Diskuse

Lexus ES oficiálně: Předokolka nahrazující GS chce provokovat designem

25.4.2018

Sedmá generace Lexusu ES bude v Evropě dostupná se čtyřválci i šestiválcem, chybět nebude ani hybridní provedení.

 

  • 57 Reagovat !

    foto fostek

    fostek 25.04.  09:37

    Zbytečnej kastrol na rejži

    Auto pro zoufalce.

    >:D :-!
    • 55 Reagovat !

      foto martin-MPS

      martin_MPS 25.04.  10:15

      « Re: Zbytečnej kastrol na rejži

      Tak teď nevím jestli se ti nelíbí, nebo jestli uvažuješ o jeho koupi :-( ... Vyjadřuj se prosím přesněji. ;-)
    • 36 Reagovat !

      foto netcar-xx

      netcar.xx 25.04.  10:18

      « Re: Zbytečnej kastrol na rejži

      Zoufalec jsi Fotzek ty
  • 54 Reagovat !

    foto Dinar

    Dinar 25.04.  09:50

    Nevím,

    jak to u koho funguje, ale mně nehezké věci neprovokují, pokud vyvolají nějakou emoci, tak spíš soucit. :-)
    • 42 Reagovat !

      foto 4bytelnykola

      4bytelnýkola 25.04.  10:30

      « Re: Nevím,

      tak minimálně je to o vzbuzování emocí, bud se někomu hodně líbí nebo nelíbí, to je podle mě v pořádku, rozhodně lepší než Avensis..
    • 20 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 25.04.  11:01

      « Re: Nevím,

      Tohle ale není zas takový úlet... do té tlamy namontuješ SPZ a podle mně to ve finále bude docela normální auto, až na tu tlamu je to docela pohledná klasika.
  • 64 Reagovat !

    foto J-W

    J@W 25.04.  10:46

    Mě se to

    celkem líbí, posun k lepšímu. :yes:
  • 43 Reagovat !

    foto GeekStar

    GeekStar 25.04.  11:03

    Vzhledem k použité technice

    by měl začínat tak na 850 tisících a top verze by měla být někde kolem 1.1 - 1.2 milionu i s DPH, jinak nemá šanci. Tohle prostě není konkurence pro BMW 5 a podobné.
    • 33 Reagovat !

      foto 4bytelnykola

      4bytelnýkola 25.04.  11:22

      « Re: Vzhledem k použité technice

      jasně milion za šestiválec v plné palbě..
    • 00 Reagovat !

      foto SamanAR

      SamanAR 25.04.  11:33

      « Re: Vzhledem k použité technice

      cena bude dle jinych trhu nastavena lehce nad IS +-30-50 tisic jako startovaci cena, tedy rekneme lehce nad milion v ceniku, a po lehcim smlouvani tak 850-900 tisic, na hybrid asi i vetsi sleva, umej na ne v Lexusu davat slusne slevy aby se to blizilo cenam nehybridu :-)
  • 10 Reagovat !

    foto SamanAR

    SamanAR 25.04.  11:36

    ja myslim ze dobry

    prodat 25-26 tisic kousku v Evrope by nemusel bejt problem, hybridni verze bude v tomto segmentu mozna docela bodovat, tak jako boduji s hybridama v SUV

    "Loni Lexus na evropských trzích prodal bezmála 75.000 automobilů." odkud redakce/autor cerpa cisla, protoze CarSales uvadi odost nizsi prodeje Lexusu v Evrope, a to necelych 45 tisic kusu za 2017
    • 10 Reagovat !

      foto Simpanz

      Šimpanz 25.04.  12:07

      « ja myslim ze dobry

      Toyota většinou udává evropské prodeje včetně Ruska a pak je těch 75th. reálné číslo, protože v Rusku má Lexus zdaleka největší prodeje v porovnání s ostatními evropskými zeměmi. Prodeje na CarSales nebo ACEA jsou bez Ruska.
  • 00 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 25.04.  11:50

    PR žvásty a lži...

