Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lexus CT200h přiveze do nižší střední adaptivní tempomat a pre-crash systém

Až se začátkem roku 2011 dočkají první evropští zákazníci nového hatchbacku Lexus CT200h, dostanou podle výrobce jeden z nejbezpečnějších modelů ve třídě.
Zpět na článek
26. 3. 2010 10:08
26. 3. 2010 11:39
26. 3. 2010 13:35
26. 3. 2010 13:35
26. 3. 2010 15:27
26. 3. 2010 15:47
26. 3. 2010 22:09
neregistrovaný "m4lcolm"
26. 3. 2010 22:44
26. 3. 2010 23:05
26. 3. 2010 23:05
26. 3. 2010 12:04
26. 3. 2010 16:49
26. 3. 2010 17:10
27. 3. 2010 11:05
27. 3. 2010 20:04
27. 3. 2010 21:33
27. 3. 2010 23:40
28. 3. 2010 16:05
28. 3. 2010 19:11
29. 3. 2010 16:29
29. 3. 2010 22:15
30. 3. 2010 10:01
Avatar - theolli
26. 3. 2010 10:08
lexus
krasave a hlavně zase "Japonec" neco přinesl do nižší střední třídy ,tak Evropo zase máš nad čím přemýšlet.
Rozbalit vlákno
10
26. 3. 2010 11:39
Re: lexus
Líbí se mi to, ale radši bych počkal, jak to bude vypadat na živo a hlavne za volantem. Přeci jenom, jde o poněkud revoluční kousek.
26. 3. 2010 13:35
Re: lexus
Na co bys pockal, respektive s cim bys pockal?
26. 3. 2010 13:35
Re: lexus
Jojo, Japonsko automobilismus tahne vpred uz nekolik petiletek.... :yes:
26. 3. 2010 15:27
Re: lexus
No, vidíš a mě se zdá pravý opak. Mě připadá jako by v posledních letech japonský automobilový vývoj ustrnul.
Avatar - theolli
26. 3. 2010 15:47
Re: lexus
ono to bylo myšleno ironicky
neregistrovaný "m4lcolm"
26. 3. 2010 22:09
Re: lexus
Tak ono hlavně první auto nižší střední třídy s adaptivním tempomatem vyjelo již bezmála před deseti roky - byl jím Fiat Stilo.
26. 3. 2010 23:05
Re: lexus
Stilo melo adaptivni tempomat jo ? Ehmmm.....asi si pletes pojmy...
Avatar - hattori_hanzo
29. 3. 2010 18:01
Re: lexus
Zvláštní je,že jsi neříkal "tak Japonsko zase máš nad čím přemýšlet" když Golf přišel s elektronicky nastavitelnejma tlumičema a podobně. :no:
26. 3. 2010 12:04
jinej motor
dejte me tam jinej motor, a budu spokojenej, 4 valec fakt jiz nechci ale vybava a vzhled se me libej :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - robertPLUS
26. 3. 2010 16:49
skoda
skoda ze je tak ugly.. :-(
Rozbalit vlákno
1
26. 3. 2010 17:10
Re: skoda
Tiez si myslim, ze s takto ne-emocionalnycm Subaru dizajnom neprerazia. Naposledy pekny Lexus bol IS200...
26. 3. 2010 20:09
skaredy ci ne?
Patril jsem mezi prvni co nerekli nic pozitivniho na fotky a hlavne opticky vypadajici kratke zadni dvere.

V realu je to jine kafe, hlavne to zadni okno! Auto pusobi ci je daleko vetsi/sirsi v realite nez na fotkach!

Moc se mi nelibi ty starsi zabehle baterie, ale asi Toyota sazi na zabehle a levnejsi zdroje a s faceliftem pote mozna prijdou lionky!

