Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: 111 let záchranářských Škodovek. Připomeňte si slavné sanitky!

Historie záchranářských aut z Mladé Boleslavi se začala psát ještě za dob značky Laurin & Klement. Zatím nejnovějším dílem je Kodiaq upravený pro Zdravotnickou záchrannou službu.
Zpět na článek
20. 6. 2017 09:11
20. 6. 2017 19:19
21. 6. 2017 10:46
20. 6. 2017 08:05
Strčte si už tie škodovky do *
Nič iné ako Škoda neexistuje Potom skúste niekomu tvrdiť, že vás Škoda neplatí!
? To už nie je ani otravné, to už vzbudzuje odpor. Voči ACZ, voči autorom článkov osobne a hlavne voči Škode. Antireklama jak prasa.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - N6600
20. 6. 2017 08:15
Re: Strčte si už tie škodovky do *
Jednoznacny suhlas.
Avatar - Auto CZ
20. 6. 2017 08:13
Bez toho SUV by bol článok v poriadku
>:D
konkurencia si uberá z podielov embéčky, situácia je vážna! Treba nájsť akúkoľvek tému, ktorá sa dotýka embéčky, a kde je embéčka hlavným oskarovým hrdinom. 8-s Aj tých pár magorov, čo stále jazdia na embéčkách, sa môže časom rozhodnúť trebárs pre toho z nošovíc, a je to v h.....lu.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Uživatel_5340709
20. 6. 2017 08:15
Samozřejmě vítěz
je jenom jeden - [odkaz] :yes:
Rozbalit vlákno
10
20. 6. 2017 08:37
Re: Samozřejmě vítěz
Hloupější video jsem už dlouho neviděl.
Avatar - Uživatel_5340709
20. 6. 2017 08:48
Re: Samozřejmě vítěz
V tom případě tě mohu ubezpečit, že v YT, ani v tvém PC ten problém nebude. ;-)
20. 6. 2017 09:25
Re: Samozřejmě vítěz
Problém je samozřejmě v autorovi. Pominu 1203 jako sanitku. Ještě tak na převoz pacientů někam na vyšetření, ok. Nevím, kolik ty máš zkušeností s dvanáctsetrojkou, asi žádné. Já s mikrobusem najel 60 tis a když jsem jej převzal tak už 40 měl. Za celou dobu bez problémů. A to měla ještě motor původní a 4 kvalty, ne 1500 a pětikvalt. A jezdit se s ní dalo celkem v pohodě. Ten slovák prostě nažvanil spoustu nesmyslů. Hlavně, že oni těch aut vyrobili.
20. 6. 2017 10:00
Re: Samozřejmě vítěz
Pravda. Problém nebol v aute, problém bol v ľuďoch. Pokiaľ k autu pristupuješ už s tou myšlienkou, že je to šrot, tak ako šrot to naozaj jazdiť bude. Koľkokrát som sa hneval, že s tým autom ľudia jazdili ako keby mali v zadku ojo - 40 po meste a 60 mimo, pritom tie autá boli vpohode schopné držať krok s premávkou... S motorom 1500 a 5-stupňovou prvodovkou sa celkom slušne dalo ísť aj podiaľnici, trvalá rýchlosť 110 nebola žiadny problém. (A to si nestretol skúšobný voz, s ktorým sme raz šli na výstavu z Trnavy do Bratislavy - všetci čumeli, že "šopa" (to bola prezývka toho auta) dokáže ísť 160... No aby nedokázala so vstrekovaním Bishop v skúškach... >:D
Avatar - Uživatel_5340709
20. 6. 2017 10:27
Re: Samozřejmě vítěz
To že jsi v tom autě jezdil ještě nic neznamená. Neboj, š 1203 jsem zažil taky, a nikdy to nebylo dobré auto, ani při jeho vzniku.
20. 6. 2017 11:36
Re: Samozřejmě vítěz
Já taky netvrdím, že to byl nějaký zázrak. Prostě typický socilaistický produkt. Ostatně jako další škodovky. I když design na rok vzniku podle mne špatný nebyl. Jenom oponuji, že takový krám jak se snaží autor naznačit to zase nebyl.
20. 6. 2017 13:45
Re: Samozřejmě vítěz
1203 odvozila celý národ od narodenia až po funus. Vzhľadom na rozmery, cenu a prevádzkové náklady to bol príkladný pracant. Dĺžku ložnej plochy jej mohla závidieť celá plejáda konkurencie, ktorá sa k nám po revolúcii nahrnula a polomer otáčania tiež.
Avatar - Stejsn
20. 6. 2017 23:19
Re: Samozřejmě vítěz
Já 1203ku mám. Konkrétně dokonce sanitku. Mám jí i tady na MACZ. Je to TAZ a strašnější popelnici si nedokážu vůbec představit. Měl jsem i další auta z článku - 1201 sanitku, 1202 sanitku a oproti trosce to byly úžasný auta. Problém není v původní 1203, problém je v jejím slovenském pokračování.
Avatar - SCHROJF
20. 6. 2017 12:56
Re: Samozřejmě vítěz
Som z TT a 1203ka bola asi najlepsia,a jediná užitočná iba vo verzii POHREBAK... ;-)
[odkaz]
20. 6. 2017 13:46
Re: Samozřejmě vítěz
No aha, aj somár z Trnavy sa našiel... :-!
Avatar - netcar.xx
20. 6. 2017 08:30
111 let, v celé novodobé historii
jediná raz dva troska jako skutečně použitelná ( i když jen v uvozovkách) ambulance a tak tady máme zase další reklamu na Kokodáka. Příští týden tady budeme mít historii hasičských stříkaček a mezi nima červeného Kokodáka.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Barrichello
20. 6. 2017 08:52
Re: 111 let, v celé novodobé historii
pak bude historie policejních škodovek a stříbrnej kokodák, historie taxíků a žlutej Kokodák.

Připomíná to starý sovětský vtip: "Soutěž mladých spispovatelů - popište váš oblíbený kulturní, politický a osobní vzor. A proč právě Lenin"

>:D >:D >:D
Avatar - wakantanka
20. 6. 2017 09:57
Re: 111 let, v celé novodobé historii
:-) :yes:
20. 6. 2017 12:05
Re: 111 let, v celé novodobé historii
>:D :yes: To se povedlo :yes: :yes: :yes:
Avatar - woody-alien
21. 6. 2017 11:36
Re: 111 let, v celé novodobé historii
>:D :yes:
Avatar - holden2
20. 6. 2017 09:11
takze
kdysi jsme umeli vyrobit i sanitku. dnes je skodovka jen hnuj pro dobytek. skodovkou jezdis protoze musis. skodovka se nekupuje ale fasuje
Rozbalit vlákno
0
Avatar - nalimer
20. 6. 2017 19:19
Pán autor
Kam až chcete zájsť?
Poslednou (a dlhých 40 rokov) záchrankou bola 1203 a jej ekvivalenty. Šlo defacto o poslednú dodávku od Škody. Teda automobil určený k prevozu chorých s akým-takým priestorom. Následne záchranné služby vymieňali tieto sanitky za moderné sanitné vozy západnej výroby a snahy značky Škoda boli skôr pre smiech.
Prevoz krvy, orgánov, základných zdravotníckych potrieb spĺňa aj lowcostová Dácia.
Prosím, berte to ako radu staršieho kolegu - neskutočne a príliš okato presadzujete PR značky Škoda. Teda,ak mi článok nezastrie videolayer či na konci mi svieti reklama o veštici Vanga.
Seriózne píšem, zamyslite sa nad svojou prácou.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - VDC
21. 6. 2017 10:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0