...no neni to BMW, image Lexe v CR nulova, to je skoda. Na nase silnice je urcite Lex vhodnejsi nez BMW, ale to necham na kupujicich. Jedine co by mne zajimalo je kvalita podvozku "zehlit" nase silnice, zda to bude zebrinak ala BMW nebo klasika pohodlny Lexus. Take by mne zajimalo, zda opravdu v realu funguje system tlumicu "tlumicich bocni sily", samozrejme je lepsi se projet (uz mam v emailu i pozvanku na predvadecku), ale alespon aby bylo o cem psat ;-)
To si nemyslim, image Lexusu stoupá, i když pomalu. Nicméně CT asi díru do světa neudělá, u nás má Lex největší šance s IS a GS, případně SUV, který ale teď zajímavý nemá.
To ja si myslim, ze se tech CT u nas proda nejvice, v Evrope urcite, uvidime. GS u nas totalni propadak, nejvic jedou IS a ted RX v hybridu. LS take paberkuje...ale je na tom lepe jak GS! Ostatne jak v Americe, tam je GS take propadak a je zajimave, ze napr. GS 4x4 v US je pry nejnespolehlivejsi auto v segmentu ;-) Mne se ale osobne libi...
Tiez som dostal pozvanku. Ale vaham, ci ju prijat. Nikdy som nad CT neuvazoval. Je pre mna male... Osobne som skor zvedavy na nove generacie IS/LS. Preto sa mi zda blbe tam len tak prist, zajazdit si a odist...
Co sa tyka otazky na CT200h. Ja by som si zelal priame porovnanie CT200h s Priusom. Pretoze tam by bolo vidiet vsetky limity a (ne)vyhody CT200h. Som si vedomi, ze si nie su konkurenciou. No maju vela spolocnych prvkov, tak ma to zaujima... Ale to chcem vela :)))
Problém je že BMW má image takovou jakou má ;-)
Vím o čem mluvím přijedete před školu pro dceru a okamžitě jste zloděj v lepším případě zbohatlík a v každém případě člověk kterej nerespektuje zákony atd.
A Lexus má mezi vižší příjmovou skupinou lidí postavení hodně podobné BMW či Mercedesu jen s nim neudeláte ńa normalní lidi takovej dojem.
Každopádně podvozek CT vozovku nežehlí tvrdostí se hodně podobá BMW X1.Žádný kostitřas, ale ani frantík.
Lexus ma mafianskou image ???
Infinity na CT zatim nema zadnou protitridu.
RX hybrid vs Infinity FX diesel. RX uvnitr vetsi, kvalita zpracovani stejna, sedacky RX o trosku vetsi, FX lepsi bocni vedeni, FX lepsi navigace, RX pohodlnejsi (klasicke tlumice aktivni stabilizatory), FX lepe sedi (udajne ma nataceni zadni napravy), brzdy u obou na..., pruzne zrychleni RX o dost lepsi, RX vetsi kufr. Shrnul bych to: RX je spis "rodinnejsi", FX sportovnejsi... ;-)
to s tou maf.imidží bylo na bmw.jinak infiniti je pro mě prostě nej.nejvíce se mě libí :yes: a hlavně jich moc nejezdí,takže originální...
p.s.infiniti má všechna i ;-)
Zatial som nemal moznost previest sa hybridom, vraj si treba zvykat na specificke spravanie brzd.
Mam automat, ale patrim k vodicom, ktori "nebrzdia". Vyuzivam dojazdy (v D, nie v N), jemne brzdenie, pedal skor hladkam, atd... skratka techniky neextremneho hypermilingu. Ma takato dost defenzivna technika jazdy vplyv na dobijanie akumulatora pri brzdeni? Inymi slovami... kolko treba brzdit, aby bol akumulator nabity?
Staci samotny motor na nahle poziadavky na pruznost?
Ake su fyzicke rozmery kufra, zaujima ma hlavne vyska od podlahy po roletu. Na fotkach to vyzera skor na suflik ako na kufor.
Dlzka vyuzitelneho priestoru pri sklopenych zadnych sedadlach - od 5.dveri po predne sedadla. Nie ze by to mal by stahovak, ale podstatou hatchbacku je jeho obcasna premena na priestor pre skatule IKEA....
Ahoj dnes jsme si jeden koupili do firmy pro kolegyni.
Mám najeto už 50 km tak jsem odborník :-).
K dobíjení při brždění máš dvě možnosti tedy režimy
standart funguje tak že auto po sundání nohy s plynu jen lehce brzdí a chová se jako standartní auto a přitom dobíjí baterie,
Druhý režim funguje asi tak jako kdyz máte v autě s manuálem třeba 4ku tu vytočíte na 4000 otáček a pote uvolníte pedál plynu,laicky řečeno víc to brzdí jako by motorem a tudíž dobíjí baterie.
