Diskuse

15 let ankety Motor roku: Nejvíc titulů má BMW

7.6.2013

Letos byl už podruhé v řadě vyhlášen motorem roku přeplňovaný tříválec od Fordu. Jací byli vítězové předchozích ročníků?

 

  • 00 Reagovat !

    foto J-W

    J@W 07.06.2013  19:27

    Podezřelá anketa.

    Anketa je to sice hezká, hlasy dávají novináři, většinou k motorům z aut, co zrovna testují do ankety auto roku, nebo jako nový model. Těch pár kilometrů se zajetým motorem toho moc o kvalitě a celkové použitelnosti motoru moc nepoví. Proto se taky můžeme dočkat nepovedených voleb, jako je honda IMA, nebo Fiat 0,9 twin air, koneckonců 1,4 TSI zrovna taky není žádná vypalovačka. Nakonec čas ukázal, že motory BMW se dají nazvat motory roku i po třeba 5ti letech provozu a 100 tis. km průběhu.
    • 00 Reagovat !

      foto Mig-35

      Mig_35 07.06.2013  19:51

      « Re: Podezřelá anketa.

      BMW motory umí. Hotovo. Tečka.
      • 00 Reagovat !

        foto petrumr

        petrumr 07.06.2013  19:52

        « Re: Re: Podezřelá anketa.

        za tvrdé pomoci citroena :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 07.06.2013  20:12

          « Re: Re: Re: Podezřelá anketa.

          (no však také) Citroën motory UMÍ ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Type-RR

            Type-RR 07.06.2013  20:51

            « Re: Re: Re: Re: Podezřelá anketa.

            :D:D
          • 00 Reagovat !

            foto nope

            nope 08.06.2013  00:40

            « Re: Re: Re: Re: Podezřelá anketa.

            Citroen umi, to ano. Ale motory to fakt nejsou, pardon.
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 08.06.2013  16:32

              « Re: Re: Re: Re: Re: Podezřelá anketa.

              Omlouvat se NEtřeba - já jen SOUHLASím s výsledky ankety (včetně "desetiletí" nazpět ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Tycoon

            Tycoon 08.06.2013  12:41

            « Re: Re: Re: Re: Podezřelá anketa.

            S přivřením jednoho oka umí diesely, kupříklad 1.5D nebo 2.7 HDi byly motory, na které konkurence neměla odpověď. Ale kde je nějaký opravdu dobrý benzín ?
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 08.06.2013  16:33

              « Re: Re: Re: Re: Re: Podezřelá anketa.

              Již ROKY vyhrává právě tuto anketu objem do 1.8 litru - třeba.. :-)
              • 00 Reagovat !

                foto Tycoon

                Tycoon 08.06.2013  20:56

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podezřelá anketa.

                Na motory 1.6 z řady Prince jsem samozřejmě nezapomněl - zrovna včera se jeden majitel P308 na fóru o autech bezradně ptal, proč mu to často jede jen na tři válce. Zkusím jej potěšit informací o vítězství toho motoru v novinářské anktetě ...
                Abych jen nekritizoval, jako zajímavou považuju šesnástistovku starší řady TU v C-Elysee/P301, na kterou nemá lowendová konkurence Dacie či Škody žádnou odpověď.
                • 00 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 08.06.2013  22:11

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podezřelá anketa.

                  To mluvíte o "CELKOVÉM VÝVOJI" - kdy se snižuje kvalita "všeho" ;-)
                  Což ale nic nemění na faktu, že je to již roky NEJlepší motor své kategorie..
                  ..pokud hledáte (konstrukčně předimenzovaný) "držák" (jaký v příští generaci nejspíš už také NEbude) tak třeba 1.4 HDi :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Type-RR

            Type-RR 08.06.2013  13:54

            « Re: Re: Re: Re: Podezřelá anketa.

            jojo, a prevodovky taky 8-s
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 08.06.2013  16:35

              « Re: Re: Re: Re: Re: Podezřelá anketa.

              Myslíte ty historické 5ti stupňové v levných modelech? Ta opravdu stojí za.. ;-)
              PS: Ale již pár let je v nabídce patentovaná 6ti stupňová "dvoukuličková" velmi přesná manuální převodovka - třeba s 1.6 THP 200 PS je to "dobré spojení" (povedený motor + povedená převodovka :yes: :-)
        • 00 Reagovat !

          foto J-W

          J@W 07.06.2013  21:55

          « Re: Re: Re: Podezřelá anketa.

          Ta problematická 1,6 od PSA možná, ale nevím, že by šesti a osmiválce řešilo bmw s citroenem.
          • 00 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 08.06.2013  16:38

            « Re: Re: Re: Re: Podezřelá anketa.

            Proč by své FAMÓZNÍ řadové 6ti válce (které jsou pro redakci auto.cz "ZBYTEČNĚ MOC") mělo BMW "řešit" s Citroën(em? :-)
            A V8 už vůbec ne - Citroën vždy "končil" na 6ti válcích - včetně současné C5 - ta "stihla" mít ještě jak BENZÍNový tak DIESeLový V6 3.0 - do budoucna už (bohužel) budeme jen "downsizingovat" :-|
        • 00 Reagovat !

          foto boost-

          boost. 07.06.2013  22:12

          « Re: Re: Re: Podezřelá anketa.

