Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Neúspěšné modely: Lancia Thesis (2002-2009)

Lancia Thesis bola viac produktom umelca, než priemyselného dizajnéra.
Zpět na článek
22. 7. 2011 08:10
22. 7. 2011 08:30
22. 7. 2011 08:55
22. 7. 2011 11:46
22. 7. 2011 12:45
22. 7. 2011 09:51
22. 7. 2011 10:01
22. 7. 2011 10:48
22. 7. 2011 10:23
22. 7. 2011 11:01
22. 7. 2011 11:22
10. 7. 2012 16:47
22. 7. 2011 11:25
22. 7. 2011 12:07
22. 7. 2011 13:52
22. 7. 2011 14:08
22. 7. 2011 14:17
22. 7. 2011 18:51
22. 7. 2011 14:18
22. 7. 2011 18:55
22. 7. 2011 20:56
22. 7. 2011 21:02
22. 7. 2011 22:49
22. 7. 2011 21:25
22. 7. 2011 22:47
23. 7. 2011 09:47
12. 8. 2015 00:19
22. 7. 2011 18:23
23. 7. 2011 01:56
23. 7. 2011 12:27
22. 7. 2011 18:47
10. 7. 2012 16:56
10. 7. 2012 16:52
22. 7. 2011 20:09
22. 7. 2011 21:19
23. 7. 2011 13:37
22. 7. 2011 23:30
neregistrovaný "Mistr80"
23. 7. 2011 01:44
23. 7. 2011 22:22
24. 7. 2011 07:22
11. 8. 2015 23:40
4. 3. 2012 18:26
22. 7. 2011 08:02
Paralela s Vel Satisem
Vidím tu paralelu s Vel Satisem. Zajímavé auto, možná i pěkné, jen se přední část musí zakrýt plachtou.
Rozbalit vlákno
17
22. 7. 2011 08:51
Re: Paralela s Vel Satisem
Mně svým vzhledem nejvíce připomíná Scorpio II.
Avatar - euro89
22. 7. 2011 11:45
Re: Paralela s Vel Satisem
>:D >:D >:D >:D >:D Ano, ty auta se sobě podobají jako vejce vejci. >:D >:D >:D
Avatar - Dylan McKay
22. 7. 2011 09:53
Re: Paralela s Vel Satisem
Věc názoru. Mě se na Thesis líbí hlavně ten předek.
Avatar - PlumJelinek
22. 7. 2011 10:11
Re: Paralela s Vel Satisem
předek je good, dokonce very good :yes:
Avatar - Ricardo
22. 7. 2011 12:19
Re: Paralela s Vel Satisem
Jo hezký ruský design, naVolhu by to byl pěkný čumák
22. 7. 2011 15:41
Re: Paralela s Vel Satisem
Ha ha. ;-\
Avatar - gld
22. 7. 2011 18:10
Re: Paralela s Vel Satisem
Ja tam paralelu okrem predajnej neúspešnosti nevidím. Vel satis bol krabicové "inside-out" auto, kdežto thesis je ako marko výstižne napísal umelecké dielo na kolečkách.

A ponúkať umenie buranom je chyba, dnes viac než kedykoľvek.
Avatar - Righ
22. 7. 2011 18:30
Re: Paralela s Vel Satisem
Heh, co timhle chtel basnik rici? Jakoze kupci vyssi stredni jsou burani, kteri zkratka nedokazou ocenit umelecky dilo formatu Lancie Thesis? Kdo jsi ty a v cem jezdis, ze si tohle dovolujes napsat? A nezapomen prosim te taky dodat, kde se tedy koncentruje ta prava ridicska elita, ktera slysi na volani muz. Hadam, ze na internetovych diskuzich, neb tam je popularitu Thesisu mnohem vyssi nez na silnicich.
Avatar - gld
22. 7. 2011 18:55
Re: Paralela s Vel Satisem
Myslel som tým presne to, čo som napísal. Preber si to podľa seba, inženýre :-!
Avatar - Righ
22. 7. 2011 18:59
Re: Paralela s Vel Satisem
Nehraj to do autu a radsi strucne a vecne zareaguj na mu prispevek. Mimochodem inzenyr nejsem, to si me s nekym pletes. ;-)
Avatar - gld
22. 7. 2011 22:27
Re: Paralela s Vel Satisem
Číslo kreditnej karty a adresu ti tiež nadiktovať? Keď nedokážeš môj príspevok pobrať tak tu nešaškuj. Posledné načo mám náladu je púšťať sa do diskusného archetypu v štýle "priama úmera medzi cenou môjho auta a právom diskutovať".
Avatar - Righ
23. 7. 2011 00:31
Re: Paralela s Vel Satisem
Jsem ten posledni, kdo by nekomu bral pravo diskutovat na zaklade ceny jeho auta. Musis ale holt pocitat s tim, ze kdyz napises takovou kravinu jako vyse, tak se do tebe nekdo pusti a bude te nutit ty nesmysly nejak rozvest. Jsi-li ale schopnej na podporu svych vyroku akorat uhybat a mlatit kolem sebe pestickama, tak budiz. :-!
Avatar - gld
23. 7. 2011 10:32
Re: Paralela s Vel Satisem
Že thesis je viac umenie ako priemyselný dizajn napísal už marko v článku. Čo na tom stále nedokážeš rozhryznúť?

