Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Legendy na Moje.Auto.cz: Renault Avantime

Renault Avantime patří svým vzhledem i počtem vyrobených aut mezi rarity. Co na tento třídveřový automobil říká jeden z jeho majitelů?
Zpět na článek
12. 3. 2011 14:33
12. 3. 2011 14:41
12. 3. 2011 14:59
12. 3. 2011 20:33
12. 3. 2011 14:59
12. 3. 2011 17:30
12. 3. 2011 18:17
12. 3. 2011 18:40
12. 3. 2011 18:56
12. 3. 2011 19:59
12. 3. 2011 20:30
12. 3. 2011 19:19
12. 3. 2011 20:32
12. 3. 2011 21:04
12. 3. 2011 21:41
12. 3. 2011 23:47
12. 3. 2011 22:19
12. 3. 2011 23:06
12. 3. 2011 17:45
12. 3. 2011 18:02
12. 3. 2011 20:19
12. 3. 2011 21:41
12. 3. 2011 22:21
13. 3. 2011 01:18
13. 3. 2011 14:00
12. 3. 2011 18:29
12. 3. 2011 20:20
12. 3. 2011 21:08
12. 3. 2011 22:23
12. 3. 2011 23:58
12. 3. 2011 19:30
12. 3. 2011 20:26
13. 3. 2011 00:17
13. 3. 2011 14:39
12. 3. 2011 23:08
12. 3. 2011 19:53
12. 3. 2011 20:28
13. 3. 2011 00:24
12. 3. 2011 21:31
12. 3. 2011 21:46
12. 3. 2011 22:24
12. 3. 2011 22:32
12. 3. 2011 22:48
12. 3. 2011 23:03
13. 3. 2011 00:39
13. 3. 2011 09:33
13. 3. 2011 00:25
13. 3. 2011 07:43
13. 3. 2011 21:03
13. 3. 2011 23:20
12. 3. 2011 23:07
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
12. 3. 2011 23:28
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
12. 3. 2011 23:41
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 3. 2011 15:27
13. 3. 2011 19:43
Avatar - CHerokee
12. 3. 2011 14:33
Legenda?
Bylo to špatné období Renaultu. Designově soupeřil se Ssang Yongem o nejškaredší krabici. 8-s
Rozbalit vlákno
18
Avatar - Amerika
12. 3. 2011 14:41
Re: Legenda?
Legenda legend, designový skvost! Nějak jinak to auto nazvat neumím! Avantime je něco naprosto nepochopitelně úžasného v automobilovém světě! Ten kdo ho a ještě Multiplu 1999 navrhl by zasloužil obrovskou polklonu a doživotní rentu za to, co pro auto průmysl udělali. Za tohle auto všechny palce nahoru :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
12. 3. 2011 14:59
Re: Legenda?
Souhlasímm... je to nádherné auto :yes:
12. 3. 2011 16:02
Re: Legenda?
Geniální MPV kupé - souhlas :-) ...
Avatar - Andromeda
12. 3. 2011 14:59
Re: Legenda?
No,když to vezmu podle reakcí tady,tak které období u Renaultu nebylo špatné,že 8-s . Pravda, vkus je věc individuální, jen by to chtělo při tom odstřelu vizáže argumentačně dosáhnout onomu vozu alespoň po ventilek, vzhledem k designové kvalitě,porci novátorství a odvahy u tvůrce a výrobce tohoto vozu. :-!
Avatar - Ricardo
12. 3. 2011 17:30
Re: Legenda?
V posledních letech byl takový krátký světlý okamžik, když navrhli Clio III. Jinak je to od dob prvního Méganu designově dost bída...
Avatar - Andromeda
12. 3. 2011 18:17
Re: Legenda?
Vidíš,já si třeba naopak myslím,že právě Avantime,Vel Satis jsou designově vyjímeční a Avantime předběhl svoji dobu.Ona i L II a M II jsou důkazem tehdejší vcelku avantgardní linie(okolo konce minulého tisíciletí) - určitě si je na silnici nespleteš a jsou jasně profilováni.Rychle se na to zapomíná.A první Megane byl podle mne z designového hlediska proti dvojce "bledulka v koutku"(nehodnotím užitnou hodnotu),jeho předchůdce R19 měl více osobnosti.Prostě přelom tisíciletí je u Renaultu spojen s produkty z pera designera Patrika Le Quementa.
Avatar - Ricardo
12. 3. 2011 18:40
Re: Legenda?
