Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lancia Thema na 68. filmovém festivalu v Benátkách (video)

Bentáky, filmové hvězdy... a mezi nimi Lancia Thema jako nová vlajková loď italské značky.
Zpět na článek
1. 9. 2011 15:05
neregistrovaný "RayBan"
1. 9. 2011 15:59
1. 9. 2011 16:58
1. 9. 2011 17:59
1. 9. 2011 18:57
1. 9. 2011 20:33
1. 9. 2011 21:06
1. 9. 2011 21:12
1. 9. 2011 22:42
2. 9. 2011 09:46
2. 9. 2011 10:44
2. 9. 2011 10:59
2. 9. 2011 11:06
2. 9. 2011 11:09
2. 9. 2011 11:32
2. 9. 2011 12:37
2. 9. 2011 14:07
1. 9. 2011 21:37
1. 9. 2011 21:50
2. 9. 2011 10:47
2. 9. 2011 11:01
2. 9. 2011 11:08
2. 9. 2011 11:13
2. 9. 2011 11:39
2. 9. 2011 13:10
2. 9. 2011 13:34
2. 9. 2011 14:18
2. 9. 2011 14:30
2. 9. 2011 14:42
2. 9. 2011 14:51
2. 9. 2011 15:55
2. 9. 2011 16:08
2. 9. 2011 14:35
2. 9. 2011 14:49
2. 9. 2011 15:52
2. 9. 2011 16:04
2. 9. 2011 16:35
2. 9. 2011 16:40
2. 9. 2011 16:57
5. 9. 2011 09:33
1. 9. 2011 16:16
1. 9. 2011 16:24
1. 9. 2011 16:33
1. 9. 2011 16:51
neregistrovaný "Panamera63"
1. 9. 2011 17:14
1. 9. 2011 18:45
neregistrovaný "maco5555"
neregistrovaný "RayBan"
1. 9. 2011 15:05
Tipuji úspěch
Tipuji, že tenhle tah s přeznačkováním Chrysleru bude mít úspěch a Thema splní účel na jedničku.

Jinak to logo na dně bazénu ... :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Glaukos
1. 9. 2011 15:53
Re: Tipuji úspěch
Jsem fanda nové třístovky, přesto tipuju neúspěch
Avatar - niko78
1. 9. 2011 15:59
hanba
ja si myslim ze na tak tradicnu znacku akou Lancia nepochybne je tak to je hanba 8-s
Rozbalit vlákno
38
Avatar - ethicon
1. 9. 2011 16:58
Re: hanba
ano teraz to môže vyzerať ako hanba, ale pri generačnej obmene tristovky tipujem, že príde nová a ozajstná Lancia, aj keď v USA sa bude volať Chrysler..myslím, že je toto je prechodné obdobie ..
Avatar - Barrichello
1. 9. 2011 17:59
Re: hanba
Auto jako Thesis by si v USA nikdo nekoupil, tkže se smiř s tím, že nová generace 300 v roce 2014 či 2015 (dřív rozhodně nebude) bude zas Chrysler >:D
Avatar - ethicon
1. 9. 2011 18:57
Re: hanba
čítal si vôbec čo som napísal? v amerike sa bude volať Chrysler a v europe Lancia..ty sa budeš musieť konečne zmieriť s tým, že vývoj budúcich modelov Chrysleru bude určovať či sa ti to páči alebo nie Lancia....pri vývoji nástupcu Chrysleru 300 už určite bude participovať práve Lancia a nebude sa jednať tak ako teraz len o prelepenie znaku Chrysler, ale o nový model vzniknutý na základe spolupráce oboch výrobcov.
Avatar - Barrichello
1. 9. 2011 20:33
Re: hanba
V americe se to volá chrysler už 7 let, pokud ti to neuniklo. Jaksi nevím přečo by se to tam asi malo volat inak, amigo. Lancii znaá v usa tak 10 lidí.
Z toho 3 si myslí že je to značka mozzarely.

