 2008 10:45
Re: Pro Dinara
Delta se prodává?
neregistrovaný "A2"
18. 3. 2008 10:56
Re: Pro Dinara
Co budeš za chvilku? Dinar,AG nebo si přesedneš na Deceptiona ať se vystřídáte..
Avatar - Dinar
18. 3. 2008 11:06
Re: Pro Dinara
Zkus aspoň trochu zachovat tvář, tohle je trapárnička hodná Mariánka.
neregistrovaný "FX_"
18. 3. 2008 12:24
Re: Pro Dinara
Myslel jsem, že dokážeš odpovědět na otázku. Ty zvolil osobní útok. Jak ubohé. Nicméně přesně hodno A2ky.
Avatar - Dinar
18. 3. 2008 09:53
Re: Pro Dinara
:-) To, "můj milý příteli", mě opravdu dojalo, až se mi derou slzy... Ale raději přestaň blábolit o respektování názorů jiných atd., uděláš mi tím větší radost, jednak sám nejsi něčeho podobného schopen ani náznakem a pak jsme tady v diskusi, tedy na místě, kde se názory různých lidí střetávají, a chtít po mmně abych respektoval něčí názor tím, že nebudu psát svůj, je, mírně řečeno, nepochopením smyslu diskusního fóra. Takže, Wolffe, zvykni si, že si zde lidé dovolí napsat svůj názor (třeba nelichotivý) na něco, co ty považuješ za nedodknutelné a svaté, a tedy nehodné pochyb. Pro mně, obecně, je přístup Lancie k tvorbě jejich nových modelů přístupem pletení biče z h..., takový hodně pouťový, vezmu existující obyč. auto, plácnu na něj logo své "luxusní" značky, dám do něj kožené sedačky a jsem v premiovém segmentu. V případě Musy to působí už vyloženě komicky, ve třídě malých MPV, kde užitkovost je účelem i formou, se stylovost auta odvíjí od dokonalosti zvládnutí této kategorie pojmů, a ne od toho, že do Idei strčí kožený volant, digi klimu a kožené sedačky, a tím ji posunou do premie. Takové malé MPV za 650tis. pak jaksi popírá samo svůj smysl; ostatně nejlíp se to odrazí na prodejích.
neregistrovaný "A2"
18. 3. 2008 10:32
Re: Pro Dinara
Ptám se tě znovu, z jakého Fiatu pochází po designové stránce ypsilonka? Pokud na to nedokážeš odpovědět, tak tu zanech svých nesmyslných komentářů..
Avatar - Dinar
18. 3. 2008 10:42
Re: Pro Dinara
Máš to nahoře, reaguješ asi na nějakou jinou diskusi.
neregistrovaný "FX_"
18. 3. 2008 10:43
Re: Pro Dinara
Dinár argumentuje naprosto přesně. Ty se akorát chytáš stébla. Ypsilonku vynech, o tu tu nejde. Tohle je diskuze o Muse resp. Idei.
neregistrovaný "A2"
18. 3. 2008 10:53
Re: Pro Dinara
Pro to s čím výše argumentuješ se hodí spíše hra na image u VW (ten vlastně žádnou nemá) versus Seat Lupo/Arosa, Sharan/Alhambra, Polo Classic/Cordoba, tam šlo o nulové rozdíly a přesto si VW hrál na lepší (jen hrál..)
Avatar - Dinar
18. 3. 2008 11:04
Re: Pro Dinara
Nechápeš podstatu věci, chlapče zlatá, nejde o sdílení platforem, motorů atd., prostě techniky, jedno jak to nazvem, uvnitř koncernu, tedy mezi různými značkami, nad tím se těžko dnes někdo pozastaví, tady jde o to, že se mluví o tomto postupu při tvorbě "premiové" značky. Ani Golf s Octavií, což jsou ve stejné třídě OBA zástupci mainstreamu nemají tolik společného jako Idea a Musa, kde JEDEN z nich má být v dané třídě zástupcem mainstreamu a DRUHÝ premiové auto. V tom je ten rozdíl, a tragedie Lancie, dělat premii koženými sedadly ve Fiatu a jinou maskou, to prostě při dnešní konkurenci nestačí, a taky to trh Lancii moc nebaští. No, ale třeba to také jednou dojde i tobě.
neregistrovaný "FX_"
18. 3. 2008 12:16
Re: Pro Dinara
A zapomněl jsi na Ford Galaxy.