Tak on ten Partik úřadoval před i po, ale asi v té době kolem milénia se vymknul kontrole >:D
Avantgardní ty auta jistě jsou, ale to pro mě nepředstavuje estetickou hodnotu. Naopak často ukrutně neavantgardní auto zůstává nadlouho pěkným, ať už je to třeba BMW 5 E39, Jaguar XJ z let 1997-2002, Peugeot 406 nebo celá řada Volv. A doladit již aplikovaný design do elegantní a ze všech úhlů pohledné kompozice dá podle mého stejně práce, jako rozčeřit hladinu s něčím nevídaným.
Avatar - CHerokee
12. 3. 2011 18:56
Re: Legenda?
Myslím si, že se tu sešli všichni vlastníci tohoto šíleného auta. Zbytek národa dal přednost jiným. Avantime byl průšvih, který se vyráběl krátce, byl předražený a nikdo ho nekupoval.
12. 3. 2011 19:59
Re: Legenda?
A čím bol tak šialený?
Avatar - Ji/Ri
12. 3. 2011 20:30
Re: Legenda?
...tím že na něho neměl prachy ani koule. :-!
Avatar - Andromeda
12. 3. 2011 19:19
Re: Legenda?
Tak jednak míříš třídně výše a sázka na vyjímečnost - nejen z důvodu designu - Renaultu nevyšla.Nicméně jsem přesvědčen,že jmenovaný "pan designer" potenciál rozhodně měl,stvořil Twingo,Scenic,výše jmenované vozy...Ať už Jaguar,nebo BMW jsou nejen třídně jinde,vycházejí z jiné historie a neprovází je pověst masového výrobce,přirovnání trošku kulhá.Peugeot 406 je povedený - myslím,že tam se angažoval i věhlasný Pininfarina,Volvo mezi masovku nepatří taktéž.A naopak jsem rád,že se jak Ty píšeš,vymknul kontrole(což se bohužel podařilo i kvalitě výroby),protože díky němu člověk mohl konfontovat pohled na pojetí,ztvárnění vozu právě s vozy této značky.Nekvalitou designu ty vozy rozhodně netrpěly.Netvrdím,že avangarda rovná se vyjímečnost, kvalita, ale za sebe jsem přesvědčen,že míra a forma novátorství z hlediska designu minimálně u těchto dvou vozidel je obdivu hodná a zaslouží ocenění,protože - opět dle mne - to zvládli výborně.
Avatar - Ji/Ri
12. 3. 2011 20:32
Re: Legenda?
Přesně tak. Souhlas. Zvládli to výborně.... Myslím, že Renault začíná zbrojit.
Avatar - Andromeda
12. 3. 2011 21:04
Re: Legenda?
Já tiše doufám,že připraví produkty,jenž v sobě budou mít opět kus oné opovrhované odvahy a originality(poměr avantgardy a prodejnosti je alchymie),přičemž kluci nezapomenou na to, že "dobří rodáci" se vracejí,když je proč a kam... ;-)
Avatar - CHerokee
12. 3. 2011 21:41
Re: Legenda?
Myslím si, že k tomuto propadáku se Renault nikdy nevrátí. A vidím, že slovo legenda podle vašich příspěvků slovo mnohovýznamové :-)
Avatar - Andromeda
12. 3. 2011 23:47
Re: Legenda?
A co si ty představuješ pod pojmem legenda?Čeho se to týká?Platí jediná univerzální významová definice pouze k určité vlastnosti, komoditě,výrobku,osobě,skupině osob,nebo má tento výraz významově širší mantinely a dovoluje jeho širší výklad?Pro někoho třeba lentilky.Za legendu se dá Avantime směle považovat.Vede se diskuze na téma design - tobě se nelíbí,mě ano a mám proto své důvody,které jsem schopen formulovat a sdílím s ostatními podobného názoru.Tvůj postoj se skládá ze dvou slov:krabice a propadák,budiž ,nicméně mám na ten vůz a jeho význam jiný názor :-!
Avatar - Ji/Ri
12. 3. 2011 22:19
Re: Legenda?
Taky tiše doufám..... pořád je ve mě, přes velké zklamání, dobrý rodák a rád bych se vrátil, kdyby bylo kam ;-) :yes:
Avatar - Ricardo
12. 3. 2011 23:06
Re: Legenda?
