Diskuse

Lexus IS-F na českém trhu za 1,8 milionu korun

19.4.2008

Lexus vstoupí na začátku května 2008 na český trh s modelem IS-F. Základní cena je stanovena na 1.799.000,-Kč.

 

  • 00 Reagovat !

    foto 507

    507 18.04.2008  17:33

    Je to krásne auto

    Jasné, je to vášnivý stroj. Z nuly na sto za menej ako M3 a maximálka vyššia ako 250 bez príplatku. Dizajn je veľmi podarený. Je to proste japonský dravec. Ale som zvedavý kto si to auto kúpi. Phaeton je dokonalý produkt, ale VW nie je až tak silná značka. Proste mnoho ľudí si povedalo prečo si nekúpiť Mercedes-Benz S, Sedmičku alebo A8. Prečo si kúpiť auto značky, ktorá vyrába aj malé autá. Špičkové ale proste v triede obyčajných aut. A niečo takéto si zákazník povie pri Lexuse. Prečo si nekúpiť M3? Prečo si nekúpiť C 63 AMG? Prečo si nekúpiť jedinečný RS4 s predným náhonom? Prečo ísť do Lexusu bez akejkoľvek tradície športových áut a nekúpiť si ikony?
    • 00 Reagovat !

      foto michal-b

      michal_b 18.04.2008  18:02

      « Re: Je to krásne auto

      "RS4 s predným náhonom" >:D
      • 00 Reagovat !

        foto 507

        507 18.04.2008  19:36

        « Re: Re: Je to krásne auto

        Dobre, s pohonom quattro. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto T613

      T613 19.04.2008  11:25

      « Re: Je to krásne auto

      Proč si koupit auto od značky, která vyrábí i malá auta? A proč si koupit auto od značky, která dělá i dodávky? >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto 507

        507 19.04.2008  11:26

        « Re: Re: Je to krásne auto

        Prečo obdivovať hranatú Tatru 613 pre straníkov?
        • 00 Reagovat !

          foto T613

          T613 19.04.2008  11:58

          « Re: Re: Re: Je to krásne auto

          Jen trouba rozlišuje hodnotu auta podle majitelů ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto 507

            507 19.04.2008  16:18

            « Re: Re: Re: Re: Je to krásne auto

            Je to jedno. Prečo obdivovať hranatú Tatru 613?
            • 00 Reagovat !

              foto T613

              T613 19.04.2008  16:25

              « Re: Re: Re: Re: Re: Je to krásne auto

              Motor, pohodlí, pohledný italský design? Mě to stačí. A samozřejmě to ber v kontextu konce šedesátých let :-)
              • 00 Reagovat !

                foto 507

                507 19.04.2008  16:48

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to krásne auto

                Je to nepekné hranaté auto so zastaralým umiestnením motora.
                • 00 Reagovat !

                  foto T613

                  T613 19.04.2008  16:50

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to krásne auto

                  Zastaralým? Up! je taky zastaralý? Nebo 911? :-! Umístění motoru je specifické, nikoliv zastaralé :-!
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 20.04.2008  19:35

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to krásne auto

                  A ty jsi nepekny |d|ot :no: :no: Prestan uz vysirat. Musis mit na vsechno nazor a pritom jsou to povetsinou samy sracky :'-(
                  • 00 Reagovat !

                    foto T613

                    T613 20.04.2008  19:38

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to krásne auto

                    On jenom nemá rád auta, která jsou starší než on ;-)
                    A co ty děláš doma? Co tomu poví manželka? >:-[]
                    • 00 Reagovat !

                      foto

                      "-- skrytý --" 20.04.2008  19:49

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to krásne auto

                      V tom pripade chapu, proc miluje pouze F500 ;-) Doma normalne, jako vetsina lidi, nejaky vecim kolem domacnosti, poskrabat kocoura na brise...., proste klasika. Manzelka.....?
                      • 00 Reagovat !

