Najít viditelné rozdíly na inovovaném Lexusu IS je těžké, úprav se ale dočkala také technika, především podvozek. Cena zůstává od 1. ledna nezměněná – tedy 719 tisíc Kč za IS 220d a 809 tisíc Kč za IS 250.
Asi 98% potencionálních kupců daný třídy. O tom, co je lepší volba, nebo že je Lexus, citroen a další lepší všech, může špekulovat jenom ten, co má děravý kapsy a v garáži naděláno od myší.
To rikas nesmysli, jelikoz ja koupil pred rokem novou audi jen proto, ze lexus nedela diesel v automatu ale jen s manualem a moje draha polovicka je zvykla jen na automat.
Nekdy volba auta se rozhodne jen na takove veci, ze proste nedostanes automat u dieselu. Za to Sat Nav u audi moc v lasce nemam. Ale jinak si nestezuju na to moje popojizdeni.
Doufam, ze priste Lexus zavede automat i do dieselu.
Ale to přeci až tak NEpřekvapí - kupující "kvalita" či "sofistikovanost konstrukce" až tak NEzajímá (viz dokonce "autofandové" na auto.cz), ale MNOHEm "důležitější" je "jako-image" a to má (těžko říci z jakého důvodu, z technického to NEbude) audi "lepší" (domnívám se že NEzaslouženě, v některých případech ZCELA neoprávněně) - stejné (podobné) je to ale i v jiných oborech ...
Mimochodem za STEJNOU cenu se ještě před půl rokem prodávala i Škoda Octavia (no i dráž), pravda ve slušné výbavě ...
Pěkný den (a klidně maličko VÍCE Lexus(ů) na českých silnicích) :-)
Stačí si prohlédnout i SOUČASNÉ ceníky (a octavia myslím docela ZLEVNILA, ne?) ...
Kdo NEpotřebuje víkend co víkend na chalupu v zavazadelníku vozit hory "čehosi" (čeho NEtuším-si), tak Lexus IS je "vynikající" volbou - myslím si (já) ;-)
Proč 300? Teď beru cca 850 t. a za ty si koupím slušně vybavený vůz střední třídy model prémiové značky Lexus IS 2.2 diesel a za STEJNOU cenu levnější východoevropský "klon" vozu nižší střední třídy golf rodinně zaměřený vůz Octavia 2.0 diesel - JEDEN z nich je (dle mne) VÝRAZNĚ předražený ...
PS: A to před půl rokem to cenově bylo JEŠTĚ "horší" (tragikomičtější) ;-)
Kylie,to chce podložit fakty.Srovnat čísla a výbavy.Takhle je to,než plácnutí do vody.
Nic proti Lexu,dle mě celkem povedené auto.Pouze představa naložení trochu většího předmětu se jeví jako tristní,je to ovšem problém většiny malých sedanů.Komu to nevadí,ten s IS neprohloupí.
IS má dokonalé proporce, rozhodně vizuálně nejsilnější malý sedan. Z boku se na to auto dá dívat neustále. Jen mi chybí kombi, které u minulé generace bylo.
:yes: trochu me mrzi design interieru, ten za az tak povedeny nepovazuju. Ale jinak je to vazne nadherny auto...obzvlast z profilu jak pises :yes: Nejhezci Lexus...
Ona vůbec jejich aktuální modelová řada je vizuálně hodně harmonická (vyjma podivnějšího RX). Ta auta ladí, píšou. Mohu si o nich myslet co chci, nicméně vizuální přitažlivost je neoddiskutovatelná. Co se nejhezčího Lexe týče, nejvíce mi ladí aktuální GS.
Lexusi mozem...mam rad japoncov a premiu tiez... Zamrzi mozno absencia dieselov, no kazda znacka ma nieco top a v niecom zaostava...