Ty koncepty DeZir, Zoe, Captur... to je dobrá cesta. Je vidět, že Renault dokáže skloubit vytouženou unikátnost designu s všeobecně přijatelnou estetikou. proti tomu auta jako Avantime a další jsou podle mě v designu příliš samoúčelná ve snaze za každou cenu to dělat jinak.
Avatar - Ji/Ri
12. 3. 2011 17:45
Krása
Avantime a Vel Satis, to jsou díla automobilové architektury. Renault by měl udělat luxusní odnož, stejně jako Citroen, Toyota, Nissan a produkovat luxusní vozy tohoto typu. Měl jsem to štěstí i smůlu, že jsem vlastnil Vel Satis 3.0dCi, Initiale. Luxusní svezení, nádherný vůz - limuzina jak se patří, ale holt spolehlivost a hlavně servisy o ničem, bohužel. Dodnes se rád dívám na fotky tohoto krasavce.
Avantime a Vel Satis :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
20
12. 3. 2011 18:02
Re: Krása
Bohužel 3.0dCi dost zlobí, ale benzínové verze jsou ok :yes:
Avatar - Ji/Ri
12. 3. 2011 20:19
Re: Krása
...isuzu no.... ;-\ ale tenhle benzin je krásné svezení.... ;-) :yes:
12. 3. 2011 21:41
Re: Krása
Tak tak Isuzu rádo hicovalo ;-\ ale benzínová V6 to je jiný kafe. :-) Ale hlavně ty křesla! To bych chtěl do obýváku >:D :yes:
Avatar - Ji/Ri
12. 3. 2011 22:21
Re: Krása
Jj, nejednou mi zahicovalo až mi horko oblilo... křesla, ano, to je přesné. Vidím, že dýcháme stejný vzduch. ;-) :yes:
13. 3. 2011 01:18
Re: Krása
Strašně rád bych si Satise koupil.... problém není cena, ale nemám odvahu :-( teda ne kvůli designu to určitě ne, ale ta spolehlivost ;-\ Seděl sem v hodně autech, ale tohle bylo jediný kvůli kterýmu bych si vzal na týden neplacený volno, zavřel se v něm a hledal optimální polohy sedaček >:D A klidně i ten atmo. dvoulitr, ať se klidně plouží jak lemra, byl bych opravdu spokojenej. Ale můj osobní názor je, že do tohoto auta patří spíš automat. :yes:
Avatar - Dylan McKay
13. 3. 2011 14:00
Re: Krása
Po tátovi jsem měl Vel Satis 2,2 dCi. Dodnes ho má soused, až na natankování špatné nafty vše OK. Vel Satis je příjemná a pohodlná limuzína. Pořád se mi hodně moc líbí. :yes:
Avatar - Andromeda
12. 3. 2011 18:29
Re: Krása
Dodnes mne uchvacuje u Vel Satise nejen exterier ve stylu berlinety(zadní zaoblené,svisle téměř kolmé okno) ,ale i pojetí interieru,způsob jeho řešení.Měl jsem před mnoha lety jej možnost řídit v ropě , konkrétně kritizovaný 2,2 l (na průjezdy dveřma napřed ten vůz nebyl myšlen ;-) ),ale ta pohoda.Patřil majiteli tamního místního zastoupení,tak "šlapal".
Avatar - Ji/Ri
12. 3. 2011 20:20
Re: Krása
Brácha měl 2,2dCi v Satisu a 210tis. šlapal jako švýcary...pak šel z domu a v pohodě dodnes. Ano, ta pohoda, ten jiný svět... ;-) :yes:
Avatar - Andromeda
12. 3. 2011 21:08
Re: Krása
Interiér v Tvé vrcholné verzi byl jinde a v něm se teprve bydlelo ;-)
Avatar - Ji/Ri
12. 3. 2011 22:23
Re: Krása
Světlá kůže, intarzované dřívko, u šaltpáky hliník.... máš pravdu. Každé nastoupení bylo úžasné.... pak karta a hlasový syntetizér už hlásil co všechno je faulty.... :-( ale dodnes se rád otočím... bylo to krásné svezení a nádherný život v tomto díle opravdových automobilových architektů... :-) :yes: :yes: :yes:
12. 3. 2011 22:48
Re: Krása
Mě ve Vel Satisu nejvíc dostal ten prostor...na velké cestování po Evropě je to naprostá dokonalost. :yes:
Avatar - Andromeda
12. 3. 2011 23:58
Re: Krása
Vymazlený interiér a takové časté přivítání zvedá silně adrenalin ;-\ - máš velký srdce , když se přesto rád otočíš ;-) .S tou architekturou na kolech souhlas !

