U protinožců prodal Lexus více než 5000 modelů IS250, tak si proto nadělili limitovanou edici X. Důležitější je však informace, která utekla v oficiální tiskové zprávě.
No, nevim co na tom nechapes >:D BMW jsou proste tuctova a okoukana auta, kterych tu jezdi vsude dost! Lexusu tu urcite tolik nejezdi a proto neni tak okoukany :-) bylo to tezke pochopit?
A jeste bych chtel dodat, o nekolik prispevku dole souhlasis s nazorem "COULINA" ze "BMW 3 je tuctovka,kdežto LEXální mazlík je libůstka,prémiovka ve třídě,auto co se za ním každej otočí... >:-[] A jestli bude v kupátku - úúúžasné. :yes: jinak srovnávat BMW 3 s AUDI A5 nevim,nevím Když si představím ,že BMW "tojka" stojí zablácená v Bavorsku u každého teletníku a leze do ní místní veterinář a třeba i Doktor z hor >:D >:-[]" tak nevim cemu nerozumis?!
>:D Pokud bys tedy ovsem nevedel co znamena slovo TUCTOVY! :-)
Jo, jo, už to chápu...Až se bude Lexus prodávat stejně dobře jako BMW, tak se z něj stane taky tuctovka...Správně?
Nebo myslíš, že prodejů BMW nikdy nedosáhne?
Prosím ještě jednou :-)
Jestli dosahne stejnych prodeju? No uprimne si myslim, ze v nasledujich treba 10-ti letech asi neee, coz je samozrejme spatne pro automobilku co se tyka zisku, ale dobre pro kupujici, protoze ten kdo si bude chtit koupit neokoukane a tim padem i netuctove auto, sahne treba po Lexu :-)
Tech 10 let byl pouze priklad, nikdo nevi co bude ze, ale o to ted nejde. Pokud by se Lex prodaval v takovem mnozstvi jako BMW tak se pro me stane tuctovkou, okoukanou tuctovkou ktere vsude jezdi dosti a za kterou se ani neohlednu :-) Zdravi milovnik neokoukanych vozu ktery nepropadl BMW manii :-)
Jenze Lexus se nikdy nebud prodavat tak masove jako BMW aspon ne v evrope, protoze BMW,AUDI a M-B si kupujou podvodnici kteri chteji aby na tech autech byla videt draha znacka. Nebo Germanci. Lexus si koupit ten kdo chce kvalitu a odlisit se, nepotrebuje aby to auto melo zvenku nejake logo ktere evokuje prachy ale chce mit vevnitr NEJMODERNEJSI TECHNIKU, NEJ INTERIER a o NEJ EMISICH ani nemluve, a to, ze se LEXUSy nekradou.... :-)
Ja som lexus positive, ale nemas pravdu (ako to o tych podvodnikoch je uz uplne mimo misu).
Nehovoriac o tom, ze lexus svojim zameranim nieje moc konkurencnym voci BMW, kedze bavor je koncipovany skor do sportova a lexus do luxusna, takze lexus sa snazi skor brat zakaznikom mercedesu.
Kazda znacka ma nejake pozitiva a nejake negativa. Ani lexus nieje bez chyby!
Niekto mozno chce kupit lexus, ale ked lexus ma v CR a SR dohromady 4 servisy, takze mozes cakat ze niekto si kupi auto s tym, ze servis je od neho vzdialeny 200km...
A posledna vec je renome. Dokial bude lexus lacnejsi ako konkurencia, tak nebude mat take renome ako mercedes a bmw. Lebo je to tak :) V niektorych krajinach je auto dolezitym ukazovatelom socialneho statusu.
Jenze LEXUS si je vedom toho ze je vyjimecny a ze ma malo servisu, proto nabizeji sluzbu kterou zatim zadna srovnatelna automobilka nikdy nenabidla..... pokud chces vedet jakou, kup LEXUS
Tohle je výborná zpráva. Nepodařená záď a malý prostor na zadní lavici přímo k přepracování na coupe vybízí. S tím poměrně potentním předkem by to mohlo fungovat. Ovšem pozor... je tu AUDI A5 a BMW 3... to je jiná liga.
Ne ,ne -GTI ty se nepoučíš >:D BMW 3 je tuctovka,kdežto LEXální mazlík je libůstka,prémiovka ve třídě,auto co se za ním každej otočí... >:-[] A jestli bude v kupátku - úúúžasné. :yes: jinak srovnávat BMW 3 s AUDI A5 nevim,nevím Když si představím ,že BMW "tojka" stojí zablácená v Bavorsku u každého teletníku a leze do ní místní veterinář a třeba i Doktor z hor >:D >:-[]
No, ten teletník bych ti přál :-) A5 je ve všech testech hodnocena výtečně. IS není žádný mazlík, Couline. Víš to tak dobře jako já. Jeden benzín, jedna nafta, jedna kastle... Proti tomu stojí hora aut... seskládaná z trojkových modifikací...