                        foto T613

                        T613 20.04.2008  19:52

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to krásne auto

                        Tak registrovaný partner ;-) Sto lidí sto chutí :-!
                        Tož kocura drbej drbej, ať nám hezky přibírá. Pak uděláme tu polívku ;-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto

                          "-- skrytý --" 20.04.2008  20:35

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to krásne auto

                          Ale ne, tak slozita osobnost nejsem ;-) Kocour uz je stary pan, z toho uz nic k jidlu nekouka ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 21.04.2008  15:47

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to krásne auto

                  Ale na rozdiel od audiny Tatra 603,613 boli ikoby a mali predkov a bohatu historiu!Kam sa hrabe taky VW na Tatru?!Nebyt sudruhov tak sa v Europe ako premia jazdi BMW,MB a Tatra,ale to Ty ako nedostudovany stredoskolak nemozes vediet.
    • 00 Reagovat !

      foto MazdaGE

      MazdaGE 19.04.2008  14:33

      « Re: Je to krásne auto

      Protoze IS-F se stava byt ikonou... staci se kouknout na normalni nenadupane IS ktere velmi zridka potkas na cestach...
      • 00 Reagovat !

        foto 507

        507 19.04.2008  14:36

        « Re: Re: Je to krásne auto

        Možno sa stáva. Ale ani náhodou nie je tam kde je Mercedes-Benz, BMW a Audi. To uznáš aj sám.
        • 00 Reagovat !

          foto MazdaGE

          MazdaGE 20.04.2008  20:30

          « Re: Re: Re: Je to krásne auto

          Ale je, ale je....
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 21.04.2008  15:50

          « Re: Re: Re: Je to krásne auto

          Oproti audi je este dalej!Ziadne kary pre statnych zamestnancov na ministerstvach za prachy danovnikov,ale kusovky pre prachatych fajnsmekrov.
          • 00 Reagovat !

            foto 507

            507 21.04.2008  17:48

            « Re: Re: Re: Re: Je to krásne auto

            To sú kusovky hlavne preto, že Lexus ešte nie je tak celkom tam kde to Audi či BMW. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto marianek

    marianek 18.04.2008  17:34

    OPRAVDOVY DRAVEC

    Zde je opravdovy dravec. IS-F je jako Zero letici nad Grummanem a P-40. Ve vsech aspektech lepsi. S jistotou si svou obet vyhlizi. At jiz sedis ve vybornem M3 nebo okoukanem AMG a v zpetnem zrcatku spatris IS-F, je jiz pozde. BUDES SESTRELEN!
    • 00 Reagovat !

      foto 507

      507 18.04.2008  17:41

      « Re: OPRAVDOVY DRAVEC

      Marianek, ty to nemyslíš vážne, však? ;-) V čom je lepší?
    • 00 Reagovat !

      foto Navtech

      Navtech 18.04.2008  18:22

      « Re: OPRAVDOVY DRAVEC

      To je z nějaký videohry?
      • 00 Reagovat !

        foto GTI

        GTI 18.04.2008  19:01

        « Re: Re: OPRAVDOVY DRAVEC

        >:-[] >:-[] :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto 507

        507 18.04.2008  19:40

        « Re: Re: OPRAVDOVY DRAVEC

        6,3 litrový motor robí zázraky. SUV zrýchli z nuly na stovku za päť sekúnd. S trieda pod päť sekúnd. Bez konkurencie. V Céčku dokáže zázraky. A teraz mi nikto poviem, že C63 AMG je zostrelené? Marianek sa snaží urobiť auto.cz vtipnejším. Bohužiaľ, nikto o to nestojí.
      • 00 Reagovat !

        foto marianek

        marianek 18.04.2008  22:29

        « Re: Re: OPRAVDOVY DRAVEC

        Chlapce, to bys mel vedet ty.
    • 00 Reagovat !

