60 let klubových autobusů Setra: Luxus pro týmy
26.2.2016První klubový autobus značky Setra měl před padesáti lety premiéru na ženevském autosalonu. Převezl pětadvacet cestujících.
První klubový autobus značky Setra měl před padesáti lety premiéru na ženevském autosalonu. Převezl pětadvacet cestujících.
„Pošta, pošta, žluté auto má…“ Touto autorskou písní soutěžící Ladislav Angyal (19) totálně odzbrojil nejen…
Trendy pro letošní jaro v sobě snoubí jemné dívčí prvky a pohodlí. Tenisky v pudrových barvách nemusíte nosit…
Rok 2018 přináší sportovním fanouškům jeden vrchol za druhým. Po únorové olympiádě v Jižní Koreji odstartuje v…
Víkendové 31. kolo německé bundesligy bylo nabité parádními akcemi i góly, jedním se blýskl i český obránce…
Kdo je zdravý a kdo psychicky nemocný? Podle ředitele Psychiatrické nemocnice Bohnice Martina Hollého je hranice…
Situace kolem vzrůstající muslimské komunity ve Francii se stále více vyhrocuje. Naposledy se to projevilo před…
Dodavatelé autobusových sedadel jakoby zapomněli, že populace roste. A tak opěradla jen v těch nejlepších případech dosahují zhruba nějak do poloviny krku osob s průměrnou výškou 180 cm. O tom, že by vytvarované opěrky nabízely pohodlnou opěru hlavě nelze spekulovat ani u jednoho dálkového autobusu.
Nevím, co přesně výrobce sedadel nutí designovat tak krátká opěradla, ale pokud jsou to "jen" náklady, pak je to hloupý přístup!