          Jasný, PSA pomohlo vyrobit motory BMW, viď. Pouč mě, protože kromě Prince/TU family o ničem jiném nevím. Že by S65Tu byly na bázi motorů N13? >:-[]
          • 00 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 08.06.2013  16:48

            « Re: Re: Re: Re: Podezřelá anketa.

            PROČ by PSA mělo "pomáhat vyrábět motory BMW"? :-)
            PS: "Stačí" že roky odebírali 1.6 HDi a dnes mají "společný" (ve Francii vyráběný) 1.6 benzín - již roky NEJ motor své třídy ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto hikeen

      hikeen 07.06.2013  20:13

      « Re: Podezřelá anketa.

      Většina motoru po 100tkm rozhodně nemá žádný větší problém.

      A spíš se tady hodnotí subjektní dojmy než kvalita motoru, jako takového.
      • 00 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 07.06.2013  20:45

        « Re: Re: Podezřelá anketa.

        [odkaz] Parta na "subjektivní dojmy" :-)
        PS: ("váš" český zástupce) Pan Tom(áš) Hyan by z vás měl určitě "radost" ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto TeeJay

      TeeJay 08.06.2013  12:42

      « Re: Podezřelá anketa.

      Čím si zasloužila nálepku "nepovedená volba" technika Honda IMA? Praskají válce? Rozvodové řetězy? Dochází u nich k náhlému poklesu výkonu? Ztrácejí akumulátory výrazně kapacitu ve studeném/horkém počasí?

      Jinak tahle anketa je k smíchu - opravdu už dneska nezaslouží ocenit žádný atmosférický motor? Co Mazda Skyactiv? Očekával bych také dieselový Honda 1.6 i-DTEC. Opravdu nemá ani na první šestku? A kde je Nissan 1.2 DIG-S? :-O 8-s :no:
      • 00 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 08.06.2013  22:25

        « Re: Re: Podezřelá anketa.

        Nissan 1.2 DIG-S je určitě POVEDENÝ motor (navíc používající "pokrokové technologie" - jedno z kritérií ankety) ale zdá se že se opravdu NEvešel.. :-|
        Mazda Skyactiv se sice nedostala na 1. místo, ale v anketě "boduje :yes: :-)
        Dnes se atmosferické motory vpodstatě již NEnabízejí - Mercedes V8 6.3 AMG "boduje" ale již roky...
      • 00 Reagovat !

        foto nope

        nope 08.06.2013  23:33

        « Re: Re: Podezřelá anketa.

        Klid ;) Honda je v poradku. Je sobestacna a umi. Tyhle ankety pro Hondu nikdy nehraly, nehraji a prim hrat nebudou. Tot cele.
        • 00 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 09.06.2013  00:42

          « Re: Podezřelá anketa.

          NEřekla bych že "nikdy nehrály"! (možná v poslední době kdy jsou "in" maličké downsizingové motorky a ne pořádné točivé atmosferické - dříve doména právě motorářů Honda (příští rok by mohl "zabodovat" nový 1.6 i-DTEC :yes: :-)
          PS: Anketu (ve svých kategoriích) v průběhu let ZVÍTĚZILY (a to nemluvím o "jen" finálových umístěních) tyto motory Honda
          - 1.0 IMA (Insight)
          - 1.3 IMA (Civic)
          - 1.8 (Accord)
          - 2.0 (S 2000)
          - 2.2 i-CTDi (Accord a další)
          • 00 Reagovat !

            foto nope

            nope 09.06.2013  01:03

            « Re: Re: Podezřelá anketa.

            Smekam, mila damo. Zcela evidentne mate skutecny prehled :-)
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 09.06.2013  01:06

              « Re: Podezřelá anketa.

              Děkuji ;-)
              PS: NEmám ho zdaleka takový - je to spíš "shodou okolností" oblast která mne "zajímá" :-)
              PPS: A (další) shodou okolností byla Honda první vůz co jsem měla (k narozkám dostala) a (ještě další) shodou okolností byla (jiná) Honda první vůz kterým jsem je(zdi)la nad200kilometrovou rychlostí ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto petrumr

    petrumr 07.06.2013  19:50

    bmw

    je radost pohledět na ty bmw motory co se vyrábějí v číně >:D ale ted vážně, kolik autoškol, má motory bmw?Osobně vím, že htp vydrží v autoškole i 350tkm, motor v bmw do města nevydrží ani polovinu. :-!
    • 00 Reagovat !

      foto Skipper

      Skipper 07.06.2013  20:47

      « Re: bmw

      A na tu poslední část si přišel jak? JPP?
      • 00 Reagovat !

        foto petrumr

        petrumr 07.06.2013  21:24

        « Re: bmw

        Tys viděl bmw jezdit kolem komína?
        • 00 Reagovat !

          foto EauRouge

          EauRouge 07.06.2013  22:46

          « Re: Re: bmw

          A kolik máš zkušeností s motory BMW nebo aspoň s 1,6 co používá PSA, že máš tak zasvěcený názor? Já najel s 320d 146 000 km, 535d 278 000 km a s MINI Cooperem S 167 000 km. Vše bez větších problémů. Teď mám 335i a po nějakých 47 000km zatím bez problémů.

