Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lancia Ypsilon: Ceny na českém trhu

Nová generace Lancie Ypsilon startuje svou českou kariéru na čtvrt milionu korun.
Zpět na článek
9. 9. 2011 08:26
9. 9. 2011 09:39
9. 9. 2011 09:41
9. 9. 2011 10:33
9. 9. 2011 11:08
9. 9. 2011 10:28
9. 9. 2011 11:05
9. 9. 2011 11:33
9. 9. 2011 08:26
ceny....
.... no, zas tak předražené to není.... :yes: (+ pochvala za nízký příplatek za ESP)
Základní 1.2 s klimou atd. za 280 není zlá nabídka (ikdyž samozřejmě, můžeš za to mít auto o třídu výš atd. atd.). Ceny jiných motorů a vyšších výbav už jsou hodně vysoko, ale to je asi celkem irelevantní, protože s Twin-airem ani s JTD si to auto v ČR stejně nikdo kupovat nebude....
Buď jak buď české prodeje budou nizounké, jinak ale v Evropě se tomuhle modelu docela daří....
Rozbalit vlákno
13
Avatar - 3_diamanty
9. 9. 2011 09:11
Re: ceny....
presne tak, solidne auto :yes:

navyse chvalim patdverove prevedenie, ktore z nepraktickeho cuda urobilo konecne normalne auto :yes:
9. 9. 2011 09:24
Re: ceny....
Štve mě, když někdo někomu něco nutí. Ve všech diskusích tvůj názor, že jen to 5dveřové auto je to správné. Já zase upřednostňuji 3dveřáky, a mám to podložené mým pozorováním
obsazenosti aut v ulicích. Osobně jsem nikoho vzadu nevezl dobrých 10 let.
9. 9. 2011 09:39
Re: ceny....
No takhle..
Je fakt, že ten pár dveří vzadu se dá využít jako nákladový prostor pro tašky...
Nicméně..., objektivním faktem je to, že pro singles jsou 3 dv. dostatečné..., ale možná na tuto Ypsilonku přijde řada pro ženu místo F 500, až nastane ten správný čas.. :-)

