Diskuse

Lexus ES odhaluje české ceny. Začínají pod milionem, má to ale háček...

24.10.2018

Novinka vyšší střední třídy od Lexusu je u nás dostupná s jediným motorem, hybridní verzí ES 300h.

 

  • 30 Reagovat !

    foto Rasto

    Rasto 24.10.2018  14:54

    Škoda

    Myslel som že by mohli dávať aspoň 450h. Takto ide o medzigeneračný downgrade. :-!
    • 00 Reagovat !

      foto comper

      comper 25.10.2018  11:52

      « Re: Škoda

      To by na predokolku bolo prilis vela. Predpokladam ze jediny hybrid je v ponuke preto, lebo zvysne motory nie su schopne splnit emisie, podobne ako pri novouvedenej Camry. Ako z toho japonci pekne vykorculocali, nemaju dobry motor, ale este z toho spravia vyhodu te ako sme ekofriendly >:D
  • 42 Reagovat !

    foto Hittman

    Hittman 24.10.2018  14:58

    131 kW?

    Kde soudruzi v Japonsku udělali chybu? >:D
    • 21 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 24.10.2018  16:29

      « Re: 131 kW?

      A jakou? Je to nejaka tragedie na 2,5latmo? Systemovy vykon je 160kw, coz vypada v pohode, i kdyz dynymicke parametry uz tak v pohode nevypadaji.
      • 31 Reagovat !

        foto kyklop

        kyklop 24.10.2018  18:59

        « Re: Re: 131 kW?

        O chvíľu sa dozvieš z jednej strany, že je to slabé a budeš to do kopca tlačiť a z druhej strany, že to nejazdí ako auto so 160kW až tak nevadí, lebo má iné prednosti >:D .A teraz si vyber
        • 21 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 24.10.2018  19:25

          « Re: Re: Re: 131 kW?

          Egyptska mumie uz tu nastesti dlouho nebyla, pst at to nezakriknem. >:D
        • 10 Reagovat !

          foto Machbuster

          Machbuster 24.10.2018  22:14

          « Re: Re: Re: 131 kW?

          Úplně lehlé to není, to elektro pomáhá dost s pružností reakce a celkově 0-50 0-70 jede. Je to pro klienta co se přesouvá relativně luxusně a na pohodu. Osobně samo mne štve absence jakékoliv schopné motorizace i ukončení GS v Evropě, ale co naděláme :'-( Já svůj mám >:D ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Hittman

        Hittman 25.10.2018  07:37

        « Re: Re: 131 kW?

        U hybridu je problém, že pokud udají výkon 160kW, není to jako 160kW u klasického nehybridního auta, jelikož tam má ten motor 160kW, kdežto u hybridu je to soustava s elektromotrem, a tento hybridní výkon tu je v daleko menším rozpětí jako u klasické pohonné jednotky se stejným výkonem.
  • 50 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 24.10.2018  15:20

    Tak 50 ks,

    To bude na dlouho.
  • 60 Reagovat !

    foto Londonbridge

    Londonbridge 24.10.2018  15:45

    8.9 s ?

    To zrychlenie za 8.9 s a maximalka 180 km/h je tam spravne? na 160 Kw velmi slabe hodnoty...
    • 20 Reagovat !

      foto bmwrulez

      bmwrulez 24.10.2018  16:08

      « Re: 8.9 s ?

      ... "máš pravdu předsedo" ... :yes:
      • 10 Reagovat !

        foto Machbuster

        Machbuster 24.10.2018  22:12

        « Re: Re: 8.9 s ?

        Šetří to CVT, takže 180... >:D Je jasné, že to nikdy nikdo nekoupí pro dynamické vlastnosti... Uvidíme, jestli se najdou zájemci o ty ostatní kvality (to auto je má a líně to nepůsobí, ten elektroagregát funguje dobře v cca 0-60 naprosto akční vůz i co se týká reakce na plyn).
        • 00 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 25.10.2018  06:22

          « Re: Re: Re: 8.9 s ?

          Prémiový sedan v této třídě obvykle přesně potřebuješ na 0-60. Je to k smíchu...zvlášť ve srovnání s GS450h.
  • 24 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 24.10.2018  16:07

    Auto hezký....(a hezky velký)....

    cena dobrá, ale performance = bída! ;-\ Bohužel dnešní doba a EU emisní normy performanci nepřejí... ;-\
    • 10 Reagovat !

      foto Simpanz

      Šimpanz 24.10.2018  20:41

      « Re: Auto hezký....(a hezky velký)....

