Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Land Rover Freelander: Pouštní jízdní dojmy

Šplhání po kamenech, hrabání v písečných dunách, brody. To všechno v Maroku a to všechno za volantem auta, které si troufá říkat SUV a má schopnosti blízké těžkému offroadu. Freelander poskočil o více než generaci a je to znát.
Zpět na článek
19. 12. 2006 11:17
neregistrovaný "Jogi"
19. 12. 2006 12:14
anonym
19. 12. 2006 11:33
neregistrovaný "Seremed"
20. 12. 2006 08:27
anonym
23. 12. 2006 19:52
anonym
5. 1. 2007 18:01
neregistrovaný "l"
18. 1. 2007 14:19
anonym
22. 2. 2007 07:13
anonym
19. 12. 2006 11:19
neregistrovaný "raddik"
19. 12. 2006 11:42
neregistrovaný "manitou"
19. 12. 2006 12:07
19. 12. 2006 12:19
neregistrovaný "manitou"
19. 12. 2006 13:00
19. 12. 2006 14:42
anonym
19. 12. 2006 14:50
neregistrovaný "feroh"
19. 12. 2006 14:53
neregistrovaný "feroh"
23. 12. 2006 19:55
neregistrovaný "gld"
19. 12. 2006 12:08
19. 12. 2006 12:12
19. 12. 2006 12:12
neregistrovaný "emmacore"
19. 12. 2006 21:35
neregistrovaný "yaroukh"
23. 12. 2006 19:57
neregistrovaný "gld"
21. 12. 2006 08:49
neregistrovaný "emmacore"
19. 12. 2006 12:44
neregistrovaný "zmulin"
19. 12. 2006 13:52
anonym
19. 12. 2006 14:05
neregistrovaný "feroh"
19. 12. 2006 15:53
20. 12. 2006 10:12
anonym
20. 12. 2006 14:45
neregistrovaný "feroh"
18. 1. 2007 14:25
neregistrovaný "zodiac"
19. 12. 2006 12:51
neregistrovaný "Alessio"
19. 12. 2006 14:48
neregistrovaný "Alessio"
19. 12. 2006 15:54
neregistrovaný "Ondřej Šuch (Auto.CZ)"
19. 12. 2006 17:56
neregistrovaný "mates"
20. 12. 2006 09:37
neregistrovaný "Ciello"
19. 12. 2006 18:56
anonym
20. 12. 2006 09:38
neregistrovaný "Ciello"
20. 12. 2006 09:51
anonym
21. 12. 2006 07:25
neregistrovaný "free"
21. 12. 2006 12:55
neregistrovaný "Ciello"
19. 12. 2006 12:53
neregistrovaný "zmulin"
19. 12. 2006 14:53
neregistrovaný "Stavros"
20. 12. 2006 14:36
anonym
20. 12. 2006 15:34
neregistrovaný "Ciello"
21. 12. 2006 10:53
neregistrovaný "Stavros"
21. 12. 2006 12:33
neregistrovaný "Stavros"
18. 1. 2007 14:27
neregistrovaný "zodiac"
20. 12. 2006 09:21
neregistrovaný "HonzaX"
20. 12. 2006 11:36
neregistrovaný "Johny.Rico"
20. 12. 2006 15:35
neregistrovaný "Seveřan"
20. 12. 2006 15:42
neregistrovaný "Seveřan"
20. 12. 2006 16:58
anonym
20. 12. 2006 19:32
neregistrovaný "sepo"
20. 12. 2006 21:12
neregistrovaný "Shortař"
21. 12. 2006 09:43
21. 12. 2006 09:57
anonym
21. 12. 2006 10:17
21. 12. 2006 10:23
anonym
21. 12. 2006 10:37
neregistrovaný "Ciello"
22. 12. 2006 21:30
22. 12. 2006 21:27
22. 12. 2006 21:24
23. 12. 2006 16:25
anonym
20. 12. 2006 18:46
neregistrovaný "sepo"
21. 12. 2006 10:52
neregistrovaný "PGH"
22. 12. 2006 00:08
neregistrovaný "jeppo"
22. 12. 2006 09:45
neregistrovaný "PGH"
26. 12. 2006 00:30
anonym
22. 12. 2006 07:12
neregistrovaný "Paja"
22. 12. 2006 09:25
anonym
22. 12. 2006 13:16
anonym
22. 12. 2006 13:52
anonym
22. 12. 2006 16:47
anonym
22. 12. 2006 13:19
anonym
22. 12. 2006 13:30
neregistrovaný "Paja"
22. 12. 2006 10:09
neregistrovaný "Ciello"
22. 12. 2006 12:02
neregistrovaný "mates"
22. 12. 2006 16:09
neregistrovaný "mates"
22. 12. 2006 13:31
neregistrovaný "Paja"
22. 12. 2006 10:23
anonym
22. 12. 2006 10:38
anonym
4. 2. 2007 17:04
anonym
13. 2. 2007 13:19
neregistrovaný "XURY"
7. 3. 2007 15:34
anonym
9. 12. 2007 13:45
anonym
neregistrovaný "Jogi"
19. 12. 2006 11:17
Este stastie
ze v nasich zemepisnych sirkach nemame piesocne duny - takze nepotrebujeme taketo odporne krabice. A vystacime si s kupeckami a sedanmi na nizkoprofilovych pneumatikach ... >:D
Rozbalit vlákno
8
19. 12. 2006 11:33
Re: Este stastie
Blava, ne?! ;-\
anonym
19. 12. 2006 12:14
Re: Este stastie
80 % casu jazdim v BA. To je dovodom, preco si idem kupit SUV alebo off-road. Cesty su tu priserne.
