Docela fajn auto, ale kdyby ty predni svetla byla spojena moyna by vypadal este lip. Jinak mi BMW zas tak moc nepripomina, ale to je otazka nazoru. Jinak interier je fekt peknej. No go Lexus go .....
nevypadá vůbec jako BMW. a říct. že nová BMW mají jednoduché tvary....no to snad ne. návrh na příště: pište i u evropských značek, co komu ukradly. seznam bude mnohem delší.....
Myslim, z boku je to celkem podobne, ale nevim, proc porad lide na kazdem novem aute hledaji nejakou podobnost s jinim. Za druhe nechapu, proc by mela byt u bmw diskutovana prave bocni cast, kdyz nejvic kritiky schledala treba predni cast (u sedmi) nebo kdyz uz tak zadni "batoh". Jinak celkem hezke auto, ale ten interier s tim kormidlem misto volantu a komplet v plastu bez zadne dekorace? To teda nemusim...
[odkaz]
tady se dočtete, že Lexus LS430 byl nejlepší sedan pod 55 000 $ pro rok 2002. (to znamená že porazil i německou trojku S, 7, A8)
doslova píší:
Unmatched in refinement and creature comforts. Provides the equal (or better) refinement levels as German uber-sedans, only without the holier-than-thou attitude.
No jo, v americe maj rejzi radsi. Napr. v AMS skoncil predposledni. (pred XJ XJ8) Nikaj bych nazory novinaru nepodcenoval, ale chce to brat s rezervou.
Nevim v cem konkretne je lepsi, ale ma o celym 53 koni slabsi motor (a jeste o neco vetsi objem) nez vitez testu audi A8. A zarucene nejhorsi spotrebu. Na druhou stranu je nejlevnejsi.
Jinak, myslim, ze to poradi celkem odpovida a neni to jenom v AMS... A8 ukazala, ze je ma na to byt nejlepsi z nejlepsich... (mozna dokud neprijde novy esko :-)
a víme my komu patří slavné AMS a AutoTip zrovna tak? no přece Němcům........v těhlech brakách znám výsledky testu ještě předtím, než dolistuju ke konci. pořadí je předem dané:
1. Německo (pokud možno z koncernu VW (ostatní koncerny reklamu tak nutně nepotřebujou))
2. ostatní Evropa (kontinent)
3. Japonsko
4. Anglie
5. USA
asi nepoznáš ameriku je jich tam spousta. a pokud myslíš jen vítěze výše uvedené ankety, tak za rok 2004 jsou tam např. Dodge Dakota, Chevrolet Corvette
Mozna by ses mel povidat treba na prodejni vysledky. Ono to zas tak rozdilny od tech testu neni. Jak uz jsem rek, veskere srovnani je vzdy lehce subjektivni, uvedl jsem to jako priklad. Mezirocni prodeje A8 vzrostli o 100 %! To mluvi samo za sebe...
ano, pokud prodali v USA 27 A8 místo 10, tak to bezpochyby nárůst o 170% byl . radši napiš, kolikátá v tomhle segmentu A8 byla. já o tomhle data nemám, ale vsadím, kolik chceš, že nepředběhla v USA ani M-B S, ani BMW7 ani Lexus LS, ani třeba takový Lincoln Town Car.
záleží co kdo testuje Lexus vycházel líp v testech kvalita/cena to je bez debaty. a testy jízdních vlastností apod. jako technika atd. je logické že spíš německý vedou. Od Lexusu bych ani neočekával (primárně) nejlepší jízdní vlastnosti. i když vzhledově je spíš sportovnější. Každej kdo testuje, hodnotí svoje kriteria, neházejte TUV, AMS a třeba i NCAP do jednoho pytle.
a když se podíváš na absolutního vítěze bez rozdílu kategorií pro rok 2004 uvidíš další "rejži" Nissan Titan. takže porazil i tvé milé A8 a další předražený šunty. (i nejlevnější us značky mají míň poruch než Audi (JD POWER 2004 VDS)).
Mozna by neskodilo si precist nadpis, ktery rika, ze ten nissan je NEJVYZNAMNEJSI ne nejlepsim autem roku. Srovnavat A8 s timhle truckem? To je asi trochu jina trida. Mne je absolutne jedno, co v techto "anketach" pisou, jenom me pobavilo to tvoje dva roky stary srovnani. Netvrdim o lexusu nic spatnyho, ale kdyz nazyvas A8 predrazeny sunt, tak to se s tebou nema cenu rozumne bavit.
Jo a auto si podle statistik JD rozhodne nevybiram, pokud ty ano, tak si to uzij!
no, pokud máš peněz nazbyt a tvým koníčkem jsou návštěvy v autoservisu, tak si tu A8 užij.
ale bacha na zloděje. mimo jiné má koncern VW nejhorší zabezpečení (myslím, že jen Porsche má nějaké vlastní lepší, a to asi už nebude platit o Cayenne)
S advance key to nebude tak snadny. Ale dneska ti ukradnou cokoliv, spis si myslim, ze audi jsou nejzadanejsi na vychod, tak proto. Ale myslim ze satelitni zabezpeceni uz k takovymu autu moc nestoji.
jo a ještě k tomu překladu titulu Nissanu Titan. takhle jak si to napsal, tak to vyznívá, že je pouze podstatnou novinkou, protože ho bude kupovat hodně lidí, jenže jelikož dva roky předtím (já vím, zase pasé 2002) vyhrál Mini Cooper a ten asi nebude vlastnit každý obyčejný američan.