    ...jak jinak si vysvětlit tohle:

    "Z hlediska charakteru automobilka slibuje přechod z auta primárně zacíleného na komfort na vůz, který potěší i svými jízdními vlastnostmi. Podle šéfinženýra auta Jasuhira Sakakibary je nové ES to vůbec nejsportovnější v historii tohoto modelu."

    Pro Toyotu je sportovní auto s FWD? Pak nechápu uspořádání pohonu u GT86.

    Tyhle nesmysly mě už ani nebaví číst. :-!

    P.S.: Řádky nahoře platí v případě nahrazení GS tímto modelem, jinak mlčím.
    • 00 Reagovat !

      foto Hittman

      Hittman 25.04.  12:56

      « Re: PR žvásty a lži...

      Myslíš to nové BMW se znakem Toyoty?
    • 10 Reagovat !

      foto KANKUNEN

      KANKUNEN 25.04.  13:07

      « Re: PR žvásty a lži...

      A dále, chceme provokovat designem, přece už to dělají neúspěšně řadu let. Jak to vypadá nejprodávanější byl Lex v dieslu, škoda, že to byl nepovedený motor.
    • 10 Reagovat !

      foto SamanAR

      SamanAR 25.04.  13:09

      « Re: PR žvásty a lži...

      a sportovni auta musej bejt jen zadokolky? proc by nemohlo bejt sportovni auto predokolkou? vesmes vetsina HH jsou predokolky, a sportovne se s nima taky da jezdit, da se s nima i pekne pohrat na okruhu nebo na letisti i presto ze jsou to jen predokolky
      • 10 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 25.04.  13:29

        « Re: Re: PR žvásty a lži...

        GS se dalo svými jízdními vlastnostmi jednoznačně nazvat sportovním sedanem. Tahle principiálně po čumáku hrnoucí se předokolka je sportovní asi jako Voyager.
        Příznivci HH prominou, ale synonymem sportovního auta je pro mě čisté řízení bez vlivu pohonu, citlivý nájezd do zatáčky a zadní kola bojující s trakcí. Rozhodně ne sedan hrnoucí se přes přední nápravu s ESP zběsile brzdícím kola, aby nevyletěl po tečně ven.
        • 00 Reagovat !

          foto SamanAR

          SamanAR 25.04.  13:44

          « Re: Re: Re: PR žvásty a lži...

          a ty jsi s tim jel, ze vis jake to bude v evropskem naladeni?

          proste ty si nejak definujes spotrovni auto sam pro sebe, ale ve finale muze bejt pro spousty dalsich lidi sportovni auto uplne neco jineho, 100 lidi 100 chuti, a zrovna sportovni se da nazvat kde co a to pravdive, ostatne kazde SUV je sportovne uzitkove auto >:D nekdo sportuje dverma na bok, nekdo zajizdi super casy na okruhu a jinej zas drti zatacky na oblibenych serpentynach

          hele kdysi jsem v CarAutu (fotil jsem pro ne) cetl prevzatej clanek z testu UK redakce, kde mezi zadokolkove Mka, a dalsi podobny auta zaradili obycejne Clio Sport (tenkrat tusim 2 generace Clia 182) a svete div se, na konci testu se vsichni z tech asi 8-10 testeru schodli ze to auto vlastne bylo tak nejak nejlepsi, sice nebylo nejrychlejsi a na dalnici stracelo, ale v serpentynkach se nejen drzelo vsech tech "sportovnich" aut, ale nekdy jim bylo schopne i ujizdet tim jak bvylo mrstne, bylo jako slabouckej predohrab vic sportovni nez M3, proste to chtelo jen idelani podminky pro dane auto >:D
          • 00 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 25.04.  13:53

            « Re: Re: Re: Re: PR žvásty a lži...

