Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Paříž živě: Freelander 2 TD4_e - nejúspornější Land Rover

Diskuze (19)
Land Rover doplnil dieselový Freelander TD4 o funkci Stop/Start, která společně s dalšími úpravami snižuje kombinovanou spotřebu o 0,7 l/100 km.

To při spotřebě 6,8 l/100 km znamená poměrně významnou úsporu 8 %. Ve městě pak může reálná spotřeba klesnout až o 20 %. Dosáhnout nižší spotřeby pomáhá řidiči Freelanderu TD4_e také ukazatel vhodného okamžiku pro změnu převodu. Mírně byla přeprogramována řídicí jednotka. Použité pneumatiky mají nižší valivý odpor, ale výrobce už neříká, jak se tento fakt projeví na terénních schopnostech.

Představení Freelanderu TD4_e je prvním krokem ke snížení spotřeby u Land Roverů. Od poloviny příštího roku bude Stop/Start automaticky dodáváno pro všechny dieselové Freelandery s manuální převodovkou, ceníková cena zůstane nezměněna.

Diskuze (19)
Avatar - Johny.Rico
9. 10. 2008 16:04
Re: FIČÁK
Vem to tak, že JUDr. Neznalý ví vše, "dej" na jeho rady >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
9. 10. 2008 07:56
pneu
Docela mě pobavili ty pneumatiky s nižším valivým odporem, čehož je dosaženo mj. hodně hladkým desénem, to je u auta do terénu teda něco, ty se budou protáčet ještě dřív než nějaký terén uvidí :-) Ještě by někoho mohlo napadnout snížit světlou výšku a demontovat pohon všech kol - tím se taky nějaký ten litr ušetří!
Avatar - Gasoline
9. 10. 2008 06:21
Re: FIČÁK
No tak jsem zaujatý, každému se líbí něco jiné. Ale rádio s CD a dekl na zavazadla v základu je. Tempomat a středovou opěrku nevím, ale minulý týden jsem si prohlížel tenhle akční model na salonu a obojí tam za tu cenu bylo.
Avatar - Gasoline
8. 10. 2008 15:31
Re: FIČÁK
Takže, chce to se pořádně podívat, než něco plácneš. Výbava je dostatečná ( automatická klimatizace, autorádio s CD a 6 reproduktory, ABS, ETC, EBD, EBA, CBC, DSC,RSC, sedm airbagů, šestistupňová manuální převodovka, přihřívač chladicí kapaliny, pětipaprsková hliníková kola 16” s bezpečnostními maticemi...), chybí jen Terain Response, ale neznám nikoho, kdo by ho někdy u Freelandera použil.

Co se týče interiéru, mě se líbí. Ergonomie má své mouchy, ale jako majitel Free I považuji umístění páček a čudlíku u FII za velký pokrok.
8. 10. 2008 08:56
FIČÁK
Shodou okolností mám právě před sebou motivační leták od Land Roveru, Freelander 2 TD4 je (s krysí klecí) za... podrž se - 599 tisíc. Tohle není ráj, to je ráj ráje. Jestli to takhle půjde dál, budou se muset začít subkompakty pomalu rozdávat. Já to říkal, neměli jsme předčasně rušit padesátníky. BRAVO FREE :yes: