Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lexus IS-F na českém trhu za 1,8 milionu korun

Lexus vstoupí na začátku května 2008 na český trh s modelem IS-F. Základní cena je stanovena na 1.799.000,-Kč.
Zpět na článek
18. 4. 2008 17:33
20. 4. 2008 19:35
neregistrovaný "mates"
20. 4. 2008 19:49
neregistrovaný "mates"
20. 4. 2008 20:35
neregistrovaný "mates"
21. 4. 2008 15:47
neregistrovaný "Liptovsky baca"
21. 4. 2008 15:50
neregistrovaný "Liptovsky baca"
18. 4. 2008 18:21
18. 4. 2008 18:27
18. 4. 2008 18:51
neregistrovaný "MiSho1969"
18. 4. 2008 18:56
18. 4. 2008 20:58
19. 4. 2008 20:11
19. 4. 2008 22:32
18. 4. 2008 20:40
neregistrovaný "Horways"
18. 4. 2008 22:32
18. 4. 2008 22:52
neregistrovaný "off"
18. 4. 2008 23:08
18. 4. 2008 23:18
18. 4. 2008 23:39
19. 4. 2008 14:41
20. 4. 2008 19:38
neregistrovaný "mates"
20. 4. 2008 20:32
20. 4. 2008 20:37
neregistrovaný "mates"
19. 4. 2008 16:58
21. 4. 2008 08:40
19. 4. 2008 15:01
neregistrovaný "Jossuha"
19. 4. 2008 16:53
21. 4. 2008 03:27
neregistrovaný "off"
29. 4. 2008 22:41
neregistrovaný "off"
18. 4. 2008 17:33
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
20
18. 4. 2008 18:02
Re: Je to krásne auto
"RS4 s predným náhonom" >:D
18. 4. 2008 19:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
19. 4. 2008 11:25
Re: Je to krásne auto
Proč si koupit auto od značky, která vyrábí i malá auta? A proč si koupit auto od značky, která dělá i dodávky? >:-[]
19. 4. 2008 11:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
19. 4. 2008 11:58
Re: Je to krásne auto
Jen trouba rozlišuje hodnotu auta podle majitelů ;-)
19. 4. 2008 16:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
19. 4. 2008 16:25
Re: Je to krásne auto
Motor, pohodlí, pohledný italský design? Mě to stačí. A samozřejmě to ber v kontextu konce šedesátých let :-)
19. 4. 2008 16:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
19. 4. 2008 16:50
Re: Je to krásne auto
Zastaralým? Up! je taky zastaralý? Nebo 911? :-! Umístění motoru je specifické, nikoliv zastaralé :-!
neregistrovaný "mates"
20. 4. 2008 19:35
Re: Je to krásne auto
A ty jsi nepekny |d|ot :no: :no: Prestan uz vysirat. Musis mit na vsechno nazor a pritom jsou to povetsinou samy sracky :'-(
Avatar - T613
20. 4. 2008 19:38
Re: Je to krásne auto
On jenom nemá rád auta, která jsou starší než on ;-)
A co ty děláš doma? Co tomu poví manželka? >:-[]
neregistrovaný "mates"
20. 4. 2008 19:49
Re: Je to krásne auto
V tom pripade chapu, proc miluje pouze F500 ;-) Doma normalne, jako vetsina lidi, nejaky vecim kolem domacnosti, poskrabat ko*** na brise...., proste klasika. Manzelka.....?
Avatar - T613
20. 4. 2008 19:52
Re: Je to krásne auto
Tak registrovaný partner ;-) Sto lidí sto chutí :-!
Tož kocura drbej drbej, ať nám hezky přibírá. Pak uděláme tu polívku ;-)
neregistrovaný "mates"
20. 4. 2008 20:35
Re: Je to krásne auto
Ale ne, tak slozita osobnost nejsem ;-) Kocour uz je stary pan, z toho uz nic k jidlu nekouka ;-)
neregistrovaný "Liptovsky baca"
21. 4. 2008 15:47
Re: Je to krásne auto
Ale na rozdiel od audiny Tatra 603,613 boli ikoby a mali predkov a bohatu historiu!Kam sa hrabe taky VW na Tatru?!Nebyt sudruhov tak sa v Europe ako premia jazdi BMW,MB a Tatra,ale to Ty ako nedostudovany stredoskolak nemozes vediet.
19. 4. 2008 14:33