            Já netvrdím, že sportovní = nejrychlejší. To asi nikdo. To, že Clio Sport může být zábavmé vychází spíš z lehkosti pohybu.
            Mimochodem tak nějak marně pátrám nad tím, že by někdo postavil úspěšný předokolkový vůz specifikace LM (ten strašný a ostudný průšvih Nissanu je snad už zapomenut) nebo jakoukoliv formuli.
            SUV sem nepleť a o sportovnosti ES se klidně dohaduj s tím PR strejdou, mě to přijde maximálně směšné. ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto SamanAR

              SamanAR 25.04.  15:20

              « Re: Re: Re: Re: Re: PR žvásty a lži...

              hele proste je to PR a basta, ostatne nebude to o nic min sportovnejsi nez vsechny ty konkurenti co si taky pisou v PR "sportovni", treba Mpacketynebo Sportline (maj primo vybavovoi linii Sport Line) paket na BMW 5, nebo S line u Audi 6, v obou pripadech je to asi stejne sportovni jako tohle :-! takze tam neni co komu vycitat
              • 00 Reagovat !

                foto Mig-35

                Mig_35 26.04.  07:33

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: PR žvásty a lži...

                proboha. ptal se někdo, jaký pohon má sportovní auto? dej tisíc koní do předokolky a budeš vědět, kde je zakopaný pes:)
                F-1, motorky, i jízdní kolo má poháněný zadek - proč asi:)
                • 00 Reagovat !

                  foto Emel

                  Emel 26.04.  08:53

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PR žvásty a lži...

                  Protože pohon na natáčené přední by byl technicky komplikovaný? ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto GeekStar

          GeekStar 25.04.  14:14

          « Re: Re: Re: PR žvásty a lži...

          Tak dobré HH (mám najetý třeba minulý Megane RS) mají něco do sebe, přední náprava se samosvorem zakousnutá do asfaltu, zadní v zatáčkách povlává, k tomu opravdu ostré naladění, kdy člověk přesně vnímá všemi smysly, co auto na silnici zrovna dělá.

          Naopak vyšší střední už jsou spíš limuzíny, už kvůli délce, váze a rozvoru je tam ta sportovnost přinejlepším spíš naznačená.

          Samozřejmě kecy o tom, jak bude ES sportovní, jsou PR speak, bude to v nejlepším případě pohodlný cesťák s dobře naladěným řízením a náznakem čitelnosti podvozku. Aby nějak zásadně rozhodovalo, která kola jsou poháněná, na to tam podle mě ani moc není výkon. Možná u toho 300hp šestiválce - tam je přední pohon už opravdu trochu nesmysl.

          Pro mě je sportovní auto o nízké hmotnosti a čitelnosti, dobrý předokolkový HH je sportovní auto, a třeba zadokolkový Opel Omega nikdy ani náznakem sportovní nebyl.
          • 00 Reagovat !

            foto Simpanz

            Šimpanz 25.04.  17:24

            « Re: Re: Re: Re: PR žvásty a lži...

            Ten šestiválec nemá 300hp ale 245hp, navíc je to atmosféra, tudíž ani krouťák nebude nic extrémního (maximálně nějakých 360 Nm) a ve velkém a těžkém autě, takže v předokolce podle mě bez problémů.
            • 00 Reagovat !

              foto GeekStar

              GeekStar 25.04.  22:23

              « Re: Re: Re: Re: Re: PR žvásty a lži...

              Na zahraničních webech většinou uvádí 300 koní. Třeba tady: [odkaz]

              245 koni pro top motorizaci sedanu vyšší střední mi zní jako špatný vtip.
              • 00 Reagovat !

                foto Mig-35

                Mig_35 26.04.  07:34

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: PR žvásty a lži...

                jo, už Toyota Camry s 3.5 měla 286 hp... tak nemyslím, že by šli níž... a Camry je taky předohrab a tudíž předobraz ES...
              • 00 Reagovat !

                foto Simpanz

                Šimpanz 26.04.  10:35

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: PR žvásty a lži...

                Asi bude rozdíl mezi US a EU verzí, tady se uvádí také 183kW.
                [odkaz]
            • 00 Reagovat !

              foto N6600

              N6600 26.04.  10:23

              « Re: Re: Re: Re: PR žvásty a lži...

              Z ofiko press release Lexusu:

              All ES 350s are powered by a 3.5-liter V6 that is designed to deliver commanding acceleration along with an invigorating sound. With an update to D4-S fuel injection, the impressively smooth engine now develops 302 horsepower and 267 pound-feet of torque. Both of those numbers are up significantly (+34 hp, +19 lb-ft) compared to the previous generation V6.
    • 10 Reagovat !

      foto N6600

      N6600 25.04.  14:56

      « Re: PR žvásty a lži...