neregistrovaný "Seremed"
19. 12. 2006 11:33
Re: Este stastie
tyjo, ta kára je pěkná :yes:
anonym
20. 12. 2006 08:27
Re: Este stastie
no u Vás na Slovensku, potřebujete off road jak se patří, a tento je navíc krásný. LR je dnes pojem.
anonym
23. 12. 2006 19:52
Re: Este stastie
magor..
neregistrovaný "l"
5. 1. 2007 18:01
Re: Este stastie
No nevim třeba v zimě na horách se takový auto může hodit, ne? Mě se rozhodně líbí a je za rozumnou cenu(na svý schopnosti)...
anonym
18. 1. 2007 14:19
Re: Este stastie
to snad nemyslis vazne praveze v nasich zemepisnych sirkach pouzivat uzkoprofilove je trosku prehnane ))))
mozes ich menit kazdu chvilku
anonym
22. 2. 2007 07:13
Re: Este stastie
jazdit v ba z nizkoprofilovymi pneumatikami )))) si ma pobavil
neregistrovaný "raddik"
19. 12. 2006 11:19
sice SUV nemusím..
..ale výborný článek!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "manitou"
19. 12. 2006 11:42
HIMMEL HERGOT
Ten LR má fakt skvělou modelovou řadu. Škoda, že ho vlastně vůbec, ale vůbec, nepotřebuju ... herdek filek, kdy bude za hubičku, mě se líbí, já ho musím mít. ;-)
Rozbalit vlákno
7
19. 12. 2006 12:07
Re: HIMMEL HERGOT
:-) Příště dej, manitou, slovo "nepotřebuju" do uvozovek... vždyť přece LR "potřebujeme" všichni :-) :yes: P.S. Jen bych ještě doplnil tvůj milej textík - FREE je na vynikající ceně... za stejnou cenu dokonce můžeš uvažovat (vím, je to nesmyslné dilema) o Ravce... takže výborně vybavený Free je lehce pod milión, a to je zpráva roku :yes:
neregistrovaný "manitou"
19. 12. 2006 12:19
Re: HIMMEL HERGOT
Já ho ale opravdu, ale opravdu "nepotřebuju". Zatím své potřeby řeším jedním autem, až rozšířím garáž (to je ten jediný důvod nekoupě :), tak pak možná, teda snad, určitě, ale jedině řízen heslem to nejlepší v segmentu, tudíž z nějaké rav nebudu paf ;-)
19. 12. 2006 13:00
Re: HIMMEL HERGOT
:-) :yes:
anonym
19. 12. 2006 14:42
Re: HIMMEL HERGOT
Potrebujeme - nepotrebujeme ... kto potrebuje limuziny jazdiace 250 ? Kto potrebuje SUVcka ? Prisne vzate, uz nas na Slovensku aj v Cechanch nikto nepotrebuje nic viac ako prachobycajnu Skodovecku Fabiu. Ale je to o tom kto ma na co chut. V mobiloch tiez maju 2 z 3 ludi bluetooth, fotak, organizer a nepouzivaju ho.
neregistrovaný "feroh"
19. 12. 2006 14:50
Re: HIMMEL HERGOT
Dovoľujem si oponovať. Tu ide nielen o využívanie, čo ten produkt poskytuje (napr. mobil, ktorého veľa funkcií naozaj využívame), ale hlavne o bezpečnosť. V auto vozím prevažne svoju manželku, deti. Čiže to najcennejšie. A to si chcem ochrániť, samozrejme aj seba. A preto nedokupujem napr. vyhrievané sedačky, ale napr. ESP a airbagy.
neregistrovaný "feroh"
19. 12. 2006 14:53
Re: HIMMEL HERGOT
A ešte doplním, nielen aktívnu bezpečnosť, ale aj pasívnu. Samozrejm aj vzadu sa všetci pripútavajú bezpečnostnými pásmi, používam autosedačku, zimné pneu, svietim celý deň...
neregistrovaný "gld"
23. 12. 2006 19:55
Re: HIMMEL HERGOT
a pre vyssiu bezpecnost si kupis offroad alebo esuvecko? jasne..