Re: Je to krásne auto
Protoze IS-F se stava byt ikonou... staci se kouknout na normalni nenadupane IS ktere velmi zridka potkas na cestach...
19. 4. 2008 14:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 4. 2008 20:30
Re: Je to krásne auto
Ale je, ale je....
neregistrovaný "Liptovsky baca"
21. 4. 2008 15:50
Re: Je to krásne auto
Oproti audi je este dalej!Ziadne kary pre statnych zamestnancov na ministerstvach za prachy danovnikov,ale kusovky pre prachatych fajnsmekrov.
21. 4. 2008 17:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 4. 2008 17:34
OPRAVDOVY DRAVEC
Zde je opravdovy dravec. IS-F je jako Zero letici nad Grummanem a P-40. Ve vsech aspektech lepsi. S jistotou si svou obet vyhlizi. At jiz sedis ve vybornem M3 nebo okoukanem AMG a v zpetnem zrcatku spatris IS-F, je jiz pozde. BUDES SESTRELEN!
Rozbalit vlákno
11
18. 4. 2008 17:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 4. 2008 18:22
Re: OPRAVDOVY DRAVEC
To je z nějaký videohry?
18. 4. 2008 19:01
Re: OPRAVDOVY DRAVEC
>:-[] >:-[] :yes:
18. 4. 2008 19:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 4. 2008 22:29
Re: OPRAVDOVY DRAVEC
Chlapce, to bys mel vedet ty.
Avatar - Perun
18. 4. 2008 21:11
Re: OPRAVDOVY DRAVEC
V bílé s rudým sluncem na boku... >:D Sakryš, byly to fantastický stroje! Dostat se v jednačtyřicátým nahoru ve Wildcatu nebo Kittyhawku byla setsakra riskatní věc, když se to rudý kolo mihlo na šestý... Spoustě mladým klukům jejich horká krev vystydla v moři nebo se odpařila cestou dolů v ohnivý smršti. A přesto nakonec zvítězili ;-) Člověk najde paralel..
P.S. Kdo nikdy neletěl při západu slunce, nevnímal vítr okolo kabiny a neviděl barvu země pod sebou, ten jako by nežil..Je totiž černá a zlatá. Pardon za OT :-!
18. 4. 2008 22:28
Re: OPRAVDOVY DRAVEC
Pocty zvitezily. Hezke OT :yes:
Avatar - Perun
18. 4. 2008 23:15
Re: OPRAVDOVY DRAVEC
Ď.. Nejen počty, především koncepce a strategie. Převedení do vertikály s využitím slabin nechráněných strojů.. Na tu taktiku nenašli císařovi orli odpověď a v houfech nesmyslně umírali.. IS-F je tak trochu komerční samuraj, ale má překrásnou optitronovou grafiku. To jsou Japonci - uniká smysl pro celek, ale v citu pro detail se jim nikdo nevyrovná.. Jako půlmetrová zahrádka s malinkou borovicí a mostem z písku v přízemí špinavého betonového domu na předměstí.. :-)
18. 4. 2008 23:34
Re: OPRAVDOVY DRAVEC
V tom rozdilu, jedinecnosti, vypiplane kvalite a technicnosti je krasa. Zde si vsak nemyslim, ze japoncum unika smysl pro celek. Serazeni priorit je jen jine.
Ke tvemu OT. Zero bylo v -41 jedinecnym strojem. Souhra spatnych rozhodnuti, omezenost vyrobnich kapacit, technicky prulom v kodovani a dekodovani a tebou zminena strategie vedly k znamemu konecnemu vysledku.
Mozna bychom zde za urcitych okolnosti mluvili nemecky, nebo rusky.
Avatar - T613
19. 4. 2008 12:03
Re: OPRAVDOVY DRAVEC
Zera byly postrach. Do doby než se Spojenci naučili využívat předností svých strojů a nedostatků Zero. Výhody japonského samuraje byly vykoupeny vážnými nedostatky. Ale i tak je to krásné letadlo :yes:
Avatar - Falco
19. 4. 2008 11:33
Re: OPRAVDOVY DRAVEC
Zvítězil mozek
18. 4. 2008 18:21
Formule IS
Skvěle!!
Lexus zaslouží úspěch za odvahu. Cesta za dobýváním pozic jako má M3 je nesmírně náročná a Lexus se na ni právě vydal.