      foto Perun

      Perun 18.04.2008  21:11

      « Re: OPRAVDOVY DRAVEC

      V bílé s rudým sluncem na boku... >:D Sakryš, byly to fantastický stroje! Dostat se v jednačtyřicátým nahoru ve Wildcatu nebo Kittyhawku byla setsakra riskatní věc, když se to rudý kolo mihlo na šestý... Spoustě mladým klukům jejich horká krev vystydla v moři nebo se odpařila cestou dolů v ohnivý smršti. A přesto nakonec zvítězili ;-) Člověk najde paralel..
      P.S. Kdo nikdy neletěl při západu slunce, nevnímal vítr okolo kabiny a neviděl barvu země pod sebou, ten jako by nežil..Je totiž černá a zlatá. Pardon za OT :-!
      • 00 Reagovat !

        foto marianek

        marianek 18.04.2008  22:28

        « Re: Re: OPRAVDOVY DRAVEC

        Pocty zvitezily. Hezke OT :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto Perun

          Perun 18.04.2008  23:15

          « Re: Re: Re: OPRAVDOVY DRAVEC

          Ď.. Nejen počty, především koncepce a strategie. Převedení do vertikály s využitím slabin nechráněných strojů.. Na tu taktiku nenašli císařovi orli odpověď a v houfech nesmyslně umírali.. IS-F je tak trochu komerční samuraj, ale má překrásnou optitronovou grafiku. To jsou Japonci - uniká smysl pro celek, ale v citu pro detail se jim nikdo nevyrovná.. Jako půlmetrová zahrádka s malinkou borovicí a mostem z písku v přízemí špinavého betonového domu na předměstí.. :-)
          • 00 Reagovat !

            foto marianek

            marianek 18.04.2008  23:34

            « Re: Re: Re: Re: OPRAVDOVY DRAVEC

            V tom rozdilu, jedinecnosti, vypiplane kvalite a technicnosti je krasa. Zde si vsak nemyslim, ze japoncum unika smysl pro celek. Serazeni priorit je jen jine.
            Ke tvemu OT. Zero bylo v -41 jedinecnym strojem. Souhra spatnych rozhodnuti, omezenost vyrobnich kapacit, technicky prulom v kodovani a dekodovani a tebou zminena strategie vedly k znamemu konecnemu vysledku.
            Mozna bychom zde za urcitych okolnosti mluvili nemecky, nebo rusky.
          • 00 Reagovat !

            foto T613

            T613 19.04.2008  12:03

            « Re: Re: Re: Re: OPRAVDOVY DRAVEC

            Zera byly postrach. Do doby než se Spojenci naučili využívat předností svých strojů a nedostatků Zero. Výhody japonského samuraje byly vykoupeny vážnými nedostatky. Ale i tak je to krásné letadlo :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto Falco

          Falco 19.04.2008  11:33

          « Re: Re: Re: OPRAVDOVY DRAVEC

          Zvítězil mozek
  • 00 Reagovat !

    foto GT2

    GT2 18.04.2008  18:21

    Formule IS

    Skvěle!!
    Lexus zaslouží úspěch za odvahu. Cesta za dobýváním pozic jako má M3 je nesmírně náročná a Lexus se na ni právě vydal.

    Promyslel dokonale strategii, věděl že IS-Fko musí přinést něco radikálně nového (osmistupňový robotizovaný automat), musí vypadat hodně nabušeně, musí skvěle jezdit, nesmí být dražší než konkurence a celek musí podtrhnout několika drobnými výhodami (maximálka bez příplatku, technologie v motoru atd.).

    Trh těchto aut je malý, u kupujících hraje velkou roli image. Oba tyto atributu hrají proti IS-Fku. Lexus nemá výhodu BMW, které může vysoké náklady na vývoj "supermodelu" rozpustit do obrovského počtu prodaných řadových modelů. Přitom cena IS-Fka nesmí přesahovat cenu M3. Lexus více riskuje že bude bilance IS-Fka v červených číslech.

    Jak jsi psal o Phaetonu, je to jistá paralela, ale IS-F má oproti němu v rukávu právě ty zásadní inovace vzhledem ke konkurenci (Phaeton je oproti A8, S-Klasse a 7er bohužel neměl ani zpočátku, čímž netvrdím že byl/je špatný).

    Přesto se musí IS-F poprat s jedním faktem, který hraje v jeho neprospěch a který nikterak neovlivní. Jeho cena bude rychle padat, zcela jistě rychleji než u M3 nebo AMG. A na to kupující u téměř dvoumegového auta většinou hledí.