Trosku jsem ocekaval vnitrek "ala RX" ale clovek nemuze mit vse! >:D

Ted je jen dulezite aby zapomala Toyota nato byt No.1 a soustredila se na kvalitu/kvalitu/kvalitu + design/ design/ design v dalsich generacich ostatni prijde samo, kdo potrebuje byt No. ! ?
Z chyb se mozna pouci!!!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Katikakus
27. 3. 2010 11:05
Nadhera
Nadherny vuz, nezbyva, nez pogratulovat Toyote a samozrejme :yes:
Rozbalit vlákno
0
27. 3. 2010 11:17
Překrásný kousek pro mladé..
Konečně Lexus udělal něco pro mladé, je to fakt bomba. Bylo už na čase pročeřit vody kde doposud dominoval především Golf, ikdyž ten poslední s novým designem který se postupně dostavá do všech VW je hodně pěkný, to přiznávám. Nicméně to je pořád jen Golf. Kdežto toto, to je pecka.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - theolli
27. 3. 2010 14:19
Re: Překrásný kousek pro mladé..
"jen Golf" :yes:
27. 3. 2010 20:04
CETEČKO
Klasika - zoufalá příď, ta baga u mlhovek by mě v noci budila ze snů. Tvar bočních oken neharmonizuje s tvarem okna zadního, zadní lampy jak z tunerského klání. Tohle tedy doufám série snad nepřevezme.

Co je však na pochvalu, to je vnitřek. Až na tu vývrtku, kterou budeš mít po jízdě otištěnou na pravém koleni je ten vnitřek (naštěstí) především... evropský.

Jinak dobrej plakátovej diskuzní ajfr z adaptivního tempomatu. Adaptivní tempomat je to poslední, co budeš jednou u svého auta požadovat. Tedy, pokud rád řídíš.

P.S. Dozadu se nedívej, přes opěrky hlav zadních sedadel stejně nic neuvídíš. Borci z lexe couvaj na paměť. Tos nevěděl?
Rozbalit vlákno
7
27. 3. 2010 21:33
Re: CETEČKO
nj___zase sa ozval dizajnovy a automobilovy znalec :-)
"Tvar bočních oken neharmonizuje s tvarem okna zadního" aha___takze roomster / yeti harmonizuju cele >:D
fabia...ooooo...taka vyvazenost :-)
atd__atd...
byt na tom vw znak...tak nas tu zahadzes odami a basnami o supermegayebapopicymainstreame a legende a bla_bla_bla...
27. 3. 2010 23:40
Re: CETEČKO
Pokus se příště napsat něco k autu, děláme to zde takřka všichni, s tvou (plakátovou) výjimkou. Vždycky mě dojímá, když tu nýmand tvého rozměru ví přesně co bych napsal. V autech ovšem neplatí kdyby, vozy Volkswagenu vypadají jak vypadají a lexusy též. Přes to vlak nejede. Co si myslí Evropa o VW a co o Lexusech nejlépe poznáš na prodejích. Zde porovnávej AUDI s Lexem. Teď už jde jen o to, jestli se ti ta horní baga líbí nebo ne. Mně ne, to je celé.

P.S. Ty by sis ho koupil, já si ho nekoupím. Přečti si tuhle větu třikrát, pokud ji pochopíš, pochopíš mnohé. O sobě...
28. 3. 2010 16:05
Re: CETEČKO
Mluvím určitě za všechny, když řeknu že jsme rádi, že jsi opět ničím nepřekvapil.
28. 3. 2010 19:11
Re: CETEČKO
Mazdo, ty z principu nejen, že nemůžeš mluvit za všechny (kdo to je?) ty nemůžeš mluvit ani za sebe. Nemáš zde totiž co sdělit :-!
29. 3. 2010 16:29
Re: CETEČKO
Proč se nemůžu zbavit divného pocitu, že přijít s adaptivním tempomatem AUDI, nedejbože GURU, tak tu týden čteme pod každým článkem začínaje autobusy od Karosy a konče Maybachem oslavné epopeje rozsahu 500 slov korunované erekcemi BRAVWO BRAVWO ;-)
29. 3. 2010 22:15
Re: CETEČKO
Možná je to proto, žes zatím ten adaptivní tempomat nezkusil. V podstatě to má jistý význam jen v ranních špičkách, kdy poskakuješ 50 kilometrů po dálnici, cestou se holíš a když holt to před tebou někdo zase potisící zastaví, nemusíš brzdit, tempomat to zvládne za tebe. Děkuju, nechci, vyzkoušel jsem to a byl jsem z toho dost vydřenej, jak mě to nutilo dodržovat bezpečnosu vzdálenost, a hlavně, jak to brzdilo v době, kdy já bych ještě býval nebrzdil. Je to zařízení pro obrmouly.
30. 3. 2010 10:01
Re: CETEČKO
takhle bychom pak mohli argumentovat i u ESP, hlídaní jízdních pruhů a pod. Přesto se čím dál víc těchto hračiček objevuje v čím dál menších autech. Je to módní, je to IN, spoustě lidí to vyhovuje a jsou ochotni za to platit, myslím, že se to postupně rozšíří i do dalších modelů