Diskuse

Lexus CT: Kompaktní hatchback by mohlo nahradit SUV

26.5.2016

Luxusní značky Toyoty hledá způsoby, jak zvýšit své evropské prodeje. Řešením může být malé SUV.

 

  • 06 Reagovat !

    foto Hammunasakra

    Hammunasakra 26.05.2016  14:01

    AUDIRS6

    To nepřežije >:-[]

    A včera si chlastal a slavil zbytečně >:D
    • 61 Reagovat !

      foto AUDIRS6

      AUDIRS6 26.05.2016  15:40

      « Re: AUDIRS6

      Precitaj si, co napisal Gvick2. S nim sa zhodujem a ak toto napravia, bude to gut.
      Nic viac, nic menej. A "cuckal som" len decentne. >:-[] ;-)
      • 06 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 26.05.2016  16:16

        « Re: Re: AUDIRS6

        Tak to je důvod ožrat se nadšenim že model končí? I když jen decentně? >:D

        Ale souhlasim do CT nebo jeho nástupce by měl dorazit dvoulitr turbo = neni o čem! :-!
  • 41 Reagovat !

    foto Sky-for-everybody

    Sky for everybody 26.05.2016  14:11

    Desing by Marvel?

    fakt Comics...
    • 16 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 26.05.2016  14:13

      « Re: Desing by Marvel?

      Perfektní co? ;-)

      Inovativní nápaditej originální :yes: :yes: :-)
      • 14 Reagovat !

        foto J-W

        J@W 26.05.2016  14:14

        « Re: Re: Desing by Marvel?

        Dragon-design naroubovaný na CX-3. ;-)
        • 21 Reagovat !

          foto Sky-for-everybody

          Sky for everybody 26.05.2016  14:16

          « Re: Re: Re: Desing by Marvel?

          hejhejhej.... na CX-3 mi nesahej :-)
          • 14 Reagovat !

            foto J-W

            J@W 26.05.2016  14:22

            « Re: Re: Re: Re: Desing by Marvel?

            Mě se líbí obě auta. Na fotkách Lexusy vypadají divně, ale když u nich stojíš, tak je vše jak má být a dost často to působí i harmonicky, viz. Lexus NX.
            • 26 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 26.05.2016  14:23

              « Re: Re: Re: Re: Desing by Marvel?

              :yes: :yes: :-!
            • 32 Reagovat !

              foto Sky-for-everybody

              Sky for everybody 26.05.2016  14:24

              « Re: Re: Re: Re: Re: Desing by Marvel?

              to bezesporu ano. Lexus je v reálu o 70% vždy hezčí a důstojnější, než na fotografiích.
              Vnímám Lexus jako důstojnou alternativu k D3
              • 06 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 26.05.2016  16:13

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Desing by Marvel?

                Taky vnímám D3 jako alternativu k Lexusu :-)
      • 11 Reagovat !

        foto Sky-for-everybody

        Sky for everybody 26.05.2016  14:16

        « Re: Re: Desing by Marvel?

        nevím nevím... tlamu to má, že by to zblajzlo z přechodu pro chodce celej školní výlet...
    • 61 Reagovat !

      foto white-label

      white label 26.05.2016  15:58

      « Re: Desing by Marvel?

  • 43 Reagovat !

    foto Well-being

    Well-being 26.05.2016  14:16

    Je to

    hnus, velebnosti ... ;-)
    • 32 Reagovat !

      foto Joab

      Joab 26.05.2016  14:33

      « Re: Je to

      Tak já hlavně nechápu, proč tam místní redakce nepřevzala ty vizualizace z původního článku v Autocaru [odkaz] a vycucala si z prstu 3 roky starej koncept LF-NX, ze kterýho se stal momentálně prodávanej NX. [odkaz]
      Todle samozřejmě nemá s tim novym SUV nic společnýho, nevim, proč to sem dali, když v tom přepsanym článku je úplně něco jinýho.
      • 06 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 26.05.2016  16:14

        « Re: Re: Je to

        Protože na tohle a podobný Gilgit upozorňoval měsíce a možná roky = a je to furt stejný = a jiný to už asi nebude = prostě ACZ ;-)
  • 34 Reagovat !

    foto Gvick2

    Gvick2 26.05.2016  14:47

    Pokud

    nástupce opět převezme platformu a hybridní pohon z Toyoty jako současný CT200h, tak to mohou rovnou zabalit. Špatné prodeje CT200h nebyly zapřičiněné vzhledem, ale kvůli pohonu. Skutečnost, že zdrhnou od kompaktů k SUV to nezachrání.
  • 03 Reagovat !

    foto N6600

    N6600 26.05.2016  14:57

    Cela ta fama mi nedava zmysel

    Podla Internetu by LF-SA malo nahradit CT200h, ale akosi vsetky stranky zabudaju na to, ze CT200h je o kategoriu vyssie, nez kam mieri LF-SA. CT ma rozmery (d4,3m x s1,7m x v1,4m) a LF-SA (d3,4m x s1,7m x v1,4m). Takze, ak by sa tak malo naozaj stat, muselo LF-SA by narast.