Nepotřebuje? Víš, co je to diamantovej kovboj? Víš co je to utratit bezmála půldruhého miliónu korun? Většina, Mariánku, zejména v těchto segmentech potřebuje právě a především výběr - sedan, coupe, cabrio, combi, motory, pohony, vybavení... v tomhle je diskuze AUDI či BMW x LEX diskuzí o dvou světech.
Asi jde o nejake tve pojmenovani. Pravdepodobne se jedna o postaveni, ktereho bys rad docilil, ale nejak ti to nejde. Inzenyri id Lexusu to maji dobre promyslene. Nabizeji presne to, co si lide zadaji. Na co nabizet motor, ktery si stejne nikdo nekoupi. Lexus, GTI, je v dnesni dobe tam, kde jine automobilky chteji byt. V nekterych oblastech je Lexus dnes tam, kde jeho evropska konkurence bude napresrok. Ale to uz Lexus bude zase dal. U coupe je hlouposti nadavat na zadni lavici. Take si myslim, ze zadek IS je velice povedeny.
Ty nevíš, co je diamnatový kovboj? No... Mariánku? Hele, jestli máš se mnou nějaký sociální problém, pokus se ho odžívat mimo diskuze.
Ty snad registruješ, že by BMW měl problém s prodeji karosářských či motorových modifikací trojky? Já tedy ne. Jinak souhlas... u coupe je hloupé nadávat na zadní lavici. To u sedanu je to důvodné, což ovšem činím. Pořádně mě čti, když chceš komunikovat.
Tebe žádná zpráva o Lexusu nikdy nenechá chladným, čímpak to asi bude, neleží ti nějak moc v žaludku? Anebo spíš, nevadí ti nejvíc to, že po zemi snad nechodí člověk, kterému by se ISko nelíbilo? Já s nikým takovým ještě nemluvil. Tvoje všeobecně známá nenávist k čemukoliv japonskému je evidentní. Lexus má úspěch a líbí se. Moc se líbí! Zadní lavice, nepodařený zadek, bože, a co ještě bys tomu autu vytkl? Na každém autě přeci něco najdeš. Mimochodem, A5 je jen hezká, ale zatím všichni o ní napsali, že je dost těžká na předek. Prostě každý auto má něco, tak tady nepiš o zadní lavici a buď trochu soudný, co?
Tak jsi potkal prvniho. Proti lexu nic nemam, ale is se mi opravdu a uprimne nelibi (ani nazivo). Tesit te muze, ze se mi nelibi ani trojka :-) K A5 snad jen, ze je to pry (ac stale predokolka) s mensimi motory prvni audi, co ma rozlozeni vahy ve prospech zadni napravy ;-)
A nezapomeň vyzdvihnout BMW >:D Já ho taky žeru a vůbec bych neváhal, co v týhle třídě vybrat, protože rád řídím a užívám si to, ale ona chce spousta lidí od auta třeba i jiný věci než pevnej tvrdej podvozek. Lexus IS je úplně o něčem jiném než trojka, i když jsou ve stejném segmentu. Myslím, že mezi IS a 3er se nikdo rozhodovat nebude, leda že by o autech vůbec nic nevěděl..
Myslím, že zas tak velké překvapení to není. Že se pracuje na verzi Coupé už je známo delší dobu, otázkou pouze zůstává kdy to oficiálně zvřejní. Předpokládám, že podzimní Tokyo nám přinese odpověď na mnohé otázky.
tak koukm lexus se hezky rozjíždí ... :yes: .... jeho poslední auta se mi dost líbí .. ještě by to chtělo kombík kterej má všecka jeho konkurence nějaký crossover jehož studii už měli a lx570 do evropy a nemá to chybu .... :yes: .. jen tak dál a víc lexusů na ulici
Nerozčiluj se ZZetáku,nemá to smysl.Vetšina plkalů zde zná jen svůj dvorek a občas koukne přes plot k sousedům.Že Toyota a Lexus dělá po světě více jak 75 modelových řad,o tom se jim ani nezdá.Pak tady brečej nad rozmanitostí u automobiky ,která vyrábí 1,2,3,5,6aX. >:-[]
Milý Falco, značka Lexus je luxusní divize největší automobilky světa Toyoty.Mimo jiné má ještě jednu značku a to je v USA prodávaný Scion-divize aut pro mladé :-!
Přesně tvoje vlastnost... Někdo udělá chybu a hned posměšky a urážení, jak malé dítě..