Příště se podívej také na dodávky, které Fiat bastlí spolu s Citroenem a Peugeotem. Identické auta.
Pleteš si sdílení platforem a snahu nacpat auto do prémie s použitím "kožených sedaček". To je oč tu běží. Možná ti to někdy dojde, ale silně o tom pochybuji.
neregistrovaný "A2"
18. 3. 2008 12:43
Re: Pro Dinara
Ty a ten druhej jste to zřejmě nepochopili, Lupo se prodávalo o hodně dráž než Arosa, zrovna tak Sharan/Alhambra, přestože šlo o úplně identická auta, s tím rozdílem, ře VW si hrál na něco víc..
Už..?
neregistrovaný "FX_"
18. 3. 2008 12:50
Re: Pro Dinara
Ty auta byly ve stejné třídě i se stejnou "prémiovostí". Pokud je pro tebe směrodatná cena, nemáme se o čem bavit. Nerozumíš tomu.
neregistrovaný "A2"
18. 3. 2008 12:53
Re: Pro Dinara
Aha, dobře, ale tohle pak napiš tomu tvému vzoru, až bude zas vyzdvihovat VW do výšin, ba do nadpozemských tříd. >:D
18. 3. 2008 13:05
Re: Pro Dinara
Milý příteli. Myslím, že se sám mýlíš. Jde o to, že pojmy prémivost zavedli jistí pisálci a někomu se hodně hodí do karetek. Jistý pan GTI by nejraději VW viděl v prémiovém segmentu. Nic proti tomu... Ale.. Teď najednou, že není VW prémiový..., byť i sám VW tvrdí o značce škoda, případně Seat, že mají sloužit jako vstupenka k dražším VW a Audi. Tak kde je tedy pravda... Mimoto, třeba právě Lupo a Arosa nejsou zrovna auta po technické stránce hvězdná. CO se techniky táká, nemám já například Idei a Muse co vytknout... takže ona prémiovost je v podstatě bezpředmětná. Tyhle tlachy jsou zbytečné... trh rozhodne... a trh rozhodl, že je úspěšnějí Musa, jakožto dražší sestra Idei, takže úplně mimo mísu její zrození asi nebylo. ;-)

EDIT: Pokud by to snad váš už tak jistě namáhaný mozeček nepobral, tak vězte pane, že cena, které podle Vás nehraje žádnou roli, je pro výrobce podstatným parametrem, protože už od pradávna platí.. čím dráž prodám, tím víc vydělám. Takže pokud prodám Arosu za 220 000 a Lupo za 245 000, tak asi víc vydělám an tom Lupu..., tedy i pro Fiat je lepší prodat 20 000 Musy, než 20 000 Ideí, proto to ty automobilky taky dělají (nabídnout podobný produkt za vyšší cenu (GOLFxLEON, GOLFxA3, LUPOxAROSA, ALHAMBRAxSHARAN, MUSAxIDEA, PHEDRAxULYSSE).
neregistrovaný "FX_"
18. 3. 2008 13:27
Re: Pro Dinara
Jsi mimo, jako obvykle.
GTI neřadí VW do prémie, ale nazývá to jakousi subprémií-rozlišuj. A zbytek. Obhajobu si založil na špatném základu. Fiat chce Lancii dostat do prémie, aspoň to tady fiatomilci naposled u Delty tvrdili. Takhle se prémie nedělá. Ne na základu Fiatu.

PS: Golf x Leon x A3, to jsi trochu mimo. Možná stejný podvozek a motory (některé), ale určitě ne vše, jako u Musa Idea.