Navážaš sa tu do diskutujúcich ako správny úderník a potom čakáš rozumnú diskusiu..
Avatar - Righ
23. 7. 2011 12:33
Re: Paralela s Vel Satisem
Ze nekdo zamenuje extravaganci a prvoplanovitou odlisnost s umenim jsem schopnej pochopit, byt sam tenhle nazor ani v nejmensim nesdilim. Co mi ale vadi, jsou dedukce ve smyslu "ponúkať umenie buranom je chyba, dnes viac než kedykoľvek.", kterym se snazis "vysvetlit" totalni propadak tvyho oblibenyho auta. Proto me zajimalo, z jaky pozice takhle utocis na "burany" kupujici vyssi stredni, ktery o Thesis v drtivy vetsine ani nezavadili, pripadne v jaky tride bych nasel ty, ktery za burany nepovazujes (nebo jsou burani vsichni?).
Avatar - gld
23. 7. 2011 12:59
Re: Paralela s Vel Satisem
Svoje obľúbené autá si nevyberám podľa počtu predaných kusov. Neviem kto (a prečo) to tak robí. Aj keď tajné "tipy" by som mal ;-)

Thesis sa odhliadnuc od zlej povesti automobilky, nedostatočného servisného zázemia a chabej motorickej ponuky predával blbo najmä kvôli dizajnu. Bežní kupci vyššej strednej proste okrem všetkých úžitkových vlastností hľadajú ten správny "nosič" sociálneho statusu. Talianske auto s extravagantným dizajnom sa na to hodí veľmi zle.

"Burani" je možno príliš silné označenie, však je mi jasné že ľudia v pozícii kupovať novú vyššiu strednú sú silne tlačení spoločenskými normami. Ale v kontexte "umenia" si za použitým výrazom stojím.
23. 7. 2011 20:55
Re: Paralela s Vel Satisem
Ktorých buranov máš na mysli? Zákazníkov vyššej strednej triedy?
Avatar - beibej
22. 7. 2011 08:10
super interiér
Zajímavej design kromě předku. Tam se mi nelíbí, ale zadek a hlavně interiér!!!! To jsou "majstrštyky". Nic tak pěknýho se jen tak nevidí! Bravo. Jenže tohle auto zabily tři věci: předokolka v téhle třídě nefrčí, pověst italské spolehlivosti a NEtrvanlivost použitejch dílů. Přední světla po pár letech žlutá a skoro neprůhledná, sedadla ve stavu tak do chlíva pod prase a pod. Velká škoda jinak je to opravdu krásný auto.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - PlumJelinek
22. 7. 2011 09:17
Re: super interiér
S těma zažloutlejma světlama máš bohužel pravdu, ten samej problém má i Lybra, která se ale zdaleka neprodávala takle tragicky. Nicméně jsi si jistý s těmi sedačkami? Italský auta naopak mají v tomhle poměrně plus, jelikož používají kvalitní látky i kůži a jejich sedačky bývají po mnoha a mnoha kilometrech stále dobře zachovalé... ovšem s vyjímkou Alcantary, ta trpí na ošoupávání a následné žmolkovatění, ale to pak není problém jen italů, páč Alcantaru používá kdejaká značka, ale většinou jen na prostředky sedaček, Lancia je jedna z mála, která jí používá i na celé sedáky, takže je to svým způsobem unikátní. A mimochodem velmi příjemný materiál.
Avatar - Bristol
22. 7. 2011 12:47
Re: super interiér
s těmi světly souhlas...ovšem nikoli se sedadly...měl jsem možnost jednu prolízt na bazaru... ;-) měla najeto nějakejch tachometrovejch 150 tkm a sedačky v pohodě... :-)
Avatar - Bristol
22. 7. 2011 08:30
nádhera
ačkoli má spoustu italsky typických chyb...a špatnou pověst tak je to skvost na kolech...bohužel v této třídě je špatné jméno věcí života a smrti...a přesně tohle se stalo Thesis...bohužel...díkybohu jako ojetina už nestojí mnoho... :-)