Zřejmě si nepochopil mj příspěvek - nová generace bude stále chrysler, žádná lancia, žádný futuristický designy, jinak to v usa nikdo nekoupí. Navíc Lancie má s výrobou atu vyšší střední třídy za posledních 20 let oproti chrysleru asi tak setioné zkušenosti, Thesis byl totální propadák, celkem se jich pordalo jako 300C/chargeru za 3 měsíce a to jen v USA.
Takže není pochyb o tom kdo bude udávat tempo vývoje.
Lancia se může zaměřit na interiér, pokud je schopna vytvořit něco méně futuristického a v jiné než modré barvě >:D
To je asi tak vše, do čeho by mohli mluvit.

Úpěchy v rallye sou fajn, my sme zas měli Viper - úspěšný i v evropské LeMans, spousty další okruchových závodů vč. několika rekordů na řadě tratí; auta v nascaru, okruhové poháry s neonem, dragstery atd.
Tak se tu furt neohánějte sportovní úspěchy Lanie, jsouuž dávno vyšeptalé a značka dnes žije jen díky tomu že může lepit loga na Chryslery a prodávat paničkám Ypsilon jako luxusní ozdobu...
1. 9. 2011 21:06
Re: hanba
Thesis byl ve všech směrech vyspělejší auto než 300C. Jeho problém byl jednak preblematický design exterieru, druhak malá dealerská síť Lancie a obecně zastoupení značky v Evropě a nakonec především to, že německá prémie nabízela ještě vyspělejší auta za stejné peníze. Chrysler 300C byl (a stále je) ovšem ve srovnání s Thesisem šunt.

Co se týká samotné Lancie, tak ta nemá o nic menší (a nepřerušenou) tradici výroby velkých sedanů než Chrysler, naopak. A její legenda nespočívá zdaleka pouze v rally, to byla epizodní záležitost "pouhých cca 20ti let". Legenda Lancie spočívá především v tom, že v podstatě od jejího začátku až do zhruba poloviny 90ých let byla jedním z průkopníků a lídrů vývoje automobilové techniky. Zavedla celou řadu dnes běžných inovací. V 50tých letech spoludefinovala třídu velkých GT, dlouhá desetiletí byla regulérná evropskou prémií a tak by se dalo pokračovat dál.

No a nakonec, o tom kdo bude udávat tempo vývoje nové velké Lancie/Chrysleru se rozhodne v Turíně, protože tam sedí vlastník, ne v Detroitu. ;-) :-!
Avatar - Barrichello
1. 9. 2011 21:12
Re: hanba
Technické inovace sou fajn, musely by fungovat ovšem.
Což se u lancie moc nekonalo, navíc ten desing ne každému sedne, mě osobně se tak z 50ti modelů lancie líbí s bídou 10....

Zbytek sou bud nevzhledné hranaté škatule bez nápadu (zdravím Kappu) nebo pochybné futuristické kreace někde mezi šlapacím autíčkem, ufo a čímsi ještě.

300C byla obchodně milionkrát úspěsnější.
měla bohatší nabídku motorů, lepší výkonové parametry, lepší exteriér.
navazovala na slavné křižníky řady 300 z 50 a 60.let.

Ostatně zákazník rozhodl o tom, proč ne Thesis, řídkou prodejní sítí to rozhodně nebylo, problém byl jinde - kánoii kříženou s mimozemštanem od Alzy za luxus považoval málokdo.
Avatar - Alpinis182
1. 9. 2011 22:42
Re: hanba
Bari,
Vis, ze se uplne nesmyslne hadas o kravinach ? >:D
Avatar - Barrichello
2. 9. 2011 09:46
Re: hanba
Tady je stejně půl diskuze o totálních 3,14ovinách, tak co
2. 9. 2011 10:44
Re: hanba
Můžeš napsat co konkrétně se v případě fungování technických inovací Lancie moc nekonalo? Nebo jenom blábolíš, jako vždy.

Ano, jinak máš pravdu. Zákazník rozhodl, že Chrysler se ocitl na pokraji bankrotu a byl nuceně prodán Fiatu. ;-)

Takže se teď připrav na to, že taliáni budou určovat a řídit vývoj velkých aut Chrysleru. Mimochodem, už nástupce 200 má stát na platformě nové Giulie.
Avatar - Barrichello
2. 9. 2011 10:59
Re: hanba
Platforma je jedna věc, design karoserie a motory druhá.

Některé současné Chryslery,dodge a jeepy maj společnou paltformu s Mercedesy a Mitsubsihi. No a co - jako MB ani Mitsubishi to fakt nevypadá.