Jinak brzdy jsou malinko jiné těžko se to popisuje :-) , ale pokusím se, když je lechtáte tak je to jak v normál aute, když víc sešlápnete tak to brzdí jako kdyby se přidal i motor.
Energie se nezískávat v žádnem případě jen brzděním motor je dobíjí sám v idealních otáčkách tak aby spotřeba byla co nejnižší.
Pružnost: No záleží na očekávání moc jsem ho nehonil je ještě nezajetej jeho doba přijde :-)
V režimu eko je to proste eko.Normál je jak 1.6 Benzín v oktávce, ale s vižším
kroutákem, rezim sport 1,8 s vižším kroutákem a samozřejme rychlejší reakce na plyn.Po přečtení jednoho testu kde Lexe pohanili jsem byl mile překvapenej jak to jede jen se musíte naučit s automatem.
Prostornost : Měřím 189 cm a váha 105 takže žádnej drobek.Středovka nevadila naopak
je měkoučce polstrovaná a krásně si o ní opřete nožičku .-)
Budíky jsou pro mě malinko níž než by byl ideál to samé platí o volantu ideál tak o 3 cm víš.
Kufr je opravdu menší je široký a plochý vysoký moc ne, přesný čísla nevím. Pode dne je, ale rozměrná schránka odhadem cca 1/2 velikosti kufru.
Presne jak popisuje MIRAso. Zkusenosti s RX. Zrychleni: 0-100 prumer, pruzne bomba, pravda, ze CVT asi neni tak rychle jak dvojspojka, nekdy radi rychle jindy pomaleji, je to "zvlastni", ale lze to "naucit", staci trochu pred predjizdenim prislapnout jemne plyn a pak az na doraz, to pak zaberou i elektromotory a zrychleni je az zarazejici. Brzdy ale hruza, po par brzdeni jsou uplne zvadle, to ale neni problem jen Lexe, napr. Infinity diesel je na tom uplne stejne ! CT na tom muze byt diky mensi vaze samozrejme o dost lip. Dobiji se i jen sundanim nohy z plynu...samozrejme spotreba dle tabulek plus 2 litry, ale da se i za tabulkovou, ale to bych si Lexe na takovou jizdu proste nekoupil.
PS: jeste malokdo vi, ze hybrid, kdyz je studeny motor a hlavne v zime je na dve veci, to vam ale pri koupi nereknou. Cela technologie je funkcni az po zahrati motoru na provozni teplotu, takze v zime motor skoro vzdy jede, kdyz si chcete trochu zatopit. Dokonce i kdyz mam baterii na 100%, tak stejne motor naskoci !!! Spotreba by mne vubec nijak nevadila, 1L je jak jedno pivo v hospode, ale spis bych uvital technologii, ze kdyz mam baterie na 100%, tak at mi to treba predvytopi ci vychladi interier treba minutu pred jizdou, bohuzel to nejde, dokonce nejde ani dokoupit pridavne topeni, skoda. Nevidim duvod, zrejme by to hybrid baterie neutahly ??? Tod otazka... Na zastoupeni u Lexe toho vedi o dost min nez strycek google ;-)
Právě takový styl jízdy hybridu vyhovuje nejlíp. Na D jede auto setrvačností a přiměřeně dobíjí. Pak ještě existuje režim B, kdy se energie rekuperuje mnohem výrazněji - často k požadovanému zpomalení stačí i bez brzdění pedálem.
Ještě jsem zapomněl vypíchnout podstatný fakt, že většina dobíjení se neděje rekuperací ale generátorem od spalovacího motoru. Tímto mu hybrid zvyšuje zátěž ve chvílích, kdy by se pro jízdu nevyužil všechen výkon v daných otáčkách.
Jak je to s tím kufrem? V tom předchozím článku jste psali, že 375 litrů je to až po střechu.. to se mi zdá strašně málo! Po střechu to přece musí mít víc. Věřil bych, že 375 l je to po dekl včetně prostoru pod podlážkou kufru, to by mi připadalo odpovídající. Fakt by mě zajímalo, jak to teda je.
...napr. zrychleni ma CT o dost lepsi, ale zda to neni jen papirove, muze to byt i rozestupnovanim CVT...i kdyz je to na urovni Priusu.
Ja si stejne myslim, ze ten motor je na to auto slaby, kdyby tam dali 2.5 z Lexe HS, myslim ze by to bylo lepsi...pak bych o tom i uvazoval, takhle je to jen jako priblizovadlo do mesta. No pockame na nove GSko... >:D