S mrnětem ten pár dveří navíc prostě oceníš.
9. 9. 2011 09:41
Re: ceny....
Z tvé poslední věty až mrazí. Jsi bezdětný, bez rodičů, bez přátel, bez kamarádů?
9. 9. 2011 10:33
Re: ceny....
To jiste ne-e, jen s nim nikdo nechce jezdit >:D
9. 9. 2011 11:06
Re: ceny....
Je to tak, že protože nepiju a všechny cesty zpět odřídím já, nemůže po mě ještě někdo chtít soustavně čistit okopaný interiér mého auta a vysávat po těch prasatech
9. 9. 2011 11:08
Re: ceny....
Delas v JZD? Tos mel vzit spis Amaroka >:D
9. 9. 2011 11:13
Re: ceny....
Někdy, ač střízlivý, těžko rozeznávám kdo vlastně nastoupil. Ať si to po sobě uklidí sami.
9. 9. 2011 10:28
Re: ceny....
Je fakt, ze existuje jakasi relace mezi rozmery dveri (vstupniho otvoru) a pohodlnosti nastupovani. A cim mensi je auto, tim mensi jsou taky dvere. Takze pokud mame miniauto jako je Y (Panda, Picanto, MiTo, Mini, Up!...), tak designeri musi bud navrhnout logickou prakticnost 3 dveraku pro ridice a jednoho spolujezdce, nebo udelaji petidver, ktery si pak ale na sebe majitel bude spis oblekat, nez ze do nej nastoupi. Do auta nejcasteji nastupuje ridic a do maleho auta tim tuplem, akze 3 dver je jiste ergonomicteji variantou, nebot zadni sedadla se budou pouzivat spise okrajove. 3 dvere prospeji i vzhledu.
Osobne myslim, ze nejlepe se z miniaut s 5ti dvermi popasoval Fiat s Pandou, Picanto/Spark uz je docela bida. Ze se s tim specificky cesky trh pere po svem (nizkymi prodeji 3dv) je pro vyrobce globalne nezajimave. Holt plati to same, co jsem popsal u tech fluidnich krivek i30 - s peti dvermi ma zakaznik pocit, ze dostal "vic auta" (pro ty co neumi cist nemluvim o vetsim aute).
9. 9. 2011 10:56
Re: ceny....
Dle mého se do Y nastupuje (vše se teď bude týkat zadku a mých subjektivních dojmů) lépe, než o třídu větší C3 (ta má extrémě krátké 2dveře). Vzadu je překvapivě hodně místa pro nohy, má však extrémě krátký sedák, vhodný jen pro kratší cesty nebo děti.
9. 9. 2011 11:05
Re: ceny....
No a ten sedak je pak tim kompromisem. Pokud by byl delsi, uz by se ti nastupovalo hure... Male auto je proste male a cpat na nej 5 dveri, jen at mam vic nez konkurence je dle meho zbytecne. Ostatne kupec maleho auta jej nkupuje jako levnejsi alternativu klasickeho hatchbacku, ale jako male auto a tak s tim pocita.
9. 9. 2011 11:11
Re: ceny....
Souhlas, jen ta levnější varianta se nemusí malého auta týkat obecně (500).
9. 9. 2011 11:33
Re: ceny....
Vsak to ppisu - kupec maleho auta ho nekupuje jako levnejsi alternativu 5dv. HB. Ja myslim, ze si rozumime :yes:
Avatar - Guttalax
9. 9. 2011 09:38
Kozí píkola
;-) Při jízdě Itálií je hodně vidět. Auto mladých. :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
6
9. 9. 2011 09:41
Re: Kozí píkola
Na jihu si auto jako UP! nemá šanci ani škrtnout. Auto od Němců co nepřineslo nic nového (narozdíl třeba od této Lancie, či Pandy...)
9. 9. 2011 10:32
Re: Kozí píkola
Tak to te, wolffe, realita asi zklame. Letos jsem Italii projel krizem krazem a z malych aut jsem krome Pandy, 500 a GP videl prave hromadu Pol, Mini (fakt hodne Mini), Smartu a Kacek a kupodivu - Foxu. Osobne tipuju, ze na Up! se italove primo tresou.
Mimochodem, jak u nas na cestach vypada 500 trapne az kycovite, tak na ty italske silnicky sedla :yes:
9. 9. 2011 11:02
Re: Kozí píkola
V Itálii jezdí německých aut mraky. I těch malých. Vidím, že buď máš opět vlčí mlhu, nebo si tam fakt dlouuuho nebyl.
9. 9. 2011 11:28
Re: Kozí píkola
Ja som prisiel z Talianska (10 dni) prave pred 2 dnami a Lancia tam ma naozaj velke zastupenie a prave minivozy. Prekvapilo ma ale, ze som tam videl len par Giulietta :-O . No co ma najviac prekvapilo bol fakt, ze dvojka (teda po tal. znackach obecne) je tam Ford. Take Mitsubishi som tam ale za 10 dni nevidel ani jedno a to som presiel od Rima, cez Loreto, Assisi, Bari (juh) a dalsie mesta. Preco, to neviem.
9. 9. 2011 11:32
Re: Kozí píkola
Ja to treba vim: Podivej, co Mitsubishi v malych autech nabizi. Colt je ...... :no:
9. 9. 2011 15:10
Re: Kozí píkola
To mas pravdu, Colt je podla mna o nicom ale v Taliansku som videl nielen mini-auta ale i velky pocet Sorento, Sportage alebo Audi Q 5 ale Mitsubishi ani jedno bez vynimky. A to ma prekvapilo. Pritom tam nejde o nedoveru v japonske vyrobky, taka Toyota tam mala vela Corola alebo i Mazda 6 sa objavovala. Mitsubishi ziadne! Ale mozno som tych 10 dni jazdil po nespravnych cestach ;-) .