Nadále v tom bude 3,6 V6 Pentastar a 1,8;2,0 a 2,4 GEMA.
převodovky vlastní nebo ZF.
O to prdítko 1,4 Turbo od Fiatu asi moc zájem nebude, to bude hlavně pro malej model (náhrada za Neon a Caliber). A ten mě fakt nezajímá.
Jiný fiatácký motor se pro chryslery neplánuje pro dalších 5 let.
2. 9. 2011 11:06
Re: hanba
Můžeš napsat co konkrétně se v případě fungování technických inovací Lancie moc nekonalo? Nebo jenom blábolíš, jako vždy.
Avatar - Barrichello
2. 9. 2011 11:09
Re: hanba
Nespolehlivost. 5x to fungovalo a 4 ne.
Motory, převodovky, špatné dílenské zpracování atd.
2. 9. 2011 11:32
Re: hanba
Ale co konkrétně? Které motory, které převodovky? Máš nějaké statistiky, které by potvrzovali tvoje 5x jo a 4x ne? Špatné dílenské zpracování tvrdíš na základě čeho? Jakých konkrétních faktů, srovnání, statistik?
Avatar - euro89
2. 9. 2011 12:37
Re: hanba
To nemá smysl, ten ti nic konkrétního k údajný nespolehlivosti Lancie neřekne. Jediný rozdíl mezi Barrichellem a GTI je v tom, jakou značku každý hájí (Wolfsburg vs. Detroit).
2. 9. 2011 14:07
Re: hanba
a to Chrysler nestál před krachem poprvé.... Že by právě on byl vzorem spolehlivosti a dokonalého dílenského spracování....
Avatar - ethicon
1. 9. 2011 21:37
Re: hanba
ja neviem ty to naozaj nevidíš?..ešte raz, majoritným akcionárom Chrysleru je Fiat a nie naopak...kto bude určovať čo a ako sa bude vyrábať vyplýva z tejto informácie a nie z tvojich želaní a dohadov...nie som ani nejaký fanúšik Lancie len konštatujuem holé fakty...
Avatar - Barrichello
1. 9. 2011 21:50
Re: hanba
Jistě Fiat si může určit co chce.
Ono taky může vyrábět v usa pandu a do 2 let tam krachnout. Je nutno poslouchat požadavky trhu a ten americký rozhodně věci jako Thesis nechce, to mi věř. Mam v usa řadu kamarádů a tak vím co tam frčí a co ne.
Thesis to skutečně není.
Pokud tam chce něco v tom stylu Fiat dělat, hodně štěstí, ale krach je potom nevyhnutelný....

Mě pořád zbyde GM a Ford, i kdyby Chrysler krachnul a nikdo ho nekoupil.

V tom případě je ovšem s Lancií jednoznačně amen. Na to můžeš vsadit poslední pěták.
2. 9. 2011 10:47
Re: hanba
Ty děláš, jakoby Lancia vždy vyráběla futuristické velké sedany jako byl Thesis. Ten byl naopak vyjímkou a všichni jeho předchůdci byli velké sedany klasických tvarů. ;-)
Avatar - Barrichello
2. 9. 2011 11:01
Re: hanba
Hranaté krabice bez špetky emocí - jako Kappa, nevědět že se to dělalo ještě v roce 1999, vsadil bych boty na to, že to představili v roce 1980 jako konkurenci Audi 100 :-)
2. 9. 2011 11:08
Re: hanba
Kappa byl sedan klasických elegantních tvarů poplatných době vzniku.
Avatar - Barrichello
2. 9. 2011 11:13
Re: hanba
Jenže stejný design kastle měla auta z let 80-85....trošku zaspali dobu.

Srovnej si 96 Kappa a 96 Chrysler Cirrus.

Vytiskni si obrázky a udělej si na ulici nenápadně anketu mezi obyč. lidem, kdo považuje kterou karoserii za modernější. A zakryj loga, at je to bez předsudků.
Asi se nad výsledkem velmi podivíš, on v té době byl svět už trošku někde jinde, u designerského oddělení Lancie zřejmě panoval tuhý zimní spánek.