Ja povazujem interier IS-ka za fantasticky, mne osobne sa paci viac ako napr. C od MB ci 3-ka od BMW
Základní lineie jsou povedené, ale aby to bylo do rubriky - krása, musel by to do péra dostat někdo od Mercedesu, vytvořili by tvář vozu a zakomponovali o vesmír sympatičtěji zadní blinkry do karoserie, pak by museli něco udělat s kabinou, neb zadní lavice není pro evropskej zadek.
Já bych to napsal jinak - IS je jediné auto z japonska na současném trhu (myslím ve střední třídě) které snese alespoň jakás takás náročná evropaká měřítka na vizáž automobilu. Ovšem ta vizáž má tolik estetických prohrešků, že je přitažlivá přesně tak, jak se celé auto zde prodává. A než o tom, to je.
Jo, ty zadni blinkry by to chtelo nejak ve stylu Golfu nebo Passata, vid. Nejdriv by to chtelo si do toho auta sednout a pak zkusit psat neco o sedackach.
Ja jsem to udelal a problem nevidim.
Kdyz si prevliknes monterky za neco civilnejsiho, oholis se a umejes, tak ti to v autosalonu dovoli - nebudes muset jenom lacne nakukovat pres vylohu, jako doted. :-!
Kdyby sis radši odpustil ty bláboly o holení a montérkách a trochu se zamyslel. Že je v zadu málo místa ti tady potvrdí i zastánci Lexusu, ale každopádně čísla prodejů neokecáš ani umytou pr.deli.
Ja jsem jenom parafrazoval velkeho "mistra". Chapu, ze se te to osobne dotklo, ale chtelo by to trosku nadhledu. Od nej podobne blaboly ctu v kazde diskuzi, ze bys neco podobneho napsal jemu, jsem jeste nezazil. To mu spis zatleskas...
Mam 186 cm a za sebe si v IS sednu bez problemu.
Ad prodeje - posuzovat auta podle poctu prodanych kusu, je trosku od veci. Navic na ceskem trhu, ktery je, mirne receno, zvlastni - koukej na svetove prodeje.
To, ze se jich tu moc neprodava, vidim ja jako vyhodu. Nechci potkavat stejne auto na kazdem rohu, nebo mit na pakovisti problem najit to moje, protoze stejnych tam stoji 20. Jo, nekdo to povazuje za zivotni uspech, koupit si stejnou Fabku jako soused, pro mne to ale neni. :no:
Proč bych mu tleskal, když má pravdu? Jestli je to auto dobrý, tak se bude taky dobře prodávat, což nedokazujou oproti konkurenci ani jeho světový tabulky. Dvě možný varianty u modelu je dost málo a schovávat to za nějakou výjmečnost, nebo se odlišovat před Hornbachem je nuda.
Tím teda nezpochybňuju jeho tech. kvality, nebo jízdní vlastnosti. Jenže krása nic moc, na japonce OK, ale kombík neni a to místo je nejhorší ze všech v třídě. Je to na testech.
Ale samozrejme, veď v podobnej cene nájdeš krásnu VW Jetta 2,0 TDI DPF Sportline! A nepochybujem, že G6, teda ako Guru aby sme si rozumeli, ten hneď ako dostane lepšie (porovnateľné) motory, tiež zotrie IS - a nielen cenou! ;-)
Tobě se VW líbí? Mě teda moc ne. Pokud se Lexus tváří jako prémie, tak bych hledal tam, i když cena je pochopitelně jiná, ale tak už to u těch nejlepších bývá.
Ešte povedz, že VW nie je superduperultrabomba automobilka, najlepšia v šírom vesmíre a prestanem s Tebou kamarádiť, môžeš si superkastrólovať aj najčínovatejšiu čínu! :*);-) >:-[]
Podle mě to "dělá" VW nejlíp a nabízí nejvíc variant. Vzhledově se mi líbí asi jako ten Lexus. Těch, který teď skočí do tohodle Lexe ač je to určitě dobrá nabídka, bude pořád minimum. A rozdíl mezi Avensisem tam vidim pramalej.
Od Avensisu je to predsa len "trošku" ďalej.
