Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Lancia v Paříži 2004

Ladislav Čermák
Chudou italskou bilanci novinek nezachránila ani Lancia. Jedinou novinkou po boku již známých modelů Musa, Thesis a Ypsilon byla stylová dvoubarevná verze low-endového Ypsilonu.

Ypsilon Bi-colore

V tom nepravděpodobném případě, že by se malá Lancia někomu zdála málo atraktivní, může svůj vybroušený vkus prezentovat pomocí nejnovější stylistické kreace na téma hodně krásy na malém prostoru. Po příznivých ohlasech veřejnosti na koncept "B-Kini" se totiž luxusní odnož italského koncernu rozhodla uvést jej v prakticky nezměněné podobě do sériové podoby. Dvě ze tří nabízených barevných kombinací se představily přímo na výstavišti, a to červená Guttuso/slonová kost Paganini a hnědá Caravaggio/slonová kost Paganini. Třetí experimentuje s harmonií hnědé Caravaggio a šedé Rossini.

Interiéry všech tří verzí jsou vyvedeny v kombinaci kůže s kvalitní tkaninou, barevně korespondují s odstíny karoserií a obsahují vysoký standard luxusní výbavy, zahrnující dvouzónovou klimatizaci, hi-fi Bose s ovládáním na volantu, tempomat a kožený potah volantu a řadící páky. Technika byla vybrána z nejvyšších položek pro Ypsilon, takže o pohon 16" exkluzivních litých kol se stará pokročilý turbodiesel 1,3 16V JTD Multijet prostřednictvím robotizované převodovky D.F.N. (Dual Function, nebo také Dolce Far Niente).

V Itálii se tyto tři exkluzivní kousky dostanou do autosalonů v říjnu t.r., na ostatních trzích (tedy bohužel opět s výjimkou českého) s krátkým zpožděním.


Ladislav Čermák