Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lexus LFA: 4,8 l, V10, 412 kW, 480 Nm, žádné elektromotory

Na autosalonu v Tokiu má světovou premiéru sériová verze supersportovního Lexusu LFA, bezesporu nejvýznamnější novinka této výstavy.
Zpět na článek
25. 10. 2009 16:21
25. 10. 2009 17:17
25. 10. 2009 17:21
neregistrovaný "misiak"
25. 10. 2009 18:28
25. 10. 2009 21:26
26. 10. 2009 14:48
26. 10. 2009 16:09
26. 10. 2009 16:17
26. 10. 2009 16:27
26. 10. 2009 16:33
27. 10. 2009 16:13
25. 10. 2009 16:49
neregistrovaný "misiak"
25. 10. 2009 17:29
25. 10. 2009 17:27
25. 10. 2009 18:41
25. 10. 2009 20:07
26. 10. 2009 08:06
26. 10. 2009 13:32
26. 10. 2009 11:15
25. 10. 2009 18:38
25. 10. 2009 20:20
neregistrovaný "babo"
25. 10. 2009 20:40
26. 10. 2009 01:14
26. 10. 2009 01:27
26. 10. 2009 01:25
26. 10. 2009 01:28
26. 10. 2009 08:08
26. 10. 2009 14:41
26. 10. 2009 16:00
26. 10. 2009 16:18
26. 10. 2009 16:23
26. 10. 2009 16:39
26. 10. 2009 16:19
26. 10. 2009 16:44
25. 10. 2009 16:21
hmm
Ta technika je úchvatná, boží a ....... mě nenapadají slova, která by to vystihla. To chcůůůůůů :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
10
25. 10. 2009 17:17
Re: hmm
Myslím, že 458 Italia si ho dá k snídani. Tu cenu prostě neokecají. Za podobné peníze se prodávala Carrera GT, auto s karbonovým monokokem a motorem uprostřed...s výkonem přes 600koní. Auto to nebude špatný. Ale i motor v M5 má navrch.
neregistrovaný "misiak"
25. 10. 2009 17:21
Re: hmm
jasne! A skodovka si ho neda k snidani? ;-)
25. 10. 2009 18:28
Re: hmm
Co sem taháš Škodovku...copak, nestíháš Fábiím v dlouhým táhlým >:-[]
25. 10. 2009 21:26
Re: hmm
Carrera GT stála skoro dvojnásobek :-!
Italia si ho možná dá, ale LFAčku zase lícuje kapota >:-[]

Edit: tak beru z5, to fakt má stát stejně (aspoň v Eurech) jako stála Carrera GT - OMG! :*)
Avatar - Plautus
26. 10. 2009 14:48
Re: hmm
medveď, Me2d, Tebe lícuje ofina s kožuchom? >:-[] chápem, že po lesoch Ferrari nejazdí, ale dávaj bacha, aby Taliani nezačali používať v kokpitoch kožušinky z "medveďov" z českých luhů a hájů ;-)
26. 10. 2009 16:09
Re: hmm
já mám na čele už tvar jako Italia na kapotě, takže ofina už nelícuje :'-(
Avatar - Plautus
26. 10. 2009 16:17
Re: hmm
>:D kde si k tomu prišiel?
26. 10. 2009 16:27
Re: hmm
ke koutům? ani nevím - asi stárnu :-!
Avatar - Plautus
26. 10. 2009 16:33
Re: hmm
ach jo, náš typický mužský "neduh" :-|
27. 10. 2009 16:13
Re: hmm
Nemáš se za co stydět. Naopak. Víš od čeho jsou kouty ? Od stehen. :yes:
neregistrovaný "misiak"
25. 10. 2009 16:49
nádhera !!!!
nebola by lepšia Octavia RS alebo Golf R ? Hanicka s Liborkem by mi urcite doporucili koncernovu techniku ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - iudex
25. 10. 2009 17:29
Re: nádhera !!!!
Á, majitel Mercedesu, ktorému Skodovka nedá spat, sa zase predstavuje...
Avatar - iudex
25. 10. 2009 17:27
375 000 eur?
Cítajúc technické a dynamické údaje, som unesený. Japan strikes back. Ferarri Europa, McLaren MP4 12C ci Lambo Murcielago dostali plnohodnotného súpera.
Lenze...
Cenovka je 375t. eur? Sú si Jponci istí, ze to chcú i predat? Pretoze uz spomenutá európska konkurencia je rovnako dynamická, po estetickej stránke este prítazlivejsia a LACNEJSIA. Napr. taký McLaren má o 30 kW viac a mal by stát do 200t. eur. A to je skoro o polovicu menej.
Japonské sportiaky ako Nissan Z370 ci GT-R majú moje sympatie, lebo prinásajú dynamiku európskych supersportov za podstatne nizsiu cenu. Toto ale Lexus-san prestrelil. 8-s
Rozbalit vlákno
10
Avatar - gld
25. 10. 2009 18:41
Re: 375 000 eur?
pozri predať to predajú a ešte sa na tom napakujú..prečo nie
25. 10. 2009 19:04
Re: 375 000 eur?
Toyota na tom nic nevidela ba naopak v propoctu kolik prachu a let v tom leti, tak jiz neni vedi, ze prodelaji dost penez na kazdem prodanem kuse! Toto je imagovka neco jako vyhozene penize ve formuli jedna!
Avatar - gld
25. 10. 2009 20:07
Re: 375 000 eur?
to nemôžeš vedieť..jasne že na vývoj pošlo veľa prachov ale teraz sa im to čiastočne vráti..plus image výrobcu superšportu je na nezaplatenie