          PS: Proč autoškola nemají BMW? Ze stejnýho důvodu proč nemají Bentley.
          • 00 Reagovat !

            foto petrumr

            petrumr 08.06.2013  08:58

            « Re: Re: Re: bmw

            blahopřeji, žes najel s motory bmw skoro 600tkm bez problémů+47tkm taky bez problémů.Vlastně ty jsi fanda jedné značky.Joo taky znám fandy do bmw, ale aby najeli tolik km?Kolik tě stál servis, palivo, oleje, gumy.Mám kolegy co servisují jen bmw a jsou spokojeni s výdělkem, znám škodovácký mechaniky a ti nadávají, že nemají do čeho vrtnout. A k té autoškole-mají bmw, ale jsou drahé na servis, tak se požívají jen pro zvláštní klientelu
            • 00 Reagovat !

              foto LudaBaxa

              LudaBaxa 08.06.2013  09:53

              « Re: Re: Re: Re: bmw

              Uvědom si co píšeš. Označuješ ho za fandu jedný značky a sám tu tlačíš hlavně tříválce od škody a škodu jako takovou. Navíc napsat, že škodovácký mechanici nemaj do čeho píchnout, to chce hodně odvahy. Ty škodovky musí bejt dokonalý vozy, že se vůbec nesypou. Proč škoda není nejprodávanější na světě? Já ať přijedu do jakéhokoli autorizovaného servisu škoda, tak mají vždycky plno.
              • 00 Reagovat !

                foto petrumr

                petrumr 08.06.2013  11:17

                « Re: Re: Re: Re: Re: bmw

                není to tím, že je to škoda servis >:D Tych škodovek jezdí u nás nejvíce.Já přijedu do servisu bmw a mají plný hevery a karosáři ani nechodí na oběd, že by blbý jízdní vlastnosti?.....Když najel ve vozech bmw přes půl mkm, tak asi je fanda jedné značky, já jsem třeba škodou najel nejméně km z aut ostatních.
                • 00 Reagovat !

                  foto LudaBaxa

                  LudaBaxa 08.06.2013  11:53

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: bmw

                  No já nevím, já jezdím do škoda servisů i s VW :-) To víš, když myslíš nějakýho odborníka na vesnici co má na černo diagnostiku.. tak se není čemu divit, takových lemplů znam dost.
                • 00 Reagovat !

                  foto EauRouge

                  EauRouge 09.06.2013  15:20

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: bmw

                  Kdybych věděl, že jsi škodováckej troller tak vůbec nereaguju. Ale uvedu věci na pravou míru, kdyby to někoho zajímalo.
                  Pokaždé když jsem si vybíral auto, tak jsem obešel showroomy snad všech značek, které nabízeli auto dané kategorie - tzn. Audi, Mercedes, Jaguar a kdysi i Alfa Romeo. Proto jsem měl chvíli i Audi A4, kterou jsem ale prodal asi za rok a půl, protože se řídila jako Ford Transit. Nemluvě o dvou Land Roverech, které jsem koupil do rodiny. Tudíž je tvoje dedukce špatná.
                  A servis, pneu, palivo, olej atd? Vždycky jsem si zaplatil servisní balíček na 5let a 150 000km, takže jsem jen měnil spotřební záležitosti jako právě kapaliny, destičky atd. A s danou spotřebou pneu a paliva člověk počítá, když si dané auto kupuje. jediný problém byly rozvody na Cooperu S, ale to byl první a poslední problém, který navíc spadal do záruky, takže jsem nic neplatil a druhý den bylo auto doma. O pneu a palivu snad nemá cenu se bavit, protože zaprvé - BMW je posledních cca 15let špička co se týče spotřeby v dané kategorii a za druhé - auto si kupuju s vědomím jeho spotřeby, jak pneu tak paliva.
          • 00 Reagovat !

            foto petrumr

            petrumr 08.06.2013  09:03

            « Re: Re: bmw

            blahopřeji, žes najel s motory bmw skoro 600tkm bez problémů+47tkm taky bez problémů.Vlastně ty jsi fanda jedné značky.Joo taky znám fandy do bmw, ale aby najeli tolik km?Kolik tě stál servis, palivo, oleje, gumy.Mám kolegy co servisují jen bmw a jsou spokojeni s výdělkem, znám škodovácký mechaniky a ti nadávají, že nemají do čeho vrtnout. A k té autoškole-mají bmw, ale jsou drahé na servis, tak se požívají jen pro zvláštní klientelu
            • 00 Reagovat !

              foto Mig-35

              Mig_35 08.06.2013  09:29

              « Re: Re: Re: bmw

              Prosím tě.
              Atmosférické benzíny nemají obvykle vůbec žádné problémy a najedou bez problémů několik set tisíc km.
              Jinak autoškolu s BMW jsem ještě neviděl. V Praze to nemůžu vyloučit.
              • 00 Reagovat !

                foto escorpion

                escorpion 08.06.2013  14:34

                « Re: Re: Re: Re: bmw

                Priznávam, tiež som autoškolu BMW nevidel. Samé fábie htp a podobné nezmysly čo stoja pár eur :no:
                • 00 Reagovat !

                  foto stealth01

                  stealth01 08.06.2013  19:46

                  « Re: Re: Re: Re: Re: bmw

                  Ja bych chtel videt, jaka je prumerna cena vsech bmw co jezdi na nasich a slovenskych silnicich. Myslim, ze to bude taky par eur. Ale pojdme si spolecne myslet, ze ridime prestizni vuz, aspon je sranda. Chtelo by to u bmw neco, co by melo punc vyjimecnosti. Bohuzel prumerna cena i vek vsech tech bmw co jezdi na nasich silnicich radi tuto nemeckou znacku ndo stejne prumernosti jako je treba peugeot. Takze pro me je bmw ve finale taky nezmysel za par eur. Nic za cim bych se otocil, jestli si rozumime.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Mig-35