    IS-F do toho! Budou se za tebou otáčet, vykládat si o tobě v hospodách, obcházet tě na parkovišti, ukazovat zdálky, zastavovat se a fotit mobilama. Staneš se taky ikonou, jen to nebude hned.
    Tak hodně štěstí!!
    • 00 Reagovat !

      foto Navtech

      Navtech 18.04.2008  18:27

      « Re: Formule IS

      Tak to máš výhodu, že se mockrát neotočíš, na parkovišti si ho ani nevšimneš a vyfotit nebude téměř co. Snad jen ta hospoda... To auto bude mít větší váhu, než ostatní konkurenti, za ty 2 roky, kdy bude stát tak třetinu.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 18.04.2008  18:51

        « Re: Re: Formule IS

        Sorry tak to by si musel byt asi slepy keby si si ho nevsimol ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Navtech

          Navtech 18.04.2008  18:56

          « Re: Re: Re: Formule IS

          Nojo, já to myslel ve smyslu, že jich aspon u nás bude poskrovnu. Nechtělo se mi to přepisovat.
    • 00 Reagovat !

      foto Perun

      Perun 18.04.2008  20:58

      « Re: Formule IS

      Dobré ;-) :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Asterix

      Asterix 19.04.2008  20:11

      « Re: Formule IS


      Trh těchto aut je malý, u kupujících hraje velkou roli image. Oba tyto atributu hrají proti IS-Fku. Lexus nemá výhodu BMW, které může vysoké náklady na vývoj "supermodelu" rozpustit do obrovského počtu prodaných řadových modelů. Přitom cena IS-Fka nesmí přesahovat cenu M3. Lexus více riskuje že bude bilance IS-Fka v červených číslech.

      Ano BMW moze rozpustit do radovych modelov alebo si vezme 1,7mld EUR pozicku ako tento tyzden. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto GT2

        GT2 19.04.2008  22:32

        « Re: Re: Formule IS

        máš z toho success fee, v běžné výši 5% ? :-) Tak to si teď můžeš těch IS-Fek koupit fakt hodně, gratulace :-)

        Ale jako takovej frajer dobře víš že zadluženost není zdaleka signál potíží ... ono totiž dost záleží jakou mají úrokovou sazbu :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.04.2008  20:40

    No to tak odpovídá

    :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Samuel

    Samuel 18.04.2008  22:32

    -...

    porovnavat auta podle zrychleni muzou je jednodusi chlapci nekde z Karvine.
    HGP Golf R36 Bi-Turbo ma lepsi zrychleni na 100 jak POrsche (3,6s, max 330)) a i tak by nikoho nenapadlo tvrdit ze je lepsi auto.
    Lexusu chybi zkusenosti ve sportu a to je citit na kazdem kroku, neprime rizeni, spatne nastavene dozovani brzd + jejich rychle vadnuti, nastaveni podvozku spis urceny americkemu trhu atd... porovnavat ho z M3 je uplny nesmysl jeho konkurent je spis Oktavie RS.

    Tu zraloci antenu odrthli japonci bmw a poslali do ciny zkopirovat? Prerazovaci pedali pod volantem jsem taky videl u evropskych aut.. pokud budou jen kopirovat nikdy nedosahnou prodejni cisla jejich "originalnich" vzoru
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 18.04.2008  22:52

      « Re: -...

      Este ze na IS neokopirovali od M3 klucovu dierku na klucke. Ta odhalena klucova dierka ma na BMW fascinuje. Nemozem si pomoct, vzdy mi na nu padne zrak a vyvola usmev.