19. 12. 2006 12:08
FREE FREE FREE
Perfektně rytmizovaný text :yes: A krásné snímky... Je radost to číst a koukat... Free je trefa. BRAVO FREE :yes:
Rozbalit vlákno
0
19. 12. 2006 12:12
TEN SNÍMEK
nasnímaný v ulici dlouhým časem, který rozmázl chodce a dal vyniknout kráse staveb a kráse auta... ten člověka dostane do kolen... Velká poklona fotografovi :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "emmacore"
19. 12. 2006 12:12
Kvalita
Myslite, ze Land Rover zlepsil kvalitu? Predosla generacia mala v tomto smere velmi zlu povest. Inak krasne auto je to, aj zvnutra.
Rozbalit vlákno
0
19. 12. 2006 12:40
Anglicka auta z linky
Stejne jako vsechny anglicke auta, Freelander vypada moc a moc hezky. Minula verze se stejne jako vetsina anglickych aut vyrabenych na lince vyznacovala vysokou poruchovosti a spatnym dilenskym zpracovanim (osobni zkusenosti s Freelanderem nemam). Nejaky cas jsem vlastnil vetsiho bratra, Range Rover Sport. Velice hezky, silny vuz. Dobre se s nim jezdilo a clovek se citil velice bezpecne. Bylo v nem ale mnoho otravnych malickosti (volne slunecni clony, otevirajici se skrinka pro rukavice, praskajici zarovky, volna hlavice radici paky...), kvuli kterym jsem dal prednost jinemu vozu a zabiral jen misto v garazi. Znamy mel podobne problemy s jeho Freelanderem. Pokud kvalita vyroby a zpracovani zustane na urovni Skodovky 80. let, doporucuji se za stejnou cenu obratit na japonskou konkurenci.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "yaroukh"
19. 12. 2006 21:35
Re: Anglicka auta z linky
bohužoužel ti dává za pravdu i JDPower ;-\
neregistrovaný "gld"
23. 12. 2006 19:57
Re: Anglicka auta z linky
mozno je lr poruchovejsi ako japonci ale legenda je legenda..
neregistrovaný "emmacore"
21. 12. 2006 08:49
Re: Anglicka auta z linky
Znamy ma RR Sport a ma podobne skusenosti. Vecne mu tam nieco vrzga.
neregistrovaný "zmulin"
19. 12. 2006 12:44
RAV
To já bych při nákupu o RAVce klidně uvažoval i když by pro mě Free byl favorit,protože mít za stejnou cenu spolehlivou a přeci jenom na silnici pravděpodobně jistější Toyotu v plný výbavě,nebo imidžovku Free v základu jehož terénní vlastnosti využiju jednou za jeho život je docela dilema.
Je mi ale jasný,že tohle je ten typ auta do kterýho bych si sednul a odpustil mu možná i víc než je zdrávo.
Rozbalit vlákno
6
anonym
19. 12. 2006 13:52
Re: RAV
dnes som si bol pozriet novu cr-v - nadherne auto, ovela lepsie vyzera ako na fotkach, kvalita spracovania mi pripada daleko vyssia aku rav, aj ked v terene to zrejme bude zaostavat
neregistrovaný "feroh"
19. 12. 2006 14:05
Re: RAV
Úplne súhlasím, nové CR-V je z vizuálnej stránky interiéru vynikajúce, exteriér druhý pohľad a už ťa nepustí + výborná výbava, variabilita, použité materiály, sedenie. Ešte som ju nejazdil, ale na nemeckých náročných weboch pre japoncov, ju veľmi chvália. Samozrejme, je to viac cestovné auto ako terénne, ale práve to mi veľmi vyhovuje. Na chatu a lyžovačku sa dostanem a 90 % jazdím po bežných komunikáciach.
Avatar - Dinar
19. 12. 2006 15:53
Re: RAV
Jen to označení, CR-V v této generaci naprosto rezignovalo na schopnosti v terénu, a také vzhledem k malé světlé výšce, je už jen pouhým kombi 4x4. Nahlíženo touto optikou, to, co do vlastností na silnici, není taková sláva a cena odpovídá spíše plnohodnotnému SUV.
anonym
20. 12. 2006 10:12
Re: RAV
zaujimave je, ze v testoch jazdnych vlastnosti na ceste dopadla RAV o dost lepsie ako Honda a navyse - Honda uplne prepadla v teste brzd a bola dokonca diskvalifikovana! Fading bol nehorazny - zo 100km/h rychlosti brzdna draha CR-V so zohriatymi brzdami bola vyse 70 metrov - tam, kde napr Hyunday Santa-fe stal, CR-V isla este 50 km/h. Ak je toto auto urcene primarne na cesty...
neregistrovaný "feroh"
20. 12. 2006 14:45
Re: RAV
Prepáč, ale naozaj neviem, kde si to zobral. Prečítaj si prosím najnovnší test na autobild.de, kde porovnávali päť SUV -Hyundai SF, BMW X3, RAV4, Chevrolet Captiva, Honda CR-V. Sú tam zaujímavé čísla a hodnotenie.