                    Mig_35 09.06.2013  09:31

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: bmw

                    Budeme muset počkat na tu tvoji R8, co kupuješ od zimy.
    • 00 Reagovat !

      foto LudaBaxa

      LudaBaxa 07.06.2013  21:08

      « Re: bmw

      Taky by mě zajímalo jak si přišel na to, že motor z BMW vydrží ve městě sotva polovinu. Taky mi přijde trochu na hlavu názor, že motorem roku by (zřejmě) měl být motor co prostě jen nejvíc vydrží. Nebo tedy vydrží hodně při zacházení v autoškole.

      Tahle anketa je velká šaškárna, je to o ničem.

      Motor, který to vyhraje by měl mít vlastnosti:

      - technická vyspělost
      - inovativní prvky
      - spolehlivost
      - dobrá kultura chodu
      - příjemný průběh kroutícího momentu pro příjemnost jízdy
      - spořivost
      - atd.

      Nevim na co jsem ještě zapomněl :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Xawier

        Xawier 07.06.2013  21:34

        « Re: Re: bmw

        :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto petrumr

        petrumr 07.06.2013  21:37

        « Re: Re: bmw

        já jsem na to přišel intuicí :-! ale k věci, vím, že je to šaškárna i ty inovativní prvky jsou zvláštní, třeba u toho forda ten rozvodový řemen jak se máčí olejem, aby dlouho vydržel 8-s že je potom motor saméj olej, to už zpráva s ekologie nepíše.Nejlepší řešení se mně jeví příčný chlazení, kdo byl motorář u liazek mně dá zapravdu.Ale tuším, že stím přišlo HTP, aji s dvěma řízením katu :-!
        • 00 Reagovat !

          foto LudaBaxa

          LudaBaxa 07.06.2013  22:07

          « Re: Re: Re: bmw

          Intuice ti je k ho.. k ničemu.

          A jo, zapomněl jsem samozřejmě na ekologii. Úplně mi to vypadlo.
      • 00 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 08.06.2013  00:54

        « Re: Re: bmw

        Ale samozřejmě že to není "šaškárna" (byť dříve možná opravdu bývala "lepší"). Chce si to projít KOMPLETNí výsledky (které letos redakce - zcela NEpochopitelně - NEzveřejnila!
        Výsledky v (jednotlivých) kategoriích docela "sedí", kde je "problém" je určení toho NEJ motoru = což se dělá jen a pouze POČTEM BODŮ = motor který DRTIVĚ porazí ostatní ve "své" objemové kategorii (jako Ford 1.0 EcoBoost) tak prostě nasbírá nejvíc bodů = zvítězí i celkově (což maličko "bubost" JE ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Iv8

        Iv8 08.06.2013  07:20

        « Re: Re: bmw

        Ohleduplnost k životnímu prostředí ? :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto petrumr

          petrumr 08.06.2013  11:18

          « Re: Re: Re: bmw

          no právě u tych motorů bmw bych byl opatrný, nebot ty tenoučký bloky co praskají u držáků silentbloků a teče tama nemrzka :'-(
          • 00 Reagovat !

            foto bigsoul

            bigsoul 08.06.2013  17:59

            « Re: Re: Re: Re: bmw

            Ty si komediatn, len čo je pravda >:D
    • 00 Reagovat !

      foto bigsoul

      bigsoul 07.06.2013  23:26

      « Re: bmw

      Hele ta tvoje intuice je k *, lebo BMW motori vydrži všade. A vieš prečo autoškola nema BMW? Asi sa pozri na cenu 1čkoveho BMW a Fabie a hned pochopíš prečo >:D

      BMW je proste BMW od motora po posledný šroub proste radosť a kto nemá nepochopi a ten čo ma sa rad usmieva na tymito blabolmi >:D
      • 00 Reagovat !

        foto petrumr

        petrumr 08.06.2013  12:12

        « Re: Re: bmw

        Otrokovice- zlín všichni si jsou rovni, akorát někdo jezdí za méně.
        • 00 Reagovat !

          foto LudaBaxa

          LudaBaxa 08.06.2013  12:15

          « Re: Re: Re: bmw

          A někdo na to má a může jezdit za více :-)
          • 00 Reagovat !

            foto petrumr

            petrumr 08.06.2013  14:26

            « Re: Re: Re: bmw

            Jo, nezávidím mu, má jiný starosti, prej když jede bmw pomalu, přehřívá se 8-s
      • 00 Reagovat !