PS:Už to tu zmínil kolega výše -> křesla uvnitř,správný výraz.
12. 3. 2011 19:30
Re: Krása
Osobně si myslím, že luxusní odnože by měly budovat jen ty automobilky, které na výbornou zvládají hromadnou produkci. Jak Honda tak Toyota patří co se týče provedení ke špičce a i jejich prémiové odnože tomu hrají druhou notu. Naproti tomu Nissan vidím až za japnskou trojkou T-H-M a podle toho tak i dle mě vypadá jejich prémiový segment. Ten je sice hodně líbivý, dynamický a dobře se prodává, ale u dost FX jsem viděl oloupané plasty na palubce apod. Myslím, že Citroen vlastně ani neumí udělat kvalitní auta ani teď a tak jsem jejich vysněný výlet do prémie ani nepochopil. Sice designově DS3 hodně super... ale za dobrým designem se podle mě nemusí k prémii. A u Renaultu si už tu prímii nedokážu představit >:D
Avatar - Ji/Ri
12. 3. 2011 20:26
Re: Krása
S tím Citroenem jsi se hoooodně moc netrefil.... a nový FX má plasty na palubce? No nevím, které myslíš, ale tam je hodně kůže a osobně jsem oloupané plasty neviděl nikde - teda pokud nebyly nějak poškozené. Vím zase o Panamerách, kterým odlítaly chromované lišty.... někdy nevybereš ;-) Jinak, když už píšeme o prémii a např. DS, tak zkus si srovnatelné vozy a pak si sám sobě řekni, co a jak.... možná sám sebe překvapíš.
13. 3. 2011 00:17
Re: Krása
Já si právě myslím, že jsem se trefil:)
Sednu do Toyoty, Hondy, VW a cítím nějakou jistotu v provedení ( nemám na mysli Aygo, Jazz, Fox :-) mám ted na mysli dospěješí třídy), ale sednu do Nissanu, ten pocit tam chybí...ale halvne sednu do Citroenu a ten pocit tam chybí taky.
Ten pocit, že nejen sedím v pěkným interiéru, ale hlavně to, že s tím interiérem taky někam pravidelně dojedu. Ergo citroen se nechyta s kvalitou na Toyoty, Hondy, VW... DS třída nemá přece šanci se chytat na takový jména jako Audi ( A3), "malý" lexuse, mini.. Když se chytnu té A3, ta vyrostla sice na nudném, ale precizním golfu...ds nemá podle mě tu preciznost kde čerpat.
Prostě zatím si stojím:)
13. 3. 2011 14:39
Re: Krása
Já tu jistotu mám zase u Renaultu. Člověk vždy věří tomu s čím má dlouholeté zkušenosti.
Avatar - Ricardo
12. 3. 2011 23:08
Re: Krása
On je velký rozdíl současné FX a to minulé, které bylo v interiéru sprostý bakeliťák pro Američany - v tom nejhorším slova smyslu jednoduchá SUV verze 350Z
Avatar - MAP2009
12. 3. 2011 19:53
Re: Krása
Ono to nemá logiku. Jakýkoliv pokus Renaultu o luxusní vůz dopadl prodejním fiaskem....
Avatar - Ji/Ri
12. 3. 2011 20:28
Re: Krása
...to víš, frantícká nabubřelost.... oni vlastně Satise a Avantima zabili sami. Já když přijel do servisů, tak i prodejci chodili koukat na Satise....protože ho na vlastní oči neviděli... a servisáci koukali ještě víc....a já pak úplně nejvíc. 8-s ;-\
Avatar - Andromeda
13. 3. 2011 00:24
Re: Krása
Souhlas,bohužel to tak bylo , a ono finálové koukání v servisu po různých pokusech na možná numerická překvápka nezávidím...