      Inak vsetka ucta BMW M3, rozhodne je to lepsie auto ako IS-F. Ale predsa, aj IS-F si najde svojich fanusikov. Tych, co chcu viac luxusu a ich jazdne schopnosti su na takej urovni, ze rozdiel medzi BMW a Lexusom, nedokazu vyuzit. Z tohto pohladu, je skoda, ze v IS-F upustili od vetranych sedadiel.
    • 00 Reagovat !

      foto GT2

      GT2 18.04.2008  23:08

      « Re: -... přesně!!

      milý Samueli, tvůj příspěvek je křišťálově průhledný - zaměření na cílenou provokaci z něj musí tentokrát poznat i prvňáček. :-) Snad nikdo nevěří že bys myslel vážně cos napsal.
      Jistě víš (ano, jsem přesvědčen že víš), že konkurent určitého modelu se stanovuje zejména podle jeho ceny, velikosti, typu karoserie, "úrovně image", výkonů na silnici, míry luxusu či "sportovna" a vůbec celkového zaměření primárního využití. Téměř ani v jednom z těchto hledisek se nedá 500koňová zadokolka Lexus IS-F za téměř dva miliony poměřovat s 170-200koňovou olejovo-benzinovou předokolkou Octavií RS za 750tisíc. :-)
      Děkuji za neobvyklé oživení diskuse. :-) :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Ricardo

        Ricardo 18.04.2008  23:18

        « Re: Re: -... přesně!!

        Ale né, on myslel chipnutou RS TDI >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Pete75

      Pete75 18.04.2008  23:39

      « -...

      Na úvod - jsem Audinofil. Jinak možná jsem jeden z mála, který zatím nové IS-F opravdu řídil. Bohužel za mokra, v +3 st a na letních gumách. Ale to auto mě hodně překvapilo. Výborný motor, famózní převodovka (Audi takovou nemá), VDIM se povedlo, brzdy vůbec nevadly a řízení slušně přesné - a vůbec jsem nejel pomalu, navzdory počasí... Musím říct, že se to auto povedlo, i když mi vadily věci jako materiály v kokpitu a pozice za volantem i samotné nastavení polohy volantu.
      Srovnávám s Audi RS4, taky jsem měl tu čest, několikrát a i na okruhu. Pro mě je Audi lepší, ale když se podívám, jaká auta dělal Lexus předtím, tak hóódně dobré, a pokud vezmu v úvahu "value for money", tak lepší než u Audi.
    • 00 Reagovat !

      foto MazdaGE

      MazdaGE 19.04.2008  14:41

      « Re: -...

      LEXUS ma zkusenosti ve sportu... TOYOTA ( LEXUS ) nema formule v poharu formule F1???
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 20.04.2008  19:38

        « Re: Re: -...

        No tady bych byl opatrny. Lexus se k ucasti TTT ve F1 vubec nehlasi a vi dobre proc to dela. TTT v motorsportu uz neco znamenala (viz rallye), ale ve F1 je to totalni debakl.
        • 00 Reagovat !

          foto MazdaGE

          MazdaGE 20.04.2008  20:32

          « Re: Re: Re: -...

          Ano to mas pravdu, ale moje i tvoje tvrzeni vyvraci to ze NEMA ZKUSENOST.
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 20.04.2008  20:37

            « Re: Re: Re: Re: -...

            Ano, i to je pohled na vec. Ovsem po tom, co jsem vlezl do hospody, dostal pesti a po 20 min se probudil bez prednich zubu, ze me nedela hospodskyho rvace se zkusenostma :-)
    • 00 Reagovat !

      foto MajoThePuk

      MajoThePuk 19.04.2008  16:58

      « Re: -...

      Tvrdit ze lexus nema skusenosti so sportom je trosku...trapne? maju skusenosti so silnymi autami, su technicka spicka a ak si myslis, ze Toyota co vymysli a odskusa v F1 neskonci v takychto klenotoch tak si trapny...kazda znacka si svoje technologie niekde skusa, ci je to BMW, ci Ford ci ktora kolvek ina, toyota nie je vynimka...
    • 00 Reagovat !

      foto figurka

      figurka 21.04.2008  08:40

      « Re: -...

