Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lexus letos ztratí pozici nejprodávanější luxusní značky v USA

Šéf amerického lexusu odhadl, že prodej vozů Lexus v USA letos klesne o 17 procent na zhruba 190.000 ks.
Zpět na článek
Avatar - KANKUNEN
11. 7. 2011 07:59
Není se co divit
Kdyby použili selský rozum, tak by v Evropě frčely na šestihrnkových dieslech a pak by se vyplatilo udělat i kombíky. Jestli uvažují podobně v Americe, tak se není co divit.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Emel
11. 7. 2011 09:28
Re: Není se co divit
Co to je za hospodské řeči? Lexus byl nejprodávanější prémiovou značkou v US po 11 let a nebýt zemětřesení v Japonsku, byl by jí i nadále. Takže asi to s jejich schopností uvažovat až tak tragické nebude ;-).
11. 7. 2011 09:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 7. 2011 09:56
Re: Není se co divit
so 6valcovym dieslom v USA tazko... A naco vyvijat zlozite diesle pre EU ked v USA staci dobra atmo? To len EU zije v ultra diesel dobe. Vsade vo svete sa pali hlavne benzin.
Avatar - KANKUNEN
11. 7. 2011 10:16
Re: Není se co divit
Samozřejmě s dieslem jen do Evropy a klidně převzatým od kohokoliv. V Americe může udělat problém důchod image.
11. 7. 2011 10:19
Re: Není se co divit
len ci by mu ten diesel predali nejake premiovky (o nepremii sa bavit asi nemusime) a vytvorili si tak svoju konkurenciu.. :-)
11. 7. 2011 15:14
Re: Není se co divit
Podle mně Lexus diesel nepotřebuje. K čemu? Jeho odpovědí na vznětový motory je přece hybrid. A hybridní verzi mají všechny modely značky (krom IS, který ale má diesel), navíc Evropa není pro Lexus až tak důležitý trh, takže podle mně není, co řešit...
11. 7. 2011 12:48
Re: Není se co divit
Mam za to, ze Lexus je popularni i u mladsich, jen si ho ne vzdy mohoudovolit. Kdo jednou mel Lexus vi, ze nasadil latku hodne vysoko.
11. 7. 2011 18:14
Re: Není se co divit
Dobrá poznámka o benzínu. ;-) To jen EU žije v pseudoekologii, diesel jako znouzecnost.
Avatar - Balkan
12. 7. 2011 15:27
Re: Není se co divit
No par poznamok a názorov- EU neni o pseudoekológii ale o pseodošetreni, to vieš, v usa je galon okolo 3-3,5 usd, cize liter menej nez 1 dolar(menej nez 16 Kc), zatial co na Slovensku atakuje 1,5 teda asi 40Kc cenovku, pri nasich platooch...vysledok je jednoznacny, maly usporny automobil..a. ludia veria ze im dieslak usetri viac. Co sa tyka Lexusu a jeho uspechu, jeho podiel sa systematicky zmensoval- moze sa to par veci- narast image BMW a tym aj predaj u managerov- preto Lexus kupuju skor starsi ludia a kedysi managery. Dalej- velka renesancia(ano som fanda) Cadillac-u. Bol to dochodcovsky voz,ale teraz su CTS a SRX sexy a imidzove kary na ktore lexus po stranke jazdy a zabavy ani vzhladu nema(kvalita ok, ale...nudu nevybijes). A aj Infity znacne rozsirilo ponuku a nema zle auta(tiez japonec, tiez ok). Vypadla vyroba, ludia proste isli tam kde mali auta...a myslim ze mozu byt spokojny. Situacia je pre Lexus tazsia,lebo v USA je vela zaujimavych znaciek. A LExus je sice kvalitny,ale aj najkomfortnejsi a najmaksi(t.j. najmenej sportu a zabavy). Pozor- neni zle auto- ale...niekedy to nestaci