Promyslel dokonale strategii, věděl že IS-Fko musí přinést něco radikálně nového (osmistupňový robotizovaný automat), musí vypadat hodně nabušeně, musí skvěle jezdit, nesmí být dražší než konkurence a celek musí podtrhnout několika drobnými výhodami (maximálka bez příplatku, technologie v motoru atd.).

Trh těchto aut je malý, u kupujících hraje velkou roli image. Oba tyto atributu hrají proti IS-Fku. Lexus nemá výhodu BMW, které může vysoké náklady na vývoj "supermodelu" rozpustit do obrovského počtu prodaných řadových modelů. Přitom cena IS-Fka nesmí přesahovat cenu M3. Lexus více riskuje že bude bilance IS-Fka v červených číslech.

Jak jsi psal o Phaetonu, je to jistá paralela, ale IS-F má oproti němu v rukávu právě ty zásadní inovace vzhledem ke konkurenci (Phaeton je oproti A8, S-Klasse a 7er bohužel neměl ani zpočátku, čímž netvrdím že byl/je špatný).

Přesto se musí IS-F poprat s jedním faktem, který hraje v jeho neprospěch a který nikterak neovlivní. Jeho cena bude rychle padat, zcela jistě rychleji než u M3 nebo AMG. A na to kupující u téměř dvoumegového auta většinou hledí.

IS-F do toho! Budou se za tebou otáčet, vykládat si o tobě v hospodách, obcházet tě na parkovišti, ukazovat zdálky, zastavovat se a fotit mobilama. Staneš se taky ikonou, jen to nebude hned.
Tak hodně štěstí!!
Rozbalit vlákno
6
18. 4. 2008 18:27
Re: Formule IS
Tak to máš výhodu, že se mockrát neotočíš, na parkovišti si ho ani nevšimneš a vyfotit nebude téměř co. Snad jen ta hospoda... To auto bude mít větší váhu, než ostatní konkurenti, za ty 2 roky, kdy bude stát tak třetinu.
neregistrovaný "MiSho1969"
18. 4. 2008 18:51
Re: Formule IS
Sorry tak to by si musel byt asi slepy keby si si ho nevsimol ;-)
18. 4. 2008 18:56
Re: Formule IS
Nojo, já to myslel ve smyslu, že jich aspon u nás bude poskrovnu. Nechtělo se mi to přepisovat.
Avatar - Perun
18. 4. 2008 20:58
Re: Formule IS
Dobré ;-) :yes:
19. 4. 2008 20:11
Re: Formule IS
Trh těchto aut je malý, u kupujících hraje velkou roli image. Oba tyto atributu hrají proti IS-Fku. Lexus nemá výhodu BMW, které může vysoké náklady na vývoj "supermodelu" rozpustit do obrovského počtu prodaných řadových modelů. Přitom cena IS-Fka nesmí přesahovat cenu M3. Lexus více riskuje že bude bilance IS-Fka v červených číslech.

