Lexus LF-C: čtyři v jednom

Lexus LF-C: čtyři v jednom

 
 

Lexus si pro newyorský autosalon připravil studii, která je další variací na téma „LF“. Tentokrát jde o sportovní studii, která podobně jako předchozí LF-X a LF-S naznačuje, co můžeme od luxusní americké značky očekávat v nejbližších letech...

Lexus si pro newyorský autosalon připravil studii, která je další variací na téma „LF“. Tentokrát jde o sportovní studii s označením LF-C, která podobně jako předchozí LF-X a LF-S naznačuje, co můžeme od luxusní americké značky očekávat v nejbližších letech.

Nejnovější koncept LF-C svými ostře řezanými liniemi vybočuje z dosavadní koncepce vozů Lexus a automobilka nezastírá, že by s ním ráda zaujala především mladší „dravější“ klientelu. Čtyřmístná karoserie s délkou téměř 4,5 m a šířkou 1,85m vznikla v Design Research Center a je definována především krátkými převisy a plochami, na kterých lze nalézt četná zalomení, která navozují pocity hry stínů a světla.

Mezi nejzajímavější prvky LF-C patří jednoznačně unikátní sklápěcí střecha, kterou je možné nastavit celkem do čtyř poloh. Z LF-C se pak stisknutím pouhého jednoho tlačítka může stát kupé, cabrio, targa nebo speedster.

O pohon LF-C se stará v předu uložený osmiválec o objemu 4,3 l, který přenáší sílu 300 k na zadní nápravu. K dispozici je šestistupňový automat Mimochodem jde o stejný agregát, který se již objevil ve zmiňovaných konceptech LF-X a jako hybridní jednotka v LF-S. Nalézt ho lze i u sériového modelu GS.

Markantnější futuristické tvary zdůrazňuje po exteriéru daleko víc čtyřmístný interiér. Tomu dominuje středová konzole, která prostor pro posádku svým tvarem a ostře modrým podsvícením jakoby opticky prodlužuje. Displej a většina ovládacích prvků jsou ukryty pod osvětelným krytem. Odkaz ke klasickým sportovním vozům navozují tradiční klasické budíky vyvedené v chromu (stejně jako volič automatické převodovky) a unikátní volant s technologií „drive-by-wire“ inspirovaný formulí 1.

Studie LF-C je nejen ukázkou toho, jak chce Lexus změnit zvyklosti ve třídě luxusních sportovních vozů, ale především jak si představuje vlastní brzkou budoucnost.

Spolupracujeme s TipCars.com
Le Penová mobilizuje před druhým kolem voleb. V sázce je prý přežití Francie Le Penová mobilizuje před druhým kolem voleb. V sázce je prý přežití Francie

Kandidátka krajně pravicové Národní fronty Marine Le…

Kandidát socialistů hovoří o historickém trestu pro svou stranu. Vyzývá k podpoře Macrona Kandidát socialistů hovoří o historickém trestu pro svou stranu. Vyzývá k podpoře Macrona

Kandidát tradiční francouzské Socialistické strany Benoit…

Macron těsně vítězí nad Le Penovou, ukazují první odhady výsledků francouzských voleb Macron těsně vítězí nad Le Penovou, ukazují první odhady výsledků francouzských voleb

V první kole francouzských prezidentských voleb zvítězil…

 
 







Doporučujeme
Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně! Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně!

Správné držení volantu je pro bezpečné řízení automobilu…

Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu? Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu?

Ještě před deseti lety byl vodík coby palivo v kurzu.…

 

AutoRevue
Nechcete mít tuctové auto? Zde je přehled vozů, které se málo prodávají Nechcete mít tuctové auto? Zde je přehled vozů, které se málo prodávají

S velkými čísly prodejů se výrobci vždy rádi pochlubí.…

Cena Kodiaqu vydržela jen krátce. Nyní ho Škoda zdražila, a s ním i další auta Cena Kodiaqu vydržela jen krátce. Nyní ho Škoda zdražila, a s ním i další auta

Tuzemská automobilka Škoda sice na českém trhu zlevnila…

 




Video: Lexus LFA jako hvězda Festivalu rychlosti v Goodwoodu Video: Lexus LFA jako hvězda Festivalu rychlosti v Goodwoodu

Lexus LFA se svým atmosférickým desetiválcem patří mezi…

Video: Řvoucí Lexus LFA se v táhlých driftech proplétá tratí z kuželek Video: Řvoucí Lexus LFA se v táhlých driftech proplétá tratí z kuželek

Vidět Lexus LFA v pohybu je samo o sobě svátkem.…

 



 
Koncepce pohonu aut: Jaké jsou výhody klasické koncepce nebo motoru uprostřed?

Koncepce pohonu aut: Jaké jsou výhody klasické koncepce nebo motoru uprostřed?

Dnes 18:10

Pohon předních kol a motor vpředu je dnes nejrozšířenější u osobních aut. Jaké má výhody a nevýhody? A proč mají automobiloví nadšenci tak rádi klasickou koncepci pohonu?




Blesk.cz

Objevte srdce Egypta! Co najdete na Hurghadě

Objevte srdce Egypta! Co najdete na Hurghadě

Kompletně vybavené největší egyptské letovisko s více než 160 hotely a 20 km dlouhým písečným pobřežím táhnoucím…

Zapomeňte na kávu, dejte si schody: „Nakopnou“ vás víc, tvrdí studie

Zapomeňte na kávu, dejte si schody: „Nakopnou“ vás…

Deset minut chůze ze schodů a do schodů dodá člověku více energie než šálek kávy. Zjistili to výzkumníci z…

 

iSport.cz

Velký návrat po zranění. Pilař nastoupil po dvou letech za Plzeň

Velký návrat po zranění. Pilař nastoupil po dvou…

Návrat uzdraveného záložníka Václava Pilaře po vleklém zranění kolena byl asi jediným pozitivním momentem…

CELÝ SESTŘIH: Sparta – Plzeň 2:0. Šlágr rozhodli Šural a Karavajev

CELÝ SESTŘIH: Sparta – Plzeň 2:0. Šlágr rozhodli…

Fotbalisté Plzně podlehli ve šlágru 26. kola ePojisteni.cz ligy na Spartě 0:2 a zkomplikovali si boj o titul.…

 

Reflex.cz

Ve Francii probíhá první kolo prezidentských voleb. Online komentuje politolog Petr Sokol

Ve Francii probíhá první kolo prezidentských voleb.…

Ve Francii začalo dnes první kolo prezidentských voleb, ve kterém 47 milionů voličů rozhodne o tom, kteří dva z…

Roy Orbison dal světu slavný hit k filmu Pretty Woman, v osobním životě čelil řadě tragédií

Roy Orbison dal světu slavný hit k filmu Pretty…

California Blue, You Got It, I Drove All Night, Only The Lonely a především Oh, Pretty Women. To jsou jména…