      Tohle bych na EU normy nesváděl, spíše za tím vidím nechuť Toyoty vyvíjet pro Evropu model podle gusta Evropanů a snaha šetřit náklady za každou cenu a dodávat US model i do EU. Ale co možná stačí dynamicky v US působí v EU docela komicky. Poloprémie S90 T8 od Volva je také hybrid a také jenom s plebejským čtyřhrnkem, ale dynamicky je úplně někde jinde a ještě jezdí za dva litry takže i tu normu plní na 200%.
      • 00 Reagovat !

        foto Machbuster

        Machbuster 24.10.2018  22:07

        « Re: Re: Auto hezký....(a hezky velký)....

        S90 T8 nejezdi za 2 v realnem provozu :-) Ale dynamika tam je samozrejme. V US je ES350 s V6 a 302 koní atmosféra s 8mi stupnovou prevodovkou... tj. USA se mají OK.
        • 00 Reagovat !

          foto Simpanz

          Šimpanz 24.10.2018  22:17

          « Re: Re: Re: Auto hezký....(a hezky velký)....

          To je mi jasné, ale není to podstatné, podstatné je, že to má dynamiku a úředník přitom chrochtá a konec konců ES300h také nebude jezdit za 4,7 l které deklaruje.
        • 00 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 25.10.2018  06:24

          « Re: Re: Re: Auto hezký....(a hezky velký)....

          Nikdo Lexusu nebrání tu V6 homologovat, je to jejich rozhodnutí a ukázka toho, jak vážně berou evropské zákazníky.
          • 10 Reagovat !

            foto pradeda7

            praděda7 25.10.2018  10:12

            « Re: Re: Re: Re: Auto hezký....(a hezky velký)....

            Pochop. Vše je o penězích. Jestli si Toyota spočítá, že se jim to nevyplatí, tak do toho nepůjdou. To přece dává smysl, ne?
            • 00 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 25.10.2018  13:49

              « Re: Re: Re: Re: Re: Auto hezký....(a hezky velký)....

              Pak ovšem jejich pokus konkurovat evropskému prémiovému segmentu bude jalový. D3 investovala.
              • 00 Reagovat !

                foto pradeda7

                praděda7 25.10.2018  14:10

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auto hezký....(a hezky velký)....

                To se uvidí...
      • 00 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 24.10.2018  23:52

        « Re: Re: Auto hezký....(a hezky velký)....

        Toyota nemůže do EU dovážet vozy se silnějšími motory, které prodává v US právě k vůli emisím. Tak sem dováží jen ty, co se do EU emisí "vlezou". Už tomu rozumíš?
        • 10 Reagovat !

          foto Simpanz

          Šimpanz 25.10.2018  12:46

          « Re: Re: Auto hezký....(a hezky velký)....

          Samozřejmě, že nemůže vzít motor tak jak je a prdnout jej do EU, ale ostatní značky umí prodávat šestiválce, osmiválce nebo dokonce dvanáctiválce v EU stejně jako v USA nebo třeba v Číně a prostě si dají práci daný motor upravit a homologovat pro daný trh/normy. Lexus si myslí, že to není třeba a zákazníci v EU mu dávají jasnou odpověď v podobě zoufalých prodejů.
    • 10 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 25.10.2018  06:23

      « Re: Auto hezký....(a hezky velký)....

      To nemyslíš vážně? Podívej se na evropskou prémii. Lexus tu nabízí rebrandovanou, podmotorovanou Camry FWD. Není co by jsi na tom našel jiného. S EU a normami to nemá nic společného.
      • 10 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 25.10.2018  09:24

        « Re: Re: Auto hezký....(a hezky velký)....

        Nevím čemu nerozumíš. Je to prosté. Toyota Camry/Lexus disponují 7. motory.
        2.0l T Euro 6c nesplňuje
        2.0l H splňuje?
        2.5l H splňuje
        3.5l nesplňuje
        3.5l T nesplňuje
        3,5l H splňuje?
        5.0l nesplňuje

        V tuto chvíli se Toyota rozhodla nasadit osvědčený 2.5l H, který se jim podařilo sladit s emisními požadavky EU. Proto také ten výkon nic moc.....
        • 10 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 25.10.2018  11:18

          « Re: Re: Re: Auto hezký....(a hezky velký)....

          Nerozumím argumentaci, že za to může EU. Může za to Toyota, neschopná homologovat motory. Ať je důvod jakýkoliv, ostatní to zvládají.
          • 00 Reagovat !

            foto pradeda7

            praděda7 25.10.2018  13:45

            « Re: Re: Re: Re: Auto hezký....(a hezky velký)....