mimochodem jak se tato rubrika děla? jako globálně neuspěšné vozy nebo neuspěšné vozy na českym trhu? protože jestli globálně tak by tu měl být i superb I, ten krom v tuzemsku taky moc neoslnil...a není se čemu divit jako převlečený passat B5
Rozbalit vlákno
3
22. 7. 2011 08:55
Re: nádhera
No jde o to, že prodeje Superbu víceméně splnily původní očekávání automobilky. Takže to pro automobilku byl spíše úspěch než neúspěch. Neúspěch je třeba i 100 tisíc prodaných kusů ročně, pokud automobilka plánovala prodej 300 tisíc kusů.
Avatar - pumpkin
22. 7. 2011 11:46
Re: nádhera
od Škody v tejto rubrike skôr očakávam Fabiu sedan.
Avatar - Bristol
22. 7. 2011 12:45
Re: nádhera
snad ještě roomster nebo felda * up v té edici pobřežní hlídka...to taky není žádný prodejní trhák...popravdě když tak jezdím po zahraničí tak mám pocit, že žádný model škody není nějak globálním trhákem... ;-) snad krom octávie...a to taky jen ve střední evropě... >:-[]
Avatar - PlumJelinek
22. 7. 2011 09:51
Aristokrat
Lancii Thesis považuju za jedno z nejhezčích a nejzajímavějších sériových aut vůbec.... a to včetně toho všemi opovrhovaném předku!!! Přední světla jsou nádherná, jak diamanty zasazené ve šperku, krásně dolaďují elegantní linie až aristokratického vzhledu. Thesis je zkrátka na silnici skvost, nepřehlédnutelný originál a ač měly BMW nebo MB násobně lepší prodejní výsledky, jejich konkurenční modely se osobitostí a šarmem nemůžou zdaleka porovnávat se svébytným Thesisem. Thesis je vyjímečné auto pro vyjímečné lidi. Vyjímeční lidé jsou vyjímeční proto, že jich moc není..... a tomu pak také odpovídaly prodejní výsledky.

Problém velmi špatné prodejnosti vidím také v nepříliš dobře zvolené a zkombinované technice. Thesis je těžký jak tank, motory poměrně slabé a velmi omezená možnost výběru převodovky. Výsledek byl takový, že ač svým nápadem, designem a různými vychytávkami (elektrický pohon napomáhající snazšímu otevírání dveří, třízónová klimatizace, zadní světla s LED diodami, bi-xenonové světlomety, střešní okno se solárními články a další...) předběhl dobu, použitou technikou (motory a převodovky) a jízdními výkony nebyl o nic lepší než předchůdce Kappa, ba dokonce v některých případech i zaostával. Konkurence pak díky tomu měla obrovskou výhodu a náskok. Jako další problém vidím marketing, ach jo, stále se opakující kapitola, na tomhle bohužel vyhoří spousta dobrých, ale nedoceňených aut z Fiat group, Fiat prostě marketing neumí a je to velká škoda. Velmi nerad to říkám, ale měli by v tomto ohledu šmírovat přes plot k Volkswagenu, ten tuhle kapitolu zvládá na jedničku až se člověk nestačí divit, jak dokáže lidi zblbnout a poplést jim hlavy.

Marko kdybys někde vyhrabal prodejní čísla, bylo by to fajn a myslím že zvlášť u Thesisu velmi zajímavé. Pokud se nepletu, tak za celou dobu výroby se prodalo pouze kolem 17.000ks, přičemž odhady se pohybovaly na úrovni desítek tisíc (40.000?) kusů ročně....
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Stejsn
22. 7. 2011 10:01
Re: Aristokrat
Ale jo, originální je. Jenže ohavná. Jako ostatně skoro všecky lancie. Disproporční disharmonické tvary. Každopádně si je s ničím nespletete. Ovšem otázka je, jestli je to plus, nebo mínus.
Avatar - PlumJelinek
22. 7. 2011 10:17
Re: Aristokrat
100 lidí, 100 názorů a jiné poetické vnímání.... Mě naopak Lancie připadají velmi designově vyvážené a promyšlené, jednotlivé linky, linie, prohlubně, zákruty a designové výstřelky mají styl a smysl pro celek. Právě v tomto ohledu italský design vyniká a z tohoto důvodu si i jiné značky nechávají ušít originální italské kabátky u věhlasných designérů. Má to nápad, ale zároveň i styl a smysl pro eleganci.
Avatar - Stejsn
22. 7. 2011 10:48
Re: Aristokrat
No jak píšu - Lancia má auta zajímavá, ale v žádném případě líbivá. Já jezdím fiatem. Teda třema fiaty. Dva z nich jsou Ritma a to byl taky maximální designový úlet a krok vedle. Sice se jich prodalo 1.7 milionu, ale ještě dneska, po 30 letech, když někomu ukážete design ritma, málokomu se bude líbit. Hůř je na tom od téhle značky snad jenom multipla.
Avatar - del42sa
22. 7. 2011 10:23
Re: Aristokrat
Lancia invested heavily in the Thesis and, unlike the predecessor the Kappa which shared a platform with the Alfa Romeo 166, the Thesis was designed with its own chassis. The car was fitted with a "complicated multi-arm aluminium-intensive suspension at both ends, augmented by 'Skyhook' adaptive dampers" which were also used on the Maserati Spyder.