Když chci kůži do VW, mám tu VW Individual. Když chci kůži do Fiatu, mám tu Lancii >:D
18. 3. 2008 13:51
Re: Pro Dinara
Tak tohle je pecka... KDyž chci kůži do POla, tak vypláznu 1,2 mil... Tohle sem nemohl nechat bez reakce... P.S. Individual je jeidně pro vyšinuté jedince... A ještě jedna poznámka... GTIho už raději moc nečtu, nemám na to nervy, ale jedno vím jistě... POjem subprémie si tento člověk vytvořil právě z toho důvodu, aby měl možnost pomalu a nenápadně rvát VW výš než patří,a le nedostal ho na úroveň audi, neb to by se mu nehodilo do krámu.. Jinak si vzpomínám na ódy prémiovosti v šíři portfolia a jiných kravin... Takže myslím, že moje argumentace (nikoliv obhajoba, nemám co obhajovat, nikdo není žalovaný, natož vinný), byla založena celkem správně.

P.S. Ono chtěl bych vidět, nakolik se liší podvozek Passatu a audi A4 a další... Ono totiž dnes se tomu už neříká podvozek ale platforma (bohužel si to někteří pisáklové pletou) a ty má dnes v podstatě každá automobilka 3 - 4 a dle potřeby je upravuje.
neregistrovaný "FX_"
18. 3. 2008 14:10
Re: Pro Dinara
Nelži, POLO Individual v GTI a kůži je pod 800 tisíc s max. výbavou.

Passat má napříč uložené motory, A4 podélně. Podvozky - platformy jsou naprosto odlišné. Ty jeden rozumbrado. Když o tom nic nevíš, bylo by vhodno to nekomentovat, děláš tu ze sebe jen kašpara.
PS: Trošku ti poradím. Chceš li srovnávat Passata s něčím od Audi, zkus A3, budeš rozhodně blíže. ;-)
18. 3. 2008 14:38
Re: Pro Dinara
Jojo, 800 tisíc to je láce za Polo... >:-[]
neregistrovaný "FX_"
18. 3. 2008 15:30
Re: Pro Dinara
Oprava. Cena je pod 700 tisíc. Včetně veškeré možné i nemožné výbavy. Tedy rozhodně ne tebou uváděných 1.2 mil, ale o celého půl milionu méně. Prostě jsi absolutně mimo.
anonym
18. 3. 2008 16:28
Re: Pro Dinara
To nic nemění na tom, že jsi šášula a VW je mi ukradený. >:D I 700 000 za olo je strašně moc, byť nenabízí víc než ta Musa (a k tomu je ještě menší).
neregistrovaný "FX_"
18. 3. 2008 16:47
Re: Pro Dinara
Trapnost, bezmoc, stihomam. Dej si obklad wolffe a příště se na adresu VW nevyjadřuj, píšeš tu pak nesmysly.
anonym
18. 3. 2008 20:34
Re: Pro Dinara
Jako, že je celý VW šunt? No podle tebe nesmysl,podle mě opodstatněná pravda. šunt, šunt, šunt... Ještě jednou šunt.
neregistrovaný "Deception"
17. 3. 2008 18:23
No nevím
Na jednu Musu (dvoubarevnou) se každej den dívám v garáži. Není to nic extra, po čase to auto vypadá jak hračka od kolotočů. Nic moc pravého stylu, ale vyčpělé pozlátko. Hrozně rychle se okouká.
Rozbalit vlákno
2
17. 3. 2008 21:20
Re: No nevím
>:D >:D

No jo, nutná úlitba Bohům a můžeme jet dál... >:-[]
18. 3. 2008 13:00
Pro Dinára
Nemám chuť to celé číst, takže pokud se budu opakovat, tak se omlouvám.