Ano BMW moze rozpustit do radovych modelov alebo si vezme 1,7mld EUR pozicku ako tento tyzden. ;-)
19. 4. 2008 22:32
Re: Formule IS
máš z toho success fee, v běžné výši 5% ? :-) Tak to si teď můžeš těch IS-Fek koupit fakt hodně, gratulace :-)

Ale jako takovej frajer dobře víš že zadluženost není zdaleka signál potíží ... ono totiž dost záleží jakou mají úrokovou sazbu :-)
neregistrovaný "Horways"
18. 4. 2008 20:40
No to tak odpovídá
:yes:
Rozbalit vlákno
0
18. 4. 2008 22:32
-...
porovnavat auta podle zrychleni muzou je jednodusi chlapci nekde z Karvine.
HGP Golf R36 Bi-Turbo ma lepsi zrychleni na 100 jak POrsche (3,6s, max 330)) a i tak by nikoho nenapadlo tvrdit ze je lepsi auto.
Lexusu chybi zkusenosti ve sportu a to je citit na kazdem kroku, neprime rizeni, spatne nastavene dozovani brzd + jejich rychle vadnuti, nastaveni podvozku spis urceny americkemu trhu atd... porovnavat ho z M3 je uplny nesmysl jeho konkurent je spis Oktavie RS.

Tu zraloci antenu odrthli japonci bmw a poslali do ciny zkopirovat? Prerazovaci pedali pod volantem jsem taky videl u evropskych aut.. pokud budou jen kopirovat nikdy nedosahnou prodejni cisla jejich "originalnich" vzoru
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "off"
18. 4. 2008 22:52
Re: -...
Este ze na IS neokopirovali od M3 klucovu dierku na klucke. Ta odhalena klucova dierka ma na BMW fascinuje. Nemozem si pomoct, vzdy mi na nu padne zrak a vyvola usmev.