Brzdná dráha 100 km/h: studené brzdy SF 38,1 m, CR-V 39,3 m, zohriate brzdy SF 39,1 m, CR-V 41,1 m.
Áno v teste kritizovali brzdnú dráhu CR-V ale nie s takými bludmi, čo tu uvádzaš. A celkové hodnotenie mala najlepšie CR-V, druhá RAV, odporúčam prečítať.
neregistrovaný "zodiac"
18. 1. 2007 14:25
Re: RAV
presne sme sa rozhodovali medzi Rav a LR2
Rav je super vozidlo sice troska tvrde na ceste
ale sadli sme do LR2 a bolo rozhodnute uplne iny pocit ...
a to uz nevravim o tom ze v terene sa z Rav daleko nedostanes
klobuk dole moja volba LR2
neregistrovaný "Alessio"
19. 12. 2006 12:51
LANĎÁK
Pěkný testík :-) :yes:
PS: že by O.Š. měl 194 cm?
PPS: k tomu Haldexu a momentu...mělo by se to psát spíš "100% momentu, který jde na silnici přenést zadními koly, se přenese".
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Alessio"
19. 12. 2006 14:48
Re: LANĎÁK
Tímto se O.Š. omlouvám, opravdu má prý 194 cm...po ránu. V botech. Na špičkách. :-)
neregistrovaný "Ondřej Šuch (Auto.CZ)"
19. 12. 2006 15:54
Re: LANĎÁK
A na stupínku. S kloboukem. Ne, vážně - starý LR jsem kdysi měl jako služební auto a ohýbal jsem hlavu. Tady už ne.
neregistrovaný "mates"
19. 12. 2006 17:56
Re: LANĎÁK
S vekem se clovek pry zmensuje ;-) :-)
neregistrovaný "Ciello"
20. 12. 2006 09:37
Re: LANĎÁK
:-O :-O kde? 8-s
anonym
19. 12. 2006 18:56
Re: LANĎÁK
To musel být nezkutečný opruz jezdit s hlavou na stranu...jako ten černoch...Hightower...z policejní akademie, jak jezdil v tom fiatu, nebo co to bylo >:D :yes:. Je nový LR tvůj TOP v SUV?
neregistrovaný "Ciello"
20. 12. 2006 09:38
Re: LANĎÁK
to byl japonec ne..?!? ;-) >:-[]
anonym
20. 12. 2006 09:51
Re: LANĎÁK
ne, Hightower byl černoch jak poleno ;-) >:-[]
neregistrovaný "free"
21. 12. 2006 07:25
Re: LANĎÁK
:-) to neznamená že to nebyl japonec (ve stavu kremace) Honda civic (doktora blažeje - nebo jak se jmenoval)
neregistrovaný "Ciello"
21. 12. 2006 12:55
Re: LANĎÁK
Hightower byl doktor Blažej..?!? 8-s :-O >:-[] jo - Civic jak vyšitej.. a jestli byl černej to nevím.. >:D >:-[]
neregistrovaný "zmulin"
19. 12. 2006 12:53
interiér
Pořád jsem si nemoh vzpomenout co mi ten interiér připomíná kromě většího bráchy a už to vim.
GETZ 8-s
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Stavros"
19. 12. 2006 14:53
terrain Responce
Docela by me zajimalo, jelikoz jsem to zatim nikde nezjistil, jestli ma Freelander vzduchovy podvozek, vsude sice pisou, ze ma Terrain Responce, ale tlacitka na svetlou vysku v interieru nejsou.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Dinar
19. 12. 2006 15:54
Re: terrain Responce
Nemá. A Stavrosi, posledně jsem se ptal na spotřebu Disca V8, pochlubíš se?
anonym
20. 12. 2006 14:36
Re: terrain Responce
Vim, ze ode me chces slyset, ze mam naftak, kdyz jsem psal, ze je nemam rad. Ale ja jsem psal, ze je nemam rad u osobnich aut. Kazdopadne muj nazor trva, jedina vec, ktera me na Disco stve je manualni prevodovka a ten naftak. Jinak jezdim za 10,5l/100km.