Milý příteli Dináre. Naprosto respektuji, že zde chceš vyjádřit svůj názor. To je naprosto v pořádku. Ale... bylo by dobré, když už vyjadřuješ názor (a to platí pro celé vaše bratrstvo teplého volkswágenu), tak by bylo dobré (byť hrajete roli velice nezaujatých fajnšmekrů a znalců trendů), zachovat si trošičku objektivity. Máš ve spoustě věcí pravdu a mohu s tím i souhlasit. Popravdě mě osobně, jako fandovi aut by se taky Audi líbila jako Audi (a nejen přejmenovaný VW), stejně tak by se mi líbila Lancie, jako Lancie a nejen Fiat. Bohužel, byl to právě VW, který s podobnou unifikací přišel a dnes ji využívají v podstatě všichni. Takže doba došla tak daleko, že v podstatě byl minimální rozdíl mezi Mondeem (mainstream), Jaguarem (premie), Volvem (subpremie) a Mazdou, nebo třeba Mercedes Stype se v podstatě prodává jako Maybach. Ano taková doba je. Vést dlouhosáhlé diskuze o tom, že Musa je jen přelepená Idea je naprosto nelogické a zbytečné tlachání prázdné slámy. Jestli to stačí nebo ne nechme trhu. Lancie se znovuoobnovuje a i marketingoví mágové ve Fiatu vědí, že cesta přelepených modelů Fiat pro Lancii není ta správná, stejně tak jako by nebyla správná pro audi přelepením VW. Jde však o to, že některé modely jsou pouze okrajové, proto nemá smysl v rámci těchto okrajových segmentů tvořit úplně stejné auto,ale musí se to udělat jinak. Proto Fiat přikročil k tomu, že stvořil Musu, svým způsobem ojedinělé auto ve třídě, které v podstatě nemá konkurenci. Rozebírat to, proč nemá konkurenci pravděpodobně nemá smysl. Nastolený trend Lancie je však jiný. Je to patrné na příchodu nové Delty (ano svoje tlachy že stojí na podvozku Brava - což není pravda si můžeš nechat od cesty). Jedná se o zcela svébytný model jakým je např. Thesis a nebo Ypsilon. Takže i nadále můžeme očekávat v rámci koncernu Fiat podobné projekty, kdy jeden a tentýž vůz se bude prodávat jako AR, Lancie nebo Fiat a to z toho důvodu, že prostě někomu je sympatická Lancie a chce lépe vybavené, případně komfrotněji nastavené auto. Stejně tak to však dělá i koncern VW, koncern Ford a další. Tak milý příteli, přeji hodně zdaru a šťastných km, ať už ve vozech koncernu Fiat, tak třeba i VW, nebo Ford a nebo kterékoliv japonské značky a přeji ti, aby si nebyl smutný z toho, když VW malý UP bude prodávat jako Škodu, jako VW i jako Seat a možná, když Bůh dá i jako Audi.

(P.S.: To, že nějaké auto prémiového segmentu vychází z mainstreamu nemusí být na škodu v případě, kdy to funguje a nepůsobí rušivě. U Musy to působí vše tak jak má. Vyčítat Lambroghini, že má stejné ovladače jako Octavie je podle mě zásadnější prohřešek, byť se to vzhledem k ekonomickým zájmům dá pochopit).
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Dinar
18. 3. 2008 13:33
Re: Pro Dinára
Hm, pěkné, dlouhé, v závěru už ti trochu dochází dech, ale sumasumárum očekávatelný typický dortík pejska a kočičky ve wolffím podání, bláboly bez ladu a skladu. Ale některé znalostní perly typu, "Mercedes Stype se v podstatě prodává jako Maybach" nebo lingvistické, "tlachání prázdné slámy" ocení každý znalec tvých textů, je to takové příjemné poobědové rozptýlení, pro zasmání. Tak jo, díky za lekci fiatiny, milý příteli. ;-)
18. 3. 2008 13:40
Re: Pro Dinára
Asi si horší než jsem čekal... :-| Nu což, komu není z hůry dáno v apatice nekoupí. Škoda... Asi bude dobré, když se nebudete dále obtěžovat psát pod články o Fiatu, neb k nim zjevně nemáte co dodat (což jsi opakovaně předvedl, a teď si tomu nasadil korunu), a myslím, že nebude docházet ke zbytečným konfliktům. Já rád pohovořím s lůzou, ale čeho moc toho moc... Ono máš pravdu v tom, že i moje energie je vyčerpatelná..., tak proč s ní takhle plítvat. P.S. Taky si uštříte čas s neustálým přelogování a přihlašováním přes proxinu.