Inak vsetka ucta BMW M3, rozhodne je to lepsie auto ako IS-F. Ale predsa, aj IS-F si najde svojich fanusikov. Tych, co chcu viac luxusu a ich jazdne schopnosti su na takej urovni, ze rozdiel medzi BMW a Lexusom, nedokazu vyuzit. Z tohto pohladu, je skoda, ze v IS-F upustili od vetranych sedadiel.
18. 4. 2008 23:08
Re: -...
milý Samueli, tvůj příspěvek je křišťálově průhledný - zaměření na cílenou provokaci z něj musí tentokrát poznat i prvňáček. :-) Snad nikdo nevěří že bys myslel vážně cos napsal.
Jistě víš (ano, jsem přesvědčen že víš), že konkurent určitého modelu se stanovuje zejména podle jeho ceny, velikosti, typu karoserie, "úrovně image", výkonů na silnici, míry luxusu či "sportovna" a vůbec celkového zaměření primárního využití. Téměř ani v jednom z těchto hledisek se nedá 500koňová zadokolka Lexus IS-F za téměř dva miliony poměřovat s 170-200koňovou olejovo-benzinovou předokolkou Octavií RS za 750tisíc. :-)
Děkuji za neobvyklé oživení diskuse. :-) :yes:
Avatar - Ricardo
18. 4. 2008 23:18
Re: -...
Ale né, on myslel chipnutou RS TDI >:D
Avatar - Pete75
18. 4. 2008 23:39
Re: -...
Na úvod - jsem Audinofil. Jinak možná jsem jeden z mála, který zatím nové IS-F opravdu řídil. Bohužel za mokra, v +3 st a na letních gumách. Ale to auto mě hodně překvapilo. Výborný motor, famózní převodovka (Audi takovou nemá), VDIM se povedlo, brzdy vůbec nevadly a řízení slušně přesné - a vůbec jsem nejel pomalu, navzdory počasí... Musím říct, že se to auto povedlo, i když mi vadily věci jako materiály v kokpitu a pozice za volantem i samotné nastavení polohy volantu.
Srovnávám s Audi RS4, taky jsem měl tu čest, několikrát a i na okruhu. Pro mě je Audi lepší, ale když se podívám, jaká auta dělal Lexus předtím, tak hóódně dobré, a pokud vezmu v úvahu "value for money", tak lepší než u Audi.
19. 4. 2008 14:41
Re: -...
LEXUS ma zkusenosti ve sportu... TOYOTA ( LEXUS ) nema formule v poharu formule F1???
neregistrovaný "mates"
20. 4. 2008 19:38
Re: -...
No tady bych byl opatrny. Lexus se k ucasti TTT ve F1 vubec nehlasi a vi dobre proc to dela. TTT v motorsportu uz neco znamenala (viz rallye), ale ve F1 je to totalni debakl.
20. 4. 2008 20:32
Re: -...
Ano to mas pravdu, ale moje i tvoje tvrzeni vyvraci to ze NEMA ZKUSENOST.
neregistrovaný "mates"
20. 4. 2008 20:37
Re: -...
Ano, i to je pohled na vec. Ovsem po tom, co jsem vlezl do hospody, dostal pesti a po 20 min se probudil bez prednich zubu, ze me nedela hospodskyho rvace se zkusenostma :-)
Avatar - MajoThePuk
19. 4. 2008 16:58
Re: -...
Tvrdit ze lexus nema skusenosti so sportom je trosku...trapne? maju skusenosti so silnymi autami, su technicka spicka a ak si myslis, ze Toyota co vymysli a odskusa v F1 neskonci v takychto klenotoch tak si trapny...kazda znacka si svoje technologie niekde skusa, ci je to BMW, ci Ford ci ktora kolvek ina, toyota nie je vynimka...
21. 4. 2008 08:40
Re: -...
To, že se Lexus jako značka neučástní automobilový sportovních aktivit ještě neznamené, že nemůže mít schopné inženýry od své "matky", která ty zkušenosti má.
Četl jsi už nějaký test IS-F ? Novináři sami tvrdí, že určit, jak si stojí proti M3 půjde až v přímém srovnání, protože to zatím vypadá, že je velmi blízko.
19. 4. 2008 11:18
cim vic laufu nad sebou, tim vic auto...
Co k tomu napsat? Napada mne...dvakrat predrazena toyota?! >:-[]
Rozbalit vlákno
2
19. 4. 2008 11:48
Re: cim vic laufu nad sebou, tim vic auto...
Co k tomu napsat, asi jsi asi nikdy neseděl v pořádném autě. Až se jednou svezeš v Toyotě, tak nikdy nebudeš říkat, že je předražená, na rozdíl od některých jiných výrobců.
19. 4. 2008 14:46
Re: cim vic laufu nad sebou, tim vic auto...
Presne tak, japonske auta jedou zatim co evropske stoji v servisu.
neregistrovaný "Jossuha"
19. 4. 2008 15:01
Tohle auto překoná BMW M3 Bude ikonou tak je uděláno
Tohle auto je nadupaná kára. Je to pravej japonskej bojovník samuraj jednou se svezeš a volant nechceš pustit. Jako Nissan GT-R to je Fakt baby Vayron popírá fyziku.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - MajoThePuk
19. 4. 2008 16:53
LEXUS
Mal som ho moznost vidiet vcera a vypocut si tu krasnu symfoniu...krajsi zvuk som z auta (ak neratam supersporty) tusim ani nepocul...malo prazske znacky nejaky mladas v obleku okolo 30..cierne matne kolesa, modra metla...vynimocny zjav na ceste a poviem vam to auto budi respekt uz na pohlad, je to nieco krasne...zvuk pri prudsom zrychleni a nasledne vzdialenie sa je snad az neopisatelne...myslim, ze lexus naozaj stvoril auto, ktorym dokaze "sundat" z cesty konkurenciu. Vidiet ho na fotke je jedna vec ale ludia ked tuto nadheru uvidite nazivo, pozriete sa na nu zblizka a potom si vychutnate jej odjazd...cele parkovisko pozeralo a pocuvalo tu symfoniu pre nakupnym centrom... :yes: a myslim, ze z casti o tomto pri aute takehoto typu ide...byt obdivovany...zaujme na prvy pohlad, nezvycajny zadok s tymi koncovkami, agresivny predok...vo vnutri pohodlie typicke pre lexus...NADHERA :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - drack2
20. 4. 2008 12:16
IS-F je dalsi jasne tazeni...
Ctu si diskusi a myslim, ze dost lidi IS-F a Lexus obecne nechape. Myslim, ze zejmena v Evrope se Lexus stale dost podcenuje, je to dano jakymsi konzervatismem a mozna stale jeste vzpominkami na nekvalitni japonske vozy (japonec nakonec atd.). Pritom neni to tak davno, co Lexus vznikl a defakto jako jedina japonska premium znacka je neustale v kladnych cislech a dari se ji temer ve vsem na co sahne. Infinity a Acura jsou obecne stale nevyprofilovane a obchodne neuspesne pokusy, i kdyz to nejsou spatna auta, rozdil byl asi v cileni a take kdo za nimi stal.

