Cinu nemam rad, komunisty nemam rad a urcite nebudu podporovat jejich ekonomiku. Vzdycky radeji sahnu po evropske nizsi stredni, nez po cinske luxusni - ikdyz budou za stejnou cenu... Jakekoliv oziveni trhu a rozsireni volby vitam, ale to je tak vsechno, tohle jde uplne mimo mne.
Sance pro ty co chetji vic nez na co ve skutecnosti maji
Cina jim nabidne nahrazku auta, nad kterym by jinak slintali u autosalonu. Ono kdyz se vsechno okopiruje a ukradne, prida se k tomu ryzovy delnik s ryzovym kloboukem jehoz denni mzda je nizsi nez nase hodinova, tak levnou pleacku ktera se proda vyrobi i Cinan :no:
máš pravdu, ale všetci čo tam vyrábajú tak vyrábajú výlučne pre čínsky trh a to je rozdiel. A ďalší zásadný rozdiel je v tom, že keď sa auto navrhne a otestuje tu tak sa môže vyrábať prakticky kdekoľvek ale kvalita zostane (ako-tak) zachovaná. :yes:
Téda, dost mě překvapila větička, že v Evropě je menší konkurence, než v USA. Já osobně to vidím spíš naopak, spousta evropských aut je nabízeno v USA, zatímco opačným směrem jde jen pár vyjímek... A pokud se podívám na řežby na německým trhu, tak bych to nazval vším, jen ne malou konkurencí... A hlavně evropský zákazník dá víc na jméno, než americký (viz úspěch Lexu nebo Infinity za mořem), takže nevím, co tady chtěj strašit. :no: Na druhou stranu bude novej Landwind furt přecijenom asi lepší, než prorezlá Š120, nebo Favorit... ;-\
Že jsou tam auta levnější ještě neznamená, že je tam automaticky lepší konkurence. To by z tohodle pohledu musel být u nás ve srovnání třeba s Dánskem úplný (pro zákazníka) ráj... A navíc když se podíváš na průměrnou kvalitu nepremiový americký značky, tak se ta nízká cena vysvětlí sama, jen zbytek jde na nižší daně ;-)
V Americe je větší konkurence, lidi tam mají víc zažitý tržní myšlení, rozhodujou se podle kvality a ceny....to vede k tomu, že tam jsou auta levnější a prodeje japonskejch aut jdou nahoru. V Evropě je to pokřivený myšlením lidí, víc se tu kupuje "odznáček" na kapotě i když ta kvalita tomu nemusí odpovídat.....automobilky si pak dovolí auta předražovat a lidi jim to baští.
kto by si este pred par rokmi kupil kiu alebo huinday? a pozrite co teraz vyrabaju a stavaju zavody u nas, to iste bude aj s cinskymi autami, pozrite sa napr. na skutre kolko cinskych skutrov vidite v okoli? celkom vela, su sice kazove a dizajnovo nic moc ale cenou vela zakaznikou prilakaju
Souhlasím s tebou. Kdo by si chtěl koupit KIA dneska? Je to jenom o tom, že si lepší dovolit nemůže, jinak by si ji nekoupil. Ani Hyundai ani KIA nejsou dobrá auta. A než mi tady začne někdo oponovat, tak ať mi pak napíše se kterým z těch vozů jezdil. Já se Sorentou a Tusconem a s klidným svědomím můžu říct, že to nejsou dobrá auta :no: čínské vozy budou ještě horší a ještě levnější. Ono to tiž na tom autě je nejdražší ten vývoj. Ten stojí daleko víc, než postavení výrobní haly, najmutí a zaplacení dělníků a vyrobení vozu. Proto částka, kterou za vůz zaplatíme, jde hlavně do vývoje. Výrobní cena vozu je asi 1/10 až 1/5 z jeho celkové ceny.