Avatar - Dinar
18. 3. 2008 14:18
Re: Pro Dinára
Tak už tou energií nepl"í"tvej, je vidět, že je to na tebe moc, já se klidně dál budu "obtěžovat" psát pod články o Fiatu. :-)
18. 3. 2008 14:42
Re: Pro Dinára
Hmm, jestli tě to i urazilo, tak se Vám pane omlouvám... Stane se i vlepších rodinách, ale chápu... Vám pane, Vám ne. Děkuji za opravu. Já bych na to nepřišel..., škoda jen, že při čtení textu vnímáte pouze pravopis, nikoliv smysl vět... U Každý sme hold jiný... Někdo dokýže opravovat pravopis, jiný chápe smysl a sdělení vět...
neregistrovaný "FX_"
18. 3. 2008 13:37
Re: Pro Dinára
Ferrari má zase tlačítka z Fiatu. >:D
Audi má jen jeden model, který má nějakou příbuznost s VW a to je (podvozek) A3. U Fiatu to nevidíš a u VW si hodně vymýšlíš.
18. 3. 2008 13:43
Re: Pro Dinára
Stále si nepochopil ten rozdíl... Já nemám potřebu moc psát pod články o VW. Nebýt šášulů jako jsi ty a Dinar, tak si na nějaký VW ani nevzpomenu... ;-)
neregistrovaný "FX_"
18. 3. 2008 14:14
Re: Pro Dinára
Když s vámi italomilci se tak dobře píše. Je to velká legrace a já se vždy velmi dobře pobavím. Dnes se bavím tvojí neznalostí problematiky společných dílů/motorů/platforem koncernu VW. Děláš tu ze sebe pěkného kašpara. ;-)
18. 3. 2008 14:34
Re: Pro Dinára
Já: 1+1 = 2
Ty: 1+1 = 2, ledá u Italů a italomilců, ale Němci, Němci ti to mají 1 + 1 = 3 a tak je to správně
Já: Ne mýlíš se 1 + 1 = 2, dá se spekulovat, jetli 0,9nějaké drobné + 1,1nějaké drobné = 2, ale v podstatě a zásadně platí, že je to 2.
Ty: Ha Ha Ha, ty si úplně hloupý a máš základní neznalosti. Každý ví, že 1 + 1 = 3
Ja: Aha
Ty: Výborně si mě pobavil

P.S.: Tohle je způsob vedení vaší diskuze a kvalita vašich vědomostí. Děkuji za pokec. Ať se daří...
neregistrovaný "FX_"
18. 3. 2008 14:58
Re: Pro Dinára
Ano, že ti došly argumenty a znalosti, to se dá napsat i bez matematiky.
18. 3. 2008 15:03
Re: Pro Dinára
No jen sem zkoušel jestli třeba nemáš analyticko-matematické schopnosti.. Někdo to chápe jen takhle polopatě.. Bohužel... není to tvůj případ. ;-\
neregistrovaný "FX_"
18. 3. 2008 15:52
Re: Pro Dinára
A já zkoušel, jestli jsi schopen pochopit jednoduché čísla a názvy. Nejsi. :-!