    Skor si myslim, ze AK vobec nieco nahradi CT200h, bude to braska modelu Toyota C-HR. Ta ma totiz rozmery +/- rovnake ako CT. Ostatne, nebolo by to prvy krat, kedze CT200h je vlastne Prius.

    Ale nechcem rozbijat konspiracne teorie :-)
    • 30 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 27.05.2016  19:18

      « Re: Cela ta fama mi nedava zmysel

      Neprohodil jen někdo čísla? 3,4 metru by znamenalo, že by byl menší než Fiat 500 nebo Renault Twingo (to není rozdíl jedné třídy).
      • 00 Reagovat !

        foto N6600

        N6600 30.05.2016  09:28

        « Re: Re: Cela ta fama mi nedava zmysel

        Su to oficialne cisla z prezentacie Lexusu.
  • 30 Reagovat !

    foto twistedTSD

    twistedTSD 26.05.2016  15:37

    Lexit

    Situace Lexusu v Evropě je celkově zajímavá a problémem ani náhodou není jen CT. Prakticky všechny tradiční řady padají ke dnu, růst prodejů má na svědomí hlavně NX. A osobně myslím, že třeba takové IS po vetřelcoidním faceliftu padne ještě níž.
    • 14 Reagovat !

      foto unicorn64

      unicorn64 27.05.2016  09:29

      « Re: Lexit

      Len RX klesa, ale ma novy model, ostatne sa za posledne 3 roky drzia na rovnakej urovni a celkovo Lexus stupa vdaka NX [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 30.05.2016  19:25

        « Re: Lexit

        Ve srovnání s předchozími generacemi jsou ty současné prodejně v EU velmi slabé.
  • 44 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 26.05.2016  16:30

    CT 200h - všechno špatně!

    Už když jsem tento hybridní výtvor viděl poprvé, odhadoval jsem, že to bude v Evropě propadák. Pak jsem měl možnost se s tímto strojem i svézt a ve svém odhadu jsem se jen utvrdil. Jízdní výkony velmi chabé, příšerný zvukový projev při akceleraci, ubohá nabídka prostoru na zadním sedadle, slabý komfort odpružení a hlavně otřesný design. Snad ještě nikdy neměl hatchback C segmentu tak sprasený design zadní poloviny karoserie jako CT 200h - zadní pár dveří je snad o půl metru kratší než ten přední a naopak C sloupek je absurdně široký. A celé to auto působí takovým oteklým a těžkopádným dojmem - fakt děs a hrůza. No a fakt, že se to vůbec nenabízelo také s normálním spalovacím motorem a manuální převodovkou celkovou prodejní mizérii samozřejmě završil. :-!
    • 06 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 26.05.2016  16:36

      « Re: CT 200h - všechno špatně!

      Tak normální spalovací motor tam je žejo = dokonce na správný palivo ;-)
      • 43 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 26.05.2016  16:41

        « Re: Re: CT 200h - všechno špatně!

        "Normální spalovací motor" se nemusí spoléhat na trapnou berličku elektromotoru! A nabízí i verzi s pořádnou manuální převodovkou>:-[]
        • 06 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 26.05.2016  16:51

          « Re: Re: Re: CT 200h - všechno špatně!

          Tak ta atmo benzínová 1,8 by samozřejmě fungovala i bez elektromotoru. A že jako alternativu by tam do další verze ať bude jakákoli měli dát dvoulitr turbo = o tom žádná

          S manuálem i 8st. automatem = to by při nadstandardnim uložení motoru jaký tam je mohlo bejt použitelný auto nižší střední
          • 43 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 26.05.2016  17:01

            « Re: Re: Re: Re: CT 200h - všechno špatně!

            Jo, použitelný ano, ale koukatelný rozhodně ne! ;-\ ;-\ ;-\
            • 06 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 26.05.2016  17:33

              « Re: Re: Re: Re: Re: CT 200h - všechno špatně!

