Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Lancia Voyager: Šestiválec s 208 kW levnější než čtyřválcový turbodiesel

David Bureš
Diskuze (57)
Velkoprostorová 5,2 m dlouhá Lancia je nabízena v jediném stupni výbavy.

Velkoprostorová Lancia, která je ve skutečnosti přeznačkovaným Chryslerem Voyager, je nabízena se dvěma motory, stupeň výbavy je jediný. Lancia Voyager s benzinovým agregátem 3,6 V6 Pentastar (208 kW) stojí 879.900,- Kč, 2,8litrový čtyřválcový turbodiesel (120 kW) je o 50 tisíc korun dražší.

Zážehový motor 3,6 V6 Pentastar disponuje výkonem 208 kW v 6600 min-1, točivý moment vrcholí hodnotou 344 Nm v 4400 min-1. Vznětový čtyřválec 2,8 MultiJet je pak naladěn na 120 kW při 3800 min-1, vrchol točivého momentu 360 Nm leží v 1800 min-1. Obě jednotky spolupracují se šestistupňovou automatickou převodovkou s hydrodynamickým měničem momentu.

Lancia Voyager je nabízena v jediném stupni výbavy, nazvaném Gold. Její součástí je třízónová automatická klimatizace, dálkové ovládání centrálního zamykání, rádio s šesti reproduktory, dotykovým displejem, ovládáním na volantu, vstupy AUX a USB, handsfree komunikační systém Uconnect a mlhovky.

Elektřina ovládá okna, pedály, přední sedadla, boční zadní posuvné dveře, u kterých nechybí dálkové ovládání, vnější vyhřívaná zpětná zrcátka a bederní opěrku u sedadla řidiče.

Praktičnost vozu vylepšují držáky nápojů s diodovým osvětlením, Stow´n´Go, systém sklopení a uložení druhé a třetí řady sedadel do podlahy, elektrochromaticky tlumené zpětné zrcátko s integrovaným mikrofonem a ruční dobíjecí svítilna integrovaná v zavazadlovém prostoru.

Z bezpečnostní výbavy tu je šest airbagů či aktivní opěrky hlavy u předních sedadel. Nechybí ani monitorování tlaku v pneumatikách, alarm s prostorovými čidly nebo automaticky nastavitelné zadní tlumiče podle zatížení.

Kola z lehkých slitin jsou 17palcová, Voyager je vybaven integrovanými střešními příčníky. Sedadla jsou kožená, kůží je potažená i hlavice řadicí páky a věnec volantu.

Z příplatkové výbavy jmenujme bixenonové světlomety (+ 19.900,- Kč), systém monitorování slepého úhlu (rovněž 19.900,- Kč), elektricky ovládané střešní okno (+ 29.900,- Kč) či navigační systém s dotykovou obrazovkou a parkovací kamerou (také 29.900,- Kč).

Metalíza je za příplatek 18.900,- Kč, perleťový lak je pak za 22 tisíc korun.

Lancia Voyager - ceny na českém trhu
Motor3,6 V6 Pentastar2,8 MultiJet
Převodovka6A6A
Zdvihový objem [cm3]36042776
Válce/ventily6/44/4
Největší výkon [kW/min-1]208/6600120/3800
Největší toč. mom. [Nm/min-1]344/4400360/1800
Max. rychlost [km/h]208185
Zrychlení 0-100 km/h [s]8,611,9
Komb. spotřeba [l/100 km]10,87,9
Cena Gold [Kč]879.900,-929.900,-



David Bureš
Diskuze (57)
Avatar - Barrichello
12. 12. 2011 09:57
Re: já pořád čekám....
no sranda je, že Lancia tu má méně servisů a prodejců, než měl chrysler pod delaery mercedesu....

A to ještě cca dva z těch současných Lancia delarů sou bývalí delaři chrysleru....
Avatar - Barrichello
12. 12. 2011 09:55
Re: já pořád čekám....
A co má Lancia z itlaské konstrukční školy?
Ypsilon a Deltu, chrysler má 200, 300 a Voyager.

Takže argumentace nějak nesedí.

Ono nebýt itlaského trhu, nemělo by cenu držet zančku Lancia, ono se stačí podívat na výsledky z let 2007-2009 je jednotlivých evropských trzích a zjistíš že leckde se prodalo Lancií méně než těch Chryslerů. Rovněž servisní a prodejní sít byla u chrysleru leckde hsutší, vč. naší zemičky....
Avatar - Barrichello
12. 12. 2011 09:52
Re: já pořád čekám....
Samostatná Lancia pod Fiatem >:D
Avatar - Barrichello
12. 12. 2011 09:43
Re: Rozumná cena
Tak zrovna hadry, parfémy atd. kupuje dost lidí mimo EU.

Ale k tématu: US verzi sem si nekoupil proto, že US HEMi tu stály stejně, proč si přidělávat problémy.....
Já to to koupil za cenu, že někteří borci nabízeli o 30 táců levněji ještě 3,5 V6.....
prostě sem měl kliku >:D
12. 12. 2011 07:28
Re: GV
Taky se chystám přejít na LPG. Jenom se bojím, že jak nás bude víc, tak někdo chytrý na financích nahodí podobnou spotřební daň jako na benzín...