Lexus CT 200h: Nová konstrukce podvozku s tlumiči bočních sil
Aby získal Lexus CT 200h konkurenční výhodu před BMW řady 1 a Audi A3, které budou na trhu jeho nejsilnějšími soupeři, zvolili v Lexusu neobvyklou konstrukci podvozku. Přední i zadní náprava dostanou tlumiče pro utlumení bočních sil.
Lexus CT 200h bude prvním velkosériovým autem s takovým řešením. Příčně uložený tlumič bude zvyšovat boční tuhost podvozku, pohlcovat nejen boční náklony karoserie, ale také nežádoucí vibrace od kol.
Velký důraz u Lexusu kladou také na optimalizaci tuhosti karoserie. V boční části proto ubude bodových svárů, naopak tuhost radikálně vzroste v okolí výztuh v přední a zadní části karoserie, uložení sloupku řízení a uložení náprav.
Oficiální premiéra Lexusu CT 200h se uskuteční na říjnovém autosalonu v Paříži. Bude následovat půl roku po představení designu exteriéru na jarním autosalonu v Ženevě. CT 200h bude prvním hatchbackem a také nejmenším vozem značky v celé její skoro pětadvacetileté historii.
Pohon bude obstarávat motor 1,8 l s Atkinsonovým cyklem, elektromotor a převodovka E-CVT, které dohromady tvoří ústrojí Lexus Hybrid Drive.