Describing the driving quality, Horrell wrote: "You can tell it´s a heavy car, but there´s no distress in letting this [test car with the V6 engine]build up a gentle sweat. Its autobox is attentive and smooth. The engine, though quieter than in any Alfa, is all you hear because road and wind noise have been quashed. Ditto rattles. This is a tight ship." "The Thesis´ ride is just terrific. It swallows big lumps, whatever your speed. Yet there´s no heaving in distress; the adjustable dampers keep body motion in check. They´re even better when the stress is lateral; considering the pillowy straight-line character, cornering roll is amazingly well-controlled." The main criticism was the steering which was considered by Horrell to be too light, and the slight tendency to understeer leading to intrusion of the ESP system. In conclusion, CAR´s Horrell summed up the Thesis as being "far more accurate and even agile than it has any right to be." CAR´s view was that the Thesis was a dignified expression of Lancia´s brand values, then. "Imagine a Rover 95 and you would be spookily close. It´s a scary thought: two brands that refuse to be youthful or sporty, two brands that have underperformed."

The Thesis is equipped with 6-speed manual or 5-speed automatic "Comfortronic" (not for 2.0) gearboxes. The interior was trimmed with leather or the suede-like Alcantara material long favoured by Lancia. CAR´s verdict was that "If Lancia can be turned around this is the car for the job." Despite its very comprehensive equipment level and the improved fit and finish, sales remained well behind its predecessor, the Kappa, quite far behind the competition and finally the model was discontinued at the beginning of 2009, after only 16,000 units built. A new flagship sedan, based on the next-generation Chrysler 300, will replace the recently discontinued Thesis.

[odkaz]

na závěr ještě pěkné video: [odkaz]

[odkaz]
22. 7. 2011 11:01
Re: Aristokrat
S tím souhlas, Thesis má zvláštní, až neuvěřitelný šarm. Trochu v tom vidím až závan britského stylu.
... nesmí teda stát na plecháčích a bahnem na střeše ;-)

Jedno z mála aut, za kterým se vždy otočím :yes:
22. 7. 2011 11:22
Re: Aristokrat
Píšeš to přesně. Nejzásadnější problém Fiat Group je umění prodat své výrobky.
Avatar -
10. 7. 2012 16:47
Re: Aristokrat
Proboha lidi - jeli jste v tom někdo někdy? Jaký slabý motory? 20v turbo nebo V6 z AR jsou slabý motory? Co se týká dynamiky, tak tedy moc ne. A upřímně: proti Thesis byl nějaký Mercedes E 320 laciný šunt, byť předražený. Jediné, co bylo na Thesis opravdu úplně špatně, bylo logo na kapotě. Synonymum pro sportovní auta, mimochodem Lancia je nejúspěšnější značka rally všech dob, ale nikoli snobcars.
22. 7. 2011 11:25
umenie
Thesis je proste nádherná...nič ine ma nenapada pri pohlade na nu..Skvost .....ako socha..to že sa jej nepredalo vela podla mna skor pridava najej výnimočnosti teraz... :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - euro89
22. 7. 2011 11:43
Já to řikám pořád
Srovnat Thesis se zbytkem vyšší střední třídy je jako srovnávat sochu od Michelangela s nějakym kýčem z Ikei. Jistě že Ikea těch kýčů prodá mnohem víc, ale rozhodně o nich nemůžem říct, že jsou snad kvůli tomu lepší. Pro mě je Lancia Thesis mistrovský dílo, který se nikdy neokouká! :yes: Jen, jak už jsem tu dříve pod jiným článkem napsal... škoda, že jí neudělaly se zadnim náhonem a nedaly do ní i nějaký silnější motor. I tak má Lancia moje hluboký uznání za tento skvělý vůz, kterému "nový" přeznačkovaný Chrysler 300C nesahá ani po čepičku ventilku!
Rozbalit vlákno
9
Avatar - PlumJelinek
22. 7. 2011 11:47
Re: Já to řikám pořád
:yes: :yes: :yes:
22. 7. 2011 11:52
Re: Já to řikám pořád
Tady mi někdo píše z duše....! :yes:
22. 7. 2011 12:09
Re: Já to řikám pořád
:yes:
22. 7. 2011 12:22
Re: Já to řikám pořád
:yes:
Vždycky když to auto někde vidím tak si můžu hlavu ukroutit, opravdová krása.
12. 8. 2015 00:22
Re: Já to řikám pořád
Velmi dobře vystihujete stav společnosti... :yes:
22. 7. 2011 12:45
Re: Já to řikám pořád
:yes:
23. 7. 2011 01:41
Re: Já to řikám pořád
:yes:
Avatar - Parda71 (BMWfans)
23. 7. 2011 18:16
Re: Já to řikám pořád
Přesně jak říkáš. Auto by mi jízdně asi nic neříkalo, ale vzhled je neskutečný. Není pohled, z kterého by se mi nelíbila. Soudím, že za pár desítek let bude Thesis neskutečně ceněný.
11. 8. 2015 23:50
Re: Já to řikám pořád
Souhlasím s Vaším názorem na Thesis. Originalitu a půvab,který tento vůz bezesporu má může spatřit pouze oko umělce...
Avatar - pumpkin
22. 7. 2011 12:07
Šperk
Thesis je dokonalá ukážka talianskeho dizajnu a rád sa za ním otočím. Zaujímavé že tvary tejto Lancie sú na danú triedu celkom bežné ale napriek tomu pôsobí extravagantne. Kvalitu dizajnu laik ocení keď uvidí Thesis zaparkovaný vedľa Opirusu (ten tu inak tiež očakávam)
Inak však si Morgan Aeromax požičal zadné svetlá práve z Thesisu?
Rozbalit vlákno
0
22. 7. 2011 13:52
Paradoxne
Až na pár jednotlivcov či úzku skupinu obdivovateľov sa všeobecne uznáva iba - supermarket. Čo sa predáva a sú toho plné cesty, to je najlepšie. Divná filozofia. Podporená ešte uznávaním luxusnej triedy, kde nižšie predaje neprekážajú - sú ospravedlnené vysokou cenou a logicky užším kruhom zákazníkov.
Sme proste konzumné stádo. Uznávame len tuctový tovar, prípadne luxusnú visačku. Manufaktúry nestíhajú vyrábať, umelci umierajú hladom.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - euro89
22. 7. 2011 14:08
Re: Paradoxne
Já jsem ten jednotlivec, co místo nákupu v Tescu, zvolí radši menší kamenné specializované obchůdky s kvalitou, originalitou a tou pravou atmosférou, kvůli které mě baví nakupovat. Supermarket není nic pro mě. Škoda, že nemůžu nechat svojí povahu naklonovat, aby takových lidí byle více. :-)
Avatar - R32
22. 7. 2011 14:17
Re: Paradoxne
Zaváňa to tu samochválou... 8-s
Avatar - Righ
22. 7. 2011 18:51
Re: Paradoxne
Od ty doby, co sem prispivas, si i ja rikam, proc jenom nemuzeme tvoji povahu naklonovat...
Avatar - R32
22. 7. 2011 14:18
Re: Paradoxne
:yes: si to vystihol, a ešte by som dodal, že kopec ľudí povie, že aké krásne autá v tejto rubrike a že je ich škoda a podobné bláboly no na druhú stranu by si nikto z nich žiadneho z týchto "nepodarkov" exotov nekúpil... :-)
Avatar - Righ
22. 7. 2011 18:55
Re: Paradoxne
Covece, to jste na tom Slovensku museli poradne maknout, ze mate 5-er, E-klasse, XF, S80, A6 a dalsich "plné cesty", ze je povazujete za tuctovky a prirovnavate ke zbozi ze supermarketu. Musim vyrazit nach osten, abych videl ten blahobyt na vlastni oci.