Avatar - T613
18. 3. 2008 13:43
VW křídlo vs. křídlo FIAT
Zdá se to jenom mi nebo tyto dvě křídla jsou názorově naprosto identická? Stejné argumenty a protiargumenty jen jednou je tam VW nebo FIAT. Je vcelku jedno jestli to píše Wolff, či A2 nebo jejich VW konkurence Dinar/FX. Obě používají metodu : Kdo chce psa být, hůl si vždy najde :no:
Rozbalit vlákno
9
18. 3. 2008 13:45
Re: VW křídlo vs. křídlo FIAT
No jen s tím rozdílem, že já nebiju.. Najdi z poslední doby jediný můj příspěvek pod článkem o VW... Prostě nemám potřebu kálet na něco, co je už i tak dost samo pokáleno vlastní produkcí... >:D Kdežto neustálé hledání něčeho špatného na konkurenci už fakt zavádní zdůvodňováním vlastní chyby při koupi a závistí... (potrefené husy se jistě ozvou)... >:D
Avatar - Dinar
18. 3. 2008 13:59
Re: VW křídlo vs. křídlo FIAT
Pomalu s tou flintou Téčko, tedy s řazením do táborů, nějaké mé oslavné texty VW najdeš stěží, zanícení pro značku pro mně není téma, argumentace ve stylu, nemáš rád fiat jsi VWmil, je jen obezličkou Wolffů nebo Puků při nedostatku argumentů, je to takové zdejší klišé, na to pozor. ;-)
18. 3. 2008 14:30
Re: VW křídlo vs. křídlo FIAT
No máš pravdu... Ty v podstatě kritizuješ všechno a všechny.. Ale argumenty... ty Vám pane jaksi chybí....a osobní útoky... ty zvládnou zakrýt i vlastní neschopnost a malost. ;-)
Avatar - Dinar
18. 3. 2008 14:46
Re: VW křídlo vs. křídlo FIAT
:-) Nepaušalizuj, tebe navíc ani nemůžu kritizovat, z tebe lze mít jen legraci, a vzhledem k zisku několika titulů "Fanatik roku" na diskusních fórech různých českých autowebů asi nebudu sám, komu jsi pro smích, nejen svým "zaujetím pro značku", ale i svým, při nedostatku argumentů, označováním ostatních za lůzu a nevzdělance, častým připomínáním svých údajných několika akademických titulů, což, ve vztahu ke stylistickým nesmyslům nebo hrubkám v každé tvé druhé větě, nemůže působit jinak než komicky. ;-)
18. 3. 2008 14:58
Re: VW křídlo vs. křídlo FIAT
Aha... Děkuji... pane vševěde... Já chyby nedělám z neznalosti, ale jako překlepy.. zatímco, vy tady své komické výstupy předvádíte zcela dobrovolně a úmyslně...s jistou dávkou exhibicionismu.

Jinak při tom, co já v životě dokázal mám právo osoby vaší úrovně označovat libovolným termínem. Ale nemám už od jisté doby potřebu. Nejste pro mě partnerem s kterým bych měl vést seriozní diskuzi. Ono to ani při vší úctě prostě nejde. Jak už sem jednou psal.. Komu není z hůry dáno....A Vám bohužel dáno zcela zjevně nebylo...
neregistrovaný "FX_"
18. 3. 2008 15:02
Re: VW křídlo vs. křídlo FIAT
Ale Vlčku, ty píšeš s "překlepy" i tehdy, pokud se snažíš o angličtinu (asi) nebo němčinu (asi). Vzhledem k tvým kosmopolitním, transatlantickým a dalekosáhlým zkušenostem to je trochu smutné.
18. 3. 2008 15:08
Re: VW křídlo vs. křídlo FIAT
Ano píšu s překlepy... Jistě... Pracuji a při tom se bavím formou chatu s troubama jako si ty. Nedivím se, že dělám překlepy... A pokud někomu dojdou argumenty a počítá za překlep čárku zkracující anglické slovíčko, pak je to dvojnásob smutné, neboť na této diskuzi první známka toho, že došly argumenty je odkazování na překlepy... Jak smutné... Nemám prostě chuť exhibicionosticky precizovat každý odstavec co napíšu... Pro materiální stránku sdělení to nemá vliv... A lidi bez argumentů co se toho chytají ukazují pouze svoji slaboduchost a nedostatečnost (opravu chyb snesu akorát od své známé jež je lingvistkou a jež mi dělá případné korektury v případě, kdy je potřeba).
neregistrovaný "FX_"
18. 3. 2008 16:06
Re: VW křídlo vs. křídlo FIAT
Ty prostě nikdy nepřiznáš, že jsi mimo.
