Polovinu prodeje řady GS tvoří na českém trhu hybridy a ani po uvedení nového osmiválce GS 460 se prý nic nezmění. GS 450h a GS 460 budou mít stejnou cenu.
Tohle je guru japonskych limuzin. Pekne auto ktere prislo s revuluci ve sve tride-hybridnim pohonem.
Auto ktere ukazuje jak ma vypadat interier. Duraz na kvalitu erngonomii preciznost. Tohle je mi jasny favorit! :yes::yes:
L-finesse se mi opravdu liby. Jeden lepsi nez druhy z modelu Lexus. :yes: Krasny predek nanic se nehra proste luxusni velka limuzina. :yes:
Zaadek je ponekud vystrcen. S ponekud zamracenymi svetli. Ale je to ono. Jen se kouknete jak vam ty v Bmw 5 pripominaji korejce. Jak jsou ty v E-classe pekna ale laik ma nekdy problem rozeznat ci jde o puvodni S-classe nebo C-lasse. Jediny dva ktery se muzu rovnat-Audi A6 Volvo S 80. SUPER!
Bravo Lexus. Bravo GS-GURU japonskych limuzin.
Jen nechapu ty predni hmlovky. Takove mrnave.
Redakce by tez mohla dat fotky noveho napisu Hybrid. :yes::yes::yes:
s původním GS 450h jsem se svezl a bylo to super svezení , chápu lidi kteří si tohle auto vybrali .... :yes: ale jsem i rád že to není taková tuctovka jako audi bmw ale že to je stále ještě exotika .. tuhle jsem potkal lx470 .. asi potřetí ... takže se teď jen těším až prvně potkám LX570 :yes:
No jasně Looku,tak podle Tebe je Lex tuctovka a v osmdesátejch si jich potkával kvanta... jsi při pátku přepracovanej nebo zhulenej :-O Ale na druhou stranu z tebe nebudou mít radost v German Fan clubu,když píšeš ,že je jich dost >:D Jinak první Lex byl tuším 88-89 v USA.