neregistrovaný "Ciello"
20. 12. 2006 15:34
Re: terrain Responce
automat bych si dal i do Freelandera.. natož pak do LR3.. :yes: a nafták? pchee... tě štve, že tě předjel někdo v ML nebo Q7?.. hmm.. tak ti tě předjížděj aby se namasírovali a alespoň v něčem toho Land Rovera šlukli.. a to ty.. v LR, přece nemáš zapotřebí... ;-) :yes:
Avatar - Dinar
21. 12. 2006 09:23
Re: terrain Responce
Máš pravdu, a musíš uznat, že pokud dáš svůj tehdejší příspěvek do kontrastu s vlastnictvím Disca v dieselu, vyzní to, mírně řečeno, komicky. Sice nechápu, proč sis koupil auto s manuálem v naftě, když bys chtěl benzin v automatu, ale to víš asi jen ty sám. Jinak máš pravdu, ta relat. sbabá nafta v těžkém Discu je otrava, pro mě hlavní důvod, proč jsem o něm ani neuvažoval. ;-)
neregistrovaný "Stavros"
21. 12. 2006 10:53
Re: terrain Responce
Nakup Discovery byl hlavne kvuli cene, jelikoz se jedna o predvadeci vozidlo, tak byla cena takova, ze se nedalo odmitnout. Kazdopadne auto je to vynikajici a v danem segmentu nema konkurenci. Auto na rychlejsi jezdeni mam take, jde mi pouze a problemy spojene s naftovym vysokotlakym motorem. Jediny auto, ktery bych nyni chtel radeji je Toyota FJ Cruiser, Jeep Wrangler Unlimited, Mercedes G.
Avatar - Dinar
21. 12. 2006 12:07
Re: terrain Responce
:-) o.k. přiznávám, byla to trochu provokačka. Co se týká hodnocení aut v daném segmentu, já už jsem opatrný na absolutní soudy. Z debat o SUV je patrné, že škála vlastností, které různí lidé od svého SUV očekávají a preferují, je tak široká, že z ní ani žádný průnik udělat nelze. Myslím, že pak ani nejde říct, tohle je nejlepší SUV, tak aby to mělo obecnou platnost. A co se týká tvého výběru, mám kamaráda, je trochu cáklej, pořídil si géčko od AMG, používá ho pomalu jako lesní traktor, pak to umyje a na silnici děsí tunery. Děsně se u toho šklebí. Ale to auto, byť nesmyslné, má něco do sebe. ;-)
neregistrovaný "Stavros"
21. 12. 2006 12:33
Re: terrain Responce
Ja mam G-cko taky velice rad, jenom jsem na nej proste nemel. A ani v praci pro nej nemeli pochopeni.
Avatar - Dinar
21. 12. 2006 12:40
Re: terrain Responce
:-) no to se jim nedivím, dát tolik peněz za něco, co vypadá jako staré ARO, může neznalému člověku připadat podivné. ;-)
neregistrovaný "zodiac"
18. 1. 2007 14:27
Re: terrain Responce
nema vzduch takze bude aspon v tomto menej poruchovy
a terrain res. je skor o preklzovani a elektronike
nastavis a nemusis mat nejake velke skusenosti too auto ide samo ))) teda okrem krtkovania na to tam zabusli udelat cudlik ;)
neregistrovaný "HonzaX"
20. 12. 2006 09:21
To je mazec
No přátelé, tak Rover se zase ukázal v příznivém světle, to auto vypadá skvěle a jak je vidět z článku, v terénu se rozhodně neztratí. Největší mazec je ta fotka na to terénním zlomu, jak je auto nahnutý doprava a dolů v docela nebezpečném úhlu. Mě by se ale líbil Defender, u terénních aut dávám přednost rustikálním tvarům a nekompromisních vlastnostech v terénu. Ale když ty dva ze stejné stáje postavíte vedle sebe, je vidět rozdíl tak 4 generací, a to jak vzhledově, tak částečně i technicky.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Johny.Rico"
20. 12. 2006 11:36
POZOR! Žena za volantem...
...a pak se divte, že "lanďák" lítá vzduchem hele... >:-[] :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Seveřan"
20. 12. 2006 15:35
Vánoce - OT
Je
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Seveřan"
20. 12. 2006 15:42
Vánoce - OT
Je čas vánoc. Je čas dávat dárky. Nedávno jsem Vám všem slíbil, že Vám odhalím víc z osobnosti Stiga z místního TopŠmíru. Jak víte jsme s panem GTI obyvatelé jednoho města. Ten pán se jmenuje Fux. Přístě budeme v nadílce pokračovat.
Rozbalit vlákno
13
anonym
20. 12. 2006 16:58
Re: Vánoce - OT
radši ne. je to nechutné. Nebo si taky mám něco vymyslet? Tak OK: Seveřan se jmenuje Kája Škopek a bydlí u nás za stodolou v maringotce... :-)
neregistrovaný "sepo"
20. 12. 2006 19:32
Re: Vánoce - OT
faaakt ;-)
neregistrovaný "Shortař"
20. 12. 2006 21:12
Re: Vánoce - OT
haha... tak tohle me fakt dostalo... :yes: >:D Jo btw Alessio je můj soused a spí ve stodole mezi koňma ;-) >:D (neber to osobně) Nakonec se ukáže, že jsme všichni ze stejné vísky a že se dobře známe.
