Až se začátkem roku 2011 dočkají první evropští zákazníci nového hatchbacku Lexus CT200h, dostanou podle výrobce jeden z nejbezpečnějších modelů ve třídě.
Patril jsem mezi prvni co nerekli nic pozitivniho na fotky a hlavne opticky vypadajici kratke zadni dvere.
V realu je to jine kafe, hlavne to zadni okno! Auto pusobi ci je daleko vetsi/sirsi v realite nez na fotkach!
Moc se mi nelibi ty starsi zabehle baterie, ale asi Toyota sazi na zabehle a levnejsi zdroje a s faceliftem pote mozna prijdou lionky!
Trosku jsem ocekaval vnitrek "ala RX" ale clovek nemuze mit vse! >:D
Ted je jen dulezite aby zapomala Toyota nato byt No.1 a soustredila se na kvalitu/kvalitu/kvalitu + design/ design/ design v dalsich generacich ostatni prijde samo, kdo potrebuje byt No. ! ?
Z chyb se mozna pouci!!!
Konečně Lexus udělal něco pro mladé, je to fakt bomba. Bylo už na čase pročeřit vody kde doposud dominoval především Golf, ikdyž ten poslední s novým designem který se postupně dostavá do všech VW je hodně pěkný, to přiznávám. Nicméně to je pořád jen Golf. Kdežto toto, to je pecka.
Klasika - zoufalá příď, ta baga u mlhovek by mě v noci budila ze snů. Tvar bočních oken neharmonizuje s tvarem okna zadního, zadní lampy jak z tunerského klání. Tohle tedy doufám série snad nepřevezme.
Co je však na pochvalu, to je vnitřek. Až na tu vývrtku, kterou budeš mít po jízdě otištěnou na pravém koleni je ten vnitřek (naštěstí) především... evropský.
Jinak dobrej plakátovej diskuzní ajfr z adaptivního tempomatu. Adaptivní tempomat je to poslední, co budeš jednou u svého auta požadovat. Tedy, pokud rád řídíš.
P.S. Dozadu se nedívej, přes opěrky hlav zadních sedadel stejně nic neuvídíš. Borci z lexe couvaj na paměť. Tos nevěděl?
nj___zase sa ozval dizajnovy a automobilovy znalec :-)
"Tvar bočních oken neharmonizuje s tvarem okna zadního" aha___takze roomster / yeti harmonizuju cele >:D
fabia...ooooo...taka vyvazenost :-)
atd__atd...
byt na tom vw znak...tak nas tu zahadzes odami a basnami o supermegayebapopicymainstreame a legende a bla_bla_bla...
Pokus se příště napsat něco k autu, děláme to zde takřka všichni, s tvou (plakátovou) výjimkou. Vždycky mě dojímá, když tu nýmand tvého rozměru ví přesně co bych napsal. V autech ovšem neplatí kdyby, vozy Volkswagenu vypadají jak vypadají a lexusy též. Přes to vlak nejede. Co si myslí Evropa o VW a co o Lexusech nejlépe poznáš na prodejích. Zde porovnávej AUDI s Lexem. Teď už jde jen o to, jestli se ti ta horní baga líbí nebo ne. Mně ne, to je celé.
P.S. Ty by sis ho koupil, já si ho nekoupím. Přečti si tuhle větu třikrát, pokud ji pochopíš, pochopíš mnohé. O sobě...
Proč se nemůžu zbavit divného pocitu, že přijít s adaptivním tempomatem AUDI, nedejbože GURU, tak tu týden čteme pod každým článkem začínaje autobusy od Karosy a konče Maybachem oslavné epopeje rozsahu 500 slov korunované erekcemi BRAVWO BRAVWO ;-)
Možná je to proto, žes zatím ten adaptivní tempomat nezkusil. V podstatě to má jistý význam jen v ranních špičkách, kdy poskakuješ 50 kilometrů po dálnici, cestou se holíš a když holt to před tebou někdo zase potisící zastaví, nemusíš brzdit, tempomat to zvládne za tebe. Děkuju, nechci, vyzkoušel jsem to a byl jsem z toho dost vydřenej, jak mě to nutilo dodržovat bezpečnosu vzdálenost, a hlavně, jak to brzdilo v době, kdy já bych ještě býval nebrzdil. Je to zařízení pro obrmouly.
takhle bychom pak mohli argumentovat i u ESP, hlídaní jízdních pruhů a pod. Přesto se čím dál víc těchto hračiček objevuje v čím dál menších autech. Je to módní, je to IN, spoustě lidí to vyhovuje a jsou ochotni za to platit, myslím, že se to postupně rozšíří i do dalších modelů