Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Levná značka VW Group nejprve dorazí do Číny

První vozy levné značky VW Group konkurující obnovenému Datsunu mají na trh dorazit v roce 2015.
Zpět na článek
27. 1. 2013 20:21
27. 1. 2013 20:44
28. 1. 2013 09:28
27. 1. 2013 18:51
Očekávání veliké
Uvažím li cenu přípalatků a mnohdy holobytů ve výbavě nového vozu už tak celkem lidové škody tak jsem zvědav kam až klesnou.To znovu oprášej formy na prvního brouka přidaj airbag a pásy vzadu a hurů do světa, >:-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Aladeen
27. 1. 2013 19:40
Po rokoch zase Volkswagen
Volkswagen už nie je takých 20 rokov ľudový (cenou) a teraz chce zase robiť auta s normálnou cenovkou , som zvedaví ako to urobí , kedže sám Volkswagen robí dosť výkonnostne slabé autá s neľudovou cenou...
osobne si neviem predstaviť ľudovejší dizajn ako má VW . A aké tam bude dávať motory, 1.0 HTP s 40kw ?
Rozbalit vlákno
12
Avatar - 3_diamanty
27. 1. 2013 19:47
Re: Po rokoch zase Volkswagen
vw uz davno nie je ludove auto to je pravda.... a ani skodovka.... su to prave naopak... drahe vozy :yes: uz s nie prave najlepsim pomerom cena/uzitkova hodnota....

lenze prisla dacia.... pride datsun od nissanu a vw ma problem... uz davno nie je ludovy.... takze potrebuje novu "lacnu" znacku aby dokazal rast tam kde ludia maju zaujem o cenovo pristupne auta ;-) , vela ludi v dnesnej dobe uz pochopilo ze imidz je na nic... a chcu proste bezne lacne prakticke auta na dennodenne pouzitie.... nie kazdy ma na to aby rozhadzoval peniaze za blblosti ... ja ludi chapem.... vidim to rovnako... preto napr dacii fandim... vyraba skvele auta a cloveku dostupne .... sikovne sympaticke a velmi pekne kde praktickost a uzitkova hodnota su na prvom mieste.... tak to ma byt.... :yes:

zrejme musela prist az doba luxusu a prepychu aby clovek pochopil ze najlepsie auticka su tie normalne lacne sikovne na bezne pouzitie... som rad ze sa mnohe znacky vracaju k takymto autam.... na datsun sa tiez tesim aj ked v eu asi tak skoro nebude... nevadi... verim ze casom pride viac takychto normalnych aut... beznych ludi nezaujimaju kdejake extremy s 300konmi... a 15 reprakmi na palube
27. 1. 2013 20:25
Re: Po rokoch zase Volkswagen
Jenže lidového auta v podání Felicie už se nedočkáme. Neměla sice nejlepší bezpečnost, ale dnes jí člověk udrží v dobré kondici za pár korun. Z bodu A do bodu B taky odveze. V něčem takovém měli ve Škodovce navázat na platformě Fabie klidně s jen trochu pozměněným designem a z Rapida udělat nástupce Fabie který by nepůsobil v interiéru tak levně ale plnohodnotným dojmem.
Avatar - qwert88
28. 1. 2013 09:26
Re: Po rokoch zase Volkswagen
souhlas,ty Felicie především 1.3ky jsou držáci,po...i tov tom,že kastle má mnohem menší životnost,než veětšina komponent auta.
Avatar - Aladeen
28. 1. 2013 13:54
Re: Po rokoch zase Volkswagen
:yes:
27. 1. 2013 21:12
Re: Po rokoch zase Volkswagen
Skodovka ale "zludovieva". Zacalo to materialmi v kabine Octavie II, nasledovala stara platforma Fabie II a odstranenie vybavy (napr xenony u Fabie alebo dazdnika u Supera) no a teraz tu mame jednoduchu napravu Octavie III.
28. 1. 2013 12:44
Re: Po rokoch zase Volkswagen
Co máš s nápravou u OIII ? Zatím si na ní nikdo nestěžoval, žiješ li v představě že je to to samé jako u OI jsi na omylu.
28. 1. 2013 13:32
Re: Po rokoch zase Volkswagen
Ved ja nic, len keby to bolo take terno, tak ma komplet stredna trieda obycajne napravy ako stary Passat B5 (myslim to bol).
28. 1. 2013 20:07
Re: Po rokoch zase Volkswagen
Jel jsi někdy jedničkovým Superbem?
28. 1. 2013 20:46
Re: Po rokoch zase Volkswagen
Nejel
Avatar - Aladeen
28. 1. 2013 13:52
Re: Po rokoch zase Volkswagen
Aj keby tam dali bambus tak by sa nikto nesťažoval , naopak chválili by jeho pružnosť .. Peniaze robia divy , never redaktorom pokiaľ si sa nezviezol ..
28. 1. 2013 20:06
Re: Po rokoch zase Volkswagen
Nevěřím nikomu a proto nechápu hloupé keci někoho kdo OIII viděl max tak na fotce, ale přesně už ví že to bude prostě šit jelikož to nemá multilink. Jen vím že mezi klikou například u A4 z roku 1999 a klikou a Jedničkové Octavie je znatelný rozdíl. I taková klika se dá odladit, stačí jiný rozchod kol a je to velmíi nát - posun k lepšímu. Další velký vliv má tuhost karoserie. Srovnávat auto z toku 97 s autem z roku 2013 je velký úlet a nikdo než naprostý laik si to nedovolí.
Avatar - Aladeen
28. 1. 2013 22:09
Re: Po rokoch zase Volkswagen
:yes:
Avatar - vabis
27. 1. 2013 20:21
:-D
VW staví lidové vozy v poslední době pořád !!! Akorát ne cenou, nýbrž svým charakterem >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Misanick
27. 1. 2013 20:44
Značka
Tak kterou značku opráší? Trabant nebo Wartburg? >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
27. 1. 2013 23:35
Re: Značka
Každopádně by si měli pohnout, než Mazda "opráší" Mazdago, to by totiž byly ideální lidová vozítka nejen pro Čínu:
[odkaz]
:-O >:-[]
Avatar - qwert88
28. 1. 2013 09:28
Levný sedan
tím jasně VW útočí proti modelům,jako jsou Logan,P 301,C-Elisée ale i Rapid.Moc bych za to nedal,že ten levný sedan bude Rapidu hodně podobný,jenže asi za nižší kačky >:-[]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - kari.laz
28. 1. 2013 09:45
Re: Levný sedan
Vzhledem k tomu, že Rapid se v Číně bude prodávat, akorát jako sedan, tak pochybuji, že by to akorát přeznačili a prodávali levněji.

[odkaz]
Avatar - white label
28. 1. 2013 11:59
Re: Levný sedan
Čínská Long verze Rapidu? >:-[]