Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lancia Stratos: Legenda je zpět, zatím v jediném exempláři

To, co dávaly tušit špionážní fotografie během několika posledních týdnů, je skutečností. Lancia Stratos se vrací!
Zpět na článek
17. 8. 2010 09:07
17. 8. 2010 09:47
17. 8. 2010 16:07
neregistrovaný "repec"
17. 8. 2010 16:50
neregistrovaný "Vlad_Tepes"
18. 8. 2010 00:19
18. 8. 2010 07:21
18. 8. 2010 06:57
18. 8. 2010 07:07
19. 8. 2010 23:51
Avatar - igor77
17. 8. 2010 09:07
stratos chronos
tuhle koukam na fotky stratosu a ejhle - starej Stoschek.
ten uz "chudak" taky nevi do ceho by jeste ty svy love cpal >:-[]
Rozbalit vlákno
0
17. 8. 2010 09:47
Jo i Ne
Predlohu to kopiruje dokonale, za to palec nahoru, ale mozna ji to kopiruje az moc a proto mi to prijde, jako ,,otuzingovana" puvodni babicka Stratos....To ale neni tak strasne, protoze puvodni Strotska byla krasna a krasna porad je..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "repec"
17. 8. 2010 16:07
Pro více lidí
Myšlenka krásná, ale myslím, že by se dala marketingově mnohem lépe využít. To, že ji doslova okopírovali od původního modelu bych vůbec nekritizoval. Naopak. Historie je dnes to jedinné, co Lancia má, a tak si myslím, že kdyby místo/kromě brutálního motoru z Ferarri a pár kousků pro ty nejbohatší fajnšmekry dali pod kapotu motůrek o něco střízlivější (i takových 150 kW by s tímhle lehkým drobkem určitě slušně zacvičilo) a vyrobili o pár tisíc kusů více, mohlo by to téhle značce nejen marketingově docela pomoct. Vzhledem k tomu, jak na tom Lancia je, potřebuje vzpruhu jako sůl a tímhle by se dostala do lepšího povědomí i lidem mimo Itálii.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - euro89
17. 8. 2010 17:40
Re: Pro více lidí
Pro více lidí ano, ale se slabšim motorem NE! Mě by se líbila myšlenka udělat z toho něco, jako je 8C Competizione pro Alfu Romeo... Exkluzivní stylovku pro lidi, co na to maj, která by Lancii vylepšila image. Optimální počet bych viděl na 500-1000ks. :yes:
18. 8. 2010 08:10
Re: Pro více lidí
Tak on ten původní Ferrari motor měl "jen" 140 kW ([odkaz] - závodní verze byly pochopitelně "vyladěný" navíc) - na druhou stranu, tehdy se nikdo nemusel trápit s airbagama a dalšíma věcma, který zvyšujou hmotnost. - to byly ještě doby automobilový anarchie...
18. 8. 2010 09:40
Re: Pro více lidí
naprosto souhlasim, kdyz jsem ji videl, hned bych si ji bezel koupit, ale to nemohu..., ja si myslim, ze by meli udelat nejakou lidovou verzi s motorem od Alfy 1.4TB 125kw a pak s 1.8TBi 173kw. Hlavni vrcholnou verzi bych nechal pro ty majetne a jako exklusiv edicion...
neregistrovaný "Vlad_Tepes"
17. 8. 2010 16:50
interiér
"v interiéru se nedá ani maličkost odložit"? Pokud se za maličkost pokládá pytel cementu tak jsem asi za blba, ale ve dveřích tam na fotce vidím závodní helmu...

Jinak jako retropokus dobré, vůbec nevidím problém v tom, že "jenom kopírovali" - to je teď v módě. Ale nějakou větší sériovou výrobu tomu nevěštím. Od Lancie bych teď spíš chtěl vidět "deltinu" - menší třídveřovou variaci na deltu. A deltina hf integrale...konec snění, začínají mi téct sliny.
Rozbalit vlákno
2
18. 8. 2010 00:19
Re: interiér
Až se naučej třeba převodovky, tak možná. Zatím maj starosti uživit se s větším autem, než Mito. Vykopáváním mrtvol se asi daleko nedostanou.
Avatar - Dinar
18. 8. 2010 07:21
Re: interiér
Na druhou stranu tohle auto má designově větší koule než celá scuderia. Souhlasil bych ale s tím, co tu píše někdo výše, vyprdnout se na ferrari a jít k směrem k lidu, tj. design kastle napasovat na podvozek třeba z julče, pod kapotu jediný použitelný koncernový benzin se slušným výkonem tj. 1,8 tbi (později možná nějaký V6 od amíků) a můžou začít "oživovat zašlou slávu lancie" něčím reálným. Takhle je to jen hračka starého Stoscheka.
Avatar - Flash666
18. 8. 2010 06:57
grrr
nesnasim lancii ze to neudelala velkoseriove. i kdybych na ni mel setrit 10let tak bych si ji koupil. dokolost sama, sem naprosto unesen >:-[]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - euro89
18. 8. 2010 07:07
Re: grrr
Tak šetři a za 10 let si můžeš nechat taky jeden postavit :-!