      To, že se Lexus jako značka neučástní automobilový sportovních aktivit ještě neznamené, že nemůže mít schopné inženýry od své "matky", která ty zkušenosti má.
      Četl jsi už nějaký test IS-F ? Novináři sami tvrdí, že určit, jak si stojí proti M3 půjde až v přímém srovnání, protože to zatím vypadá, že je velmi blízko.
  • 00 Reagovat !

    foto lowkick

    lowkick 19.04.2008  11:18

    cim vic laufu nad sebou, tim vic auto...

    Co k tomu napsat? Napada mne...dvakrat predrazena toyota?! >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto samdoma

      samdoma 19.04.2008  11:48

      « Re: cim vic laufu nad sebou, tim vic auto...

      Co k tomu napsat, asi jsi asi nikdy neseděl v pořádném autě. Až se jednou svezeš v Toyotě, tak nikdy nebudeš říkat, že je předražená, na rozdíl od některých jiných výrobců.
      • 00 Reagovat !

        foto MazdaGE

        MazdaGE 19.04.2008  14:46

        « Re: Re: cim vic laufu nad sebou, tim vic auto...

        Presne tak, japonske auta jedou zatim co evropske stoji v servisu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.04.2008  15:01

    Tohle auto překoná BMW M3 Bude ikonou tak je uděláno

    Tohle auto je nadupaná kára. Je to pravej japonskej bojovník samuraj jednou se svezeš a volant nechceš pustit. Jako Nissan GT-R to je Fakt baby Vayron popírá fyziku.
  • 00 Reagovat !

    foto MajoThePuk

    MajoThePuk 19.04.2008  16:53

    LEXUS

    Mal som ho moznost vidiet vcera a vypocut si tu krasnu symfoniu...krajsi zvuk som z auta (ak neratam supersporty) tusim ani nepocul...malo prazske znacky nejaky mladas v obleku okolo 30..cierne matne kolesa, modra metla...vynimocny zjav na ceste a poviem vam to auto budi respekt uz na pohlad, je to nieco krasne...zvuk pri prudsom zrychleni a nasledne vzdialenie sa je snad az neopisatelne...myslim, ze lexus naozaj stvoril auto, ktorym dokaze "sundat" z cesty konkurenciu. Vidiet ho na fotke je jedna vec ale ludia ked tuto nadheru uvidite nazivo, pozriete sa na nu zblizka a potom si vychutnate jej odjazd...cele parkovisko pozeralo a pocuvalo tu symfoniu pre nakupnym centrom... :yes: a myslim, ze z casti o tomto pri aute takehoto typu ide...byt obdivovany...zaujme na prvy pohlad, nezvycajny zadok s tymi koncovkami, agresivny predok...vo vnutri pohodlie typicke pre lexus...NADHERA :yes: :yes: :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto drack2

    drack2 20.04.2008  12:16

    IS-F je dalsi jasne tazeni...

    Ctu si diskusi a myslim, ze dost lidi IS-F a Lexus obecne nechape. Myslim, ze zejmena v Evrope se Lexus stale dost podcenuje, je to dano jakymsi konzervatismem a mozna stale jeste vzpominkami na nekvalitni japonske vozy (japonec nakonec atd.). Pritom neni to tak davno, co Lexus vznikl a defakto jako jedina japonska premium znacka je neustale v kladnych cislech a dari se ji temer ve vsem na co sahne. Infinity a Acura jsou obecne stale nevyprofilovane a obchodne neuspesne pokusy, i kdyz to nejsou spatna auta, rozdil byl asi v cileni a take kdo za nimi stal.

    Toyota si kdysi predsevzala, ze vyzene z USA mercedes. Zadefinovali co je Mercedes a udelali vlastni verzi s tim, ze dali vse do zakladu, nizsi cenu a vyssi spolehlivost. Marketingove vedeli, ze nebudou od prvniho roku to same co Mercedes, presto ale uspeli, protoze prve na poli image znacky si na Mercedes/BMW nehraji. Mercedes je stale ethalonem luxusich voz, BMW si klade duraz na jzdni vlastnosti a riice, Audi ma svuj naskok diky technice... tady Lexus prichazi s necim novym. Je to jakysi mix racionality v luxusnim segmentu. Auto co ma doplnit iage majitele, ne jej urcovat. Castokrat slysim, ze nekdo nechce Mercedes, protoze to je pro stare... v BMW jezdi blazni atd.. U Lexusu nic takoveho (zatim neni).