Jo a mimochodem, prosim seznam nas, ó vyjimecny Klaudie, kde nakupujes ty, aby ses vyhnul stadum v supermarketech...?
Avatar - R32
22. 7. 2011 20:56
Re: Paradoxne
čítaj poriadne chlape... ten žvást o supermarketoch hodil "euro89" :no:
Avatar - Righ
22. 7. 2011 21:02
Re: Paradoxne
Vedle - o supermarketech zacal prave Klaudius, ale ze bych ho jakkoliv srovnaval s euro89, o to se bat nemusis. ;-)
22. 7. 2011 22:49
Re: Paradoxne
Čo tak trochu širší pohľad na vec, prípadne vytiahnuť hlavu z piesku? Občas je medzi riadkami viac ako v nich. ;-)
Avatar - T613
22. 7. 2011 21:25
Re: Paradoxne
hloupost .. Thesis se neprodávala, protože
- marketing nebyl dost agresivní
- design není lehce stravitelný (mi se líbí)
- Lancia měla extrémně špatnou pověst

koupit si drahý vůz, jehož výrobce má extrémně špatnou pověst s minimálním servisním zázemím může jen cvok. A pokud stejné vlastnosti nabídne "obyčejná" konkurence není prakticky o čem diskutovat.
22. 7. 2011 22:47
Re: Paradoxne
Nepíšem výhradne o Lancii, ak si si nevšimol. ;-) Dôvody zlých predajov Lancie nejdem dopodrobna rozoberať, nemám v tomto smere dostatočný prehľad. :-)
Avatar - T613
23. 7. 2011 09:47
Re: Paradoxne
jenže o tom to je, viz. například X6. Pokud máš dobré jméno jsi schopný protlačit i kontroversní design. Lancia ani Renault měli v té době špatnou pověst, takže z omezené skupinky zájemců se k nákupu odhodlala jen malá skupinka kupců. Nic víc, nic méně.
12. 8. 2015 00:19
Re: Paradoxne
Velmi dobře vystihujete stav společnosti... :yes:
22. 7. 2011 14:31
Krása je relativní
Nemyslím že je tohle auto ošklivý.. jde o to jak tak nejak pocitově působí.. někdo nahoře ho srovnával se Scorpiem..a podle mě to trefil přesně.. tohle auto vypadá strašně smutně.. úplně k uzoufání utrápeně... člověk by při pohledu na něj vytahl pistoli a dal mu ránu z milosti.. a podle mě nikdo nechce jezdit takhle depresivním autem.. krom toho poměrně těškopádnej design působí opticky jako by tohle auto musel pohánět alespoň menší atomovej reaktor aby se vůbec rozjelo... podle mě tohle byl i designovej problém první Banglovy sedmičky... to auto taky vypadá třikrát těžší než ve skutečnosti bylo. Jak to nemá 22tky kola tak to vypadá jak parník.. takže ano.. umělecky je to strašně zajímavý auto.. ale je to jako si dát do obýváku obraz od Edvarda Muncha.... té konkrétní zdi se budete pohledem vyhýbat...
Rozbalit vlákno
1
22. 7. 2011 15:40
Re: Krása je relativní
Voči tomuto je Scorpio nič než príšera - podivnosti splácané do jednej hrče bez citu.
Táto Lancia nevyzerá smutne. Vyzerá noblesne. Smejú sa šoumeni, zúria tvrďáci. Dizajn Thesis je bez chybičky, má len tú smolu, že nie sme dosť na úrovni, aby sme jej jemné línie a k dokonalosti vybrúsené tvary akceptovali.
22. 7. 2011 18:23
thesis
Vyjímečné auto jak designem tak i kvalitou a použitými technologiemi.

