Uvažím li cenu přípalatků a mnohdy holobytů ve výbavě nového vozu už tak celkem lidové škody tak jsem zvědav kam až klesnou.To znovu oprášej formy na prvního brouka přidaj airbag a pásy vzadu a hurů do světa, >:-[]
Volkswagen už nie je takých 20 rokov ľudový (cenou) a teraz chce zase robiť auta s normálnou cenovkou , som zvedaví ako to urobí , kedže sám Volkswagen robí dosť výkonnostne slabé autá s neľudovou cenou...
osobne si neviem predstaviť ľudovejší dizajn ako má VW . A aké tam bude dávať motory, 1.0 HTP s 40kw ?
vw uz davno nie je ludove auto to je pravda.... a ani skodovka.... su to prave naopak... drahe vozy :yes: uz s nie prave najlepsim pomerom cena/uzitkova hodnota....
lenze prisla dacia.... pride datsun od nissanu a vw ma problem... uz davno nie je ludovy.... takze potrebuje novu "lacnu" znacku aby dokazal rast tam kde ludia maju zaujem o cenovo pristupne auta ;-) , vela ludi v dnesnej dobe uz pochopilo ze imidz je na nic... a chcu proste bezne lacne prakticke auta na dennodenne pouzitie.... nie kazdy ma na to aby rozhadzoval peniaze za blblosti ... ja ludi chapem.... vidim to rovnako... preto napr dacii fandim... vyraba skvele auta a cloveku dostupne .... sikovne sympaticke a velmi pekne kde praktickost a uzitkova hodnota su na prvom mieste.... tak to ma byt.... :yes:
zrejme musela prist az doba luxusu a prepychu aby clovek pochopil ze najlepsie auticka su tie normalne lacne sikovne na bezne pouzitie... som rad ze sa mnohe znacky vracaju k takymto autam.... na datsun sa tiez tesim aj ked v eu asi tak skoro nebude... nevadi... verim ze casom pride viac takychto normalnych aut... beznych ludi nezaujimaju kdejake extremy s 300konmi... a 15 reprakmi na palube
Jenže lidového auta v podání Felicie už se nedočkáme. Neměla sice nejlepší bezpečnost, ale dnes jí člověk udrží v dobré kondici za pár korun. Z bodu A do bodu B taky odveze. V něčem takovém měli ve Škodovce navázat na platformě Fabie klidně s jen trochu pozměněným designem a z Rapida udělat nástupce Fabie který by nepůsobil v interiéru tak levně ale plnohodnotným dojmem.
Skodovka ale "zludovieva". Zacalo to materialmi v kabine Octavie II, nasledovala stara platforma Fabie II a odstranenie vybavy (napr xenony u Fabie alebo dazdnika u Supera) no a teraz tu mame jednoduchu napravu Octavie III.
Aj keby tam dali bambus tak by sa nikto nesťažoval , naopak chválili by jeho pružnosť .. Peniaze robia divy , never redaktorom pokiaľ si sa nezviezol ..
Nevěřím nikomu a proto nechápu hloupé keci někoho kdo OIII viděl max tak na fotce, ale přesně už ví že to bude prostě šit jelikož to nemá multilink. Jen vím že mezi klikou například u A4 z roku 1999 a klikou a Jedničkové Octavie je znatelný rozdíl. I taková klika se dá odladit, stačí jiný rozchod kol a je to velmíi nát - posun k lepšímu. Další velký vliv má tuhost karoserie. Srovnávat auto z toku 97 s autem z roku 2013 je velký úlet a nikdo než naprostý laik si to nedovolí.
tím jasně VW útočí proti modelům,jako jsou Logan,P 301,C-Elisée ale i Rapid.Moc bych za to nedal,že ten levný sedan bude Rapidu hodně podobný,jenže asi za nižší kačky >:-[]