    Na poli limuzin tahnou vytezne jiz radu let. Nabizi i zajimave prvky technologicke, drzi spolehlivost. Zkratka dneska uz na Lexus jen ignorant rekne, ze to je prevlecena toyota.

    A nyni k sportovnimu segmentu: Toyota vstoupila do F1 s jasnym vedomim, ze bez toho nemuze byt globalni automobilkou cislo 1. Luxusni vozy maji sva specifika a jedno z nich je, ze musi nabizet spickove vykony. A prave to byl posledni kaminek, co Lexusu do mozaiky chybel. Nemeli LS AMG verzi. Tak prisel napad udelat radu F ala M u BMW. Zadani asi znelo: udelejte za stejne penize vuz ve vsem mritelnych ohledech lepsi nez M3. A vysledek? Kazdy jednotlivy parametr je stejny ci lepsi, motor vetsi, kroutak tez, k tomu prevodovka ala F1. Vuz bude limitovana edice (rozumejme cista ztrata pro firmu, stejne jako tomu je u M3, pouze image), uspech je zarucen, protoze samotny sedan IS je uspesny.

    Obecne IS-F idea vzesla z toho, co si trh sam vyzadal. Kdyz prisla prvni verze IS, stalo se toto auto jednim z nejvyce tunenym vozem na svete. Proc? Protoze prisli jiz tenkrat s definici jako u IS-F, jen tercem byla rada 3/C. Nejvetsi brzdy ve trdide, standardane plna vybava, 6ti valec, vyborny podvozek a vaha 50:50. Kazdy druhy japonec ci american do toho auta dal motor z GS (bez nutnosti vyztuzeni karoserie ci podobnych silenosi) a celkem bezne byli videt extremy jako IS 430 s 720Hp. Kazdopadne Lexus nema byt znackou pro tunnery (na to je pry seat), ma to byt hotovy produkt. Proto tovarni tuning...

    Jinak vsimnete si, jaky IS-F udelal jen svym ohlasenim rozruch. Kazdy resi, zda je to lepsi nez M3 ci RS4... nikdo nemuze rici hned z patra, ze ne. Lexus dnesnich dnu jiz bude vniman touto optikou, je to auto co si to rozdava s M3 a RS4... je ve hre a mnoho lidi ve svetle IS-F si pujde koupit IS. Mozna se dockame mkt hricek jako M packet ci S line.

    Doporucuji si IS (i obycejne, klidne i predhaejici radu) nekde vyzkouset, zazijte slusnou porci prekvapeni...
    • 00 Reagovat !

      foto lowkick

      lowkick 20.04.2008  18:48

      « Re: IS-F je dalsi jasne tazeni...

      Marketingovych hricek uz jsme se dockali...totiz od tebe >:-[]..."mnoho lidi ve svetle IS-F si pujde koupit IS"...vzdyt na tom je postavena tiskova kampan...nenos si praci domu a pracuj na PR jen u sveho zamestnavatele ;-)...a vyzkouset predchazejici radu IS? a kde bys ji vzal? import z JPN? pac jeden ze dvou prodanych tady ukradli a druhej mel totalku >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto MazdaGE

      MazdaGE 20.04.2008  20:40

      « Re: IS-F je dalsi jasne tazeni...

      LEXUS a vsechny jeho auta maji neco do sebe a vsechny jsou poradnou konkurenci pro vsechny sve nejen nemecke protejsky.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 21.04.2008  03:27

        « Re: Re: IS-F je dalsi jasne tazeni...

        Zavisi od toho, co myslis pod slovom konkurencia. Ci predajnost, alebo na okruhu. V predajnosti bude konkurovat prevazne Mercedesu, zda sa.

        Ak je niekto absolutne BMW pozitivny (a tych je v Europe dost), tak nie lenze nepomysli na nakup IS-F, ale ho za konkurenciu nikdy nebude ani povazovat.