21. 12. 2006 09:43
Re: Vánoce - OT
A vies co je este nechutne? Ked niekto uvedie v profile email so svojim priezviskom a niekto to v pravidelnych intervaloch vytahuje a zosmiesnuje ho. Inak dnes som zistil tiez podla emailu ze v redakcii sedi nejaky pan Tomas Zajicek. Znamena to ze ze kazdy prispevok adresovany redakcii zacnem oslovenim "hele autozzajicek..."? Asi nie ze. Alebo niekto v ramsi diskusie hodi do placu ze jazdi sluzobnou fabiou a odvtedy ze z neho referent. Pritom sa GTI ako cert krizu vyhyba debate na temu na com on jazdi/jazdil a ake auto vlastni. A velmi dobre vie preco. Aj ja uz nieco tusim. Vcera zaperlil a napisal : "Vůbec nejhorší co je na diskuzi možné, je chválit zubama nehtama vlastní auto, nebo auto, které si chceš koupit. " Takze na europanovi nejazdi ani si ho nechce kupit to je jasne. Jedine ze by GP ale skor jazdi na Toyote. Mozno o rok na Jeziska nam to severan prezradi. Inak co sa tyka krstneho mena uz mam svoj tip. On to bude Horst. Na beton.
anonym
21. 12. 2006 09:57
Re: Vánoce - OT
je ale trochu rozdíl mezi "referentem" a jménem, nemyslíš? Kdyby napsal, čím jezdí...byla by to podpásovka, ale dalo by se to přejít...ale to s tím jménem...nevím. Uvidíme, co na to řekne GTI... ;-\
21. 12. 2006 10:17
Re: Vánoce - OT
Co sa tu budeme klamat srdecne a kamaratske oslovenie nebolo ani jedno z toho. Ide tu len o jedno a to ziskat prevahu.
anonym
21. 12. 2006 10:23
Re: Vánoce - OT
to máš pravdu. Kdo seje vítr... ale stejně se mi to nelíbí.
neregistrovaný "Ciello"
21. 12. 2006 10:37
Re: Vánoce - OT
mám z toho stejný pocit... :yes: teda vlastně.. :no:
22. 12. 2006 21:30
Re: Vánoce - OT
Dute, Dute... prosím vypisuj oslovení, kterých se tu dostává nicku GTI >:D Na konci roku požádej redakci o povolení vypsat tísíc sprostých nadávek a vypiš je tu všechny... :-) ;-)
22. 12. 2006 21:27
Re: Vánoce - OT
Dute... klid... koukám, že tě zajímám víc než Frelander... Tak asi po tisící píši - diskuze na auto.cz není o tvém, mém... autu... není o mém rechničáku. Diskuze je o autech a vstupní branou sem je hlava... tedy chápeš... doufám... ;-) :yes:
22. 12. 2006 21:24
Re: Vánoce - OT
:-) To odhalení už tady jednou bylo... píši se ovšem s chs - Horst... tedy Horst Fuchs :-) P.S. Seveřen, seveřan... neznám... ale je možné, že jsme spolu předváděli nějekaj robot, poslední produkce se točila kousek od Hradce králové... ty náš malý životopisče >:D
Avatar - Lonestarstate
23. 12. 2006 10:35
Re: Vánoce - OT
Bojim bojim. >:D Seveřan je veselá kopa. Když nekonvertuju k jeho oblíbené značce, prý prozradí, že mám velikost bot číslo padesát a kondomy kupuju v extra-mini velikosti. Je nechutné, kam až může lidská ubohost zajít. Neuděláme pro Seveřana veřejnou sbírku na nějaký dalekohled a kameru? Když jsou ty Vánoce. >:D ;-)
anonym
23. 12. 2006 16:25
Re: Vánoce - OT
ne, myslím, že on si údaje dokáže sehnat i bez naší pomoci ;-\ >:D ;-)
neregistrovaný "sepo"
20. 12. 2006 18:46
dufam
... dufam ze to nebude taky kram jak bol predosli FL .... pevne dufam ... :-|
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "PGH"
21. 12. 2006 10:52
A tie cennky ?
Vsade sa pise ze su uz cenniky, ja ich neviem najst asi som fakt lama, pomozete mi kde najdem nejake CZ alebo SK predajny cennik ?
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "jeppo"
22. 12. 2006 00:08
Re: A tie cennky ?
napr. na www.landrover.cz
neregistrovaný "PGH"
22. 12. 2006 09:45
Re: A tie cennky ?