              Na to mám jinej názor = sou prostě napřed = což hodnotim kladně

              Mě zas nebavěj furt stejný Okty atp.
              • 31 Reagovat !

                foto Arese

                Arese 27.05.2016  09:07

                « Re: Re: Re: Re: Re: CT 200h - všechno špatně!

                Napřed?!! No potěš koště za takovou budoucnost! :'-( :no: :no: :no:
                • 03 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 27.05.2016  09:36

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: CT 200h - všechno špatně!

                  Tak že tohle neni pozadu je jasný žejo :-)

                  Tenhle obrázek nemá s CT ani současnym ani budoucim co dělat, ale co se ti líbí za SUV týhle kategorie?
            • 11 Reagovat !

              foto twistedTSD

              twistedTSD 26.05.2016  22:51

              « Re: Re: Re: Re: CT 200h - všechno špatně!

              Upřímně, mně z kompaktní prémie jako jediný pěkný model připadá A3, jinak...mi CT200h přijde ještě docela fajn.
    • 24 Reagovat !

      foto unicorn64

      unicorn64 26.05.2016  23:20

      « Re: CT 200h - všechno špatně!

      Pises svoje pocity, ja napisem par cisel o modeli 2014:
      1. V recenziach sa hovori o slabom vykone. Podme na cisla
      0-50 km/h = 3.5s
      0-80 km/h = 7s
      t.j. v meste do 80km/h je to "ostre auto", na krizovatke vacsine zamava
      80-120 km/h = 7.5s
      t.j. bez problemove predbiehanie, rovnako zrychluje aj na dialnici
      Celkova dynamika na urovni 100kW turbodiesla/turbobenzinu. Este som necital recenziu, kde by sa autor stazoval na nedostatok vykonu pre 100kW turbodiesel.
      Spotreba v meste je 50% turbobenzinu, kombi je na urovni turbodieslov (cca 5.5l), ale s neporovnatelne nizkymi emisiami.
      2. Zvukovy prejav pri akceleracii. Podla merania len par decibelov navyse pre model 2014. Podstatne menej ako vytoceny benzin.
      Celkova uroven hluku podla merania je dokonca nizsia ako Lexus IS a porovnatelna s Lexus GS. Inymi slovami - Ticho.
      3. Zadne sedadla su porovnatelne s konkurenciou Audi/BMW/MB.
      4. Sasi je extremne tuhe so specialnymi priecnymi tlmicmi, plus vynikajuce sedadla, t.j., ziadne vibracie ani po rokoch pouzivania. Komfort odpruzenia v modeli 2014 je porovnatelny s konkurenciou.
      5. Bonus je aut. prev., klima aj pri vypnutom motore a EV rezim na 2km.
      6. Dizajn je vec subjektivna, mne sa paci.
      7. Cena je viac nez dobra pre premiu, o 3-4tis. Eur menej ako novy Prius.
      8. Nizke emisie zabezpecuju vstup do centier miest, ktore to uz obmedzuju.
      Nevyhoda? "Len 100kW" v premii a len jeden variant - hybrid. Skutocny sport treba hladat inde.
      Za mna CT200h - vsetko dobre! :yes:
  • 52 Reagovat !

    foto Ada---stop-rendlikovskemu-odpadu

    Ada - stop rendlíkovskému odpadu 26.05.2016  17:36

    jak zvýšit své evropské prodeje?

    Takhle ne :no:
    • 04 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 27.05.2016  06:39

      « jak zvýšit své evropské prodeje?

      Nojo kombík v naftičce to neni >:-[]
  • 14 Reagovat !

    foto unicorn64

    unicorn64 26.05.2016  22:20

    Medialne cary-mary

    CT200h je neuspesny! Len 10 000 kusov! Konkurencia Audi A3 200 000 kusov!
    Nenapisal sa jeden podstatny fakt, A3 ma vyse 100(!) variantov (sedan, hatchback, kabriolet, RS, S3 atd, kazdy s 10 roznymi benzin/diesel motormi).
    Kolko variantov ma CT? Jeden - hybrid. Z tohto pohladu sa CT predava normalne.
    • 32 Reagovat !

      foto AUDIRS6

      AUDIRS6 26.05.2016  22:35

      « Re: Medialne cary-mary

      nuz tak neviem, ci je prave ta jedna verzia na pochvalu... :*)
      Proste ako vidis, tak Europsky zakaznik premiovky, si ziada viac... ;-)
      toz uvidime, ako dopadne ich reparat.
      • 22 Reagovat !