Avatar - MAP2009
12. 3. 2011 19:52
Renault nemá co nabídnout
Renault nemá co nabídnout zákazníkům luxusního segmentu, aby jim to stálo za opuštění svých dosavadních značek. Výhodná cena a bohatá výbava v dnešní době nestačí, proto se to snaží dohnat extravagancí a zvláštností designu ( leč zatím neúspěšně ). Já to vítám, aspoň je na silnicích rozmanitost.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dylan McKay
12. 3. 2011 21:31
Avantime
Je to už tak dávno a přesto považuju Avantime za nejlepší auto které jsem kdy měl. Nemyslím technikou či vlastnostmi, ale zážitky. Ve své době nejezdilo nic zvláštnějšího a kontroverznějšího než Avantime. Mohl bych popsat stovky příběhů sahajících až do červené knihovny... ;-)

PS: jo a s lidma odsuzující Avantime nekamarádím. Dle mého to jsou lidi bez fantazie, bez radosti ze života... ;-)
Rozbalit vlákno
17
12. 3. 2011 21:46
Re: Avantime
Za takovejch třicet let budou litovat! Tohle auto bude jednou vyhledávaná kasika.
Avatar - Ji/Ri
12. 3. 2011 22:24
Re: Avantime
Je to už tak dávno a přesto považuju Vel Satise za nejlepší auto, které jsem kdy měl... Zážitky. No .... dále pak souhlas :yes:
Avatar - Amerika
12. 3. 2011 22:32
Re: Avantime
Avantime jsem sice neměl, ale jinak s tvým názorem beze zbytku souhlasím...... ;-) Ještě bych podotknul, že Avantime je na mém žebříčku aut na 5 místě. >:D
Jen pro zajímavost:
1.Renault Mégane RS R26.R
2.Peugeot 205 T16
3.Peugeot 205 GTI
4.Fiat Multipla
5.Renault Avantime
Tahle auta bych chtěl, pokud možno najednou, vlastnit..... >:D Je to nemožné, ale když snít je tak hezké..... Jen tak pro zajímavost, jak to máte vy? Která auta byste chtěli do garáže nejvíce...... >:D >:-[] ;-)
12. 3. 2011 22:45
Re: Avantime
Dobré volby...obzvlášť kvituju Multiplu. :yes:
1.Lancii Deltu Integrale Evoluzione 2
2.Alfu Romeo 75 Turbo/3.0 V6
3.Renault Safrane Biturbo
4.Renault Avantime
5.BMW M5 E28
To jsou takové ty reálné sny, do kterých mi jen chybí odvaha...

A ten jeden nereálný je Delta S4...
Avatar - Amerika
12. 3. 2011 22:48
Re: Avantime
Tvoje volby nelze než kvitovat s palci nahoru :yes: :yes: Alfa, Lancia a ty Renaulty....... >:D Delta S4..... >:D Jak se tak na ta svá auta dívám, asi je ta Multipla první reálnej sen........ Bohužel co jsem měl zatím možnost vidět, tak jsou všechny ve stavu, mírně řečeno, hrozném....... :-(
12. 3. 2011 22:57
Re: Avantime
Na Multiplu budeš hlavně potřebovat notnou dávku exhibicionismu. Tolik pozornosti nevyvolá ani nejnovější Ferrari. :-) :yes:
Avatar - Amerika
12. 3. 2011 23:03
Re: Avantime
Tak to se o sebe nebojím....... >:D Ne že bych byl exibicionista, ale když se mi něco líbí, tak je mi jedno, co si o mě ostatní myslí, já to stejně dělám nebo si to stejně koupím..... >:D Jediný problém bude, počkat ještě rok na řidičák a bude to OK. Jo a ještě na tu Multiplu našetřit..... Pak si ji koupím a budu dělat machra a všichni se mě budou bát a budou se mi smát....... >:D :-! 8-s
Avatar - Andromeda
13. 3. 2011 00:39
Re: Avantime
Na Multiplu to chce krapet odvahy , z hlediska využití a pojetí oběstavěného prostoru je jedinečná .
Avatar - Emel
13. 3. 2011 09:33
Re: Avantime
Tohle není tak nereálná pětka, i provozní náklady by se nejspíš daly zvládnout... spíš nevím, k čemu by ti byly dva Peugeoty 205.
Avatar - Emel
13. 3. 2011 07:43
Re: Avantime
Od majitele Cayenne a RR to má svou váhu :yes:
Avatar - Dylan McKay
13. 3. 2011 13:57
Re: Avantime
Teď jezdím s 911tkou. Je to jedno z nejlepších aut světa, přesto byl Avantime něco víc- nedokážu ale vysvětlit proč.
Avatar - Ji/Ri
13. 3. 2011 21:03
Re: Avantime
No to si děláš pr.del >:D
Ty: Avantime - teď 911
Já: Vel Satis - teď 911 997S Techart
.....tak tohle se povedlo....