Mam taky lahky pocit, ze kedze PDF technicky popis bol vytvoreny v r. 2004, a cennik v marci 2006, to asi nebude FreeLander 2, ale predchadzajuca verzia.
anonym
26. 12. 2006 00:30
Re: A tie cennky ?
predaj@topautobratislava.sk oni sa ti urcite ozvu. Napi im @
21. 12. 2006 17:52
ppjjjeeeeknéééééé
tak jako všecky nové LR tka se i Freelande 2 hodně povedl a spolu s vyspělou technikou a ohromnou dávkou stylu nasadil konkurenci laťku pěkně vysoko. Kdo si dnes kupuje auto v této kategorii má těžkou volbu .. a bude jí mít brzo ještě težší ... každopádně ať zvolí jaké chce auto chybu neudělá ... :-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Paja"
22. 12. 2006 07:12
LR F
Co se tyce Freelanderu, myslim, ze LR mohlo pouzit vice dynamickych prvku, tzn. smerovat design nekam ke konceptu Storm. Takto prijela nova generace odlisna od prvni zhruba stylem stareho a noveho Mini. konzervativnejsi casti zakazniku samozrejme udela dobre, ze nemusi sousedovi vysvetlovat jak dobre se mu dari a ze ma opet novy vuz, ale Freelander je male SUV a proto by mu vice sportovniho "smrncu" neublizilo. Co se tyce ostatnich veci...image LR dosahla vysin, kdy nutne nemusi predvadet na odiv nejlepsi kvalitu zpracovani, nejnovejsi vykriky techniky a stale zustane u vetsiny lidi cislem 1 na trhu. Je dobre, ze LR je zdrave a je dobre vedet, ze dalsi generace budou vice odlisne nez kdy jindy (Marko).
Rozbalit vlákno
0
22. 12. 2006 08:53
OT: JAGUAR CONCEPT C-XF !!!!!
Cakanie skoncilo. Tu je tvar noveho XF, zatial v concepcnej podobe ;-\ : [odkaz] resp. [odkaz]
Rozbalit vlákno
16
anonym
22. 12. 2006 09:25
Re: OT: JAGUAR CONCEPT C-XF !!!!!
Hele, marko...jag už udělal tolik koncepcí a pak to stejně dopadlo jinak...myslím, že není proč zoufat ;-)
anonym
22. 12. 2006 13:16
Re: OT: JAGUAR CONCEPT C-XF !!!!!
Ja myslim, ze toto je uz takmer hotova vec...
22. 12. 2006 13:19
Re: OT: JAGUAR CONCEPT C-XF !!!!!
..to som ja :-)
anonym
22. 12. 2006 13:52
Re: OT: JAGUAR CONCEPT C-XF !!!!!
Asi se shodneme na tom, že kdyby to byla nová Impreza, tak je ten design dokonalý...ale...Jaguár si nehraje na drsného krotitele okresek...Mno, uvidíme. Podle mého je ten styl trochu inspirovaný současným AM (nemyslím ani tak tvar některé komponenty jako celové sladění přídě).
22. 12. 2006 15:56
Re: OT: JAGUAR CONCEPT C-XF !!!!!
To je asi preto, ze Ian Callum predtym navrhoval prave AM...takze tie linie usesne u AM teraz pouziva u Jaguarov..
anonym
22. 12. 2006 16:47
Re: OT: JAGUAR CONCEPT C-XF !!!!!
bude to tím! Musím se pochválit za "voko" :-)
22. 12. 2006 10:03
Re: OT: JAGUAR CONCEPT C-XF !!!!!
no něco podobného jsem na základě nějakých fotomontáží čekal ... myslím ale že se už budou měnit jen detaily. ale zase na druhou stranu už to není tak usedlé jako xj ....
anonym
22. 12. 2006 13:19
Re: OT: JAGUAR CONCEPT C-XF !!!!!
Usadle to neni :-) ...ale posunulo sa to medzi take "obycajne" auta. Stratilo to design "sochy", ziskava to design spotrebneho tovaru...
22. 12. 2006 13:20
Re: OT: JAGUAR CONCEPT C-XF !!!!!
..to som ja.. :-)
neregistrovaný "Paja"
22. 12. 2006 13:30
Re: OT: JAGUAR CONCEPT C-XF !!!!!
Punc vyjimecnosti a trochu te patiny tomu chybi Marko! Navic linie profilu vypada jako u Mondea...Nicmene auto je to pekne, ale nikdo nepozna, ze jde o Jag!
22. 12. 2006 16:00
Re: OT: JAGUAR CONCEPT C-XF !!!!!
:yes: ...presne tak. Otazka teraz je ci to bol zamer (aby to nevyzeralo ako Jaguar), alebo sa tam aspon niektore typicke prvky nepodarilo pouzit...
neregistrovaný "Ciello"
22. 12. 2006 10:09
Re: OT: JAGUAR CONCEPT C-XF !!!!!