        foto stealth01

        stealth01 08.06.2013  19:59

        « Re: Re: bmw

        >:D Tak to jsi me pobavil. Radost je poslouchat vrzajici zadni napravu, radost je vymenovat v zaruce xenony protoze proste praskly. Radost je poslouchat vrzajici strop, oblozeni ve dverich a sedadlo. Radost je si sahnout na do prstu rezajici svar na pacce blinkru. To je radost od prvniho do posledniho sroubku. Jinak nemej mi to za zle, ale jses fanatik do bmw, coz vylucuje jakoukoliv komunikaci na urovni fanouska do aut. Tak se nezlob ze nebudu reagovat.
        Jeste pro rejpaly, bmw je standardni auto s programove nastavenym setrenim na vsem moznem. Pokud budu nekdy v budoucnu bmw menit bude to znovu bmw protoze jsou to skvela auta. JEDINE co mi strasne vadi je fanaticky pohled na bmw jako na nejakou modlu. To je tak strasne ale tak strasne neobjektivni, je to extremni deviace od reality. Auto.cz je pouze o fanaticich, kazdy si vyzdvihuje tu svou znacku a to nema se zajmem do aut co delat. Podivejte se treba na Kylie a jeji ubohou a trapnou nenavist k audi. Skoro az lituji vsechny ty inzenyry v audi, kteri vyvijeji neco noveho, aby to mistr sveta Kylie poslala ihned nekolik let zpatky za to zde mastu.bovane bmw.
        K ankete. Naprosto pravem je bmw pravidelne na mistech vitezu. Ten motor, co mam ja je sice hlucnejsi nez v A6, ale je pruznejsi a ma lepsi spotrebu. Je to spickovy motor a ja verim, ze jednou nasetrim korunky na Bmw m5
        • 00 Reagovat !

          foto bigsoul

          bigsoul 08.06.2013  20:30

          « Re: Re: Re: bmw

          ja mam e46 320d žiadna naprava a tebou opisovane veci nemam a poznam vela ludi čo maju BMW a tiež bez problemov! Fanatizmus? Ano som fantaik do toho auta, lebo si ma ziskalo všetkym a neboj skušal som aj iné a žiadne ma tak neoslovilo ako BMW. Tak čo na BMW može vadit? Tvrdo nadstavený podvozok a na čekych či slovenských cestách su tie rázi dost silné (počutelne v kabíne). problem so xenonmi som tiež nepočul, ale možno sa tento problem u niektorej rady objavil. Jediny problem su elektricke okienka kde dosť často vyskakuje uchopenie lanka a pri zauzleni je potreba vymenit celí systém, ale radšej mat stýmto problém ako z napravami či motorom!!! a rezajicich veciach nič neviem ja stým problem nemam.
        • 00 Reagovat !

          foto mariachi

          mariachi 09.06.2013  08:56

          « Re: Re: Re: bmw

          Hezkys to napsal.
          Z toho fanatismu se dá dotyčný vyléčit, stačí v tom BMW strávit nějaký čas a člověku dojde, že je to sice skvělé auto, ale má problémy stejného rázu, jako jakékoliv jiné.
          • 00 Reagovat !

            foto Mig-35

            Mig_35 09.06.2013  09:33

            « Re: Re: Re: Re: bmw

            No já jsem měl několik BMW a nikdy jsem neměl žádný problém, do servisu jsem jezdil jenom na běžný servis. Pravda, byly to auta do 100 tkm. Ale s Audi už jsem zažil servis i ve 40 tkm. Hadička s přívodem vody k zadnímu stěrači praskla a zalila zesilovač, výměna 25 tisíc /nějaká lepší hudba/.
            • 00 Reagovat !

              foto mariachi

              mariachi 09.06.2013  20:00

              « Re: Re: Re: Re: Re: bmw

              To, žes neměl problém ty, neznamená, že ho nemá nikdo.
              To jistě chápeš.
              Jde mi o to, že jakmile po X Škodovkách, nebo Fiatech, nebo jiných mainstreamových autech koupíš BMW, tak tak nějak podvědomě očekáváš až fascinující kvalitu všeho, co je vidět a čeho se lze dotknout. Ale BMW v tomhle zase tak moc neboduje.
              Osobně jsem v jeden den zkoušel Tiguana a X1 a ten Tiguan - byť jedna z nejlevnějších verzí a navíc v akci - byl proti dražší X1 minimálně v interiéru doslova luxusní.
              Fakt je, že při jízdě už to bylo trochu jinak...
              • 00 Reagovat !

                foto bigsoul

                bigsoul 09.06.2013  21:50

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: bmw

                Prave, že čakaš viac a dostaneš viac... Tiguana porovnavaj s X3 a nie z X1 a potom pocitiš ten rozdiel >:D VW take auto ako X1 nemá.... A keď sadneš po fiatoch a škodovkach do BMW, tak len * nepozná ten rozdiel >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 09.06.2013  22:05

                  « Re: bmw

                  (již) BMW X1 je větší než Tiguan, proč ho srovnávat s něčím co je ZCELA MIMO jeho "ligu"? ;-)

                  [odkaz]
                  • 00 Reagovat !

                    foto mariachi

                    mariachi 10.06.2013  17:56

                    « Re: Re: bmw

                    Ta Alpina je zcela mimo mísu, ale jinak máš pravdu.
                • 00 Reagovat !

                  foto mariachi

                  mariachi 10.06.2013  17:49

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bmw

                  Koukám, že rozhled ti nechybí a vyjadřovací schopnosti taky ne...
    • 00 Reagovat !

      foto nope

      nope 08.06.2013  00:38

      « Re: bmw

      Od cloveka, kterej napise, ze HTP je pila, nelze brat nic vazne..
      • 00 Reagovat !

        foto petrumr

        petrumr 08.06.2013  12:01

        « Re: Re: bmw

        ty máš pilu jakou?Nebo máš tam šest válců?
        • 00 Reagovat !

          foto nope

          nope 08.06.2013  12:29

          « Re: Re: Re: bmw

          Bez komentare.
        • 00 Reagovat !