Mě stačí když v thesisu otevřu dveře( Ještě jsem neslyšel lepší zvuk při otvírání a zavírání) podívám se po interieru a jenom žasnu jak je zpracovaný a jaké jsou tam použité materiály a ruzne vychytavky. A že je thesis levný? No nevím ja ho chci koupit a slušný kousek s historii a malými km. Cena je tak na urovni pěkného bmw 7
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Righ
22. 7. 2011 18:47
Sranda musi bejt
Ale co je moc, to je prilis. Skutecne uz davno jsem se tak nepobavil, jako pri cteni zdejsich chvalozpevu na umelecky design Thesisu, dodavajicich mu skoro az nadpozemskymi rysy, ruku v ruce s plivanim na "mainstream, tuctovky, konfekci" apod. Cestnou vyjimkou je PlumJelinek, ktery se zde pouze vyznal ze svyho obdivu k Lancii, coz mu samozrejme neberu, neb proti gustu... Osatnim bych pral, aby jednou vylezli ze starych bazarovych plechovek, pripadne vozu na samym dne soudoby automobilovy produkce a aspon na okamzik se ocitli v situaci, kdy se rozhoduji o investici do auta presahujici milion korun. Vidim uplne plasticky, jak sahaji po Thesisu. >:D Nebo ne...? No ovsem ze ne, neb kdo by si v ramci konkurence nemecky, ale i britsky, svedsky nebo japonsky vyssi stredni vybral prave Thesis, musel by byt docista blazen. A podilu blaznu mezi kupci vyssi stredni priblizne odpovidal i podil prodeju Thesisu na celkovym objemu prodeju vyssi stredni.

Duvody jsou nabiledni - ohavny design, zastarala technika, mrtva automobilka, nulova prodejni ci servisni sit, neviditelny marketing, nejista spolehlivost atd. atd. Jeste se zastavim u designu - na tomto miste bych podotknul, ze obecne jsem priznivcem neotrelych a inovativnich reseni, napriklad Avantime povazuju za fantasticky auto - neztotoznujte prosim avantgardni/neotrely a kvalitni design. Thesis je nepochybne svym designem zcela vyjimecny a unikatni auto, lec postavit se mu celem z mene nez peti metru je skutecne jen pro ty nejotrlejsi.
Rozbalit vlákno
7
22. 7. 2011 19:38
Re: Sranda musi bejt
Čo dodať, máš čiastočne pravdu. Ale oponuješ tak trošku zbytočne, v tom tuctovom stáde sme prakticky všetci, výnimiek je málo. ;-)
Treba pripomenúť, že väčšina výnimočných áut patrí do vyšších cenových kategórií a mnoho prostých obdivovateľov na to proste nemá, a svoje úspory vrazia do lacnejších a praktickejších vozov.
Bol si niekedy napríklad na dražbe obrazov? Chodia tam obdivovatelia, ktorí takmer nikdy nič nevydražia. A potom tí, čo na to majú. A často, skutočne paradoxne, cenné a hodnotné diela zostávajú nevydražené, a ceny menej hodnotných obrazov letia do výšin. Bol som aj svedkom toho, ako dva obrazy toho istého autora, odhadom podobnej hodnoty a úrovne, namaľované zrejme aj v tom istom období dopadli rôzne. Jeden sa predal za viac ako trojnásobok štartovacej sumy, o druhý nezavadil ani pes. Čím to je?
Avatar - Righ
22. 7. 2011 21:13
Re: Sranda musi bejt
Hele ja nemam nic proti obdivu k vozum, na ktery pritom dotycnej nedosahne. Nakonec kazdej z nas vzhlizi predevsim prave k autum, ktery jsou nedostizne daleko. Co se mi ale hnusi, je ten falesnej snobismus, kdy lidi plivou na vetsinu, ktera o jejich oblibenej model ani nezavadi a nazyvaj to buranstvim, stadovitosti atd. Kazdej ma pravo volby a existuje spoustu dobrejch duvodu, proc si misto Thesisu koupit treba A6ku. Osobne naopak nevidim ani jeden duvod, proc koupit Thesis, snad s vyjimkou vypjaty snahy o exhibicionismus.