Prodeje mimo itálii svědčili o názoru zákazníků.
2. 9. 2011 11:39
Re: hanba
Chrysler Cirrus by svými tvary zapadl krásně do portfolia korejské produkce 90tých let.
Avatar - Barrichello
2. 9. 2011 13:10
Re: hanba
Nebo japonské vid.
Auto roku 1995, ocenění za Cab forward atd.
Výborné prodeje v usa, v evropě ofiko přes 30 tis ks + ještě šedý dovoz
2. 9. 2011 13:34
Re: hanba
No je to obludka, zvlášť to vynikne ve srovnání s elegantní kappou. Na otázku nahoře ses rozhodl neodpovědět? Co bys taky odpovídal, když máš své blábolení doložit nějakými fakty, že? >:D ;-)
2. 9. 2011 14:18
Re: hanba
tak jsem se právě dočetl, že bratrance Plymouth Breeze se prodalo víc než samothého Cirrusu (který se prodával o 2 roky déle....)

tak nevím co si o tom myslet....
Avatar - Barrichello
2. 9. 2011 14:30
Re: hanba
Cirrus byl nejluxusnější verze v USA, pouze s motory V6, oproti tomu Breeze měl pouze 4 válce 2,0 a 2,4.
A nejvíc se toho prodalo jako Dodge Stratus >:D

Základních verzí se prodá vždycky víc, to by měli fanoušci škodovky popř. německého koncernového trojlístku vědět >:D
2. 9. 2011 14:42
Re: hanba
já nejsem fanoušek koncernového trojlístku ;-)

a Cirrus se prodával i jako 2.4 I4 LX - to by největší zastánce amerik snad taky měl vědět (nebo alespoň vygooglit) ;-)

v každém případě Ok, jestli byl Cirrus "nejlux" z trojlístku, pak se logicky prodával nejmíň
Avatar - Barrichello
2. 9. 2011 14:51
Re: hanba
Jo byl, značka Chrysler byla vždy nejluxsnější, pod ní bylo Dodge a Plymouth byl základ.

Ano, máš pravdu, byly i R4 2,4.

Umím uznat omyl.
Spletl sem se. Nebyly akorá R4 2,0. Máš pravdu.

:yes:
2. 9. 2011 15:55
Re: hanba
no problem, taky mi nedocvaklo že v rámci "koncernu" hrál Chrysler roli "supermainstreamu" >:-[] a Dodge a Plymouth byly pod ním, proto ty prodeje.

Jinak pozice Dodge vs. Plymouth mi nikdy nebyla jasná, ono ten Plymouth ani moc vlastních modelů (minimálně od 70tých let neměl) a spíš rebrandoval ostatní značky.

Cirrus měl docela slabý výběr motorů, ale možná jim to stačilo. V6 v jedné verzi, pár let I4, pak pár let nic, pak poslední rok nějaká nová I4. Předtím bylo obvyklé dát 2-3 verze stejného motoru (podobně jako v EU)
Avatar - Barrichello
2. 9. 2011 16:08
Re: hanba
Plymouth byl základ no, a nao, máš pravdu, od jistých let už to bylo něco jako Ford/mercury - stejný auto jen dobré odlišnosti, jiné výbavy a nižší cena.

Tak v generaci 95-00 bylo 2,0 R4, 2,4 R4 a 2,5 V6 (Mitsubishi)
Generace 2001-2007 to samé akorát místo 2,5 V6 byl 2,7 V6
07-10 to samé + ještě 3,5 V6 a disel 2,0 VW, s tím že ty 2,0 benzín a 2,0 CRD byly hlavně pro export

A pak byly ještě verze kupé, tam byl i motor 3,0 V6 (opět Mitsubsihi)
2. 9. 2011 14:35
Re: hanba
Ježišimarja to jsou cinty. Tak jestli VY jste měli vipera, dragstery a bůhví jaký ještě závodní "esa", tak MY asi 30 titulů v MS F1, asi 20 titulů v MS rally, okruhový cesťáky i prototypy atd. atd.
Chrysler byl simca, byl Daimler, teď si holt naběh FIAT, tak je FIAT.
Chrysler Delta je samozřejmě k smíchu, ovšem auta, na který plácli logo LANCIA jsou k pláči. Chrysleru pomoc FIATu pokud ne přímo pomůže, tak určitě neublíží, ovšem lancii těmahle hrůzama dorazej.
Čest její památce...
Avatar - Barrichello
2. 9. 2011 14:49
Re: hanba
Ještě odky vlastnil Fiat Ferrari :-)
Alfu a Lancii, od roku 1950 kdy začalo mistrovství F1 vid, hoho.