WOW... :-O :yes: jsem moc zvědav, co to udělá (pokud to udrží tuhle podobu) s klientelou Jaguaru a s ohlasy.. jinak se mi to líbí, ikdyž v tom nevidím tradiční Jag.. :yes:
22. 12. 2006 13:23
Re: OT: JAGUAR CONCEPT C-XF !!!!!
Ja z toho mam dost zmiesane pocity. Mozno tym, na co som si u Jaguaru zvykol (..aj ked som z mnohymi tvarmi nesuhlasil). Teraz je tu nieco ine, co bude treba "prekusat". Kazdopadne su aspon na tomto concepte pre mna niektore rusive prvky. Napr. ta predna maska... ;-\
neregistrovaný "mates"
22. 12. 2006 12:02
Re: OT: JAGUAR CONCEPT C-XF !!!!!
Tohle vypada hodne AM like. Ne, ze by se mi to nelibilo, libi, ale touhle cestou by Jag jit nemel.
22. 12. 2006 13:26
Re: OT: JAGUAR CONCEPT C-XF !!!!!
Odzadu (3/4 pohlad) je krasny, ......ale ta maska :-( Chcelo by ju zmensit. Snad je teraz tak velka kvoli tomu, aby ten concept pritiahol pozornost. A trosku mi vadi aj vysoky ponton karoserie. Dost vela plechu, a malo skla. To auto je tak trochu tazkopadnejsie nez by malo byt. Cakal som vacsiu "lahkost"...
neregistrovaný "mates"
22. 12. 2006 16:09
Re: OT: JAGUAR CONCEPT C-XF !!!!!
Jo, a navic tech odkazu na tradici je tam zoufale malo, pokud vubec jsou. Vzit to moderne ano, ale takhle? No, nevim, nechame se prekvapit. Treba to bude tak zasadni zmena jako Focus u Fordu.
22. 12. 2006 08:56
OT: Lincoln MKR Concept
Detroitsak novinka postavena na platforme Mustangu: [odkaz]
resp. [odkaz]
Rozbalit vlákno
8
22. 12. 2006 10:00
Re: OT: Lincoln MKR Concept
no tak na tuhleto jsem čekal z detriotu asi nejvíc ... a jsem hodně rozčarován ;-\
22. 12. 2006 13:29
Re: OT: Lincoln MKR Concept
Ja som vedel, ze to pride, ale nejak zvlast mi to z highlitov Detroitu "nevyskakovalo". Takze som usetreny sklamania. Inak si myslim, ze skarede to nie je. Ale ani nijak vnimocne. Taky "obycajny" concept, kt. po roku zovsednie...
neregistrovaný "Paja"
22. 12. 2006 13:31
Re: OT: Lincoln MKR Concept
A ktery za rok zevsedni!!!
22. 12. 2006 14:44
Re: OT: Lincoln MKR Concept
já jsem četl přehled předpokládaných novinek na detroit a protože z mě sympatických značek víceméně všecky buď zásadní novinky poslední doby už pustili (třeba LR) a Lincolny mám moc rád tak jsem se na něj těšil .. holt zklamání no .. ne vše se vždy povede :'-(
anonym
22. 12. 2006 10:23
Re: OT: Lincoln MKR Concept
že to designovali v číně... :-O
22. 12. 2006 10:34
Re: OT: Lincoln MKR Concept
myslíš jako toho crossovera vw ala q7 ??? no barvu mají skoro stejnou >:D
anonym
22. 12. 2006 10:38
Re: OT: Lincoln MKR Concept
>:D
22. 12. 2006 13:31
Re: OT: Lincoln MKR Concept
>:D ...ano, ma to tam niektore prehnane designove linky, typicke pre cinsky vkus...
anonym
4. 2. 2007 17:04
POTÍŽE S ROZVODOVKOU FREELANDRU
MÁM FREELANDER r.99. LETOS V SRPNU MI NA DOVOLENÉ V TATRÁCH PŘESTAL SPÍNAT ZADNÍ POHON DO ROZVODOVKY JSEM SE JEŠTĚ NEDÍVAL ALE PRÝ SE NEDÁ OPRAVIT PROTO SHÁNÍM RADĚJI JINOU NEBO PORAĎTE JAK NA TO .
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "XURY"
13. 2. 2007 13:19
uz s nim jezdim od ledna
LR2 uz ho mam od ledna doma :-) a zatim super .....
Rozbalit vlákno
1
anonym
7. 3. 2007 15:34
Re: uz s nim jezdim od ledna
prý to je výrobní závada která se výskytuje do roku 02. :-(
anonym
9. 12. 2007 13:45
TC
po jazde terenom/ kamienky/ ostala svietit kontolka TC a nezhasla neviete co to moze bit? inac TC funguje ken kontrolka svieti v kuse
Rozbalit vlákno
0