      "nejsportovnější v historii TOHOTO MODELU."

      Ne obecne. Je jasne, ze FWD ES naladene na pohodu sa nikdy nevyrovna odchadzajucemu GSku.

      Mimochodom, to, ze zrusili GSko, Lexusu nezabudnem... Napad rovny kolosalnej koko.ine...
      • 00 Reagovat !

        foto SamanAR

        SamanAR 25.04.  15:22

        « Re: Re: PR žvásty a lži...

        GSko nezrusili, jen se v Evrope neprodavalo dobre (cca 15 set kousku rocne) tak ho tu prestanou prodavat
        • 00 Reagovat !

          foto GeekStar

          GeekStar 25.04.  22:28

          « Re: Re: Re: PR žvásty a lži...

          V USA prodávali cca 8 tisíc kusů GS ročně, což je proti 50k kusů ES taky nic. z toho, co kde čtu, to vypadá, že ho možná zařízli úplně... Ještě před dvěma měsíci se přitom psalo, že bude, ale v podobě liftbacku ála CLS. Uvidíme.
        • 00 Reagovat !

          foto N6600

          N6600 26.04.  10:20

          « Re: Re: Re: PR žvásty a lži...

          V maji konci vyroba GS modelu. Jedine, co zatial prezije je GS F.
  • 00 Reagovat !

    foto twistedTSD

    twistedTSD 25.04.  11:58

    Ježkovy zraky

    Vždyť to má nad volantem řidítka. :-O [odkaz]
    Tak aspoň za "nemoderní" samostatný panel klimy dávám :yes: .
  • 00 Reagovat !

    foto -Karel-

    _Karel_ 25.04.  14:14

    Interiér

    Jak se mi dosavadní interiéry Lexusu líbí, často velmi, tak tohle alespoň z fotek vypadá na těžkou bídu a spatlaninu. Zvenku celkově pěkný, až na ten příšernej hrb na kufru - [odkaz] A dokonce varianta s rádoby křídlem [odkaz]
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

„Doma mi nekouří a není hubatý.“ Věra Kuberová (70) o půlstoletí s politikem

„Doma mi nekouří a není hubatý.“ Věra Kuberová (70)…

V září oslavili zlatou svatbu, ve skutečnosti se ale znají od útlého dětství. Zatímco Jaroslav Kubera je…

Potupa pro zesnulou Lubu Skořepovou (†93): Nedůstojný hrob ještě dva roky po smrti!

Potupa pro zesnulou Lubu Skořepovou (†93):…

Jako by nestačilo, že se kolegové s herečkou Lubou Skořepovou (†93) museli naposledy rozloučit potupně jen na…

 

iSport.cz

Zadina peckou z první poprvé uspěl za Detroit, Hertl třikrát nahrával

Zadina peckou z první poprvé uspěl za Detroit, Hertl…

PŘÍPRAVA NA NHL | Český útočný talent Filip Zadina poprvé gólově uspěl v barvách Detroitu. Jeho branka v…

Král Joshua! Zápas si vzít nenechal, Povětkina dorazil k zemi v 7. kole

Král Joshua! Zápas si vzít nenechal, Povětkina…

Sedm kol pro štěstí. Miláček britského publika boxer Anthony Joshua splnil misi na sto procent! Ruského bohatýra…

 

Reflex.cz

#MeToo po 36 letech: Kuriózní obvinění zamotává volbu nového člena Nejvyššího soudu USA

#MeToo po 36 letech: Kuriózní obvinění zamotává…

Ještě před pár dny to vypadalo, že Brett Kavanaugh se relativně hladce stane soudcem amerického ejvyššího soudu.…

Měli jsme se v září 1938 bránit? Československo bylo tehdy zbrojařskou velmocí

Měli jsme se v září 1938 bránit? Československo bylo…

Na stupňující se Hitlerovy územní požadavky vyhlásila Syrového vláda 23. září 1938 všeobecnou mobilizaci. Ani po…