Od dob kralování Delty v mistrovství světa v rallye se Lancia drží více luxusu a noblesy. Zásadní změny v budoucnosti koncernu Fiat možná popostrčily sportovní ambice malé italské značky kupředu.
tak to je mazel.. ikdyž ta cena bude asi trochu nahoře, ale z toho víka kufru jsem úplně odvařenej.. to je opravdu mazel... nemuselo by to být až tak sportovní a do města krásnej dopravník.. fakt moc pěkný...
vyvoj novej Delty na baze konceptu Nea bol koncom minuleho roka zastaveny, a spusta sa uplne novy projekt, ktory ma reflektovat viac sportovy image predposlednej generacie (to boli tie hranatejsie rallye dela HF integrale), nez luxus poslednej generacie,alebo konceptu Nea.
Lancia má parádní dyzajnové nápady. Škoda, že to zákazníci dostatečně neoceňují. Doopravdy královna krásy, až na ty "šestiúhelníkové nasávací prostupy" - k oranžové barvě karoserie vypadají jejich stříbrně-šedé rámečky divně.
No bohuzel to Lancia ocenuje dostatecne uz sama, takze to cloveka trosku odradi. Precijen to uz neni ta znacka, ktera vyrabi Deltu a super Deltu Integrale.
vemte si , že za 370.000,- máte tuhle slečinku se 4x airbagy, el.okny,centrálem, ABS + EBD, posilovačem Dualdrive ... atd.
Strašně ji fandím a moc mě mrzí, že se tenhleten trh omezuje na "nadupkané Fabiky" s hliníkovými nálepkami na nádrži apod.