          foto bigsoul

          bigsoul 08.06.2013  13:37

          « Re: Re: Re: bmw

          HTP= ** to potáhne, alebo Hádka troch piestov >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 08.06.2013  01:00

      « bmw

      No... MNOHO? ;-)

      [odkaz] [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto bigsoul

      bigsoul 08.06.2013  08:48

      « Re: bmw

      BMW žiadne motori v čine nevyraba!!! To si peltieš s VW
      • 00 Reagovat !

        foto petrumr

        petrumr 08.06.2013  12:05

        « Re: Re: bmw

        hele já píši pravdu, klidně se vsadím o tvoje auto, důkazů mám dost i technických listů.Jestli si prudič nebo se tě to dotklo, tak sem vůbec nechod. :-! nebot asi tvoje zdraví je trochu podlomené >:D BMW made in china >:D
        • 00 Reagovat !

          foto bigsoul

          bigsoul 08.06.2013  13:43

          « Re: Re: Re: bmw

          Tak hlupáčik najpr si zisti kde sa motori vyrabaju a potom tu šír nepravdy!!!

          [odkaz]

          žiadne motory BMW sa v čiíne nevirábajú a to je FAKT to nieje VW, kde im čina už ukradla technologie!!!

          Skús BMW a potom pochopíš čo to je za auto, ale zakomplexovany hlupáčik ako ty vo Fóóóbii to nikdy nepochopí. A jedna autoškola v Prievidzi na BMW dokonca jazdí ak by si chcel vyskúšat :D
      • 00 Reagovat !

        foto petrumr

        petrumr 08.06.2013  12:10

        « Re: Re: bmw

        jo vyrábí se tam asi VW, ale narozdíl od motorů bmw se k nám nevozí.
        • 00 Reagovat !

          foto LudaBaxa

          LudaBaxa 08.06.2013  12:13

          « Re: Re: Re: bmw

          To je pravda, koncern(předevšim škoda) má nástrojárny v korei, ale tam odtud dováží. Není jedno jestli je to čína nebo korea?
          • 00 Reagovat !

            foto petrumr

            petrumr 08.06.2013  14:29

            « Re: Re: Re: bmw

            není, bmw nemá v číně motorárnu, oni si to tam nechají vyrábět a to je veliký rozdíl.Sakra velký. :-!
            • 00 Reagovat !

              foto bigsoul

              bigsoul 08.06.2013  17:54

              « Re: Re: Re: Re: bmw

              hele BMW vyrába v Číne autá ako X dalšich automobiliek pre činsky trh a nie pre europsky. Vieš doviezť niečo do Číny je sakra drahe, ale to hlupáčik ako ty nevie >:D

              A prudič s pocitom menej cenosti sa tu predvadzaš ajurat, len a len ty >:D A bez akejkolvek podloženej informacie tu hadzeš *, aby si si vyliečil svoj mimbrák :*)
              • 00 Reagovat !

                foto petrumr

                petrumr 08.06.2013  18:36

                « Re: Re: Re: Re: Re: bmw

                kolik máš vody v baráku, že jsi tak rozčílenej? >:D
            • 00 Reagovat !

              foto LudaBaxa

              LudaBaxa 08.06.2013  18:05

              « Re: Re: Re: Re: bmw

              Uvědom si, jaký kontroly probíhají při přebírání výrobků. Myslíš, že si BMW nechá vyrobit čínskou kvalitu? Každý kus musí splňovat daná kriteria kvality. A za další, kdybys viděl jaké technologie mají číňani ve strojírenství.. spousty firem v evropě by závidělo ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto petrumr

                petrumr 08.06.2013  18:34

                « Re: Re: Re: Re: Re: bmw

                já šak něco píši o kvalitě, právě tenhle motor, co dováží z číny mám v hledáčku.
  • 00 Reagovat !

    foto VWrofl

    VWrofl 07.06.2013  22:02

    Ubohost jako MISSky

    Kvalita se pozná až časem :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Left

    Left 07.06.2013  22:16

    1.2 TSI

    A kde je 1.2 TSI? :-)

    Ale upřímně řečeno nechápu, co se jim tak líbí na těch Ecoboostech.

    P.S. Ta 1.4 TSI Twincharger je ten stejnej motor, co se montuje do Fabie RS?
    • 00 Reagovat !

      foto Prizrak

      Prizrak 07.06.2013  23:05

      « Re: 1.2 TSI

      EcoBoost je něco, jako nová technologie v Iron Menu, říkáš si, Sci-Fi - ano, ale je to budoucnost.
      Stejně tak jako EcoBoost, motor kterej je velkej jako A4 papír, tak nízký třetí, nadčasová technologie né nadarmo se šli poptat na věci inženýři z MB.
      Určitě bych doporučil vyzkoušt EcoBoost, velmi mě oslovil 1.0 a 1.6, z 1.0 jsem velmi překvapen nevěřil jsem tomu a ani nepoznáte že máte pouze " čtvrt " válec.
    • 00 Reagovat !

      foto Snooob

      Snooob 07.06.2013  23:23

      « Re: 1.2 TSI

      Hej, 1.4 TSI Twincharger je vo Fabii RS
  • 00 Reagovat !