        foto Gvick2

        Gvick2 26.05.2016  23:07

        « Re: Re: Medialne cary-mary

        Je to tak, 10t kusů ročně malého a relativně levného auta (tudíž s malými maržemi) na celém kontinentu je zoufale málo a určitě to nutí Lexus přemýšlet kde je chyba. Udržovat prodejní síť, servisní síť, logistiku ND plus další náklady jako třeba reklamu etc. je při takto nízkých prodejích modelu velký problém. Příčinou je samozřejmě nabídka jediného pohonu, který na poměry prémie nemá šanci zaujmout a ani cenově si nedokáže sáhnout někam do vod té RS3 nebo S3 aby se výrobce zahojil alespoň na slušné marži. Takže CT se neprodává v EU normálně, ale zoufale. Argumentovat, že auto má jediný pohon a tudíž jeho prodeje nejsou tak špatné mi přijde asi tak na stejno, jako kdyby závodník po účasti na olympiádě na 100m kde skončil časem 30 sec. beznadějně poslední tvrdil, že jako celkem dobrý výsledek vzhledem k tomu, že váží 150kg, stovku běžel poprvé v životě a omylem navíc ještě běžel pozpátku.
        • 14 Reagovat !

          foto unicorn64

          unicorn64 26.05.2016  23:27

          « Re: Re: Re: Medialne cary-mary

          Nemozem si pomoct :-) , ale mam pravdu:
          1 variant - 10000 kusov, 100+ variantov - 200000 kusov
          • 32 Reagovat !

            foto Gvick2

            Gvick2 26.05.2016  23:39

            « Re: Re: Re: Medialne cary-mary

            Máš svou pravdu, ale podstatné není jestli má model jednu, sto nebo milion variant, ale kolik se jej prodá, to se počítá, zbytek je jenom hledání důvodů, proč je to "dobré" i když je to špatné (10t. prodaných kusů).
            • 14 Reagovat !

              foto unicorn64

              unicorn64 26.05.2016  23:51

              « Re: Re: Re: Re: Medialne cary-mary

              Toyota(Lexus) je po celom svete, ale v Europe je to hlavne VW Group. V US je to opacne, Toyota tam ma silnejsiu poziciu. Uvidime ... :-)
              • 22 Reagovat !

                foto Gvick2

                Gvick2 27.05.2016  00:15

                « Re: Re: Re: Re: Medialne cary-mary

                To není o pozici koncernů nebo značek, ale o pozici konkrétního modelu v konkrétní třídě na konkrétním trhu, prostě CT je na poměry prémiové nižší střední v Evropě propadák. A tomuto modelu se nijak zvlášť nedaří ani v USA, na trhu, kde má Lexus soustředěné skoro všechny své prodeje. Za první tři měsíce 2016 se v USA v prémiové nižší střední prodalo 7,5 tis Audi A3, 6,9 tis. MB-A, 4,3 tis. Acur-ILX, 3,4 tis. BMW 2er a jenom 2,4 tis. Lexů-CT, takže tento model prodejně funguje stejně blbě i v USA.
                • 14 Reagovat !

                  foto unicorn64

                  unicorn64 27.05.2016  02:13

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Medialne cary-mary


                  V ramci Lexus(EU) model CT nie je prepadak, predava sa rovnako ako IS, 2x lepsie ako RX a 2x horsie ako NX, GS sa predava 7x horsie. Prepadakom moze byt v ramci Lexus(US), kde sa dobre predavaju drahe a silne Lexy, CT je len minoritny.
                  Co sa tyka US vs EU, Lexus ma v US 7x vacsi podiel na trhu ako v EU (2% US vs 0.28% EU), a naopak Audi ma v EU 5x vacsi podiel na trhu ako v US (5.4% EU vs 1.2% US). Inymi slovami, v EU sa preda 20 Audi voci 1 Lexusu, v US sa predaju 2 Lexusy voci 1 Audi.
                  Pomer Toyota/VW bez premie:
                  Toyota (US vs EU) = 2.1mil vs 0.55mil
                  VW (US vs EU) = 0.35mil vs 1.7mil
                  Pozn: udaje su za r.2015 [odkaz]
                  • 10 Reagovat !

                    foto Gvick2

                    Gvick2 27.05.2016  18:07

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Medialne cary-mary

                    V Evropě je zdaleka nejprodávanější třídou aut právě nižší střední, takže když se CT prodává jako IS ve střední třídě, tak je to prostě málo.
      • 14 Reagovat !