            [odkaz]

            Už rozumíš tomu, proč za to může EU? USA na př. od Pařížské dohody odstoupily. Emisní normy nejsou nyní v USA tak přísné jako v EU. Ještě donedávna to bylo naopak. Ale teď jsou v EU u koryta neomarxisté podporováni Sorosem a ekoteroristy, naopak v USA se za Trumpa emise tak moc neřeší. A protože se Toyotě v USA daří, tak nemá zájem ani potřebu se nějak exponovat v Evropě s většími vozy.
            • 00 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 25.10.2018  13:50

              « Re: Re: Re: Re: Re: Auto hezký....(a hezky velký)....

              Takže BMW, M-B, Audi, Mase a koneckonců i ta Kia se chovají jako ožralí milionáři a Toyota to dělá dobře ;-) :yes:
              • 00 Reagovat !

                foto pradeda7

                praděda7 25.10.2018  14:20

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auto hezký....(a hezky velký)....

                Každý dělá, jak nejlépe umí.... ;-) [odkaz]
                • 00 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 25.10.2018  14:53

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auto hezký....(a hezky velký)....

                  Tržby? To bych nebral jako nejdůležitější ekonomické hledisko.
                  • 00 Reagovat !

                    foto pradeda7

                    praděda7 25.10.2018  16:38

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auto hezký....(a hezky velký)....

                    Jo kamaráde, když nemáš tržby, nemáš peníze na vývoj a konkurence tě pomalu zlikviduje. To si piš!
              • 10 Reagovat !

                foto N6600

                N6600 25.10.2018  15:41

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auto hezký....(a hezky velký)....

                Snaz sa to pochopit. Rozdiel medzi ozratymi milionarmi a Toyotou je ten, ze Toyota splna emisne limity daleko dopredu. Pricom D3 si este uziva, kym moze. Pretoze za chvilku to bude masaker. To, comu sa tak nekonecne vysmievas Toyote v kazdom prispevku, totiz D3 dostihne za chvilku. - [odkaz]
                • 00 Reagovat !

                  foto pradeda7

                  praděda7 25.10.2018  17:11

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auto hezký....(a hezky velký)....

                  V odkaze, i když je článek rok starý mají pravdu. Ale pravdu má také řada příspěvků v diskuzi pod článkem. Stále tvrdší emisní normy na osobní auta planetu nespasí a ani nějaký podstatný rozdíl na celkovém zamoření mít nebudou. Myslím si, že ti co tvrdí, že EU tu hraje jakousi hru "na odpustky" nebudou daleko od pravdy....
                  • 00 Reagovat !

                    foto N6600

                    N6600 26.10.2018  12:59

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auto hezký....(a hezky velký)....

                    EU to pokaslalo. Na jednu stranu, vyhlasuje, ze sa musia dodrziavat limity, ale na druhu stranu urcite nenecha automobilky padnut a zlikvidovat ich. Takze pokrytectvo tam bude a je. Ostatne, BMW uz raz sponzorovalo Merkelovu, aby si kupilo oddialenie platnosti tvrdsich emisnych noriem. Sam som zvedavy, ako to dopadne.

                    Tak, ci onak, pred Toyotou klobuk dole. Dokaze to s velkou rezervou splnat uz teraz. Nech si do nej kope, kto chce, musi sa uznat, ze v mnohych oblastiach hra vlastnu ligu a mohutne investuje kade mozne. Az na infotainment :)))
  • 60 Reagovat !

    foto GeekStar

    GeekStar 24.10.2018  18:13

    Drahé

    To je hodně sebevědomá cena za předokolku s průměrným výkonem... Úplně mimo.
    • 00 Reagovat !

      foto Mig-35

      Mig_35 24.10.2018  21:37

      « Re: Drahé

      Hledám ceník Camry, to je převlečený Lexus, teda spíš svlečený, ale při cenovém sebevědomí Toyoty bych se ani nedivil, kdyby stál o padesát míň...
    • 20 Reagovat !

      foto Machbuster

      Machbuster 24.10.2018  22:10

      « Re: Drahé

      Úplně mimo to není, naživo je to velmi pěkné. Není to levné, ale cena není nerealistická. Chce to vidět osobně. Ceny OK s tímto bonusem počátečním beru...
    • 00 Reagovat !