Toyota si kdysi predsevzala, ze vyzene z USA mercedes. Zadefinovali co je Mercedes a udelali vlastni verzi s tim, ze dali vse do zakladu, nizsi cenu a vyssi spolehlivost. Marketingove vedeli, ze nebudou od prvniho roku to same co Mercedes, presto ale uspeli, protoze prve na poli image znacky si na Mercedes/BMW nehraji. Mercedes je stale ethalonem luxusich voz, BMW si klade duraz na jzdni vlastnosti a riice, Audi ma svuj naskok diky technice... tady Lexus prichazi s necim novym. Je to jakysi mix racionality v luxusnim segmentu. Auto co ma doplnit iage majitele, ne jej urcovat. Castokrat slysim, ze nekdo nechce Mercedes, protoze to je pro stare... v BMW jezdi blazni atd.. U Lexusu nic takoveho (zatim neni).

Na poli limuzin tahnou vytezne jiz radu let. Nabizi i zajimave prvky technologicke, drzi spolehlivost. Zkratka dneska uz na Lexus jen ignorant rekne, ze to je prevlecena toyota.

A nyni k sportovnimu segmentu: Toyota vstoupila do F1 s jasnym vedomim, ze bez toho nemuze byt globalni automobilkou cislo 1. Luxusni vozy maji sva specifika a jedno z nich je, ze musi nabizet spickove vykony. A prave to byl posledni kaminek, co Lexusu do mozaiky chybel. Nemeli LS AMG verzi. Tak prisel napad udelat radu F ala M u BMW. Zadani asi znelo: udelejte za stejne penize vuz ve vsem mritelnych ohledech lepsi nez M3. A vysledek? Kazdy jednotlivy parametr je stejny ci lepsi, motor vetsi, kroutak tez, k tomu prevodovka ala F1. Vuz bude limitovana edice (rozumejme cista ztrata pro firmu, stejne jako tomu je u M3, pouze image), uspech je zarucen, protoze samotny sedan IS je uspesny.

Obecne IS-F idea vzesla z toho, co si trh sam vyzadal. Kdyz prisla prvni verze IS, stalo se toto auto jednim z nejvyce tunenym vozem na svete. Proc? Protoze prisli jiz tenkrat s definici jako u IS-F, jen tercem byla rada 3/C. Nejvetsi brzdy ve trdide, standardane plna vybava, 6ti valec, vyborny podvozek a vaha 50:50. Kazdy druhy japonec ci american do toho auta dal motor z GS (bez nutnosti vyztuzeni karoserie ci podobnych silenosi) a celkem bezne byli videt extremy jako IS 430 s 720Hp. Kazdopadne Lexus nema byt znackou pro tunnery (na to je pry seat), ma to byt hotovy produkt. Proto tovarni tuning...

