Nechápu ego lidí, kteří bez váhání haní písemný projev druhých, aniž by sami byli schopni napsat jednu jedinou větu s diakritikou a bez chyby. Proč se tak často snoubí sebevědomí a tupost??!
Nechcem Gilgita zastávať, teraz si mohol štipľavú poznámku naozaj odpustiť, robí to už asi zo zvyku. Na druhú stranu ale písomný prejav motoristického redaktora by mal byť akosi na patričnej úrovni, a taktiež je za to platený - s prejavom diskutéra to nemôžeš porovnávať ani náhodou.
Pokud píše Gilgit z mobilu nebo tabletu, s diakritikou bude mít problém, za to bych ho nehanil.
Pokud si ale pan Vaverka 5. ledna není schopen uvědomit že píše o automobilech, které budou uváděny na trh v průběhu TOHOTO měsíce a následujícím měsícem je únor, je to opravdu velmi, velmi smutné.
Nedá sa nesúhlasiť, ale tentoraz mi to príde ako nedôležitý detail a zbytočné rýpanie. Je predsa jasne napísané, o aký mesiac sa jedná a ak sme na jeho začiatku, dá sa aj výraz "následujíci" s malou rezervou ešte prijať.
Otázkou je, jestli je nějaký rozdíl mezi článkem napsaným a vydaným co se týče data. Je možné že článek napsal už v prosinci a publikoval ho někdo až dnes.
Jinak písemný projev motoristického redaktora může být osobitý a jaký chce (sprostý, vtipný, nudný, technický, ...) a na čtenářích pak je, jak se jim to zalíbí či nikoliv. Od správné češtiny tam má být korektor/ka a popletený měsíc fakt není důvod k útokům.
Si príliš vzťahovačný. Pre všetko to sliedenie po chybách redaktorov pomaly zabúdaš písať o autách - a o tých by to tu malo byť predovšetkým, nie? Už to nie je ani zaujímavé, ani vtipné. Jasne, nereagovať na prešľapy typu ovládania rádia pod volantom, popletenia výbav či iné "hrúbky" sa asi nedá, ale začínaš to preháňať. Vráť sa k autám, to ti šlo lepšie.
Tak mu napíš maila - nemusíš tým obťažovať všetkých, už je to otravné a nesympatické. menej je niekedy viac. Kritika je dobrá vec, ale s mierou - príliš veľa kritiky má za následok, že nebude mať žiadny účinok.
Tak prečo písať do diskusie, keď o tom vie? Porážaš sa vlastnými slovami. Sorry, kámo, ale to, čo píšeš už nedáva zmysel. Ak sú v článku vyslovené blbiny, treba na ne poukázať, ale nie skákať tu za každú blbosť, jak to robíš ty. A že sú tvoje podráždené reakcie otravné a nesympatické, je fakt.
Ja o Lukášovi Vaverkovi písať nemusím, ak niečo skazí, som si istý, že po ňom vybehneš ty, takže nie je dôvod. A v odôvodnených prípadoch to obvykle vysvetlí Ronault lebo niekto ďalší zo zabehnutých diskutérov. keby všetci reagovali jak ty, tak to môže ACZ rovno zabaliť.
Píšeš úplne z cesty. Keby všetci iba pokrikovali ako ty, ACZ jednoducho zruší diskusie.
Namiesto jalových rečí sme mohli popísať radšej o autách, to je lepšia téma.
Dúfam, že tých noviniek bude viac - mňa z týchto zaujal prakticky len Seat, posledný dizajnový smer sa začal uberať k lepšiemu, až sa sám divím, nejaký čas dozadu som nedokázal Seat za nič pochváliť.
Plus Infinti - zaujímavá alternatíva pre tých, ktorým sa Passaty Mercedesy C, či menšie Audiny a Bavoráky už zdajú nudné.
Neboj, my z tych redaktorov nakoniec nieco vycepujeme. Vlastne by nam mali byt vdacni a mali sa nam na konci roka podakovat, ze ich pomahame zuslachtovat. ;-)
Pro český trh má z uvedených lednových novinek jednoznačně největší důležitost a význam Leon ST. Je to opravdový kombíkový skvost a už se nemůžu dočkat, až je budu potkávat na silnicích a parkovíštích! Bravo Seate! :-):yes::yes::yes:
Tak o to bych se nebal. Vzhledem k tomu, ze v nabidce je slabounky diesel navic prevzaty od Mercedesu, kde uz leta tvori nejvetsi technickou ostudu znacky a nebo hybrid, ktery jednak neni pro kazdeho a jednak snizuje prakticnost uz tak malo praktickeho auta az na pro vetsinu lidi nepouzitelnou uroven, tak se nebojim ze by prodeje sedanu Q byly dramaticky vyssi nez u predchoziho G37, ktery ac mel spoustu typicky japonskych problemu, tak jako sportovni sedan daval preci jenom vetsi smysl.
na náš poměrně malý dvorek(trh) nemá asi moc velký význam z evropského pohledu,ale tuším,že s tím prodejem oproti géčku se hodně pleteš.
bravo infiniti