Až se zase pokusíš o angličtinu (ne, opravdu slova nezkacuješ, ale píšeš s hrubkama), dostaneš mou korekturu.
Zamluvit, nepřiznat, utéct. To je tvůj styl.
neregistrovaný "Poolo"
18. 3. 2008 17:16
Re: VW křídlo vs. křídlo FIAT
Mě jsi pro smích třeba ty,jak píšeš "zanícení pro značku pro mně není téma" jsi 100% VW-fil, si po sobě něco taky přečti.Jsi stejný extrém jako Wolff, si nemáte co vyčítat.
neregistrovaný "sevenheaven"
18. 3. 2008 14:37
Dinare jediný, kdo mele z posledního jsi ty...
...po přečtení tvých plků musím usoudit, že jsi byl několikrát ubit argumenty a pořád meleš dokola jedno a to stejný, pouze v několika pozměněných vydáních. Možná bys měl přestat rejpat do lidí, kteří si chtějí vyměnit opravdu kvalitní názory. Od začátku neděláš nic jinýho, než že se do každýho jen strefuješ a shazuješ je. Možná by ses měl podívat nejřív do vlastní garáže a pak teprve kritizovat jaký auto má styl a kdo co přelepuje...
Rozbalit vlákno
0
18. 3. 2008 15:16
Pro FX, Dinar, Deceptin, GTI
Aby bylo jasné (asi jste to do teď nepochopili). Já osobně nemám potřebu přesvědčit Vás o "své pravdě". Kdybych něco takového chtěl, tak to nebudu vůbec dělat, neboť vím, že člověk těžko změní postoj pod vlivem internetové diskuze, tedy celé by to ztrácelo smysl. Já jen reaguji pod tématy, o kterých něco, na rozdíl od Vás vím a upozorňuji na omyly jež zde uvádíte a dávám je do správných rozměrů. Nějaký VW, nebo jiná, pro mě nezajímavá značka je mi šumafuk, stejně tak jako vaše názory na italská či jiná auta, na geopolitické prostředí Evropy a světa a další vaše nemsyslné názory na trendy a jiné blbosti. TAkže v momentě, kdy klasicky stočíte diskuzi úplně jiným směrem, neboť Vám došly argumenty je čas diskuze úplně zanechat a případně pokračovat pod jiným tématem, kde bude mít diskuze podobný vývoj, neboť váš nekonstruktivní přístup k ničemu jinému nemůže vést. Jinak nechápu, že má někdo potřebu ze sebe tady neustále v takto úzké skupince (GTI, deception, Dinar, FX a GTI) dělat ze sebe šášulu. Ale jak už sme naspal několikrát, hodně štěstí a úspěchu ve vašem počínání, ať dosáhnete cíle, který jste si vytyčili...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "FX_"
18. 3. 2008 16:16
Re: Pro FX, Dinar, Deceptin, GTI
Opět prázdná sláma a osobní útoky.
Píšeš nesmysly, v této diskuzi jsem ti to několikrát ukázal, ale ani jednou ses ke svým omylům nevyjádřil.
Tvé označení "fanatik roku" je pro ostatní více než jasné, stejně jako tvé dětinské sebeobhajování.

PS: Kdo tě platí za psaní takových nesmyslných slohovek?
neregistrovaný "sevenheaven"
18. 3. 2008 16:50
Re: Pro FX, Dinar, Deceptin, GTI
Pánové nechtěli byste si jít řešit Vaše osobní záležitosti někam úplně jinam? A co se týče hrubek FX_...pročti si sám svoje příspěvky a pak teprve někoho kritizuj za pravopis...Když už jsme teda u toho...
neregistrovaný "FX_"
18. 3. 2008 17:05
Re: Pro FX, Dinar, Deceptin, GTI
To jsou přece překlepy >:D
Omlouvám se.