pointou je že sa predajú aj ak budú neviemako drahé
25. 10. 2009 23:39
Re: 375 000 eur?
Pise se to ve vetsine zahranicniho tisku, ze ztrati na kazdem voze prachy!

Nejdrazsi bylo, ze puvodne jak se vuz vyvijel tak spousta veci na tom byla vyrobena z hliniku a po X letech se rozhodlo, ze nektere casti se prepracuji z carbonovych vlaken! Problem je, ze cely projek trval prilis dlouho i na supercar!

Jinak pekne auto! Na lexus.com je configurator a zaloha je 25 000 liber! Tak si pospichej!

>:D
Avatar - gld
26. 10. 2009 08:06
Re: 375 000 eur?
veď ti píšem že image výrobcu superšportov niečo stojí

btw lexus nie je práve moja šálka kávy ;-)
26. 10. 2009 10:26
Re: 375 000 eur?
Tady nejde to ze to neco stoji ale ze spousta veci uprostred vyvoje musela byt opet prepracovana jelikoz se vyvoj materialu posunul nekam jinam!

To je jako by jsi v polovine stavby zjistil, ze nosniky na stavbe by mohli preci byt z lepsiho materialu a tim padem bys vse predelaval zpet! Od vykresu po vypocty...atd!

Ja osobne jsem cekal, ze predek auta bude jako u konceptu ;-(((!
Avatar - gld
26. 10. 2009 13:32
Re: 375 000 eur?
Noo tak to majú ťažké keď si sami komplikujú prácu