Jinak vsimnete si, jaky IS-F udelal jen svym ohlasenim rozruch. Kazdy resi, zda je to lepsi nez M3 ci RS4... nikdo nemuze rici hned z patra, ze ne. Lexus dnesnich dnu jiz bude vniman touto optikou, je to auto co si to rozdava s M3 a RS4... je ve hre a mnoho lidi ve svetle IS-F si pujde koupit IS. Mozna se dockame mkt hricek jako M packet ci S line.

Doporucuji si IS (i obycejne, klidne i predhaejici radu) nekde vyzkouset, zazijte slusnou porci prekvapeni...
Rozbalit vlákno
6
20. 4. 2008 18:48
Re: IS-F je dalsi jasne tazeni...
Marketingovych hricek uz jsme se dockali...totiz od tebe >:-[]..."mnoho lidi ve svetle IS-F si pujde koupit IS"...vzdyt na tom je postavena tiskova kampan...nenos si praci domu a pracuj na PR jen u sveho zamestnavatele ;-)...a vyzkouset predchazejici radu IS? a kde bys ji vzal? import z JPN? pac jeden ze dvou prodanych tady ukradli a druhej mel totalku >:-[]
20. 4. 2008 20:40
Re: IS-F je dalsi jasne tazeni...
LEXUS a vsechny jeho auta maji neco do sebe a vsechny jsou poradnou konkurenci pro vsechny sve nejen nemecke protejsky.
neregistrovaný "off"
21. 4. 2008 03:27
Re: IS-F je dalsi jasne tazeni...
Zavisi od toho, co myslis pod slovom konkurencia. Ci predajnost, alebo na okruhu. V predajnosti bude konkurovat prevazne Mercedesu, zda sa.

Ak je niekto absolutne BMW pozitivny (a tych je v Europe dost), tak nie lenze nepomysli na nakup IS-F, ale ho za konkurenciu nikdy nebude ani povazovat.

IS-F ale dava uplne nove moznosti prave menej drsnejsim jazdcom, ktori zatuzia po trocha sportovejsom zazitku. Jeho prevodovka bude silnym argumentom, asi nie len v USA.
21. 4. 2008 08:35
Re: IS-F je dalsi jasne tazeni...
Myslim ze o prodejnosti se zatim u LEXUSU neda mluvit, kdyz na 1000 lexusu prodanych u nas prijde 300 000 nemeckych aut. Jasne ze kdo chce BMW a je to pro nej jedina mozna znacka tak nepujde do LEXU.
Avatar - drack2
21. 4. 2008 17:34
Re: IS-F je dalsi jasne tazeni...
off: Pokud je nekdo fanaticky zastance nektere znacky, zustane jim i kdyby padali trakare preci. Vnimani znacky je dlouhy proces, BMW stavi na dlouholete tradici. Navic nedela nic vice mene spatne.

MazdaGE: Myslim, ze o prodejnosti se mluvit da, argument, ze u nas se jich prodava malo je mimo. Lexus do Evropy defakto jeste ani nevstoupil. Marketuje na vybrane trhy a jen s vybranymi modely. Automobilka tu zkratka jeste neni. Pokud si clovek srovna cisla celosvetove, nevedou si vubec spatne.

Podle me je IS-F uspech jiz ted. Protoze se to vsude resi a je to jendo z nejocekavanejsich aut.
26. 4. 2008 15:49
Re: IS-F je dalsi jasne tazeni...
Jasne ze nevedou, spis nopak. Pokud jsi byl v posledni dobe v praze, tak tam se o prodejnosti mluvit DA, tam ma LEXUS - DUBA auto a reklamu na kazdem rohu...
neregistrovaný "off"
29. 4. 2008 22:41
Tak som si na nom zajazdil
Prekonalo to vsetky moje ocakavania. Bude (vlastne uz je) velmi tvrdym konkurentom BMW!
Rozbalit vlákno
0