Jinak se omlouvám za originály (samozřejmě podle vzoru hrad) celoživotní troják z českého jazyka se musí někde projevit..:)
Bohužel (pro tebe) ty, pokud ti někdo neporadil, vidíš pouze tu jednou chybu >:D Raději už nevypisuj další tvé skóre, myslím, že ten "troják" patřil ještě k tomu lepšímu, co? >:-[]
kdyby zacal bmw nabizet trojkolky tak jsem si jisty ze lexus je udela taky :) zatim proda jen 1/3 (500tisic) s toho co bmw (1,6Mio) nebo audi (1,5Mio) na nejdulezitejsim trhu budoucnosti - cina, prodava 5tisic aut rocne zatim co nejuspesnejsi premiovka- audi 80tisic, bmw 45tisic. Zda se, ze bohati cinane nemaji radi asijske kopie ;-)
Audi je regulerní prémiový segment. Pokud to tu čteš, pak jistě víš, co řadí to tohoto segmentu příslušné automobilky. Tedy o tom, že BMW, Mercedes-Benz AUDI a Jaguar jsou prémiovým segmentem tu snad mimo tebe nepochybuje nikdo. Nad prémiovým segmentem je liga exkluznivních hráčů. Bentley znáš? Aston Martin znáš? Pod prémiovkou je mainstream... tedy jakýsi hlavní proud... Mezi nimi jse tzv. subprémie - Saab s odřenejma ušima, VOLVO s aktuální přesahem do ryzích prémiovek a Alfa Romeo, jako sportovní subprémie. P.S. jen snad k tvému podivnému chápání prémiového segmentu podle jednotlivých zemí. Prémiovost, či lépe řečeno řazení automobilek do jednotlivých kvalitativních segmentů nemá se zemí prodejů vůbec nic společného.
tvuj vycet premioveho segmentu neni uplny, radi se tam taky Infinity, Acura, pak take samozrejme Porsche, Lexus atd.. problemem pro vnimani prestiznosti je ze premiovi vyrobci se snazi zasahnout i masu (napr. A3, Lexus IS, bmw 1). Na 2he strane nepremiovi vyrobci obcas nabizi i luxusni modely...co treba takovy Cadillac? je to co nabizi u svych modelu v Evrope premie? takze definice premioveho segmentu neni zadne dogma a podstatne je jak to vnima hornich deset tisic.
Psal jsem o evropských automobilkách. Sestup prémiovek do velikostně nižších tříd je trochu problém, s tím souhlasím. Vedle toho stále platí, že prémový segment jsi, pokud máš pětimetrovou limuzínu, a jsi technickým a technologických předvojem. Z tohoto pohledu nelze automaticky zařazovat mezi prémiový segment sportovní produkci - Porsche, Lamborghini... to je kategorie sama pro sebe. Acura, Lex a Infi... ty na své evropské ocenění teprve čekají. Co se odehrává v Americe není z pohledu třídění aut do kategorií pro Evropu rozhodné. Až (a jestli) vstoupí na trh a budou tedy následovat Lexe... pak teprve dojde k jejich zatřídění. Evidentně bude jejich zájmem se tu profilovat jako prémie. Souhlasím také s tím, že časy se mění... automobilky mění vlastníky, krachují, tvoří se nové segmenty a nastávají i modelové přesahy (viz. Phaeton, Touareg)... Autosvět, to je jeden velkej kotel, kdo se v tom má vyznat :-)
jiste. Vim, ze je tu navic rozdil v definici premie v Evrope a Americe. Nicmene existence japonskych luxusnich znacek je faktem, at uz v Evrope jsou etablovane nebo nejsou..Krome vyseuvedenych kriterii razeni do segmentu jak jsi uvedl, bych jeste dodal hledisko mene hmatatelne a to, ze premiove auto nabizi souhrn komfortu, jizdnich vlastnosti atd, ktere vlastnikovi davaji pocit vlastneni neceho vyjimecneho. Jen mi pripadaji ty diskuse zbytecne vyhrocene.
svetove jsou jen 3 velci hraci v premiove lize a to je MB, BMW, Audi. Krome techniky patri k premiove tride i vysoka cena. Jaguar, Lexus, Cadillac prodavaji relativne maly pocet aut za nizsi cenu. Mezi americkymi prominentmi ma jen Cadillac nebo Mercedes sanci, Lexus je v USA podobne jak v evrope Passat masovka.
audi nieje regulerny premiovy segment. Je to pseudopremiovy segment, kvoli svojmu technickemu zazemiu, podpore a sluzbam.
Lexus to pochopil a preto sa uz nesmie predavat s toyotou v jednom showroome.
Sorry ale Phaeton je mnohem podobnejsi AUDI A6,A8 nez LEXUSUS. Pokud vim, tak s dvojtima svetlometama vepredu neprisel prvni M-B. Ale pokud chces srovnavat kopie, tak koukni na KIU, ta ma peknou kopii M-B. DOcela by me zajmalo co je k srovnani na tech dvou sportacich, to uz se vic ten LEXUS podoba MAZDE MIATE, nez M-B. S tim AUDI TT jsi vedle jak ta jedne, to neni zadne kopirovani, to si proste nekdo udelal sestrih aut stejne kategorie od Germanu a od Japoncu.... Jenze ono pokud nekdo nevi, tak mu staci malo aby nevedel jeste vic, ze??? Registruj se, nebudes muset davat mezery do odkazu