Simcu koupil Chrysler, ne simca Chryslera, trošku to máš pomotaný.

Jo a jinak Chrysler vlastnil i Lamborhini svého času, pokud to vůbec víš :-)
2. 9. 2011 15:52
Re: hanba
Aha, já moc nevěděl, s kým mám tu čest, tak teď už to vím. Když nevíš, dej tam smajlíka, když nevíš ale už vůbec, přidej citoslovce. První zákon každýho adolescentního diskutéra...

F + L od 69, AR od 86. Mění to něco na věci? Je snad kvůli tomu chrysler lepší?

Kdo koho kdy a jak je mi úplně jedno a nepadlo o tom ode mě ani slovo.

?? No a?
Avatar - Barrichello
2. 9. 2011 16:04
Re: hanba
No já že zančky Chrysler a Dodge sou spolu o trošku dýl než od 69týho.
No ale to neva no.

Jen mi to přišlo jako když si BMW koupilo rollse a ted by začlo by začlo křičet, že dělá už 1xx let vozy na té nejvyšší světové úrovni.naprostý TOP LUXURY.

To by si čínani mohli koupit taky nějakou známou a súpěšnou značku a říkat my- koncern Yin tan yong máme 50 titulů v tomhle a 150 let tradice >:D
2. 9. 2011 16:35
Re: hanba
No hlavně že jim to spolu šlape!!!

Od r. 69 23 titůlu v F1 a 18 v rally, přičemž tam se oficiální MS jezdců jezdí od r. 79, tzn. nepočítaj se jezdci ve fulviích, stratosech a zkraje i 131.

Už je Ti jasný, jaký píšeš blbosti? Koncern FIAT je v posledních 40ti letech zkrátka výrobce nejúspěšnějšího sportovního náčiní a ty to tady srovnáváš s nějakým dragstrem od dodge.
Avatar - Barrichello
2. 9. 2011 16:40
Re: hanba
No v americe zrovna rallye a F1 nefrčí, já za to nemůžu >:D
.....

Chrysler zas nědělal auta typu Ferrari, no dobře Viper, ale ani ten zrovna není přímá konkurence...

No nic necháme toho, sorvnávat závodní speicály ze sériovou produkcí nemá smysl, protože kor dnes už to spolu má pramálo společného
2. 9. 2011 16:57
Re: hanba
Souhlas. Přečti si ale, na co od Tebe jsem reagoval. Kdyby tam stálo, že koncern FIAT je dlouhodobě nositelem nejmodernějších technologií, který jen automobilovej průmysl zná a o tomto faktu přesvědčuje celá desetiletí jejich úspěšnými aplikacemi v nejrůznějších odvětvích automobilového sportu a že každýmu fandovi US aut zaplesalo srdce, když si FIAT ukázal právě na Chrysler, jen bych uznale pokejval hlavou nad Tvojí erudicí.
Avatar - Barrichello
5. 9. 2011 09:33
Re: hanba
Je zajímavý že ten nostiel tchnologí měl co dělat abych se vhyrabal z krize, modelový program je děravý jako elemntál ještě navíc prožraný od myší a velká auta typu Tehsis či 166 byla propadák.

Tak kdeže ty technologie jsou.

Umět vyhrát v F1 (i když doby šumáka a jeho nosišče vody jsou už taky vyšeptalé) nebo psotavit Ferrari a vedle toho Fiata 500 neznamej, že Fia tu mí vše.
Kdyby to uměl a měl na to, asi nebude přelepovat znáčky....

Tak radši o těch technologích nemluv moc, v kontextu to pak působí trošku úměvně, ba dokonce si toufnu říct že trapně.

