:yes: tak na to sa tesim..urcite bude zabavne sledovat reakcie a spavanie sa zakaznikov, kto uprednosti lacny produkt bez predajnej a servisnej siete... tesim sa
nikdo si to nekupujte!!! to bude strašnej křáp jsem zvědavej za jak dlouho po prodeji budou následovat první poruchy, odhaduju že do půl roku to přestane jezdit... komanči z číny nás chtěj zabít v papírovejch autech....
To navrhli před patnácti lety nebo je to odpad? Jak se vůbec může nechat tak prestižní designové studio spojovat s takovou hrůzou. Pařížský autosalon začíná vypadat jako přehlídka automobilového hnusu - Landwind, Actyon, Kalina tam určitě bude taky, Roomster nesmí chybět :no:
Jak bych si to asi taky nekoupil, ale jak jsem četl vaše příspěvky, většina z vás jsou asi ředitelé zeměkoule, co? kolik vás v tom jelo nebo kolik z vás četlo/vidělo něco od někoho, kdo v tom jel nebo testoval? co chytráci!? docela mě ty diskuse pod čláky poslední dobou nudí. stále stejní lidé píší svoje dlouhé blogy! od některých už to přeskakuju, když si budu chtít přečíst řádky o ničem reálném, koupim si poezii.
Aj Daewoo prišlo do Európy pred cca desiatimi rokmi so starým Kadetom a Altom. A hoci ľudia vedeli, že to nie je žiadne terno neodolali cene a kupovali to. Tak isto prídu Číňania so svojimi ***mi za nízke ceny a ľudia to opäť budú kupovať.
jak dopadli Korejci? tak ze nektera jejich auta davaji vic smysl nez kterakoliv jinna... :-! cina tu muze za neakych 10-15let prodavat pekny a kvalitni auta. co na tom ze v evrope se uz budeme vznaset na vodikovy pohon :-! >:-[] ne, ale pohrdani, posmevovani a zatracovani je naprosto stupidni pristup, kterym omezuje clovek jen sam sebe, nikoliv je. staci se podivat na kvalitu vozu USA a taky bych mohl koukat prez prsty ze.
Bohužel si myslím,že pokud se to dostane u nás na trh ,kde lidi pořád slyší na dobrou cenu,tak se to bude prodávat jek housky na krámě viz logan...Jediné pozitivum vidím,že to alespoň donutí evropské výrobce snížit cenu svých vozidel
Docela souhlasím s těma houskama na krámě a stupňováním tlaku na snížení cen. Akorát Logan mi nepřijde jako dobrý příklad. To není velká neznámá, ale docela dobré auto sestavené z osvědčených dílů výběhových modelů Renaultu, navíc smontované ultralevnou pracovní silou v chudobném Rumunsku (vůbec se jim neposmívám) - a proto tak levné. U Landwindu a spol. nemá nikdo potuchy, co se skrývá pod vypelichaným italským kabátkem. To je hotové bungee na naříznutém laně.
Věc není o tom, že za 10-20 let budou čínská auta nejspíš konkurenceschopná někde v dolní třetině gobálního průměru. Čína je bohatá a superurychlení vývoje si zaplatí. Hyundai-Kia trval zásadní obrat od roku 1998 do roku 2005-6, protože si gigantický čebol mohl dovolit naprat peníze do vývoje aut. Ale: teď a tady přichází Čína s narychlo sbouchanými prvními modely (tj. dokonce ani ne licencemi výběhových modelů zavedených značek - jako v Koreji zmíněné GM nebo Mitsubishi). Zároveň zkušenosti s čínskými průmyslem (oděvy, boty, domácí spotřebiče...) mluví pro velkou opatrnost vůči kvalitě materiálů a práce, ale i konstrukce. Až mě nějaký seriózní zdroj (ne PR agentura) přesvědčí, že třeba Landwind má bezpečnou a stabilní konstrukci, funkční deformační zóny, správně pracující airbagy a pásy a že prošel příslušnými tisíci hodin testování na poušti i za polárním kruhem a že ve výrobě je dodržovaný management kvality a zavedené příslušné normy ISO - a přesto stojí jen 299999 korun, půjdu si ho rád vyzkoušet. Pochybuju ale, že nám někdo takovéhle záruky poskytne, takže pro mě musí čínská auta projít obdobím karantény aspoň přes první dvě generace modelů. Stejně jako takovou karanténou prošla japonská auta a po nich korejská. Pokud Čína dokáže být stejně pracovitá a stejně dát na první místo kvalitu jako Japonci a Korejci (Chevvy-Daewoo nepočítám), bude to v pořádku, pokud ne, chraň nás pámbu.
Řekl jsem Čína, ne Číňani. milé rádio. A to si piš, že si vždycky zaplatí, když strana a vláda rozhodne, že je to státní zájem. I když nevím, proč komentuješ zrovna tohle.
Zapomels na jeden aspekt. Cinani uz leta vyrabi starsi i nove zapadni auta. Volkswagen tam uz dloho dela Santanu, ale taky treba Passaty B4 a B5, montuji se tam taky Jetty a taky treba BMW. Ja bych je prilis nepodcenoval, jestli se evropsti vyrobci nad sebou nezamysli, pak vetsinu trhu opravdu sezerou Cinani.
Thorne, díky za připomenutí, Já určitě Čínu nepodceňuju, to je snad z mých příspěvků jasné. Ovšem montování cizích značek není totéž jako výroba vlastních. Kdybychom neměli Škodovku (navíc pod německým bičem), tak z nás Nošovice žádné experty na výrobu vlastní značky neudělají. Zkušenosti třeba českých výrobců oblečení, kteří si nechávali levně šít v Číně jsou - kontrola, kontrola a ještě dvakrát kontrola. Takže proto jsem opatrný. Btw: že ten Landwind z profilu vypadá dost jako Mitsu Grandis? :-)
Mono pokud člověk srovná nové picaso a tohle... je jasné kde brali inspiraci. a s kvalitou to bude jako se značkovým a neznačkovým zbožím... stejně to všechno vyrábějí číňani:-)))) jen se na to občas dá nějaká nálepka.... ;-) a je to rozhodně lepší než když si početná rodina koupí ojetého espasa....