      foto Camry

      Camry 24.10.2018  22:34

      « Re: Drahé

      Cena za ES 300h v US je $42335 x 22.7,- = 961005,-, takže rozdíl cca 250000,-.
      • 20 Reagovat !

        foto Machbuster

        Machbuster 25.10.2018  00:44

        « Re: Drahé

        V USA není DPH ve výši cca 20+- procent dle zeme EU, v USA je to zlomek. Tj. rozdíl ceny je pochopitelný již jen rozdílem této daně...
  • 40 Reagovat !

    foto radek-m

    radek.m 24.10.2018  18:23

    GS450h

    Myslím, že tohle je správná doba koupit GS450h, kterého ES nešahá ani po kotníky.
  • 40 Reagovat !

    foto Adamantium

    Adamantium 24.10.2018  19:37

    Vyšší střední

    Vyšší střední s takovou motorizací? >:D
    To už může být do vyšší střední řazen i takový Superb (3,6).
    Porovnávat ES s A6, 5er, E-klasse nebo XF je úplně mimo..
    • 12 Reagovat !

      foto Niemand

      Niemand 25.10.2018  05:10

      « Re: Vyšší střední

      Prečo by bolo porovnanie mimo? Kvalita spracovania a odhlučnenia bude na úrovni D3. A ich cieľom nie je konkurovať predajom AMG. Polovica predajov D3 v EU sú štvorvalcové diesle z ktorých veľká časť sú fleety. Ak sa im podarí presadiť sa na tomto trhu, tak úž to môže znamenať slušné predaje.
      • 31 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 25.10.2018  06:50

        « Re: Re: Vyšší střední

        Většina těch čtyřválcových dieselu má lepší parametry a to ani nemusí být prémie...
      • 00 Reagovat !

        foto Hittman

        Hittman 25.10.2018  07:38

        « Re: Re: Vyšší střední

        Problém je, že Lexus nemá takovou nabídku motorizací a výbav a variant karoserií.
    • 01 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 25.10.2018  06:25

      « Re: Vyšší střední

      Superb má 3,6? A kde prosím tebe?!
  • 20 Reagovat !

    foto Seabow

    Seabow 24.10.2018  20:45

    Lexus

    Ceny su zaujimave ale konkurencia aspon v Europe urcite nebude nikto z premie. Predokolka, dynamika atd. Aspon ceny su zaujimave ale za milion bez DPH (a menej) je sup, passat, Insignia v plnej palbe a 2.0 tsi 270koni a u Opla aj ked uz nejde 2.0t benzin tak aspon 1.6 200 koni a aj ten ma ovela lepsiu dynamiku ako toto. Maximalka u nas asi v pohode mne by uplne stacila ale v DE to asi bude dost malo.
    • 00 Reagovat !

      foto Machbuster

      Machbuster 24.10.2018  22:09

      « Re: Lexus

      Sází to na úsporný provoz a celkově vizuální kvality exterier i interier. Pocitově je to prémiový vůz, ale dynamika bídná v komparaci. Uvidíme, podle mého si to zájemce najde. Ale být tu 302 koňový V6, tak to naskladní 2-3x tolik lidí...
      • 02 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 24.10.2018  23:56

        « Re: Re: Lexus

        Poděkuj Bruselu a ekoteroristům, že sem Toyota nemůže 302 koňovou V6 dovážet.... >:-[]
        • 31 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 25.10.2018  07:06

          « Re: Re: Re: Lexus

          Nesmysl...proč Audi, BMW, M-B nabízí šesti i osmiválce?
          Stinger má taky V6, víš to? ;-)
          • 01 Reagovat !

            foto N6600

            N6600 25.10.2018  08:27

            « Re: Re: Re: Re: Lexus

            Poriadne si pozri tuto tabulku a najdes v nej odpovede na svoje otazky - [odkaz]
            • 10 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 25.10.2018  11:57

              « Re: Re: Re: Re: Re: Lexus

              Tam žádná odpověď není, tam jsou flotilové emise a hmotnosti. Nevidím jediné vysvětlení toho, proč Lexus rezignoval na RWD a V6 s hybridem.
              • 00 Reagovat !

                foto N6600

                N6600 25.10.2018  15:02

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Lexus

                OK, tak to skusim inak :-)

