ked sa toho konecne dozijeme tak to bude obrovsky sviatok... len dufam ze to bude este poriadne terenne auto a nie nejaka hrkalka do mesta ;-)
baby evoque a baby freelander a ine variacie uz znamych landroverov podla mna tolko vody nenamutia... a evoque cabrio tiez asi nema istu buducnost... rok dva to bude zaujimava novinka ale pochybujem ze z toho modelu vznikne nieco co sa dlhodobo uchyti na trhu zeby to dostalo aj nastupcu.... taketo !extra! modely na ohurovanie nemaju dlhy zivot...
hej tiez som zvedavy na novy def.len tak pre zaujimavost...pretoze sucasny by sa zisiel vynovit.
len tiez sa obavam,ci to nebude nejake suv... kde budu turbo motori :-)
No nevím, co chtějí na Evoque ještě zmenšovat. Mně přijde malý už teď. Design exteriéru moc pěkný, ale když jsem se posadil dovnitř tak první co mě napadlo bylo, že tohle není opravdový landrover. Žádný posaz "command view", ale malá boční okna navozující téměř ztísněný prostorový dojem (pro landrover nevídané), lacině vyhlížející plast ve střední části volantu, navíc použité materiály vydávají zvláštní zápach...
Malý leda v porovnání s Vogue, ale o nějaké absolutní "malosti" nemůže být řeč. Je to prostě taková stylovka, není divu, že ho dělají mimo jiné taky s přední hnanou nápravou 8-s a zkrácené verze některých SUV a off-roadů se mi velice líbí (Pajero, RAV4 druhé generace, Landcruiser, Vitara...). Jako auto pro řidiče, který nevozí rodinu do alp na lyže může být krátká verze velice zajímavá (nemluvě o tom, že s neamputovaným pohonem všech kol mu stoupne průchodnost terénem, na druhou strany, kdo by do něj s Evoque jezdil :-) ). Beru to spiš z hlediska vnějšího výzoru.
Fandim Land Roveru a nemozem sa dockat noveho Defendera. Tiez si vsak myslim, ze planovane portfolio modelov je zbytocne komplexne. Na druhej strane to ale povrdzuje rast trhu SUV a ich vyhody oproti osobnym autam: bezpecnost, univerzalnost, priechodnost, vyhlad z auta...
1. SUV má větší provozní náklady
2. SUV má horší jízdní vlastnosti
3. SUV je nepraktické (napr. nakládací hrana je vysoko, průchod úzký)
4. SUV se nikam nevejde
5. sousedé si budou myslet, že si něco kompenzujete
Dovolím si nesouhlasit, např. Evoque má bezvadné jízdní vlatnosti stejně jako subaru XV, s tou trojkou musím souhlasit. Bohužel auta typu MB-GL, Freelander jsou opravdu velký a nikam se nevlezou.
1. pravda
2. pravda
3. nesuhlas, do mojho offroadu sa mi
veci nakladaju komfortnejsie ako
do osobaku, omnoho vacsie dvere
4. nesuhlas, s kratkym pajerom V60
v pohode zaparkujem vsade kde
trojkove bavo
5. nesuhlas, susedov mam, co sa
vyberu auta tyka, uplne v p.r.d.e.l.i
6. trojkove bavo ma uz nechalo
pod zasnezenym kopcom, Pajero
nikdy
7. takze za rovnake prachy radsej SUV
ako BMW 3
Pajero není SUV a trojka v x-drive tě pod kopcem určitě nenechá... mně osobně nenechala ani šestka s osmiválcem s dobrýma zimníma gumama pod kopcem... stačí dát do kufru 50 kg železa...
doufám zůstane. Je to legenda byť už taky né kvalitní jako první ročníky ale určitě lepší jak tyhle nový plasťáci. Na plasty s hafem elektroniky a různých asistentů se v pravém offroadu někde v džungli, poušti nebo horách nehraje...