Discovery evokuje tradiční modelovou řadu značky Land Rover. Nový Discovery Sport však nemá s tímto slavným vozem v zásadě nic společného, snad jen to jméno a výrobce.
Tož dobré čtení po dobrém obědu, k prohlížení galerie za tím účelem puštěna adekvátní Oldfieldova skladba ;-) Disco Sport to má u mne za :yes::yes::yes: Tož tak.
Nějak jste nám zapomněli napsat, jak auto jezdí (po silnici), jak je to s interiérem, sezením, ovládáním a pod. Doufám, že podrobné dojmy budou ještě připojeny.
tak toto vyzerá na rýchlotestík s ručením obmedzeným, predpokladám, že príde aj nejaký gruntovný, veď koho by už pri LR zaujímalo ako to jazdí na snehu a v teréne, treba otestovať ako jazdí na rovnučkých.
z mojho pohladu idealne SUV..... aj velkostne..... nie je to zase malicka predrazena imidzovka ako evoque ..... ale na druhej strane vacsi RR a RR sport je uz pre vacsinu az moc velke drahe a takpovoiediac zbytocne auto.... ktore malokto a malokde clovek potrebuje a vyuzije..... ale discovery sport sa javi ako auto ( hovorim tomu auto ideal ) ---- ktore by mohlo byt vhodne aj na pouzitie kedykolvek a kdekolvek a kymkolvek.... taky ten poctivy pracant znacky ( obrazne povedane lebo do terenu to samozrejme nebude ) .. proste auto pre sirsie vrstvy ktore dokaze zaujat svojou sikovnostou a praktickostou siroku skalu zakaznikov
chvalim nadherny dizajn a velmi sikovne a prakticke rozmery a razvor.... proporcne asi nenajdeme nic krajsie a sikovnejsie pod slnkom v triede SUV ( ani mensi evoqe sa tentokrat uz nechyta ) aj keby sme sa vybrali napriec vsetkymi triedami.....
discovery sport..... takto ma vyzerat absolutna dokonalost v triede SUV ( po stranke charizmy, praktickosti, rozmerov a imidzu a denno dennej pouzitelnosti ) ..... absolutny respekt a poklona pred konstruktermi.... [odkaz] ;-):yes:
PS: ten typicky hruby C stlpik po boku s logom znacky ( ktory vizualne odlahcuje a oddeluje zadnu cast ) je nadherne spraveny :yes:
1) nelze zglajšaltovat všecky do jediné velikosti co se SUV týče (a ostatně i čehokoliv jiného), to zavaní sociálním inženýrstvím, a to nechceme. Věř tomu že o větší modely, a všechno to jsou "povedený kousky", čili ať už Disco, RRs, či RR bude zájem pro automobiku dostatečný.
2) lze důvodně předpokládati že terénní schopnosti Diska Sport budou na šipici třídy, tedy to bude v míře rozumné i do terénu, pro "drsoně" je pak Defender.
3) Evoque je přesně takový jaký ho chtěla automobilka mít (o čemž svědčí i jeho prodejní čísla), tedy označení "malicka predrazena imidzovka" není dle mne směroplatné.
Trošku mě na fotkách vadí ne úplně vymazlenej interiér a určitě bych si počkal na nový motory i infotainment, kterej dojde až s MY '16 předpokládám.
Ale rozdíl proti RR se musí držet, to chápu ;-) .
Jestli zvládne aspoň půlku toho co velká "Diskárna" nebo RR, tak by mohli být zákazníci spokojený...
A co dát na přání nejen pevnou prosklenou střechu ale i otevírací? Hezky česky šíbr. To by nebyl zase takový velký problém... a lidi by kupovali ! Má to i LR Discovery, RR Sport i velký RR.
DOUFÁM , ŽE ŠÍBR BUDE..!! ;-)
Auto vypadá parádně , mám velkého favorita ...jen se jít projet !
Velikost na délku ideální , a není to přigrclé jako Evoque.
Ceny jsou mírně vyšší , ale uvidíme co dokáží prodejci. :-)
No Amíky vyhnali místo do Rakouska na Island :-)
Tady je pár záběrů a zdá se, že v terénu je rozhodně hodně schopný jak se na Land Rover sluší a patří. Ale po normálnlí silnici / dálnici ještě asi novináři neměli to štěstí :-)
[odkaz]
[odkaz]
Podle mě nedokáže tak dokonale omlátit levou ruku a nohu a asi nebude mít tu mechanicky-hrubiánskou zpětnou vazbu jako Defík...pravděpodobně se asi stejně nepotopí a nepřejede paseku s pařezy, ale na takový to domácí se brodění sněhem a bahnem na ryby nebo k chalupě...jo :-)
Dobrý den. No jak bych mohl zapomenout. Výlet s ojetým Defenderem na Vysočinu si budu pamatovat už nadosmrti. Defender TD5 90 vyjel i hodně prudká stoupání bez plynu jen na redukční převod. :-) A to samé dolů. Tohle Discovery Sport nezvládne. Ale je to dobré. Viz fotka jak jedu v náklonu. To jsem už měl docela strach, že se to svalí na bok. Ale zvládl to. Mějte se pěkně. Zdarví
Exterier zaujimavy, pomerne atraktivny a aj dizajnovo este stravitelny. Interier ako obvykle ledva priemer, snad to zachrani aspon odhlucnenie, ked uz ergonomia zaostava.... Jazdne vykony doslova na smiech (ako uz je typicke....najsilnejsi preplnovany benzin ma ledva dyn. parametre nemeckeho diesla s rovnakym objemom,avsak slabsieho o 40-50kW), priaznivou spotrebou tiez nezvyknu vynikat. Inak imidzovka dobra. Ktovie ci uz zvladaju expedovat aspon nadpolovicnu cast aut bez toho, aby na ne bola predpredajna zvolavacka. Pokial viem, vo Viedni drzal rekord RR s celkovou cenou okolo 180k EUR a 8, slovom osmymi, predpredajnymi opravami. RR odd. vystupnej kvality rulez...
Caute hosi,
osobna skusenost s Disco Sport 2.0 Ingenium so ZF (9 st.) automatom:
PLUSY:
- Auto je fakt kompaktne a dovidite na koniec
- Vnutorny priestor je naozaj super (=zvonka mensi ako zvnutra :-) )
- Vykon uplne dostacuje na dilanicne presuny
- Vykon v terene (zatial vyskusane blato a sneh) - pri zapnuti prislusneho programu "Terrain response" excelentne
MINUSY:
- Automat je ladeny zbytocne nizko (radi vyssie prilis ksoro), takze vyvolava rezonancie v aute. Specialne pri tempomate nastavenom na 100 km/h musim manualne nastavit D7, lebo inak cele auto hrkoce (=asi dan za nizsiu spotrebu)
- Ceny dodatocnej vybavy od SK dealera (od kobercov po stresne nosice) - FAKT ULETENE. Radsej nakupujem cez UK dealera originalnych LR dielov (priklad: od SK dealera = vlnene koberceky 340 EUR, (UK = 200 EUR), zimne rohoze 200 EUR, stresny nosic 1300EUR (UK = 760 EUR) a p.)
ZAVER:
- Auto je super
- Spojenie 2.0 diesela so ZF automatikou nie je uplne optimalne.
- Napriek tomu, urcite odporucam.