A najlepšie to robí Máňa z vedľajšej ulice, hovorili chlapi. Vraj podobne ako VW to robí na veľa spôsobov a kunčaftov má tiež najviac, tak nie je dôvod neveriť, že je jasne najlepšia. Ale to sú určite len pomluvy, lebo má dobrý marketing a ostatné jej závidia moderné silikónové nárazníky. ;-)
Nevim, jak s technikou, ale pokud to beru vizuálně uvnitř, tak tam na materiálech to "ďalej" moc nevidim, i když je to nový auto. Jasně VW má nejlepší marketing a ostatní neumí ani udělat fotku, takže to neplatí. To znám >:D
Kašlať na techniku, rozhoduje samozrejme vizuál. A tam jasne vládne Gé6, teda ako Guru aby sme si rozumeli. Že som to už písal vyššie? Nevadí, veď tu nie som jediný retardovaný >:D
Veď vieš, môj tradičný problém - nedostatok času... Poznáš ma, keď som niekde out, tak o tom musia všetci domorodci vedieť, žiadna papučová kultúra! ;-)
Cha chá,jenže já to myslel jinak střelče :-! - to kosmopolitování,spreje,holeníčko,gely,at… začíná třeba u Lexe,no a k Lancii je pak už kousek... >:-[]
Proč kombi? Ne všichni chtěj auto s batohem. Krása nic moc, na japonce OK to nechápu, auto se mi auto líbí nebo ne, ale rozlišovat Evropu, Ameriku, Asii atd. je kravina jakou svět neviděl. Jeden příklad. Již jsem se o tom kdysi zmínil, když v devadesátých letech přišli korejci s jinými koncovými svítilnami, tak se němečtí novináři mohli zbláznit a jejich čeští kolegové také. Jaké to je laciné a pouťové a bla bla bla. Po několika letech se stejným řešením přišel VW a hned to byla taková krása no prostě úžasné, evropské a tak je to tady se vším. Pokud to chválí němečtí novináři, chválí to i závislí čeští novináři. Až budeš chtít mít svůj názor na věc a ten získáš tím, že si na vlastní kůži vyzkoušíš, zda je pravda a nebo zda je to lež co píší, tak potom teprve budeš vystupovat jako fundovaný odborník. Zatím jen papouškuješ názory jiných a na papouškování jsou tady na tom serveru jiní. Alespoň já to tak vidím.
Ad misto - jeste jednou, ja si v tom aute sednu v pohode za sebe a nepatrim mezi hobbity, tak kde je ten problem?
Ad design, krasa - ja vim, ze nekteri tu vypisuji nesmysly o presnych definicich krasy, popsanych v desitkach knih.
Skutecnost je vsak takova, ze krasa je subjektivni - to co se libi jednomu, nemusi se libit jinemu, bez ohledu na to, jestli je to design japonsky, evropsky, korejsky nebo rumunsky.
Staci se podivat na soucasne modely skodovek - mnohe korejske modely vypadaji vic "evropsky" nez Skodovky. Nekomu se to libi, nekomu ne. Mne se Lexus libi a moc.
Viem, že to budeš mať ťažké, ale skús si to v hlave prebrať celkom sám - chceš byť európsky drzek v nadupanom G6 2,0 TDI (zatiaľ len 140k, ale silnejšia verzia príde na trh už čoskoro) s možnosťou dovybaviť auto 186 príplatkovými položkami, ktoré Ťa za primeraný peniaz dostanú do automobilového neba? Alebo chceš túto nudnú japonskú káru s rádobyimage BMW3? Cena je porovnateľná, takže viem, že sa rozhodneš správne, pridaj palec, ak si sa rozhodol pre Guruho!
PS: Sú to 3 roky, čo som eurodrzka kúpil za cca 860k slovenských a dodnes na to s láskou spomínam.
Ďakujem za lieky pán doktor, určite ma nemusíte priväzovať, naozaj som celkom normálny. >:-[]