                Odpoved v tej tabulke znamena, ze chce v predstihu splnit emisie na buduce roky a preto sa napriklad zbavila V8 v LS. Rovnako tak konci i 5.0 V8. Navyse GS nebolo globalnym modelom a nizke predaje znamenali koniec. Ked sa porovnali predaje ES i GS, GS muselo prehrat. Prezil model, co sa predaval lepsie. Nema ekonomicky zmysel mat dve auta v rovnakej kategorii. Inak, ciste 3.5L V6 sa presne kvoli emisiam v modely IS/ES nikdy do EU nedovazal. GS ho malo chvilku v AWD, ale to je vsetko.
          • 01 Reagovat !

            foto pradeda7

            praděda7 25.10.2018  10:04

            « Re: Re: Re: Lexus

            Musíš si uvědomit, že Toyota především přemýšlí a počítá. Proto je také nejúspěšnější automobilkou na světě. :-!
            • 10 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 25.10.2018  11:20

              « Re: Re: Re: Re: Lexus

              Nejúspěšnější v mainstreamu? Bereš prodeje? V prémii jen paběrkuje a navíc pro nás evropany s naprosto podměrečným pohonem.
              • 30 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 25.10.2018  12:12

                « Re: Re: Re: Re: Re: Lexus

                Tukový rohlík je v ČR taky nejprodávanějším pečivem a nevím, jestli to značí o jeho prvotřídní kvalitě, si nejsem jist >:-[]
              • 00 Reagovat !

                foto pradeda7

                praděda7 25.10.2018  13:50

                « Re: Re: Re: Re: Re: Lexus

                Nejen prodeje, ale také profit....a to je to co se počítá.... :-!
                • 00 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 25.10.2018  14:28

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Lexus

                  Profit má Toyota kolik 8%? To není málo, ale ani nic převratného.
                  • 00 Reagovat !

                    foto N6600

                    N6600 25.10.2018  15:31

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Lexus

                    Toyota nie je Ferrari, ktore ma cenovku uplne inde. Preto ma mantinely uplne inde. Navyse, dostupne hodnoty (zial z 2016) ukazuju, ze je po Forde druha najlepsia automobilka, co sa tyka profitu per auto.
                  • 00 Reagovat !

                    foto pradeda7

                    praděda7 25.10.2018  16:53

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Lexus

                    Jo kamaráde, celkový profit za rok....to je síla.....
      • 01 Reagovat !

        foto Niemand

        Niemand 25.10.2018  05:05

        « Re: Re: Lexus

        Ano V6 by zaujal inú skupinu ľudí. Ale polovica predajov D3 v EU sú fleety so štvorvalcovým dieslom a to je dosť veľká časť trhu na ktorej to chce Lexus skúsiť.
        • 20 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 25.10.2018  06:27

          « Re: Re: Re: Lexus

          Sorry, ale i Kia nabízí RWD a AWD s V6. Lexus ne, na to není omluva.
      • 10 Reagovat !

        foto Hittman

        Hittman 25.10.2018  07:39

        « Re: Re: Lexus

        Asi těžko si někdo bude kupovat vyšší střední z důvodu toho, že mu to ušetří půl litru paliva na 100km. Prémiový vůz musí mít vše nadprůměrné, jak klasika, tj. motorizace, výbava, jízda, podvozek, atd.
        • 10 Reagovat !

          foto KANKUNEN

          KANKUNEN 25.10.2018  07:49

          « Re: Re: Re: Lexus

          Vyšší střední s pohonem, který má přednosti ve městě, ale při požadavku na výkon vyje.
  • 20 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 25.10.2018  08:23

    Vzhled

    Ne, nepřekousnu ten čumák, jako u většiny Lexxu, snad až na výjimku LS, ale i tak.. Jak se mi doteď líbily interiéry, tak může mi někdo vysvětlit, proč jsou na kapličce přístrojů ty tykadla?!!! WTF ?

    Opravdu to vypadá, že si u Toyoty řeknou:

    "Tak a teď máme hezký, konvenční interiér, docela kvalitní, pohledný... to je nuda, pojďme tam narvat tykadla nad volant, to bude úlet"

    Nebo:

    "Hezký vyvážený sedan, tak to pojďme zničit sci-fi nárazníkem, který vypadá jak hrablo na sníh! To je vono! "
    • 00 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 25.10.2018  13:53

      « Re: Vzhled

      :yes: Konečně to někdo zmínil, ta tykadla/řidítka jsou naprosto příšerná. 8-s Lexus má vskutku talent na pohřbívání své tradiční nabídky sedanů.
      • 00 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 25.10.2018  14:03

        « Re: Re: Vzhled

        Přitom tohle vypadalo ve své době prostě dobře, bylo to sportovně střižené autíčko, na svou dobu hezčí, než Toyota...