S paralelou s obrazy bych byl opatrnej, protoze u obrazu jde pouze o vizualni kvalitu dila, zatimco u aut se jedna jen o jeden z mnoha faktoru kvality celyho produktu. A pokud jde o obraz z tvyho pribehu, nenapada me nic, nez ze zkratka nepad do vkusu zadnyho drazitele, coz je vec ryze subjektivni a tezko se odvolavat na udajne "stejnou uroven".
22. 7. 2011 22:10
Re: Sranda musi bejt
Nehodlám ta auta nějak navzájem hodnotit, každé jede jiným směrem, ale seš si vědom, že se bavíme téměř o 10 let starých autech a ne o A6 z loňska ;-)
Avatar - Righ
23. 7. 2011 00:54
Re: Sranda musi bejt
No, k Thesisu mi zrovna pasuje A6ka z lonska, tedy generace C6 vyrabena od roku 2004. Thesis se sice delal uz od roku 2002, ale vetsinu modelovyho zivota se kryl prave s odchazejici A6. Uprimne receno ale povazuju za lepsi auto nez Thesis i A6 v generaci C5 (1997-2004).
22. 7. 2011 22:59
Re: Sranda musi bejt
Jasne, okolo seba pľuje len dobytok. Nechcem sa baviť o tých, ktorí uznávajú len tú "svoju" značku alebo značky, a na ostatné pľujú - a že je tu takých dosť.
Thesis sa mi skrátka páči (HF Integrale napríklad zas nie a Thema napríklad tiež nie) - a vyberať voz tejto triedy, bol by určite kandidátom (pominieme teraz dobovú kvalitu áut tejto značky). A necítim sa preto byť exhibicionistom, voči súdobým Audinám či iným vozom je proste jemný dizajn Lancie Thesis priam pohladením, proste krásne auto.

Čo sa týka tých obrazov, práve aj o vkuse prítomných to bolo. Dobre si to vystihol. Na druhú stranu páči/nepáči je len jeden aspekt z mnohých pri posudzovaní výtvarného diela. Rozhodne istá paralela tu je. ;-)
Avatar -
10. 7. 2012 16:56
Re: Sranda musi bejt
"proc si misto Thesisu koupit treba A6ku. Osobne naopak nevidim ani jeden duvod, proc koupit Thesis"

Já ano. Kvalita, spolehlivost, funkčnost = Lancia.
Pokud ale chci koupit auto, které stráví 3/4 života v servisu, volím Audi A6. Alespoň se z dovolený můžu vrátit vlakem a seznámit se s bacily, které jsem dávno považoval za vyhubené.