Nesouhlasim s clankem. Autor clanku opomnel, ze znacka Lexus byla vytvorena predevsim pro americky trh a ne pro evropsky. Designu nove 5 se nepodoba ale ani trochu. Dle meho nazoru byl navrzen jako konkurence pro podobne modely z dilen Infiniti (Q45, I35/G35) ci Nissana (Maxima), Acury (RL) nebo Hondy (napada me Accord sedan). Ne vsak pro MB E, BMW 5 nebo AUDI A6 (motorove ani vybavou, mozna tak jako jejich lacinejsi a spolehlivejsi kopie). To je podle meho nazoru holy zblept. Nepodoba se jim nikterak, naopak jde po ostatnich Japoncich. Novinarska kachna.
Ja osobne bych si radej poridil agilniho a lacinyho Japanese nez studeneho a egoistickeho Nemce. Sice i oni jdou pomerne konzervativni cestou a jak je jejich zvykem kopirujou, ale ucelove. Ani kdyby na tom byly se spolehlivosti hure, tak bych se sikmovocka nevzdal.
jo, jestli někdo ohrožuje americké značky, tak to jsou Japonci. Evropani mají v USA zanedbatelné prodeje (větší podíl mají v luxusních sedanech, ale taky nedominují).
a když se rozplývá někdo nad tím, že v USA někdo koupil i jeho oblíbený německý model, tak to bylo ale jistě se silným benzínovým motorem a automatikou, prostě jiné auto než je oblíbené v Evropě. mimochodem Němci mají v USA záruky 4 roky, nižší ceny, vyšší standart. výbavu.
mno, ked vidim to GS, tak 5ka by nebola zrovna prvnw auto na ktore by som si spomenul. ale nejaka ta podoba tam je, ak si odmyslite predok a zadok.
a co sa tyka konkurence - vsechny auta ktore si spomenul su nasadene proti nemeckym autam. nevidim dovod preco by sa nemohli motorovo a vybavou porovnavat s MB alebo BMW. Auta pre americky trh maju vzdy dost slusne motory (Accord s 240 konmi, TL s 270, G35 s 260 atd atd.). O vybave plati to iste. V US su triedy rozdelene inac ako v europe. Napr, z reklam v tv alebo casopisoch je jasne, ze aj Hyundai ma zamierene proti nemeckym limuzinam.
Skuste si predstavit ze vam zaviazu oci a posadia vas do LS 430.Potom vaz prevezu a mali bi ste uhadnut v akom aute ste to vlastne sedeli.Motor ste vlastne ani nepoculi a keby ste nezapli masaz na zadnych sedadlach tak neviem...V com je vlastne lepsie audi alebo MB?Viem z historie ze boli lepsi a boli tu pred toyotou.Ale to bolo dost davno a ani rok si uz nepametam...
rozdíl by byl ten, že LS430 by měl kultivovanější motor a hladčeji by řadil. prostě by byl lepší. ale máš pravdu, že lidi kupují německá auta jen kvůli logu.
teď zase pro změnu v Autosalonu na Primě tvrdili, jak je LS430 okopírovaný Mercedes S. (jak by řekl Goebels: stokrát opakovaná lež se stává pravdou). podle mého žádná generace LS nevypadala jako S.
To, že A8 je sbírka napodobenin (blinkry v zrcátkách od M-B, iDrive od BMW, a tak dále. to nikdy neřeknou.
To by mě zajímalo, kolik z vás kritizujících vůbec má nějakou vlastní zkušenost s Lexusem...
Sám už nemám zkušenost první, a když srovnávám kvalitu s Audi nebo BMW, musím dát vždy 100 bodů Lexusu. Za celkem šest let strávených se dvěma GS 300 jsem nemusel ani jednou do servisu kvůli jakékoliv závadě. Všichni kdo se tady "zkušeně" vypindávají svými ódami na německou produkci buď sami jezdí ve škodovkách a mlsně koukají na protijedoucí vozy se "znakem", nebo si sami z vlastní zkušenosti musí přiznat, že je trochu ubohé mít drahé auto, se kterým stráví x-krát za rok svůj vzácný čas v servisech kvůli častým nejapným závadám elektroniky, atd., se kterými si stejně mechanici nevědí rady!
Auto si ale nepořizujeme kvůli servisu. Jízda v Lexusu je prostě úplně super, člověk fakt často rád stráví za volnatem víc času než musí, protože je to radost a relaxace. To fantastické ticho, naprosto skvělý zvuk sterea (i ve standardu dává totálně na frak všem Bose a spol. z německé produkce, co terprve highend Mark Levinson!), skvělá ergonomie interiéru, hodnotné materiály, a výkon - ten i ve verzi R6 na dálnici i v zatáčkách potrápí nejeden osmiválec... Navíc to auto vypadá i po třech letech jako NOVÉ.
Takže - vyzkoušejte a uvidíte! Pak teprve melte něco o plastikových šikmoočkách...
lexus zatim nema problemy z elektronikoiu protoze pouziva strarou (overenou) techniku. Za par let se ukaze kdo je ve vyhode, bmw a mercedes nabira skusenosti a taky ma jine individualni zakazniky, kteri odnich ocekavaji stale novinky a ne kopie. Kazdy Lexus se podoba na Mercedes.
Dovol aby som sa zasmial, ak niekto hovori o znacke ktora ako prva na svete predstavila hybridne luxusne vozidlo RX 400h, ze sa netaha na techniku mercedesu a ze za par rokov sa uvidi. Ja to vidim uz teraz, ked ostatne automobilky podpisuju licencie aby mohli vyuzivat tuto technologiu toyoty vo svojich modeloch. Toyota je technicky najvyspelejsia automobilka na svete, ktora vyklada kazdorocne najviac prosriedkov na vedu a vyskum zo vsetkych automobiliek. LEXUS je jej luxusna divizia, ktora ako prva dostava najmodernejsiu technologiu.
PS: Nakolko mi GS 300 parkuje v garazi, viem o com hovorim