        foto unicorn64

        unicorn64 26.05.2016  23:30

        « Re: Re: Medialne cary-mary

        Je na pochvalu - polovicne emisie v meste, lepsie zdravie pre nas ;-)
        • 04 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 27.05.2016  06:42

          « Re: Re: Re: Medialne cary-mary

          Většina lidí včetně diskutujících na ACZ si myslí že emise je jen nějaká buzerace z Bruselu >:-[]
    • 21 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 27.05.2016  19:29

      « Re: Medialne cary-mary

      Těch 10 motorů v S nebo RS bych chtěl vidět. :-) Ani v A3 by ses asi nedopočítal, měla myslím 4 zážehové (1,2, dvě 1,4 a 1,8) a 3 vznětové (1,6 a dva 2,0).
      • 10 Reagovat !

        foto unicorn64

        unicorn64 28.05.2016  09:49

        « Re: Re: Medialne cary-mary

        Zrataj si to >:D
        Pocet submodelov v A3 = 15 [odkaz]
        Pocet motorizacii v submodeli A3 Sportback = 13 [odkaz]
        V S3 su samozrejme len 2 motorizacie (manual a aut.prev.)
        Neratal som to, ale odhad 100 variantov je zrejme nizky ;-)
        • 01 Reagovat !

          foto white-label

          white label 28.05.2016  10:47

          « Re: Re: Re: Medialne cary-mary

          Menej táraj a lepšie rátaj. Dvě převodovky z jednoho motoru dva rozhodně neudělají.
          • 10 Reagovat !

            foto unicorn64

            unicorn64 28.05.2016  11:52

            « Re: Re: Re: Re: Medialne cary-mary

            Su to 2 varianty (manual/aut.)? Su, tak netaraj :-!
            • 00 Reagovat !

              foto -MT-

              _MT_ 29.05.2016  19:55

              « Re: Re: Re: Re: Re: Medialne cary-mary

              Ty jsi však napsal: "sedan, hatchback, kabriolet, RS, S3 atd, kazdy s 10 roznymi benzin/diesel motormi" Jak jsem napsal, to ti nejvyjde ani u A3. Já počítat umím, otázka však je, jestli ty zvládáš chápat psané slovo (i když si spíš myslím, že se z nás snažíš dělat blbce).
              • 00 Reagovat !

                foto unicorn64

                unicorn64 30.05.2016  07:07

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Medialne cary-mary

                Robi ti dobre chytat ma za slovicka? Moj prispevok bol o "variantoch".
                A ked sme uz pri tych 10 motoroch, "motor" som chapal ako "motor s prevodovkou", t.j., tych variantov je tam 10+ pre rozne typy zakaznikov.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Jan Tříska (80) do Vltavy skočil sám! Pokus o sebevraždu?

Jan Tříska (80) do Vltavy skočil sám! Pokus o sebevraždu?

Okolnosti provázející sobotní skok Jana Třísky (80) do vod Vltavy vzbuzují otázky a provází je jedna záhada za…

Dvořákova Praha vyvrcholila kantátou Te Deum. Festival vážné hudby navštívilo 16 tisíc posluchačů

Dvořákova Praha vyvrcholila kantátou Te Deum.…

Rudolfinum v sobotu večer zaplnili fanoušci vážné hudby, aby se rozloučili s festivalem Dvořákova Praha. Na…

 

iSport.cz

Krmenčík si libuje: Náš fotbal je pastva pro oči. Tabulku střelců neřeší

Krmenčík si libuje: Náš fotbal je pastva pro oči.…

Byl to jeho zápas. Během čtrnácti minut zasunul do sítě Mladé Boleslavi dvě branky. Ve zbytku utkání útočil…

Potlesk vestoje pro legendy. Na čtyřhru s Rafou nezapomenu, zářil Federer

Potlesk vestoje pro legendy. Na čtyřhru s Rafou…

Na tohle celý svět čekal. Roger Federer a Rafael Nadal na jedné straně kurtu, aneb výjimečná premiéra v Praze!…

 

Reflex.cz

Propagace islámu jako nástroj pro zajištění budoucnosti? Turci tomu věří

Propagace islámu jako nástroj pro zajištění…

Jakou má budoucnost Turecko oproti budoucnosti naší Evropy? O tom jsem přemýšlel během své návštěvy Istanbulu,…

Čunek láká filmaře do Zlína. Převlékl se za Jacka Sparrowa a slibuje 10 milionů

Čunek láká filmaře do Zlína. Převlékl se za Jacka…

Zlínský kraj chce do regionu přilákat filmaře. Na dotační program vyčlenil deset milionů korun. Podpořeny budou…