Oprávněně sis slova o snobským póvlu vztáhnul na sebe.
Avatar -
10. 7. 2012 16:52
Re: Sranda musi bejt
"zastarala technika"??? Promluvil opravdu odborník... >:D
22. 7. 2011 20:09
žádná škoda
tohle auto mělo být prvoplánovitě "zvláštní", asi jako pro "zvláštní" (=lepší) lidi, pár estétů nalítlo, většina to prohlédla, nepodařený design se zkrátka neokecá
Rozbalit vlákno
2
22. 7. 2011 20:32
Re: žádná škoda
vytkni konkrétne chyby
23. 7. 2011 13:29
Re: žádná škoda
konkrétní chyba je, že to auto vypadá tak strašně blbě, že by mě ani nenapadlo o něm něco zjišťovat, natož kupovat :), i na těch propagačních fotkách, v prostředí zámků, u soukromého "tryskáče" apod. vypadá jako pěst na oko, nechápu ani kdo by měl být cílovou skupinou, obyč. pracující na cestu na chalupu anebo nedělní nákup do Tesca ?, asi ne, ředitel Coca-Coly velmi pochybuju, možná dělnicko-rolnická, pro kterou jsou symboly "úspěchu" - manažerský mobil, značkové oblečení a ojeté německé auto velmi důležité, tam možná pár ojetin kupce najde, zkrátka milý Klaudiusi, napiš jediný konkrétní důvod, proč se o tohle auto vůbec zajímat
22. 7. 2011 21:19
Thesis
Nedá mi než zareagovat na příspěvek od uživatele Righ (o kousek výše). Patřím právě mezi ty obdivovatele, kteří nevydělávají tolik, aby přemýšleli o koupi nového auta v cenách 1,5 mil. Přesto považuji Thesis za designový skvost. Zepředu trochu smutnější a možná malinko kontroverzní, ale zadní světla jsou absolutně úžasná.!!!! Tak nádhernou zadní část nemá snad žádné jiné dnešní auto. Interiéru se nedá také nic vytknout. Nemuset počítat korunky, tak v té béžové by bylo moje... :-)
Rozbalit vlákno
1
23. 7. 2011 13:37
Re: Thesis
princip zadních světel opajcli od Focuse, jenže u Focuse to mělo smysl, u praktického auta pro každodenní službu nezužovat vstupní prostor do zavazadlového prostoru horizontálními světly. Tahle Lancie je prezentovaná jako auto pro lidi, kteří tak přízemní starosti jako nacpat něco do kufru nemají, takže tady snaha o nezúžení víka kufru je trochu podivná, zkrátka design pro design, být jiný, rádoby zvláštní za každou cenu, výsledek je zoufalý (vpodstatě paralela s Evropskými filmy)
neregistrovaný "Mistr80"
22. 7. 2011 23:30
Jen do mě za můj názor
Ale tento vůz považuji za jeden z nejkrásnějších a chci si ho koupit už dlouho,dlouho je to můj sen.Nyní mám sice VW Golf mám ho rád a líbí se mi ale tohle Lancia Thesis 3.2V6 to je jiný svět.Kašlu na tyhle kecy o Meinstrýmu a připos.raný čecháčkovský kecy o tom jak je A6 lepší a jak je to jediná manažerova volba,znám dva manažery ve vysokých funkcích jsou to moji kamarádi a bezva chlapi a ano máte pravdu Thesis by si nekoupil ani jeden z nich,nejen že je auta moc nezajímají ale ty vozy jim kupují firmy a dávají jim na jejich provoz.Ale já nejsem manažer a ani si na něj nechci hrát,nechci si hrát ani na bohéma prostě chci tohle auto.Jednoduše řečeno nejde mi o nějakou exkluzivitu kterou bych získal koupí vozu stejné třídy z německé provenience nikdy mi o ní nešlo a směji se lidem kteří tyto vozy kupují jen kvůli tomu přitom by si za stejný peníz mohli koupit třeba krásně vybavenou Lagunu ale to je svoboda zvolit si vůz proto jen do mě smějte se mi za tento (podle někoho) nepovedený Ssangyong ale já ho chci.
Rozbalit vlákno
2
22. 7. 2011 23:54
Re: Jen do mě za můj názor
nemyslim si, ze by sa do teba mal niekto pustat za tvoj vlastny nazor. To ze sa kazdemu z nas paci nieco ine je uplne normalne. Takisto nic proti tomu ak sa niekomu paci nieco extravagantne, resp. nieco co trci z davu (napr. dizajnom) Problem nastava ak to co sa paci mne vynasam do nebies a ostatne povazujem za nejaky odpad, alebo stadovitost kupcov (bvez ohladu na cenovu skupinu vozidla)
Avatar -
10. 7. 2012 17:05
Re: Jen do mě za můj názor
Když Vás vačkovým hřídelem z Thesis 2.4 JTDm vezmu po hlavě, tak Vás zabiju.
Když Vás vačkový hřídelem z Audi A6 3.0 TDI vezmu po hlavě, budu mít Váš profil pro výrobu čepice.

Ne, vážně, Thesis je kvalitní a poctivě udělaný auto, ne šmejd jako Audi A6 postavený z obsahu jímek kolem Ingolstadtu. Audi má největší výhodu v tom, že ty její skvosty kupují troubové, kteří o autech a strojařině nemají ani ánunk. Quattro - to byl opravdu obrovský náskok díky technice. Ale to se psal rok 1981.
Ona Lancia už je také historie, současné přemalované Chryslery jsou jen ostudou loga. Poslední Lancií byla Delta III a osobně se domnívám, že kromě motorů 1750 TBi a 1.9 JTDm Biturbo na ní nebylo nic zajímavého. Ale to není na 90 % celosvětové produkce, proto se stále řeší jen design a image...
23. 7. 2011 01:44
ŠPLECHTA
Diskuse perlí - prý aristokrat, prý auto snů, prý pojízdný David... :-)

Tak především, tohle auto popírá svojí vizualitou vše, čím auto od věku-věků je, to jest dravcem, útočníkem, lamačem srdcí, vítězem. Tohle není žádný aristokrat, tohle je jen italský instalatér, který se ve vypůjčeném smokingu vetřel do šatny na ples aristokratické elity.

Nemohu jinak - :no:
Rozbalit vlákno
3
23. 7. 2011 22:22
Re: ŠPLECHTA
Tak tento tvoj príspevok s kľudom a prehľadom považujem za blbosť roka. :-!
24. 7. 2011 07:22
Re: ŠPLECHTA
Klaudie: co bys čekal od "prémiovýho segmenta" GTIho? :o)) Ale tohle je vážně perla.....!
11. 8. 2015 23:40
Re: ŠPLECHTA
Ano,máte pravdu,tento nádherný vůz rozhodně není určen pro stádo,ale naopak pro vnímavé a emotivní lidi s vysoce vyvinutým smyslem pro estetiku....A těch je na světě zatraceně málo,že?!
4. 3. 2012 18:26
-
Thesis sa vyrábal len do leta 2008 nie do roku 2009
Rozbalit vlákno
0
4. 3. 2012 18:26
Thesis sa vyrábal len do leta 2008 nie do roku 2009
-
Rozbalit vlákno
1
23. 3. 2012 08:05
Re: Thesis sa vyrábal len do leta 2008 nie do roku 2009
Ale jiste, jiste...

Mas u vas na zakladce o prestavkach pristup na internet?

Jestli jo, tak hele: [odkaz]

[odkaz]

[odkaz]