Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Land Rover Discovery 2016: Lehčí a kvalitnější

Páté pokračování ságy Land Roverů Discovery přijede již příští rok. Design vozu bude vycházet z konceptu Discovery Vision a očekávat máme kvalitnější interiér i výrazně nižší hmotnost automobilu.
Zpět na článek
29. 12. 2015 15:33
29. 12. 2015 16:04
29. 12. 2015 16:53
29. 12. 2015 18:53
29. 12. 2015 20:34
29. 12. 2015 21:10
30. 12. 2015 00:41
30. 12. 2015 09:44
30. 12. 2015 09:45
30. 12. 2015 05:10
29. 12. 2015 15:33
Facelifty
Má dorazit 5. generace, pokud nepočítáme facelifty, tak třetí. No já nevím, ale mezi Disco 1 a 2 rozhodně nešlo o facelift, takže se jedná o 4. generaci. Opět máte bordel hned v prvním odstavci...
Rozbalit vlákno
9
29. 12. 2015 16:04
Re: Facelifty
otazkou je spis jakou informaci tento clanek prinesl??
29. 12. 2015 16:53
Re: Facelifty
To, co pustilo JLR. Přečti si Autocar, píší tam to samý, takže někdo z automobilky dostal za úkol provětrat tisk s Diskárnou.
29. 12. 2015 18:53
Re: Facelifty
Přesně tak, problém nastal až s údajnou čtvrtou (tedy nyní poslední) generací, která je jenom faceliftem a ani ne zrovna rozsáhlým... Takže nás fakticky čeká generace čtvrtá nyní.
29. 12. 2015 20:34
Re: Facelifty
KLidně ať desátou, jen aby to ještě něco dokázalo v terénu. Což už bude brzo utopie... ;-\ ;-\
29. 12. 2015 21:10
Re: Facelifty
Land Rover se nyní profiluje jako značka luxusních SUV pro luxus vyžadující klientelu, použitelnost jeho vozidel v drsných podmínkách ho zajímá jen potud, pokud vytváří náležitou image, bohužel nic víc... Proto v roce 2016 zmizí poslední rámový model - Defender. A s koncem současné Discovery možná také poslední schopné auto do terénu od LR.
Ne, že by LR neuměl vyrobit podobné užitkové auto jako je Defender, ale nechce ho, nezapadalo by do jeho portfolia. Dnešní zákazníci LR nechtějí potkávat na salonu chlapy v montérkách a chlapi v montérkách nechtějí platit za hodinu servisu současné ceny - prostě tahle klientela nejde dohromady a LR si vybral prémiovou cestu.
Z mého pohledu bohužel.
30. 12. 2015 00:41
Re: Facelifty
Tak si říkám, co je na terénních schopnostech současného RR a RR Sport nedostatečného, pokud neuvažujeme taková auta, jako M-B G500 4x4^2.
Třeba s brodivostí se nemůže nic ze sériové produkce vyjma opět výše zmíněného Mercedesu rovnat.
Můžeme debatovat nad tím, jak moc je odvážné vzít si takové auto na měsíc mimo civilizaci a věřit, že vydrží měsíc bez servisu, ale tam bych věřil málokterému modernímu autu... A tomu Defenderu určitě ne... ;-)
30. 12. 2015 09:44
Re: Facelifty
Terénní schopnosti, resp. využitelnost auta pro pravidelné ježdění v terénu vyžaduje zcela něco jiného, než co nabízí dnešní Range Rovery, řada GL od Mercedesu nebo Q od Audi. Jejich přístup k off-roadu spočívá většinou na stejném základě - vezmu auto se samonosnou karoserií, v podstatě stejnou jako používá jakýkoli jiný osobák, dám tam co největší vzduchové měchy a jejich pomocí auto v terénu nadzvednu tak, že je schopné téměř trialových kousků. Pak se předháním v tom, kdo má vyšší světlou výšku, nájezdový úhel apod. Ve všech disciplínách samozřejmě porazím auta jako je Toyota Land Cruiser, Hilux, Ranger apod., která používají "haraburdí" typu rám, tuhé nápravy... jenže pokud se jezdí v terénu často a kameny bubnují do podvozku neustále (kdo třeba jezdil v Austrálii na cestách 4x4 only ví o čem píšu), tak tam bych chtěl vidět životnost vzduchového podvozku, elektroniky a dalších součástí evropských suv... Není náhoda, že dnešní Range Rover je daleko spíše k potkání v centru velkoměsta a ne na místech, kam cesty nevedou :-)
30. 12. 2015 09:45
Re: Facelifty
Nejde o to mu věřit, ale být schopen ho opravit/ udržovat. Pokud možno bez nutnosti s sebou tahat druhé auto v náhradních dílech. ;-)

Co se týče pracantů, rozdíl je v tom, že typické SUV, nehledě na to, jak schopné, není stavěné na to, aby to dělalo každý den (ani pohonné ústrojí, ani podvozek). U RR ani nenajdeš v nabídce nějaké praktické čalounění vhodné do pracanta, což v minulosti bylo. Dlouhodobý provoz v terénu by měl být výrazně dražší.

Co se týče schopností, některá SUV jsou celkem schopná, RR mezi ně patří, ale jsou tu odlišnosti. Pracanti bývají v nabídce i s krátkým rozvorem, což prospívá přechodovému úhlu. Můžeš u nich najít tři uzávěrky; nevím o SUV, které by mělo přední. Pokud jde o brodivost, na pracanta půjde koupit šnorchl. Stejně tak naviják. Atd. Na druhou stranu, viděl jsem Cayenne se šnorchlem a navijákem a bylo to myslím oficiálně od Porsche.

Realita je, že se jen zlomek RR podívá mimo cesty a u LR to moc dobře ví.
30. 12. 2015 05:10
Re: Facelifty
Kde jsi na to přišel? Doporučuju každýmu, ať si jde RR, RRS nebo Disco vyzkoušet do terénu a porovnat s Defíkem. Tyhle teoretický pindy zakončený jakousi sociální analýzou klientely jsou jedině k pousmání.
Odkud opsáno?
A co tak uvést zdroj odkud to bylo opsáno? Nebo je to vlastní reserse Auto.cz >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - AUDIRS6
29. 12. 2015 20:33
A dost !!!!!!!!!!!!!
Pozrel som najskor sem, ze o co tu ide...
OK, tak ze pozriem sa, ako je ten clanok napisany...
Po precitani si asi 2 viet som uz ale nemohol pokracovat, ta DIVOKO BLIKAJUCA REKLAMA toho nemenovaneho obchodu s elektronikou s takymi farbami..... 8-s 8-s 8-s 8-s - AU, MOJE OČI !!!!!
Ak Vam ide o toto, tak fajn, ale ja Vam ßerem na clanok aj na rekamu vyj€banu !!!!
:no: :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
1
30. 12. 2015 06:31
Re: A dost !!!!!!!!!!!!!
Jo ku*va co tam blbnete v redakci s tema neonama? Na Slovensku z toho chudak dostal psotnik.