Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lancia v Paříži

Lancia si vybírá zaslouženou přestávku mezi uvedením nové Delty a rozsáhlou modelovou ofenzivou ,která se spustí příští rok. Přesto má pro své fanoušky několik novinek v podobě limitovaných edicí.
Zpět na článek
Avatar - euro89
5. 10. 2010 19:00
to je zase článek... :(
Jakou zaslouženou přestávku, panebože?? Nový Ypsilon už tu měl dávno být!!! A další modely taky. Jako skalnímu fanouškovi značky se mi chce brečet, když se kouknu na současnou paletu modelů. Lancia má v současný době jen čtyři modely, z toho tři jsou zastaralý a výběhový. Jediná Lancia, která stojí v současný době za koupi je Delta a i tu podle mě Fiat ošidil o lepší podvozek Giulietty. Nějaká důstojná vlajkový loď chybí úplně a já jen doufám, že nástupce Thesisu se bude od Chrysleru lišit i něčim jinym, než jen maskou a logem. A nevim, jaký znamenitý diesely redaktor myslel, ale motory Multijet považuju za špičku a zrovna v tomhle Lancia opravdu nemá potřebu brát od amíků - spíš naopak. Co Fiat koupil Alfu Romeo, tak Lancia začala upadat :'-( :'-( Možná by bylo vážně lepší Alfu prodat, aspoň by bylo víc financí pro Lancii. Jsem na tu modelovou "ofenzivu" teda zvědavej... eLanciae
Rozbalit vlákno
8
5. 10. 2010 19:21
Re: to je zase článek... :(
To jo, dve dcery v rodine Alfu a Lancii to nikdy nedela dobrotu... ;-)
5. 10. 2010 22:45
Re: to je zase článek... :(
Lancia, značka s úžasnou sportovní minulostí, kterou nedokáže marketingově využít... holt papaláši u Fiatu asi mají jinou představu. Současná Delta je ostuda!
6. 10. 2010 21:12
Re: to je zase článek... :(
Lancie boli aj synonymom luxusu, čiže luxusná Lancia aj športová Lancia majú rovnaké právo Lanciou sa nazývať.
Avatar - PlumJelinek
5. 10. 2010 19:55
Re: to je zase článek... :(
Pod tohle bych se podepsal :yes:
Mám jen výhrady k té nové Deltě, podle mě má víc vad na "kráse", než jen horší podvozek. Při pohledu do ceníku mě do očí bije přímo příšerně nezvládnutý marketing, a to jak samotné ceny modelů vzhledem ke konkurenci, tak i seznam základní versus doplňkové výbavy a poměru výbavy k ceně. Pak se nedivím, že se Delta neprodává, ono moc racionálních důvodů pro její koupi není.
5. 10. 2010 21:58
Re: to je zase článek... :(
jistě, skalní fanoušek chce, aby celý koncern upřel svoji snahu na zvelebování tápající značky.... Ano, investujme pár miliard dolarů do akce s nejistým výsledkem a uvidíme, co se stane....

Naštěstí ve vedení Fiatu sedí racionálně uvažující lidé a předtím, než se pustí do experimentů, tak si ošéfují to, co celý koncern drží nad vodou - tedy malá auta od Fiatu. Nejdřív musí být na 100% úspěšné Panda, F500, Punto a třeba i Doblo a pak se můžem bavit o něčem dalším.....

Mě úplně fascinují ty naivní představy, že by Alfa měla dělat zadohrab s V8, Lancia lux káry v kůži a mahagonu a Fiat by to měl dotovat..... 8-s
Avatar - euro89
5. 10. 2010 23:04
Re: to je zase článek... :(
Kdo tu mluví o kůži a mahagonu? Ano, Lancia měla vždy v nabídce nějaký luxusní model a tak by to mělo být i do budoucnosti. Ale v první řadě bych si přál návrat k její "rally image". Když jsem tenhle týden viděl studii nový Audi Quattro, docela mě mrzelo, že nový Stratos taky neni výrobkem přímo Lancie, ale jen hračkou do soukromé sbírky... Lancia si zaslouží prostě víc, než jí Fiat v současnosti dovoluje! A že je to momentálně tápající značka?? A kdo za to může?! Fiat!!! Co koupil Alfu, tak Lancii zakázal sportovní auta. Nechal dožít původní Deltu, ale nový se už nevyvíjely :-( Od doby, kdy v prosinci 1994 se prodaly poslední Integraly "edizione finale" to jde s výrobnim programem značky od desíti k pěti. Alfě bych přál návrat k zadnímu náhonu, protože je fakt, že poslední Alfou pro mě byla 75. U Fiatu si ale měli spočítat, kolik toho dokážou utáhnout a nekupovat Alfu, pokud měli problém užit stávající značky. Nesváděl bych současnou situaci jen na marketing Lancie, protože její vedení nemůže bez požehnání Fiatu udělat prakticky nic. Konec konců, já si rád počkám na zdejší odborníky, co budou řikat, až VW zakáže škodovce Superba a udělá z ní českou Dacii...
6. 10. 2010 11:03
Re: to je zase článek... :(
Jen se neboj, on VW ze škodovky žádnou Dacii dělat nebude, to si jenom ty a tobě podobní horoucně přejete....jinak, nevím, proč a hlavně z čeho by měl Fiat vydělávat na to, aby u Alfy a Lancie vyráběly superauta podle tvých představ. Stačí vzít prtfolio Fiatu a je to chudičká značka. Značka, která jednu verzi Brava tam, kde konkurence má celou řadu (viz. třeba karosářské verze Meganu), která nemá nic ve střední třídě (před třiceti lety měla alespoň Argentu...) o pořádném SUV ani nemluvě. Když jsem poprvé naživo viděl tu úžasnou a oslavovanou Giuilletu (či jak se to píše), uvědomil jsme si, že je to jenom zase faceliftované a předělané Bravo. Nic víc a nic míň. Na holé dlani chlup nenajdeš a Itálie je ekonomicky přiliš malá a příliš slabá země, aby konkurovala v dnešní době plnoformátovým značkám. Stačí se podívat na produkci ve Francii a porovnat portfolio PSA a Renaultu s Fiatem a jeho značkami. Svět se změnil a jako skončila v kopru u nás třeba Tatra, v Anglii většina domácích značek (poslední byl Rover), ve Francii už dávno druhdy slavná Simca, v Americe ten řez přišel nyní, tak Lancii a Alfu to čeká časem taky. To neustálé odsouvání nových modelů a žití z podstaty je toho důkazem. A Fiat naopak na tuhle politiku doplácí.

Nakonec, moc nechybělo a SAAB už nemusel být "mezi" námi, Volvo zachránili Čínané, Jaguára s Roverem zse Indové, kdo asi zachrání italské značky? Možná, že v nějaké podobě Němci a možná taky....nikdo.
6. 10. 2010 21:16
Re: to je zase článek... :(
Ja mám stále ten podivný pocit, že čokoľvek väčšie od GP Fiat proste nezvláda. Čím to je? Niekedy bol dobrý aspoň aj v strednej triede (Fiat124), čo dnes?
Regata, Croma, Tipo, Brava/o, Stilo - žiadny významný úspech. A títo majú ťahať také značky ako ALfa alebo Lancia?