A fanoušci chrysleru opravdu nejsou štastní z toho že to fiat koupil.
To si na velkým omylu.
Avatar - beibej
1. 9. 2011 16:16
interiér
Interiér je docela pěknej :yes:
Rozbalit vlákno
0
1. 9. 2011 16:24
Lancia ??
Vy na tom videu někdo vidíte nějakou Lancii ? Jenom samej Chrysler .
Rozbalit vlákno
0
1. 9. 2011 16:33
Záhady sveta
Sú záhady, na ktoré nikdy nedostaneme odpoveď(na niektoré možno áno), ale veľmi radi by sme poznali odpoveď. Napríklad ako vznikol vesmír, kto vynašiel koleso, či raz budú ľudia cestovať v čase a ja by som k tomu pridal ďalšiu. Ak by sa teraz Vincenzo Lancia prebral, čo by si o tom, čo dnes robia s Lanciou, pomyslel?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Panamera63"
1. 9. 2011 16:51
To snad ne...
Lancia by si zasloužila originálnějšího nástupce... ;-\ Snad se nedockame Granda alá Fiat Cheroke...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - DBS
1. 9. 2011 17:14
Lancia/Chrysler
Sama o sobě Thema vypadá dobře,bohužel jde jenom o to,6e je to předělaný Chrysler...kdyby ji postavily na základech Hcrysleru ale s jinou karoseríí,tak bych nic nenamítal...ale tohle prostě není ono..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "maco5555"
1. 9. 2011 18:45
chrysler 300 predosla generacia
fandim tomuto autu. Toto auto tiez vyzera dostojne.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barrichello
1. 9. 2011 20:36
Re: chrysler 300 predosla generacia
Nemá tak agresivní vzhled jako generace co mam já, zas má lepší zrychlení, nový motor V6, nově už i 8st. převodovku ZF u verze S, kvalitnější interiér a samozřejmě i modernější výbavu. je to zdařilý nástupce spolu se sesterským Chargerem. Zvlášt verze SRT8 je naprostá pecka a velmi rychlý sportovní sedan za rozumné peníze.
Avatar - Barrichello
2. 9. 2011 10:39
300 a Charger v USA
Za srpen se prodalo 2 835 ks 300 a 4174 ks Chargeru. Prodeje sou ale stále nižší než loni no :o(
Hlavně teda u Chargeru což je sklamání, 300ka měla ztrátu jen 5% proti srpnu 2010.
Uvidíme co s prodejem udělaj SRT8 verze a pak taky ty 8stupnové automaty, na ty pár lidí čeká

Tabulka prodejů zde - [odkaz]
Rozbalit vlákno
9
2. 9. 2011 11:52
Re: 300 a Charger v USA
26.000ks domácího vozu pro třetí nejlidnatější stát světa... řekl bych, že trhák.
Avatar - Barrichello
2. 9. 2011 13:12
Re: 300 a Charger v USA
No říkám že je to horší jak loni.
Asi lidi šetří kupují menší auta no.
2. 9. 2011 13:42
Re: 300 a Charger v USA
Loni to bylo 26, letos to bude ještě méně.
Avatar - Barrichello
2. 9. 2011 14:31
Re: 300 a Charger v USA
Uvidíme příští rok, s 8st ZF to bude zas o něčem jiném, spotřeba i zrychlení.
2. 9. 2011 14:42
Re: 300 a Charger v USA
Úplně vidím, jak přijde Billy do autosalonu a začne zkoumat jestli to zrychluje za 8 nebo 7 vteřin.

Příští rok se jich prodá minimálně milion .... týdně.
Avatar - Barrichello
2. 9. 2011 14:46
Re: 300 a Charger v USA
Billy se přečte na netu test, kde mu to změří >:D

Nebudeš tomu věřit, ale i amíky zajímá zrychlení a kolikto žere a na novou ZF se jich sposuta těší. Milion se neprodá, ale čísla budou lepší, v to věřím.

Narozdíl od zdejší redakce, která to nedokáže a používá chybné údaje patřící pro jinej motor, jako u testu jeepu >:D
2. 9. 2011 12:58
Re: 300 a Charger v USA
Máš k dispozici čísla, kolik z těchto prodejů tvoří vrcholné verze (SRT) ? Celkem by mě to zajímalo.
Avatar - Barrichello
2. 9. 2011 13:11
Re: 300 a Charger v USA
No z těhle čísle nula nula prd, neb nové nejsou ještě v prodeji (nebo aspon ne všude) a stré už dávno doprodané....
2. 9. 2011 14:25
Re: 300 a Charger v USA
OK. Díky. Nemáš alespoň představu, jak to bylo u "starých" (zastoupení motorizací vs. celkové prodeje).