Hej... Žraloku... tys dokázal udělat auto, co každýmu chlapovi sevře gule v boxerkách, jak do svěráku. Dokázal jsi nemožné. Tys z plechu a kůže stvořil nesmrtelnou milenku... Tak já v dokonalé pokoře stojím a vzdávám ti hold. BRAVO ŽRALOKU :yes::yes:
K tomu není co dodat. V nebi tě uvítá andělský chór vytúrovaných šestiválců a vé-osmiček. A s Elvisem můžeš dát řeč, jak se mu s pětsetsedmičkou jezdilo.
toto auto melo velkou smulu v tom, ze prislo v dobe MB 300SL, proti kteremu se nemohlo v zadnem smeru rovnat. Dnes krome fanousku 507 temer nikdo nezna, ale 300SL gullwing zna kazde dite.
Graf - hrabě. Takže hrabě Albrecht Goertz. :no: autorovi za nepřesný překlad. Hrabě Goertz navrhl nejen BMW 507, ale třeba i neméně slavný Datsun 240Z. Takže ještě jeden :no: autorovi, mohl se alespoň zmínit.... Dobrá, dobrá, 507 je překrásné auto, sám jsem se před nějakými šesti lety na tomhle serveru nad jeho půvaby rozplýval.....:-)
Díky za palec, malcolme, ale... jezdec německého mistrovství cestovních vozů se také jmenoval Leopold von Bayern a nikoli Leopold Prinz von Bayern (tedy Leopold princ Bavorský). Pokud autor uvedl šlechtický titul, už měl uvést jméno celé, včetně zděděných jmen po předcích (stejně jako se občas uvádělo u jistého skotského pilota F1 a sportovních prototypů jménem Johnny Dumfries :-)) Kdyby psal autor například o markýzi de Dionovi, možná by ho také uvedl jako Count Jules de Dion, jak ho uvádějí zahraniční prameny (count - markýz, hrabě). Nevím, prostě mi tam ten šlechtický titul uprostřed jména nesedí.... Přeložit by ho bylo lepší.