Favorité 79. ročníku slavné čtyřiadvacetihodinovky v Le Mans byli jasní už před startem – tovární týmy Audi a Peugeot. Otázka byla jediná: kdo z nich bude lepší?
AUDI udělalo závod, dvě infarktové havárie kdy na trati zbyly jen hromady trsátek ale nezranění piloti odešli po svých a nakonec paradní vítězství, poslední roky přebírají roli Porsche...
No, do Porsche ještě hóóóóódně daleko (vítězství mají 4 x (ano opravdu KRÁT) více :-) ), ale celkově již mají o jedno vítězství více než Peugeot (nemýlím-li se ;-)
Pěkný den (při sledování příštího Le Mans :-)
No to je ale historie, poslední roky Porsche vyklidilo pole a na sportovním poli trochu stagnuje, myslel jsem, že se posune do F1, když oooo v rámci koncernu převzalo vytrvalostní závody, ale to se jaksi nekoná. Ve výsledku to může mít nepříjemné dopady na pozici značky jako takové, viz řada dnes už spíše historických jmen z UK která zakrněla a ačkoliv historický zvuk mají super tak se z nich staly časem jen exoti dobří tak pro setkání veteránů (byť vysoce ceněných).
Ono ale je dnes Audi a Porsche už jedna firma takže je to jedno - vw bude v Le Mans závodit dál spíš pod logem Audi a Porsche popř. přenechá jiné aktivity (stejně jako v Le Mans nejspíš nepotkáme Citroën ale dál jen Peugeot) ;-)
Pěkný den (při příštím Le Mans - myslíte že se objeví někdo další nebo to dál budou souboje "jen" mezi Audi a Peugeot(em)? :-)
Byl to doslova mazec. Skoro celou dobu závodu 4 auta v jednou kole, z toho první dvě v desítkách sekund, míchání pořadí, souboj vozů rychlejší x úsporěnší, těžké havárie, pořád se něco dělo... Sakra ted si vyčítám, že jsem na těch šest hodin usnul.
Aj keď nemám dízle moc v láske, tak som rád že predviedli takýto super závod. Tento ročník sem kukal komplet na eurosport 1/2. Napínavé od začiatku do konca. Škoda Pescarola.
Ešteže boli tie SC fázy také dlhé, aspoň som si mohol zdriemnuť >:-[]