Musím Tě opravit - 911 není jedno z nejlepších aut světa, ale nejlepší auto světa. Nejlepší sporťák planety :yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - Dylan McKay
13. 3. 2011 21:10
Re: Avantime
Tak to je jasné. Avantime a Vel Satis nasidily laťku příliš vysoko, že jediným východiskem je Porsche 911... ;-)
PS: to je ona: [odkaz] Ukaž ji! ;-)
Avatar - Ji/Ri
13. 3. 2011 23:20
Re: Avantime
Rád bych, ale nevím, jak tu vložit ten obrázek :-(
Avatar - Dylan McKay
15. 3. 2011 07:43
Re: Avantime
V SZ máš můj email... ;-)
Avatar - Dylan McKay
25. 3. 2011 22:33
Re: Avantime
Ahoj, koukal jsem na email, máš moc krásnou 911tku!!! :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
12. 3. 2011 23:07
Avantime, Renault Avantime
Myslím, že kdyby Renault nakládal s Avantime rozumně, mohl se tento avantgardní počin v produkci zachovat minimálně stejně dlouho, jako Vel Satis. Výrobce ho pojal příliš masově, což se vymstilo.

Přitom se jedná o velmi pozoruhodný model. Považuji ho za ukázkovou reprezentaci karosářského futurismu v praxi, přičemž soulad smělosti, tvůrčí invence a vášně, plynoucí z každého tahu na karosérii, představuje skutečný unikát.

V Avantime vidím jeden ze strojů, který není jen pouhým vozidlem, sloužícím převozu pasažérů či nákladu. Cítím z něj kreativní produkt extravagantního stylu, který představuje svébytný estetický solitér.

Sen zůstává i nadále snem. Avšak velmi těžko splnitelným...
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Amerika
12. 3. 2011 23:19
Re: Avantime, Renault Avantime
:yes: Nic jiného než palec hore :yes: :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
12. 3. 2011 23:28
Re: Avantime, Renault Avantime
Díky :yes:
Avatar - Ada je zase tady
12. 3. 2011 23:39
Re: Avantime, Renault Avantime
Škoda, že rendlík ve výrobě téhle zrůdy nepokračoval. Dnes už jsme mohli mít od kreatur designové kvality firmy Ssang yong konečně pokoj.

BTW: tenhle krám znám in natura. Příšerné... :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
12. 3. 2011 23:41
Re: Avantime, Renault Avantime
Jak dalece jsi se s modelem seznámil?
Avatar - Amerika
12. 3. 2011 23:46
Re: Avantime, Renault Avantime
Ádo, co jsi požil, než jsi tento příspěvek napsal? Hádám, že zcel střízliv bys toto nenapsal..... Pokud jo, tak nechci vidět co si představíš pod pojmem deignově zajémavé auto..... :-! :no:
Avatar - Andromeda
13. 3. 2011 00:11
Re: Avantime, Renault Avantime
Ale zase neměl na palubce kelímky,což je potěšující skutečnost,ne? >:-[]
Chápu,že tvůj šálek kávy to není - nedisponuje pohonem 4x4 a chybí nesmrtelný TDI , tak nech trocha radosti pomýleným ;-)
Avatar - Amerika
13. 3. 2011 00:16
Re: Avantime, Renault Avantime
:yes: >:D
Avatar - Andromeda
13. 3. 2011 00:26
Re: Avantime, Renault Avantime
;-)
Avatar - Dylan McKay
13. 3. 2011 13:53
Re: Avantime, Renault Avantime
Ado, tvoje výkřiky jsou marné a ubohé. Avantime nazvat krámem- snad tady lidi nedají na nějakého bambulu kterej zná Avantime pouze z obrázků, ale dají na člověka který s Avantimem najezdil 120.000 km...
Avatar - Andromeda
13. 3. 2011 00:29
Re: Avantime, Renault Avantime
Ano,extravagantní solitér ,hezky řečeno ;-)
Avatar - MAP2009
13. 3. 2011 15:27
?
Kdyby si asi těch deset lidí co je tu z Avantime a Vel satis na větvi tento model koupilo, mohly automobilce rrenault znásobit celkové prodeje o tisíce procent. A tyto krásná auto mohla přežít ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - anti99
13. 3. 2011 19:43
dobrý vkus
to to ste uz urcite videli, ale je to stale dobre

[odkaz]
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0