Inak dizajn je fajn, má to tú echt ďalekovýchodnú šťavu :-)
Avatar - twistedTSD
26. 10. 2009 09:58
Re: 375 000 eur?
proc se kazdy divi cene? vyrobi se 500 kusu, nemusi se tedy starat kolik jich prodaji...vzdyt i v CR jsou uz ted 3 zajemci
Avatar - iudex
26. 10. 2009 11:15
Re: 375 000 eur?
Ani McLarenov sa nevyrobí 10000 ks, je to rovnako malosériovka, a predsa sú schopní podobné auto vyrobit za skoro polovicnú cenu. A McLarenu nejde iba o image, nech to stojí, co to stojí; im ide o zisk a prezitie.
Avatar - twistedTSD
26. 10. 2009 19:01
Re: 375 000 eur?
nj ale i tak si muzou dovolit nasadit prehnanou cenu - driv nebo pozdeji, urcite se prodaji
25. 10. 2009 18:38
Co s ním ?
Jsem tak trochu zmaten, trochu nerozhodný a neschopen zaujmout jednoznačný názor. A to vše z jediného důvodu a tím je již několikrát zmíněná cena.
Z designu jsem, když ne nadšen, tak určitě potěšen. Takto dle mne má vypadat supersport z "nejvýchodnějšího" východu. Žádná snaha o napodobení "klasického" supersportovního designu, jako třeba McLaren MP4-12, který bude zajisté výborný, ale vypadá prostě jako "standartní supersport". A snažit se "lézt do zelí" Ferrari a nebo nedej bože Lamborghini by mohlo dopadnout jako nepovedený vtip. Takto jsem prostě okouzlen.
Jestli z designu nejsem přímo nadšen, tak z motoru jsem přímo unešen a to hlavně v kontextu hybridní turbo doby a jsem rád, že Toyota (Lexus) ukrotila své zelené smýšlení a vykašlali se na nějaké snahy cpát někam baterky. Zde musím jen dodat: "Haló, hoši z Hondy, vstávat, otevřít oči a přestat jist jen hlávkový salát, nedělá vám to dobře. Chtělo by to krvavej steak, aby ste se pěkně nas*ali"!!
No a nakonec ta "matoucí" cena. Pořád se mi do mysli "vtírá" jiná japonská bestie v podobě GT-R od Nissanu. Nissan očividně pochopil, že na plnou konkurenci zavedeným supersportovním značkám, nebo modelům nemá (určitě pro Evropu) dostatečnou image, vyjímečnost, prostě tu auru jakési přidané hodnoty a i když postavil auto, které dokáže jízdně spoustu ze supersportovní konkurence porazit, nemůže si účtovat "stejnou" cenu. U LFA mám ten pocit, že cena je prostě vysoká. Jasně, Toyota použila svou "luxusní divizi", kde se dá mluvit o jakési vyšší image, ale.... vždyť si Lexus celou svou historii buduje image výrobce "nejlepších limuzí". A nejednou "obrat" k supersportům ? Více by mi sedělo navázat na legendární Supru pod značkou Toyoty. Nissan taky prodává GT-R pod značkou Nissan a ne pod Infinity. A dle mne je to tak dobře. Je to přeci pokračovatel legendárních skylinů.
Každopádně o prodej všech 5ti set kusů se Toyota určitě bát nemusí a auto to bude (je) zajisté famózní, ale věřím, že na tvářích majitelů těch "klasik" tento počin vyvolá "jen" úsměv s velkou dávkou uznání.
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "babo"
25. 10. 2009 20:20
Re: Co s ním ?
ked si toyota moze dovolit takyto vystrlok, tak mam dost :-) Ale je to jediny sposob, ako presne prebrat HONDU, vyhrabat este rychlo NSX V10 a laskavo ho dokoncit :-)

Toyota predsa akehosi nastupcu Supry uz predstavilo, zase dalsi bod k tomu, aby honda ako druha najvacsia automobilka v krajine prestala robit kraviny a pridala tiez nejaky sportak (ked zaerazali S2000).
25. 10. 2009 20:40
Re: Co s ním ?
Nástupce Supry ? To mi nějak uniklo.
Avatar - kolmar
26. 10. 2009 01:14
Re: Co s ním ?
To cervene, cudne zamracene s velmi neopisatelnou ***kouu...hned na hornej foto

[odkaz]
Avatar - jpor (RSKa)
26. 10. 2009 01:22
Re: Co s ním ?
niééé, to je nástupca AE-86, ale bola aj new Supra
Avatar - kolmar
26. 10. 2009 01:27
Re: Co s ním ?
za tych 10 min od kedy som uverejnil prispevok som to uz zistil aj sam >:D ked mas new supru tak daj foto!!
Avatar - kolmar
26. 10. 2009 01:25
Re: Co s ním ?
Sorry, na hlavnej je clanok pod ktorym uz veselo diskutujes... a az teraz som si aj ja precital o tom viac...ten prvy prispevok akoby som nedal >:D :-!
Avatar - jpor (RSKa)
26. 10. 2009 01:17
Re: Co s ním ?
bola taká štúdia myslím... Ale ostalo po nej ticho.