        [odkaz]
        • 00 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 25.10.2018  15:07

          « Re: Re: Re: Vzhled

          :yes: Před jedenácti lety jsem byl fascinován majestátním LS 600h. I druhé IS(-F) a GS měly své kouzlo.
  • 00 Reagovat !

    foto povalecka

    povalecka 25.10.2018  14:57

    ceny a tak

    Takze tady mame docela slusne vybaveny komfortni auto velikosti +/- A6, 5er, E. No, ale ono i bez slevy nestoji vic jak o tridu mensi A4, 3er, C.
    Zkousel si nekdo z vas nakonfigurovat A4, 3er, C? ~2L 4 valec, kola, svetla, sedadla v kuzi, elektrice, slusna navigace, neco malo asistentu a jste na 1.5 milionu, mozna ukecate 100-150 tisic slevu. A jeste budete koukal, co v aute za 1.5 mega chybi. S timhle se aspon lip parkuje v Praze, kdyz uz nic.
    Asi je fajn, kdyz auto jede 220, ale pres 200km/h se rozjede tak mezi Rozvadovem a Norinberkem - se spocenejma pulkama jestli to tam neposle nejakej kammion nebo gastarbajtr v olitanym Golfu Mk.II.
    Btw. mam cca 8 letou zkusenost ze servisu Toyoty (Lex asi nebude horsi) a 3 roky s Audi. Takovej chaos a bordel jako v Audi jsem nezazil. Clovek se objedna na garnacku, prijede tam a oni nemaj nejaky filtry, tak tam musim za tejden znova. 2x me upozornili, ze maj svolavacku a 2x to behem garancky nevyresili, protoze nemeli dily, Takze nemecka premie...
  • 00 Reagovat !

    foto Londonbridge

    Londonbridge 25.10.2018  15:16

    Servis

    Zalezi na tom na aky servis alebo dealera narazis. Ja chodim s Mercedesom na rocne prehliadky a service natacaju na video + posielaju mi to na mobil. necakam na filtre a vsetko je prehladne a vysvetlene ziadne prekvapka...Povodne som chcel kupit A6 ale dealer bol tak neochotny a lenivy ze ma odpudil do Mercedesu. vsetko je to o konkretnom dilerovy alebo servise nemozes to hadzat do jedneho vreca. Ano Lexus bude urcite spolahlivejsie vozidlo s tym to Japonci dostali tam kde je, ale bude stale za D3 aj ked blizko...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Další rána pro rodiče Kuciaka a jeho snoubenky (oba †27): Zhroutili se u rekonstrukce popravy!

Další rána pro rodiče Kuciaka a jeho snoubenky (oba…

Televize Markíza natočila emotivní film, který detailně shrnuje případ vraždy investigativního novináře Jána…

Cestovatelský veletrh Holiday World přiveze exotiku do Prahy! 5 důvodů, proč vyrazit pro zájezd do Holešovic

Cestovatelský veletrh Holiday World přiveze exotiku…

Na dvacátý osmý ročník cestovatelského veletrhu dorazí do Prahy zástupci 40 zemí světa i cestovatelských perel z…

 

iSport.cz

ONLINE: Plzeň - Zlín 3:0. Indiáni zvýšili vedení, Kracík využil přesilovku 5 na 3

ONLINE: Plzeň - Zlín 3:0. Indiáni zvýšili vedení,…

Hokejisté Plzně se v dohrávce 46. kola extraligy hrají se Zlínem a v případě vítězství se Indiáni můžou vrátit…

Nečekaná posila pro Plzeň! Na hostování přichází exsparťan Brabec

Nečekaná posila pro Plzeň! Na hostování přichází…

Tohle je nečekaná zpráva! Fotbalisty Plzně posílí reprezentační obránce Jakub Brabec. Šestadvacetiletý stoper…

 

Reflex.cz

Daenerys Targaryen, královna s vizáží holčičky. Podívejte se na další role herecké hvězdy seriálu Hra o trůny

Daenerys Targaryen, královna s vizáží holčičky.…

Daenerys za bouře zrozená. Matka draků. Je jasné, že v poslední sérii seriálu hra o trůny sehraje blonďatá…

Konec hotovosti v Česku? Do ČR dorazilo Apple Pay, pořídily si ho už desítky tisíc lidí. Jak s ním platit?

Konec hotovosti v Česku? Do ČR dorazilo Apple Pay,…

Dlouhou řadu platebních systémů, které fungují na území České republiky, prodloužil Apple Pay amerického výrobce…