    foto nope

    nope 08.06.2013  00:34

    BMW

    motory umelo, umi a umet bude. O tom zadna.
    Jen mi jaksi v tom vyctu chybi motor Honda F20C - Honda S2000 AP1.
    Proc? Protoze tenhle motor drzel nekolik let svetovy rekord ve vykonu na valec v rade atmosferickych motoru. Tenhle rekord prekonalo az Ferrari se svym skvostem jmenem 458 Italia..
    • 00 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 08.06.2013  00:51

      « Re: BMW

      Mně NE - byl to NEJlepší motor své kategorie (do 2 litrů) v letech 2001-2004 (?) dnes už jsme zas "jinde" (neříkám že vždy ve všem a jen "dál" :-)
      PS: Dnes je prostě NEJlepší pohonnou jednotkou do objemu 2 litry motor BMW N20B20 135 rsp. 180 kW ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto nope

        nope 08.06.2013  01:00

        « Re: Re: BMW

        Dvoulitrovy ctyrvalec s turbinou umi kde kdo, mila damo. Slaby argument..trebaze se jedna o jednotku od BMW.
        Jasne jsem napsal, ze rekordni vykon na valec v atmosferickem motoru prekonalo az Ferrari s modelem 458 Italia.
        Dvoulitr s vykonem 179kW proste nemel konkurenci a to, mila damo, mluvime o motoru z roku 1999!
        • 00 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 08.06.2013  01:56

          « Re: BMW

          Možná PROTO jsem, milý pane, napsala (to) "dnes jsme jinde - neříkám že vždy a ve všem dál" ;-)
          Popravdě já bych letos NEocenila 2 litr turbo BMW (není špatný, má ale svá "ale" = proto mají v München připravenu jeho další generaci) a upřednostnila 2.0 Turbo 203 kW/353 Nm od Cadillac - neb "dvoulitrovy ctyrvalec s turbinou umí - možná - kde kdo", ale někdo LÍP a někdo HŮŘ (stejně jako to bylo u těch atmosferických.. :-)
          PS: Jezdila jsem s atmosferickým 2litrem sice "jen" se 123 kW (v druhé polovině 90tých let) ve voze nižší střední = (jakž takž) VÍM o čem mluvíte ;-)
          PPS: A že prý "není špatný" (skoro POSLEDNÍ atmosferický "Mohykán") V8 6208 cm3 od Mercedes AMG [odkaz] - jsem někde slyšela.. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto petrumr

      petrumr 08.06.2013  12:08

      « Re: BMW

      honda by prohrála v bodech snadná oprava, i ten nejlepší servis u nás to raději mění jako celek
      • 00 Reagovat !

        foto nope

        nope 08.06.2013  12:30

        « Re: Re: BMW

        Nesmysl.
        • 00 Reagovat !

          foto petrumr

          petrumr 08.06.2013  14:32

          « Re: Re: Re: BMW

          nebudu se stebou hádat, ale napiš, proč je v čr taková spotřeba motorů?nestačily by jenom součástky?
          • 00 Reagovat !

            foto nope

            nope 08.06.2013  16:17

            « Re: Re: Re: Re: BMW

            Clovece, o cem to mluvite, proboha? Jaka spotreba motoru?
            • 00 Reagovat !

              foto bigsoul

              bigsoul 08.06.2013  17:56

              « Re: Re: Re: Re: Re: BMW

              vobec sním nič neriešte petrumr je len nejaky puberťák čo si lieči mimbrák a celí svet je pre neho Fóbia s HTP >:D
              • 00 Reagovat !

                foto petrumr

                petrumr 08.06.2013  18:27

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW

                tady není článek o fábii, ale o tříválcovém motoru a dotaz, ty jsi před pubertou?
  • 00 Reagovat !

    foto Me-Myself-and-I

    "-- skrytý --" 08.06.2013  07:27

    Anketa?

    Novinar hodnoti auto, nie motor - takze tato anketa hovori viac o autach, ktoresa novinarom pocas kratkeho testu pacia.

    Ako je mozne, napr. ze titul dostane ten isty motor 2x po sebe. To je inovativny dva roky po sebe? Nie, bol namontovany v novych autach - takze novinari hodnotili auto, nie motor.

    Druha vec je, ze ak chcem hodnotenie kvality motorov, posledny, koho sa budem pytat, je auto novinar :-)
    • 00 Reagovat !

      foto bigsoul

      bigsoul 08.06.2013  08:43

      « Re: Anketa?

      Tu sa hodnoti, len a len motor a ked vyhra dva roky po sebe, tak nikto neprošiel z niečim lepšim to da rozum. Každa anketa je spochybnitelna ked budeme hladat detaily!!
    • 00 Reagovat !

      foto Tycoon

      Tycoon 08.06.2013  12:45

      « Re: Anketa?

      Holt novináři. Třeba v roce 2001 získal cenu ve své objemové kategorii i motor 1.4 TDI. Ten, který pak při testech proklínali za jeho hlučnost.
      • 00 Reagovat !

        foto petrumr

        petrumr 08.06.2013  18:29

        « Re: Re: Anketa?

        ale za tu hlučnost v autě nemůže motor
        • 00 Reagovat !

          foto Tycoon

          Tycoon 08.06.2013  20:57

          « Re: Re: Re: Anketa?

          A kdo tedy může za hlučnost motoru ? Novinář, který si nevzal špunty do uší ? :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Makovnik

          Makovnik 09.06.2013  00:42

          « Re: Re: Re: Anketa?