        IS-F ale dava uplne nove moznosti prave menej drsnejsim jazdcom, ktori zatuzia po trocha sportovejsom zazitku. Jeho prevodovka bude silnym argumentom, asi nie len v USA.
        • 00 Reagovat !

          foto MazdaGE

          MazdaGE 21.04.2008  08:35

          « Re: Re: Re: IS-F je dalsi jasne tazeni...

          Myslim ze o prodejnosti se zatim u LEXUSU neda mluvit, kdyz na 1000 lexusu prodanych u nas prijde 300 000 nemeckych aut. Jasne ze kdo chce BMW a je to pro nej jedina mozna znacka tak nepujde do LEXU.
          • 00 Reagovat !

            foto drack2

            drack2 21.04.2008  17:34

            « Re: Re: Re: Re: IS-F je dalsi jasne tazeni...

            off: Pokud je nekdo fanaticky zastance nektere znacky, zustane jim i kdyby padali trakare preci. Vnimani znacky je dlouhy proces, BMW stavi na dlouholete tradici. Navic nedela nic vice mene spatne.

            MazdaGE: Myslim, ze o prodejnosti se mluvit da, argument, ze u nas se jich prodava malo je mimo. Lexus do Evropy defakto jeste ani nevstoupil. Marketuje na vybrane trhy a jen s vybranymi modely. Automobilka tu zkratka jeste neni. Pokud si clovek srovna cisla celosvetove, nevedou si vubec spatne.

            Podle me je IS-F uspech jiz ted. Protoze se to vsude resi a je to jendo z nejocekavanejsich aut.
            • 00 Reagovat !

              foto MazdaGE

              MazdaGE 26.04.2008  15:49

              « Re: Re: Re: Re: Re: IS-F je dalsi jasne tazeni...

              Jasne ze nevedou, spis nopak. Pokud jsi byl v posledni dobe v praze, tak tam se o prodejnosti mluvit DA, tam ma LEXUS - DUBA auto a reklamu na kazdem rohu...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.04.2008  22:41

    Tak som si na nom zajazdil

    Prekonalo to vsetky moje ocakavania. Bude (vlastne uz je) velmi tvrdym konkurentom BMW!
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Za znásilnění v Česku padají jen podmínky. I když je obětí zvrhlíka dítě

Za znásilnění v Česku padají jen podmínky. I když je…

Velká část pachatelů, které soudy v Česku loni odsoudily za znásilnění, dostala podmínečný trest. Ve většině…

Microsoft začal na svém e-shopu prodávat Samsungy Galaxy S8 a Galaxy S8+

Microsoft začal na svém e-shopu prodávat Samsungy…

Microsoftu v oblasti mobilních zařízení dávno ujel vlak. Mobilní operační systém Windows skomíral tak dlouho, až…

 

iSport.cz

Motor zdolal ve šlágru Kladno 3:0 a dotáhl se na Vary, ty padly v Prostějově

Motor zdolal ve šlágru Kladno 3:0 a dotáhl se na…

Hokejisté Českých Budějovic navázali na výhru v Karlových Varech a porazili Kladno 3:0. Motor ani v jedenáctém…

Jágr o nové roli v Calgary i talentu, který ho ohromuje každý večer

Jágr o nové roli v Calgary i talentu, který ho…

Hokejový útočník Jaromír Jágr se v minulých dnech představil ve dvou bývalých působištích, ale žádnou nostalgii…

 

Reflex.cz

Předsedou Poslanecké sněmovny se stal Radek Vondráček z Babišova ANO

Předsedou Poslanecké sněmovny se stal Radek…

Předsedou Sněmovny dnes zvolili poslanci jejího bývalého místopředsedu Radka Vondráčka (ANO). V tajné volbě…

Tolik nul nespočítáte: Končící prezident Zimbabwe přesvědčivě ukázal, proč netisknout peníze

Tolik nul nespočítáte: Končící prezident Zimbabwe…

Robert Mugabe, prezident Zimbabwe a vydavatel stobiliónové bankovky, po měsících tlaku rezignoval. Po třiceti…