čo mňa furt se*re sú tie ceny USA vs EU:
kurz EUR/USD je dnes 1,50, suma rovnaká, takže klient v EU platí polovicu navyše 8-s
No nie sme sprostí že si toto necháme? A čo robí múdra EU komisia? Prečo nechá tak evidentne prehnané ceny? Lebo však aj nemecké lux trio by to muselo v EU zlacniť a prišli by o marže, a to si radšej v EK podplatia potrebných ľudí...no fuj.
Hodila by sa nejaká megafirma, ktorá by začala do EU voziť plné nákladné lode US modelov Audi/BMW/MB a predávať pekne u nás, že ako by to pohlo s cenami. alebo niečo také...
Avatar - kolmar
26. 10. 2009 01:28
Re: Co s ním ?
No ano...svinstvo, len ten posledny napad ma hacik, boli by to US specifikacie, rozdielne od EU vo viacerych veciach, ktore navonok nevydno...ja osobne US ani nahodou...racej EU!!!!
Avatar - gld
26. 10. 2009 08:08
Re: Co s ním ?
aké sú tam rozdiely? pokiaľ viem tak európske autá v amerike nemajú červené smerovky
Avatar - kolmar
26. 10. 2009 14:41
Re: Co s ním ?
Smerovky su detail, ide o techniku. Dobre vies (dufam), ze v USA maju 87 oktanovy bendzin, pricom mi 95 resp. 98, tym padom je motor trochu inak nastaveny, rozdiel najdeme aj v nastaveni podvozkov (rozdielne cesty resp. styl jazdy) ci prevodovky (u niektorych). O inych svetlach, emisnych normach a podobne nevravim... je toho dost, dokonca jedno auto u US specifikacii a to iste v EU nemusi mat rovnako dlho zaruku... proste su tak trochu prekopane...
Avatar - gld
26. 10. 2009 16:00
Re: Co s ním ?
neverím že baworák predávaný v usa má inak nastavený podvozok ako v európe :-! inak v amerike tiež poznajú benzín premium či ako sa to volá ktorý má viac oktánov
Avatar - kolmar
26. 10. 2009 16:18
Re: Co s ním ?
No vidis, ty si myslel na baworakov, (cize eu auta) ja sa narokom vyhol US autam, a myslel hlavne na Japoncov...(cize ani US, ani EU)...tam sa pozri na CX-7, Murano, RX... a podobne
26. 10. 2009 16:23
Re: Co s ním ?
no třeba BMW X6 se vyrábí výhradně v USA ne?
Avatar - kolmar
26. 10. 2009 16:39
Re: Co s ním ?
Ano, aj X5, aj MB ML, tusim aj GL...co na tom?? zmeny sa robia vo fabrike nie?? a mimochodom, hovoril som hlavne o mimo EU autach!!!! kolko krat to zdoraznim?
26. 10. 2009 16:19
Re: Co s ním ?
to číslo benzínu v USA je jiný - jejich 91 je vyšší než naše 95ka, takže naopak co jezdí ve Státech na "premium fuel" přenastaví pro EU na 95ku

...jinak obecně moc neplatí že by v USA mely nižší normy, jak se dost lidí snaží vsugerovat, a dost EU zemí uznává jejich homologaci DOT - takže moderní auta stačí "naučit blikat" a přidat mlhovku, kde není

...btw. auta v detailech i v rámci EU - údajně třeba laky jsou optimalizovány na zimní posypy štěrkem (asi ne v Řecku a Španělsku), optimalizovány např. na velikost, hranatost a tvrdost toho posypovýho materiálu...
Avatar - kolmar
26. 10. 2009 16:44
Re: Co s ním ?
No, o takychto veciach hovorim (ako napr. ty o tych lakoch...)

S bendzinom neviem, v USA som nikdy nebol a nestudoval bendzin, no com cital (americky tester aut) tak vraj vyssi stupen bendzinu ako 87-cka je vraj tazsie zohnatelna...neni to na kazdej cerpacke!

Zase prizvukujem, ze so myslel najme na Japonskych vyrobcov, ktory prisposobia auto na US aj na EU a to dost rozdielne. Ten isty motor ma iny vykon, iny krutak, odpruzeie je tiez inac nastavene, dokonca aj servisne intervaly (v extreme).... nemozeme vsetko hadzat do jedneho mecha...napr. ako ste vy spomenuli nemecke auta sa lisia naozaj minimalne...