          Ten motor je okrem spotreby zly vo vsetkom. Divne, ze dostal toto ocenenie. To samo hovori o urovni tej ankety.
          • 00 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 09.06.2013  00:52

            « Re: Anketa?

            NEsouhlasím! :-|
            Tedy s tím OMYLem v podobě 1.4 TDi ano (však už se dál/později také nijak NEumístil) - ale jinak je to spíš NADprůměrná anketa (že "sleduje" dnešní - srdcím "pravověrných" autofandů spíš NEvyhovující - trendy, to je jiná věc..
            PS: Myslím že za těch 14 (nebo kolik) let (co funguje) se na většinu výsledků LZE (docela) "spolehnout" (a finálová 6tice většinou opravdu představuje to co má - NEJlepší motory své kategorie
            PPS: Trochu NE"smysl" je "celkový vítěz" daný (vlastně jen) nejvyšším počtem bodů - to nic neříká + navíc určit zda je celkově lepší famózně povedený malý litrový motůrek zaměřený na nízké emise a spotřebu nebo sportovní V8 s DRTIVÝM zátahem je..
            ..nemožné? ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Tycoon

              Tycoon 09.06.2013  08:42

              « Re: Re: Anketa?

              Pokud jde o technická řešení, tak ten osmiválec je na tom vždy "o level výš" než ten litrový motrůrek a to proto, že oba musí plnit STEJNÉ emisní normy. Osmiválec to má těžší v tom, že při homologačním měření emisí s sebou tahá těžší auto a mnohem déle mu trvá zahřátí na provozní teplotu.
              Těch omylů je v anketě víc. Třeba rekordní vítězství motoru Twinair v celkem čtyřech kategoriích (ročník 2011).
  • 00 Reagovat !

    foto petrumr

    petrumr 08.06.2013  14:41

    tříválec

    tak to ukončíme, bmw jde do propadliště dějin, nebot takový monstra už ani do lokomotiv se nemontují a tudíž ten tříválec vyhrál zaslouženě.
  • 00 Reagovat !

    foto Dusan10

    Dušan10 08.06.2013  16:57

    Aj BMW je v tabuľkách mimo reality ....

    Pri študovaní tabuľkových hodnôt bavorákov som sa dosť pobavil ..... keby to bola pravda, tak hneď idem nejaký kúpiť .... >:D

    Uznávam, že BMW je v motoroch fakt dobré ... ale ani tam nevynájdu zázrak ....
  • 00 Reagovat !

    foto nope

    nope 09.06.2013  11:34

    Nejlepsi motor od BMW

    je dle meho nazoru ten v McLaren F1.
    Spickova prace ve vsech smerech.

    Maestro Murray to umi podat asi nejlepe ;)

    [odkaz]

    Petrolhead Leno ovsem taky velmi, velmi dobre ;)

    [odkaz]

    Uzasny stroj, uzasny!
    • 00 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 09.06.2013  16:32

      « Re: Nejlepsi motor od BMW

      Tak tohle je LÁÁÁÁÁÁÁSKA ;-)
      PS: Dobrý vkus :yes: :-)
      • 00 Reagovat !

        foto nope

        nope 09.06.2013  17:45

        « Re: Re: Nejlepsi motor od BMW

        O ano..je to jedno z nejlepsich aut vubec..
        A dekuji! ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 09.06.2013  22:08

          « Re: Nejlepsi motor od BMW

          Souhlasím + také máte "lehké rozpaky" z jeho (jako) následovníka P1?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Dojemná svatba: „Budu tě milovat, i když na to zapomenu,“ slíbil ženich (31) s Alzheimerem

Dojemná svatba: „Budu tě milovat, i když na to…

Novomanželé Daniel a Jordan Bradburyovi si naplno užívají své líbánky, zvláště pak jednatřicetiletý Daniel si…

Přijdou Korejci o monopol? OLED panely do smartphonů chtějí vyrábět nejméně další dvě firmy

Přijdou Korejci o monopol? OLED panely do smartphonů…

Smartphony s OLED panelem mají zatím stále status prémiových zařízení. Je to proto, že OLED displeje jsou dražší…

 

iSport.cz

Dočkal opět zářil a zařídil Philadelphii výhru, přihrál na oba góly

Dočkal opět zářil a zařídil Philadelphii výhru,…

Český záložník Bořek Dočkal přihrál na oba góly fotbalistů Philadelphie, kteří v sobotním utkání MLS porazili…

Rada přirovnal Hanouska k sobě. Pak řekl, proč Slavii nezakopl míč

Rada přirovnal Hanouska k sobě. Pak řekl, proč…

Že by byl jarní Jablonec definitivně zpátky? Po úvodních dvou porážkách potřetí za sebou bodoval a trenér Petr…

 

Reflex.cz

Jak se z vašeho hlasu stane obecní zastupitel? Přepočet hlasů na mandáty znevýhodňuje jednotlivce

Jak se z vašeho hlasu stane obecní zastupitel?…

Volební systém pro komunální volby, podle kterého se určuje přepočet hlasů na mandáty, je v rámci různých typů…

Jako z filmu Velký útěk! Dva psi pomohli batoleti vylézt z postýlky výměnou za pamlsky

Jako z filmu Velký útěk! Dva psi pomohli batoleti…

Zlatí retrívři Bleu a Colby se zase vyznamenali. Nedávno se spolčili s dcerou svých majitelů a pomohli jí nad…